Welcome to PS Site Forum - ... o PLAYSTATION wiemy wszystko!

Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji. Po zarejestrowaniu i zalogowaniu się, będziesz w stanie dostosować swój profil, otrzymywać punkty reputacji jako nagrodę za złożenie zawartości, a także komunikować się z innymi użytkownikami za pośrednictwem prywatnej skrzynki, plus wiele więcej! Ten komunikat zostanie usunięty po zalogowaniu się.

Leaderboard

  1. okoni

    okoni

    Old Boy


    • Polubienia

      70

    • Ilość dodanej zawartości

      7348


  2. cwir

    cwir

    Administratorzy


    • Polubienia

      65

    • Ilość dodanej zawartości

      9987


  3. kill

    kill

    Administratorzy


    • Polubienia

      60

    • Ilość dodanej zawartości

      9974


  4. Patricko

    Patricko

    Moderatorzy


    • Polubienia

      53

    • Ilość dodanej zawartości

      14261



Popular Content

Showing most liked content since 04/25/17 in all areas

  1. 7 likes
    Brak słów... 90min, ostatnia akcja, 2-1 i parada Sirigu...
  2. 6 likes
    Bardzo bym chciał by Sapkowski się do tego nie mieszał. REDzi bez niego kapitalnie dali sobie radę. On z kolei cierpi na długoletnią niemoc twórczą. To taki nasz własny, rodzimy Hank Moody. Tylko że w ..uj mało atrakcyjny, mało śmieszny a laski uciekają przed nim na drzewa. Olbrychski na wieść o serialu pewnie wyjął z szafy swój strój elfa i jest gotowy do powtórzenia swojej wybitnej kreacji aktorskiej.
  3. 6 likes
    Pamiętajcie, najlepszą obroną jest atak... atak chmielu
  4. 5 likes
    30FPS spowodowane jest brakiem mocy obliczeniowej CPU w konsolach: Wiec nawet na Scoprip wiecej nie bedzie (2.3GHz vs 2.1 w Pro). A czemu ludzie narzekaja? Bo coraz wiecej gier zaczeli wypuszczac w 60FPS i gracze przekonali sie, ze nie sa to puste cyferki, tylko faktycznie ma to przelozenie na caly gameplay dowolnej gry.
  5. 5 likes
    Do esportu po lanie, jak i ogólnie do potyczek multi ( oczywiście jeśli ktoś gra o coś lub patrzy na wyniki) trzeba dobrego pieca i monitor, o czym już wspomnieliście, ale przede wszystkim trzeba mieć porządne słuchawki. Nie jakieś wypierdy za kilka stówek, tylko profesjonalny sprzęt gdzie można sobie spersonalizować dźwięki (wyciszenie własnych kroków, podgłośnienie rywala itp). W takie rzeczy można się bawić jak ktoś ma dar mega refleksu, czas i kasę. Zabawa pokroju banego, to zwykła iluzja, to tak jakby kupić sobie Dacie Duster i twierdzić że ma się terenówkę.
  6. 5 likes
    Ale ta mapa z planetami to mega bieda... Nie będzie księżyca, Venus, Mars? Jak dodadzą stare miejscówki w dlc to jebne [emoji14] Lechu, no wiadomo, że premiera. Jak już słyszałem, że Taken King miał być jako Destiny 2 to nawet nie robiłem sobie nadziei. Najbardziej żałuję 60 klatek, ale jeśli nie będzie laga w pvp to będę zadowolony. W becie na bank dostaniemy właśnie tą mapę w pvp i ten sam strike. Zresztą, oni pewnie dosłownie grają w betę.
  7. 5 likes
    Niestety konsole zostają przy 30 klatkach... PC oczywiście 60 Tutaj zrobiłem taką listę głównych zmian: - Kampania ma być znacznie bardziej urozmaicona, a przede wszystkim bogatsza a świetne animacje cut-scenek, - Jak mogliśmy zobaczyć na pokazie, Wieża została całkowicie zniszczona, a naszym nowym miejscem socjalnym będzie "Farma", - Tryb Crucible zostaje "odchudzony" ponieważ wszystkie tryby będą odbywać się w systemie "4 na 4", - Do tego nowy tryb "Countdown" (coś w rodzaju "atakuj lub broń dany punkt"), - Nieco odświeżone UI, - Nowy typ przeciwników rasy Cabali, tzw. "Incendior", na chwilę obecną nie wiadomo nic o zupełnie nowej klasie przeciwnika, - Każda klasa otrzymuje nowe subclassy, a więc: * Tytan - Sentinel (mówić krótko, "kapitan Ameryka" * Hunter - Arcstrider (bardzo podobny do nożyka) * Warlock - Dawnblade (super w postaci płomiennego miecza, przypomina młotki tytana) - Nowe rodzaje broni, od miniguna poprzez granatnik, a na egzotykach typu "Dubious Volley" kończąc (znaleziono go kiedyś w plikach pierwszej części gry), - Zamiast broni Primary, Secondary czy Heavy dostajemy możliwość ustawienia broni typu Kinetic, Energy oraz Power, daje to znacznie większą możliwość doboru broni (np. AutoRifle jako druga broń, itd.), - Nowy dostawca broni, pt. "Veist", - W końcu można odpalać wszelkie aktywności prosto z menu, nie trzeba wychodzić na orbitę, - Minimapka w końcu będzie dostępna w każdym momencie z oznaczonymi wszystkimi aktynościami (lub musimy je sami odkryć), - Patrol będzie posiadał szereg nowych wyzwań, w tym takich na poziomie Heroic, - Dodane zostaną 3 nowe światy (Nessus, IO, Titan), - EDZ, czyli European Dead Zone jest podobno x2 większy niż największa miejscówka z Destiny (zapewne chodzi o patrol), - Znacznie usprawnione wsparcie klanów, a w tym również możliwość levelowania naszego klanu przez każdego członka oraz profity z tego płynące (póki co nie wiadomo jakie), Na koniec zostawiłem chyba najważniejszą nowość, czyli Guided Games, czyli możliwość dołączania samotnego gracza do grupy osób, które aktualnie są w trakcie robienia raidu bądź nightfalla. Podczas startu aktywności wybieramy w jakiej roli chcemy grać, czyli Normal, Seeker (poszukujący gry) oraz Guide (czyli chętny przyjąć kogoś do siebie). Wg mnie świetne rozwiązanie, dzięki któremu każdy samotny gracz ma szanse na zobaczenie endgame'u. Jeszcze garść informacji odnośnie liczby klatek i rozdzielczości: - 30 klatek na konsolach (niestety) oraz 60 klatek na PC, - PC dostaje wsparcie 4K oraz monitorów 21:9, - Gra na PC będzie dostępna tylko i wyłącznie przez Battle.net (Blizzard).
  8. 5 likes
    No faktycznie, na tym u góry wygląda to zdecydowanie lepiej
  9. 5 likes
    Postrach każdego kocura :-) Na zdjęciu po operacji (porwał sie na dzika), piesek ledwo wrócił o własnych silacg do domu ... Obecnie (Maksio) ma się calkiem dobrze. Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka
  10. 5 likes
    Menu bfa zakladka lato z Battlefield - na cte wjezdza nowa mapa Prise de Tahure. Zajebiscie, szaleja z tymi mapkami
  11. 5 likes
    Baku. To moje "czarne konie"[emoji6] Gram tylko bpl i nic więcej mi nie trzeba[emoji4] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. 5 likes
    No to jeśli byli tacy co niedowierzali to.... Cóż konfiguracja sieci i aktualizacja póki co i wszystko przebiega poprawnie, no z wyjątkiem tego że hasło do Wi-Fi które się wpisuje nie jest maskowane ludzie złoci.... Dziś pewnie nie pogram, tylko się zaloguje i wbije kod na fh3
  13. 4 likes
    Trafilem Pogbe i Tots Kante na tym openingu, co dzis robilem ;> to takie info, gdyby ktos nie widzial. Moze wrzuce na yt, ale nie chce mi sie tego ciac i kleic w sumie a prawie 50 minut film to sensu wrzucac nie ma
  14. 4 likes
    Obejrzałem Aliena. Refleksja jaka nasuwa się po przeczytaniu niektórych postów w internecie, także tych wyżej. Przykro się patrzy jak ludzie powierzchownie traktują czasami dobre, wysublimowane kino. Nie zwracają uwagi na symbolikę, alegorię i kilka warstw fabularnych splecionych ze sobą. Widzą tylko pojedyncze, niekoniecznie udane, sceny i na ich podstawie generują uproszczony obraz. Wiem, że do nikogo nie dotrę, i w sumie mam to gdzieś. Dla chętnych jednak polecam poczytać o Mary Shelley i jaki faktyczny tytuł ma jej znana książka. Zapoznać się z analizą wiersza Ozymandias Percy Bysshe Shelley'a (męża Mary Shelly). Pomyśleć o intrygującej scenie pomyłki Byrona z Shellym Dużo tego dla chętnych wiedzy. Film jak widać nie jest prosty w odbiorze. W połowie seansu czekają na widzów intelektualne zagadki i pytania o sens egzystencji a akcja praktycznie zamiera. Dla mnie petarda. #niedlacasuali btw. Jak w tekście oficjalnych polskich napisów w kinie może znaleźć się kilka literówek (naliczyłem 3), jest dla mnie sprawą nie do pojęcia... Podobnie jak bite 30 minut reklam.
  15. 4 likes
