Welcome to PS Site Forum - ... o PLAYSTATION wiemy wszystko!

Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji. Po zarejestrowaniu i zalogowaniu się, będziesz w stanie dostosować swój profil, otrzymywać punkty reputacji jako nagrodę za złożenie zawartości, a także komunikować się z innymi użytkownikami za pośrednictwem prywatnej skrzynki, plus wiele więcej! Ten komunikat zostanie usunięty po zalogowaniu się.

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie   

  1. Ostatniej godziny
  2. PS4

    Faktycznie miałem limit na transakcje online, nie zauważyłem, że ustawia się go oddzielnie. Sprawdzę jeszcze raz, dzięki za pomoc.
  3. Na której misji farmić schemat na secik?
  4. Bardzo udany weekend w moim wykonaniu,kwalifikacje to dobre P6 ale kwali dla mnie to był trening,tak czy siak star do wyścigu z i odrazu udaje mi się zyskać jedną pozycję wyprzedzając Catani,ale niestety na 2 okr tracę przyczepność tylej osi na pierwszym zakręcie robię kontrę i niechcący ląduję przed maską Catani (przepraszam) na szczęście obyło się bez większych strat dla niego ja z uszkodzonym autem jechałem dalej i po problemach Kaczego i Marty kończę R1 na P4 świetny wynik. R2 to Fatalny star zimne hamulce spowodowały to że nie udało się wyhamować przed pierwszym zakrętem i spadek na przedostatnią pozycję mówię sobie no trudno tak miało być,brak treningu ale powoli odrabiałem straty tym razem Catani popełnił błąd i awans na P5. Po takich przygodach brałem tą pozycję w ciemno,aż tu nagle na 2okr po moim PIT zaczęło padać,idealny moment zajazdu po deszczówki i błąd Marty i Errora który założył jedną deszczową oponę dał mi finalnie P2. Super teraz Brno. tutaj cały mój weekend wyścigowy
  5. Juz tlumacze. Zalozylo mi jedna!! Opone deszczowa. Te asymetryczne ustawienia powoduja ze musisz na kazda opone zwracac uwage. Dramat. via Xiaomi Mi5 ver Karramba
  6. PS4

    Masz może polskie znaki w imieniu/nazwisku?
  7. Jak nie masz Ground Zeros z Plusa i chcesz koniecznie ograć to można się zastanowić. Jednak jak Cię GZ nie interesuje to nie warto. Zwykły MGSV można już za 70 niekiedy wyrwać.
  8. PS4

    Ale przy samym wpisywaniu już? Masz limit ustalony odpowiedni na dzienne płatności i online?
  9. PS4

    Trzeba mieć znajomości... Bierzesz grę, płacisz a zaprzyjaźniony sprzedawca paragon wystawia 1.03 N6 & TT
  10. PS4

    Hej, ze wzgledu na problemy z dostępnością ps4 pro w naszym kraju postanowiłem zamówić z amazona. Mam jednak problem, sklep odrzuca mi płatność karta, mimo ze nie podalem jeszcze kodu ccv, jedynie nr karty, imię, nazwisko i datę waznosci. Karta to mastercard z alior banku, uzywalem jej juz wielokrotnie do płatności przez internet i nigdy nie było problemu, spotkał się ktoś może z czymś takim? Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka
  11. PS4

    Dzwoniłem do media expert w malcie-maja na stanie ale nie na polkach nie dadzą przed 1 marca-nawet słyszałem rozmowę chłopaka z kierownikiem ze nie ma takiej opcji czyli zależy od sklepu i szczęścia
  12. Dziś
  13. PS4

    Jestem właśnie w media w komornikach przy a2- pusto
  14. Na heli w becie LMG jest w miare skuteczne, albo dobrze wycelowany granatnik. A tutaj troche coopa: Potem moze wrzuce filmik jak sie w 4 okolo 15 minut skradamy do bazy bez zadnych alarmow.
  15. Kurcze liczylem ze duale mi sie troche bardziej spodobaja, ale nie wiem... cos mi w nich nie pasuje i szybko mi sie nudzi granie nimi. xD Ale nie powiem, sa mocne, szczegolnie combo z kontra + iai + finishing blow, wszystko praktycznie pada od tego. https://www.youtube.com/watch?v=kInROL1g4lQ
  16. Ta to jakaś plaga. Ja zdobyłem schemat na to kimono dziadka z dojo bo to świetny set do jednoręcznej katany. Zajęło jakieś 15 podejść.
  17. PS4

    Wersja na płycie kopiuje minimum 16,8 GB aby się odpalić i pobiera 227 MB patcha 1.02 i jazda. Się ogra dziś
  18. Nie wyobrażam sobie gry w izometrycznego RPG'a na padzie, dlatego też od dłuższego czasu mam zrobiony pre-order na wersję pecetową. Tyle co sobie pograłem (nie chciałem się zbytnio w betę angażować), to zapowiada się fajnie
  19. PS4

    Tak PS4
  20. PS4

    Skończyłem 22 godziny, zasadniczo sam główny wątek ciągnąłem bo subquesty to faktycznie na jedno kopyto. To był mój pierwszy Final i powiem że bawiłem się wyśmienicie. Na pewno wrócę do gry wkróctce żeby pozwiedzać świat, połowić rybki i sprawdzić dungeony
  21. PS4

    No i skończyłem Wiedźmina. Przejście gry zajęło mi rok i ,tak jak podejrzewałem, jest mi smutno. Tak samo czułem się gdy skończyłem TLoU. Czuję pustkę którą trudno wypełnić inną grą. Dodatkowo skończyłem też Serca z Kamienia. Kapitalny dodatek z historią chyba nawet lepszą niż podstawka. Redzi mają świetnych scenarzystów.
  22. PS4

    W Poznańskim Media Expert pokazuje, że jest na sklepie ale nie wiem czy gra jest fizycznie wystawiona na półki. I JAK, GRACIE JUŻ? HTC 10
  23. PS4

    A Saturn ktoś próbował ? Pare razy tez wydawali wczesniej
  24. PS4

    W ME we Wroclawiu odebrałem bez problemu - ul. Krakowska
  25. PS4

    Ja dzwoniłem przed chwilą do ME i MM i powiedzieli, że nie mogą sprzedać przed 1.03 Pewnie zależy od regionu i sklepu
  26. PS4

    Korci, żeby podjechać do ME ale jednak chyba kupię cyfrowkę bo leniwy jestem i znudziło mi się żąglowanie płytami 😆😂😂😂 HTC 10
  27. PS4

    ok a dla jasności masz ps4tak?
  28. Pokaż więcej aktywności