    Crucible 4vs4, usunęli 6vs6... Menu bez zmian całkowicie, ale mi to nie przeszkadza. Wsparcie dla klanów, czyli Space Hussars będą expić level! Do tego gra wygląda zdecydowanie ładniej. Czekamy na pierwsze gameplaye z Crucibla.
  16. 4 likes
    Ciekawe czy Sapek znowu weźmie pełną kwotę z góry
  17. 4 likes
    Obcy: Przymierze - Czy mieliście kiedyś w życiu taką sytuację, że chcieliście się zapaść pod ziemię ze wstydu? Było wam tak głupio, że zrobilibyście wszystko, by cofnąć czas i wymazać te wydarzenie z pamięci? Taki jest właśnie najnowszy Alien. Po wyjściu z sali kinowej chciałem zapomnieć o tym co widziałem. Mogę wybaczyć, że film jest nielogiczny, czy głupi (jak Prometeusz), ale nie mogę wybaczyć, gdy dochodzi do gwałtu na tak kultowej marce. Ludzkość w przyszłości to debile. To już wiemy z poprzedniej części. Nowa planeta, nieznana fauna i flora. Co robi załoga statku kolonizacyjnego? Zakłada lekkie kurteczki, czapki (szkoda, że nie klapki) i idzie ku nieznanemu. Wiemy co dalej, dochodzi do tragedii. Szok i niedowierzanie. Tu widać, jak bardzo scenarzyści poszli na łatwiznę. No bo jak zarazić się śmiertelnym wirusem przez kombinezon? No pewnie trzeba coś bardziej pokombinować. Na szczęście mamy załogę statku ubraną w kurtki i czapki, wirus wkracza do akcji! To wszystko to jednak pikuś. Jak wspominałem, jestem w stanie przymknąć na to oko. Nie pierwszy i nie ostatni to tego typu daun w kinie. Prometeusz nieco tuszował tego typu głupoty klimatem, tajemnicą, legendarnymi Inżynierami. Szału nie było, sporo obietnic bez pokrycia, ale czuć było jakiś zamysł. W Przymierzu czuć jedynie zażenowanie. Zacznę od plusów, a więc od tego, że zwiastuny nie zdradzały nic. Byłem w szoku, bo spodziewałem się kopii Ósmego Pasażera Nostromo. Miłe zaskoczenie z możliwości odkrywania fabuły w sali kinowej, a nie na YouTube. Niestety, Ridley odleciał w zupełnie innym kierunku. Moich dalszych gorzkich żali nie mogę wylać bez hektolitrów spoilerów, więc kto nie oglądał, przestaje tu czytać. Chyba, że ma w dupie ten film. Wszystko przykryte pseudofilozoficznymi wywodami o bogu, chęci tworzenia i innych tego typu bzdetach. O ile same te zagadnienia są w miarę interesujące, tak cały misterny plan kładzie ich przedstawienie. Scenariusz leży i kwiczy. Film nie ma żadnej wartej zapamiętania sceny! Muzyka w zasadzie nieobecna. Na plus zdjęcia, efekty i klimat mniej więcej do połowy czasu trwania. Wszystko co się dzieje potem to ponury żart z widza. Jeszcze jeden taki film w tym uniwersum i będzie można je uznać za nieudane, bo będzie więcej słabych niż dobrych produkcji. Ridley, mój apel do ciebie: ogarnij się i przestań
  18. 4 likes
    Kolejny debil, w sumie fajnie, trochę ożywienia w dziale futbol nikomu nie zaszkodziło. Broń boże nie raportujcie go, możemy mieć z chłopa pociechę.
  19. 4 likes
    No to bedzie ogolnie po 10 dnia uzytkowania XO. Szczerze to uzytkowalem bardzo monotematycznie - ogarnalem zalogowanie sie, pobralem demo FM6 i pelniaczka FH3. Ogralem to pierwsze 2 razy a potem cisnalem FH3. Tak wiec nawet nie sprawdzalem roznych funkcji ani jak one dzialaja. Napisac za to moge skromne porownanie padow: PS3 DS3, X360 (ktorego uzywalem z PC), PS4 DS4, XO S Pad od PS3 jako iz do niego przywyklem lezal mi bardzo dobrze mial zadawajacy czas pracy na jednym ladowaniu. Pad od x360 musialem przywyknac do niesymetrycznych analogow, krzyzak mi jakos nie do konca pasowal, miejsce na baterie bylo wystajace i w moich łapach nieco zmiejszalo komfort uzytkowania pada. Pomysl zeby uzywac baterii a nie wbudowanego akumulatora oceniam na plus ale o tym pozniej. Pad od PS4 - kupilem konsole w zestawie z dodatkowym padem i moim zdaniem dodatkowy to must have, wiekszy od pada od PS3 ale dosc szybko sie przestawilem, troche musialem do triggerow przywyknac. Czas pracy na aku oceniam jako marny. 1 pad pod koniec gwarancji mial problem z lewa wibracja, naprawiony w ramach gwarancji w drugim zaraz po gwarancji obluzowal sie przycisc options i mimo iz probowalem pada rozkrecic przeczyscic i zlozyc rozwiazalo to problem na mniej wiecej 45min. Pad od oryginalnego XO Fat - mialem w rekach tylko na standach w sklepie i nie do konca przemawialy do mnie bumpery. Pad od XO Slim - bylo latwiej z niesymetrycznymi analogami bo mialem juz doswiadczenie z padem od x360. Swietnie lezy w moich łapach, miejsce na baterie ladnie wkomponowane w pada przez co komfort trzymania bardzo sie zwiekszyl. Dalej uwazam ze pomysl z bateriami jest dobry. Inwestujemy w ladowarke i 4 aku (wydatek kolo 70pln a nie okolo 200 jak w wypadku dodatkowego pada), i mamy spokoj. Natomiast to co mnie zaskoczylo najbardziej to czas pracy na dolaczonych do pada bateriach znanych z reklam z kroliczkiem. Licznik samej FH3 pokazywal ponad 24h, kiedy to kontroler poinformowal mnie ze czas na zmiane baterii. Wszystko w padzie dziala jak powinno, jedyne do czego odrobinke przyszlo mi przywyknac to dosc male analogi, krzyzak dziala dobrze, bumpery dzialaja dobrze, wibracje FH3 i FM6 tez swietnie sie spisuja a dodanie ich do triggerow to rewelacyjny pomysl. To tego podlaczenie go pod PC jest bajecznie proste BT, podlacz urzadzenie i dziala. Z porownania tych padow w mojej opinii podium zdobywa pad od XO S. I prosze mnie zle nie zrozumiec - to nie tak ze nagle bede wychwalal XO i ganil Sony. Od wydania PS4 ogralem juz troche EXow na PS4 i te mi sie po prostu podobaja. Niemniej jesli MS zrobil cos dobrze - Pad, wykonanie i objetosc slima (zgodnie z nazwa to box) czy deal z EA i EA Access to takie rzeczy oceniam pozytywnie.
  20. 4 likes
    Zawsze możesz walić do wiadra stojącego obok Edit Codzienna dawka spragnionego drukarza Jutro biorę się za piwa z browaru Perun, też chyba w jakiejś promocji 5,79.
  21. 3 likes
    No i dzięki Trofikow nie łowię ale tym razem czemu nie [emoji14] Platynka wpadła.. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  22. 3 likes
    Brawa dla Realu. Swoją regularnością zdobyli tytuł. Barcelona wczorajsze dwa karne mocno naciągane. Nie powinni tego meczu nawet wygrać i wtedy idealne podsumowaliby swoją grę w meczach z ogórkami.
  23. 3 likes
    No dajcie mu się nacieszyć, kupił chłopak monitor 4K 120hz pod konsolę która obsługuje tylko 60Hz, ratio mu skoczyło z 1,57 do 1,59. Musi to ogłosić wszem i wobec, i nawrócić wszystkich ludzi że do grania w multi to tylko monitor, bo on kupił.
  24. 3 likes
    Są już filmiki: No i screeny: No i wersja na PC zostanie wydana "później", nioch nioch nioch [emoji14]
  25. 3 likes
    osobiście jeśli chodzi o ustawienia graficzne i takie bajery to jestem przeciwny, jadę na bazarek kupuje grę odpalam i gram, nie chce myśleć czy takie ustawienia będą dobre pod multi a te może lepsze pod singla, klatki sratki jestem leniwy i nie chce nic zmieniać tylko pograć, chyba że będzie opcja "nie zależy Ci kliknij x" i gramy:)
  26. 3 likes
    No ja mam dokładnie 2,7m do 60" i wiem już że kolejny tv będzie większy, bo kanapy nie będę przysuwał
  27. 3 likes
    Nowy nabytek, wczoraj został pierwszy raz przetestowany. Czas po latach wrócić pedałowania Unibike Viper GTS
  28. 3 likes
    No to żeś zablysnal kolego. Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
  29. 3 likes
    Sony jeszcze nie wydało gier zapowiedzianych na E3 w 2014 więc nie wiem na co tu czekać
  30. 3 likes
    @ps_3 Ale czemu się katujesz? Mam sporo znajomych którym bf1 nie podszedł i grają w bf4, zostali na starych śmieciach i bawią się dobrze. Widzisz, ludzie mają taką skłonność do generalizowania, jak "mi" gra nie podeszła, jest trudna/łatwa, to wszyscy tak zapewne myślą. A tu zonk, statystyki bronią się okrutnie, gra ma bardzo dobrą sprzedaż, Dice dba o siwe włosy graczy i albo naprawia błędy, albo wrzuca mapki niespodzianki. W bf4 nie było takich możliwości. Ile czasem trzeba było czekać na patch, naprawiający wcześniejszego patcha?
  31. 3 likes
    Jak donoszą różne portale, EA pochwaliło się danymi odnośnie BF1. W grę zagrało już 19mln ludzi, o połowę więcej, niż w BF4 w analogicznym czasie od premiery. Jak weźmiemy pod uwagę, że BF4 ukazał się dodatkowo na past-genach, wynik robi jeszcze większe wrażenie. Co by nie mówić, ogromny sukces. Wygląda na to, że trzema kolejnymi DLC wycisną z gry ostatnie soki, a z graczy kolejne miliony $, po czym przyjdzie naturalna kolej na Battlefield 2, pewnie w 2019 roku
  32. 3 likes
    DICE dev #REKT
  33. 3 likes
    Forza Horizon 3 - opinia po paru godzinach grania w ramach Play Anywhere zarowno na XO jak i PC. Setup XO S + pad PC + pad x360, kierownicy jeszcze nie podlaczalem ale zamierzam to uczynic. Przyznam (i prosze nie bic) ze Forza kojarzyla mi sie z The Crew (w ktorym to nabilem chyba ze 100h). Po odpaleniu gry te skojarzenia dalej zostaly, w obu grach mamy arcadowe sciganie, w obu mamy otwarty swiat (o roznej skali), w obu mamy samochody i to rozne. Przy czym the crew chciala byc MMO-caR-PG i wyszlo jej to slabo, bo levelowanie wozow o ile fajne o tyle pozniej robi sie z tego grind, graficznie na konsolach nie powalalo (na PC zreszta tez nie z tym ze mozna spokojnie wyciagnac 60fps), historia dodana na sile, online i tytulowe crew mozna o kant pupy rozbic 99,9% jezdzilem w pojedynke. No ale nie o tym FH3 - tutaj wszystko jest poukladane. Watek fabularny minimalny (i slusznie), ot organizujemy festiwal i mamy go rozbudowac, jak to robic - pokazac ze umiemy jezdzic, pokazywac sie na wydarzeniach, robic w kolo siebie szum zdobywac cr i pd i fanow - genialne w swojej prostocie. XO S: od pierwszych minut oczarowanie, 30fps (to nie zarzut bo jest plynnie), otwarty swiat, bardzo przyjemna graficznie, dobry wybor wozow (kurde gorzej niz pokemonami chce je wszystkie). A im dalej tym.... no nie powiem ze lepiej bo pierwsze wrazenie bylo juz mega pozytywne im dalej tym bardziej chce sie grac. Muzyka - jest wybor, ja ulubiona stacje juz znalazlem Punk+metal i gra gitara. Dzwieki - jakos nie zwracalem uwagi ale musza byc ok skoro nie mam do nich uwag. Do tej pory mam 3 festiwale, nie wiem ile ich jest ale bawie sie przednio. Podoba mi sie to ze oprocz zdefiniowanych wydarzen mamy tez opcje "projektowania" wlasnych. Lezy nam bardziej jeden woz niz inny, prosze bardzo wybieramy ten woz i tworzymy wlasny event, wiemy ze z poczatku zostajemy w tyle stawki ale pozniej nadrabiamy nie ma problemu zwiekszamy ilosc okrazen (pewnie tez wiecej punktow wpadnie), chcemy zeby bylo ciekawiej ustawiamy warunku pogodowe, pore dnia swietny pomysl. A jak nie chcemy to wybieramy jeden z dostepnych i gaz do dechy. Festiwale robia tu za odkrywanie mapy (odpowiednik wież od UBI ) z tym ze tutaj nie odrywamy ich, tylko wraz z postepami bedzie dla nas odkryte. W paru reckach widzialem ze ktos na to narzekal, mnie to pasuje. Tunning wozow - poki co tylko przejrzalem pobieznie i nieco gubilem sie w menu ale widze ze jest dobrze a nawet lepiej. Mamy wozki przypisane do klasy z punktowym okresleniem jak dobre sa, rozpiske punktowa dla paru cech (prowadzenie, start, Vmax, itd) a wozy tuningowac mozemy na rozne sposoby: - ustawienia - bardzo fajny pomysl (choc nie wiem na ile praktyczny bo jeszcze nie probowalem) zeby skopiowac zywcem ustawienia z FM - i mamy cisnienie w oponach, dyferencjal, zawieszenie, rozklad hamulcow - bede sie musial temu przyjrzec i troche pogmerac - moze cos uda sie tutaj polepszyc jesli chodzi o prowadzenie auta. Choc z racji tego ze FH3 lezy bardziej po stronie arcade nie czulem potrzeby wsiadam jade ale milo ze opcja jest, trzeba bedzie przestestowac. - czesci - mozna modowac sporo, nie bede wymienial poki co tez jeszcze tego nie robilem, ale to kolejna rzecz gdzie bede chcial sie pobawic fajnie ze jest. Sterowanie - pad XO jest genialny wibracje w triggerach to rewelacyjny pomysl, po prostu az chce sie jezdzic duzo lepiej czuje sie wozy, fun jest nieziemski. Ustawienia gry - tutaj kolejny plus - ustawiamy poziom przeciwnikow, i wylaczamy asysty za co dostajemy bonus do tego co wygrywamy - nie jest to nowy pomysl (zdaje sie codemasters juz to mialo) ale sprwdza sie dobrze, ktos chce wieksze wyzwanie prosze bardzo, ktos chce mniejsze tez nie problem. Zaczalem z paroma wspomagaczami, ale z kazda godzina wylaczalem kolejne co tylko podnosilo fun z gry. to co moge uznac za maly minus to ze czasami gra atakuje nas a tu moze bys pojechal, a teraz to a teraz tamto - szczegolnie na samym poczatku bylem nieco zagubiony. Samo zdobywanie PD tutaj mozna by sie przyczepic bo czasami punkty wpadaja ot tak (podobnie jak w the crew) czyli premiowana jest zarowno czysta jazda, jak i dewastacja otoczenia podczas jazdy dowolnej (o ile przewracanie smietnikow i koszenie plotkow jest ok, o tyle malo bo malo ale punkty za koszenie malych krzaczkow to mogli sobie darowac) Ale to drobnostka - to gra to czysty fun, sporo ustawien, sporo wozow i przyjemnosc czerpana z jazdy. Jazda z widokiem z kabiny piekna sprawa, zadej inny widok mi nie pasuje, rozgladanie po kabinie moze troche wybijac z rytmu szczegolnie w trakcie jazdy ale to mily dodatek. Choc wolalbym zeby bedac w kabinie rozgladanie sie bylo z niej bo prawy analog w dol, prawo czy lewo to kamera z dachu w tyl, drzwi na boki. wolalbym widziec dalej ze jestem w kabinie... ale to drobnostka. Ocena: Jak to tej pory FH3 na XO S - 9/10 Dawno nie doswiadczylem takiego funu, polecam kazdemu posiadaczowi XO. Must have, shut up and drive PC (lapciak) Nie ukrywam mialem obawy bo slyszalo sie ze uzyskac plynnosc w tej grze na PC to jest wyzwanie. Coz na moje szczecie moj lapciak (gtx 970m) daje rade. Szczegoly w wiekszosci srednie, gdzie niegdzie wysokie, odblokowany framerate, przycialem na AA i jest 39-60fps, gra dalej wyglada bardzo dobrze wiec jestem zawodolony. (majac doswiadczenie z Forza Apex - blokowanie klatek powodowalo bolesny stuttering wiec pewnie wiecej w opcjach FH3 gmerac nie bede) Nie bede powielal zachwytow ktore sa powyzej wiec przejde do roznic i minusow. A tych sie odrobinke nazbieralo. Sterowanie - przy wlasnym zdefiniowaniu przyciskow - nie dziala mi telemetria (przydatna jesli jezdzimy z pelnymi uszkodzeniami) nie wazne jaki przycisk wybiore nie dziala i juz ale dziala z klawiatury. Kolejna rzecz ktora nie dziala to ANNA czyli moge ja uaktywnic ale nie moge przewijac sie po liscie akcji do wyboru. gra na padzie od x360 to minus 20% do funu (ale to nie zarzut, tylko znow wychwalanie pada od XO). Na plus darmowy online - i jesli sie nie myle cross-play wiec gracze XO moga scigac sie z tymi z PC. Rozgladanie sie po kabinie wykastrowane - na XO prawy analog w gore i odrobinke na boki mamy widok z oczu kierowcy, na PC od razu kamery z zewnatrz auta. Brak opcji zakoncz gre... no ludzie zloci - FM Apex ma taka opcje, czemu tutaj jej nie dali? To powoduje ze nie zawsze wiemy czy postep nam sie zapisal - oczywicie mozna to obejsc wracajac na festiwal ale mimo wszystko... Alt+F4.... jako jedyna opcja troche slabo. Niemniej mimo tych wad jest zaleta ktorej jeszcze nie przetestowalem podlaczenie kierownicy, licze ze dorzuci to cos do funu, jesli nie tez nie bedzie tragedii bo gra na padzie jest OK. Ocena FH3 PC - 8/10 Gra na PC warta polecenia jesli wasz sprzet pociagnie ja w przynajmniej srednich ustawieniach i stabilnych 30fps. (choc wszystko na srednie jednak wyglada gorzej nizli wesja z XO).
  34. 3 likes
    Patricko główny masturbator Destiny (gry powtarzalnej jak cholera) narzeka na monotonię w Uncharted...wow.
  35. 3 likes
  36. 3 likes
    Srogie zakupy w tym tygodniu weszły, Szajsung KS7500 55" i do tego zmiana mojego GTX 970 na: Jak te 4K piknie wygląda, w Wiesiu przez prawie godzinę bez celu chodziłem po Skellige @bany4KHDR Kwestia pogrania kilku, kilkunastu godzin i się wprawisz (nie będziesz od razu prosem). Musisz też dobrać pod siebie DPI i czułość w grze, jedni lubią wyższą czułość, inni niższą. Ja np. gram często na 400DPI i czułość w grze też dość niską daje, wtedy latam całą mychą po biurku, ale łatwiej mi celować i kontrolować recoil.
  37. 3 likes
  38. 3 likes
  39. 3 likes
    A jednak, wystarczy popatrzec jaki hype jest na CoDa w realiach WWII, cala reszta jak widac idzie w odstawke Nie zdziwie sie jak liczba pre-orderow pobije nawet ta z MW2, tylko po to, zeby po premierze fora pekaly w szwach od postow nt. lagow, hitbox'ow, respow, matchamkingu, itd. itd. Ja sam jak bylem jeszcze mlody i naiwny ludzilem sie, ze przy powtarzajacych sie problemach przy kazdej premierze CoDa, ktore predzej czy pozniej byly patchowane, ze w koncu polataja silnik zamiast co roku patchowac to samo, ale nie, od dekady kazdy CoD boryka sie dokladnie z tymi samymi problemami i przez pierwszy miesiac-dwa multi jest prawie ze niegrywalne. Jedyne co daje nadzieje na dobry online to co-op, ciekawe co tutaj wymysla, ale raczej nie zombie bo to tez sie juz rownie przejadlo jak lasery i egzoszkielety. EDIT: A propo multi, wlasnie wyciekl pierwszy screenshot: xD PS. Tak bedzie.
  40. 2 likes
    Gratki dla Realu, zasłużone. Alba dołącza do elitarnego grona debili w Barcelonie, no chyba że już wcześniej do niego należał to zwracam honor. Od siatkarza Pique i Abidala, po latającego w powietrzu Albę i Neymara, a i kończąc na tym pieprzonym Busim no i Pedro, który niestety gra dla mojej ulubionej drużyny. Boże, dlaczego ten klub jest taki żałosny, albo dlaczego mają tak żałosnych zawodników? Szacuenk to chyba mam tylko do Messiego, reszta to margines piłkarski pod względem fair play.
  41. 2 likes
    Nie wiem czy tylko ja nie spodziewałem się rewolucji. Było pewne, że kontynuacja będzie z grubsza tym samym z nowymi "mykami" i usprawnieniami. No może te 30FPSów na Pvp trochę martwi, ale poza tym dostałem to czego oczekiwałem. Mam nadzieje, że misję fabularne będą wykonane na podobną modłę jak to pokazana wczoraj. Strajki to strajki, formuła była spoko więc nie ma za bardzo co zmieniać. Pvp z tego co widziałem/czytałem będzie o wiele bardziej skillowy. Ja bierę na premierę.
  42. 2 likes
    Jest jakis forumowy klub przyjmujacy nowych za przeproszeniem czlonkow No dobra wg licznika ponad 24h gry - gralem glownie na XO wiec moge dorzucic cos do powyzszego dlugiego wywodu - TL:DR - ocena dalej 9/10 Cos czuje ze dlugo, dlugo nie siegne po inne arcadowe wyscigi. DriveClub mi nie podszedl (choc slicznie wygladal), NFS (2015, Rivals) to jak ubodzy krewni. FH3 jest rozbudowana, troche wrecz przytlacza, ale oferuje od groma rzeczy oprocz tego co najwazniejsze czy funu z jazdy. Mialem okazje pojezdzic juz ponad 20 wozami (oczywiscie mam swoje preferecje) wozow jest sporo i kazdy prowadzi sie inaczej, na padzie po prostu trzeba wyczuc dany woz. Inaczej prowadzi sie Focusa RS 4x4 a inaczej civic type r 2004, innaczej jedziemy Buggy a inaczej Raporem czuc to w przyczepnosci, przyspieszeniu, promieniu skretu, czy rodzaju napedu. Stockowe konfigi mi pasuja do tego stopnia ze nawet nie zaczalem tuningowac wozow (choc powinniem bo przeciez mozna zapisac rozne setupy i sie miedzy nimi przelaczac). Plus ze Dom Aukcyjny dziala nawet bez Golda. Do tego Forza Vista - mozemy obejsc dokladnie auto, zajrzec do bagaznika czy pod maske (choc tutaj nie kazde auto to oferuje), wsiasc rozejrzec sie, odpalic silnik i przegazowac - niby nic a jaki daje fun nawet w tak smiesznych i dziwacznych autach jak BMW isseta (kurcze dlc z Fiatem 126p bralbym od razu :D) O bogatych opcjach dostosowania auta zarowno technicznie jak i graficznie juz pisalem. Za to dodam teraz cos o dzwiekach na ktorych ostanio sie troche skupialem wiec moim zdaniem silniki mrucza, charcza, swiszcza bardzo przyjemnie i tez roznia sie dzwiekowo od siebie. Cos co poprzednio zupelnie mi umknelo a tylko dodaje tej grze smaku i charakteru. Po tych 24h zauwazylem niemniej wiecej prawidlowosci ktore odpowiadaja za AI - mozna je traktowac jako wady, ale te nie zmienily mojej oceny bo fun z jazdy jest rewelacyjny i caly czas mam zaciesz na twarzy jak gram. No wiec AI - pomysl z drivatarami fajny, niemniej dalej dosc latwo szczegolnie stajac wiekszym wozem w poprzek drogi spowodowac korek (no tutaj to juz sie czepiam to nie wyscig na torze zeby AI mialo sie "uczyc" i jesli utknie to sie odblokowac, choc bylby to mily dodatek), W eventach jesli wybieramy dajmy na to typ wozow hot hatch moc wozow i AI jest podciagniete do pewnego poziomu zaleznego od naszych ustawien trudnosci drivatarow i nawet teoretycznie slabsze wozy dostaja kopa, poniewaz zaczynamy gdzies w drugiej polowie stawki bywa ze spadamy o pare pozycji a potem caly event to pogon za kroliczkiem czyli liderem. Wiem ze komus moze to przeszkadac. Podobnie AI czesto wyliczone jest na domyslne ustawienia wyscigu po zamnietej trasie "torze" jadac tym samym autem po tej samej trasie moglem miec problem z pierwsza pozycja przy domyslnych 3 okrazeniach, ale juz skonfigurowanie wyscigu gdzie jedyna zmiana byla liczba okrazen na 4 powodowala ze bylo duzo latwiej. W Forzie chyba bede mial syndrom Destiny - to syndrom w ktorym ktos wie ze nie dosc ze placil pelna cene za podstawke to tak sie wciagnal ze chce wiecej, chce wiecej to trzeba placic i to niemalo. Przejrze recki dodatkow i pewnie zakupie. Bo mimo iz jeszcze nie skonczylem podstawki to juz chce wiecej nie chce opuszczac Australli, chce kolekcjonowac wozy, i jezdzic nimi po terenach dostepnych w grze - niewazne ze moze to byc 3 kolowy wynalazlek na miare Reliant Robin ktory to nawet 90km na godzine nie wyciaga. Ostani raz napisze FH3 to dla mnie arcade rewelacyjny, gra na lata. Even more fun:
  43. 2 likes
    Kończę powoli ogrywać Alieny więc powiem kilka słów. Gra jest świetna, szczególnie jeśli mamy ekipę, ale nawet solo i z randomami daje frajdę. Naprawdę mało przypadków przygłupów w tej grze, co mnie zdziwiło. Ale przejdźmy do rzeczy... Gra to spadkobierca Dead Nation, tyle że bardziej rozbudowany i w dodatku z systemem lootu. Można też porównać do Diablo i nie będzie to porównanie chybione bo wiele rzeczy gra wręcz kopiuje od dzieła Blizzarda. Mamy tutaj tryb normalny i hardkorowy, mamy odpowiednik riftów, rollowanie statów, runy, itd. Wszystko podane w sosie scifi, który smakuje wyśmienicie. Sama gra to po prostu typowe studio Housemarque, czyli tona miodu podana w bardzo prostej i przystępnej formule. Feria barw, wybuchów, laserów, latajacych flaków jest po prostu elektryzująca, to się nie nudzi! Do tego genialny podkład muzyczny i można grać bite naście godzin! Nie ma jednak róży bez kolców. Największą bolączką jest samo założenie gry. O ile w takim Diablo mamy tony przedmiotów i możliwości ich modyfikacji, tak tutaj mamy niestety kilka przedmiotów na krzyż, losujemy później jedynie wersję z większą ilością slotów na rdzenie (odpowiednik diamentów czy run). Po 3 bądź 4 rodzaje każdego typu broni to zdecydowanie za mało jak na tego typu grę, do tego ich wygląd to już zupełna sztampa, modyfikacje wizualne nie istnieją w tej grze. Także jeśli chodzi o loot to na pewno jest słabo, czułem duży niesmak. No a jak sami bohaterowie? Niestety podobnie jak loot, czyli słabo albo jeszcze słabiej. Każda klasa ma tylko 6 skille, z czego 3 pasywne każda ma takie same, więc różnica jest pomiędzy 3 skillami. Zapomniał bym powiedzieć, że jedna strzela z dwóch rąk jednocześnie, co jest masakrycznym overpowerem, gdy zdobędziemy najlepszą broń w grze (Devastator + boomerang). Nie zrozumcie mnie źle, gra jest świetna i bawiłem się z nią fantastycznie. Jednak jak na takie studio jak Housemarque to miałem znacznie większe oczekiwania, szczególnie ubolewam nad niedopracowanym system lootu, gdzie tak naprawdę wszyscy polują tylko na jedną broń bo reszta nie istnieje w porównaniu z nią. Na sam koniec oczywiście trzeba wspomnieć o braku jakiegokolwiek supportu, gra dostała patcha kiedyś tam i tyle... Żadnych ciekawych eventów, rozwijania pomysłów, itd. Wielka szkoda, jest to świetna gra dająca masę frajdy z ogromnym potencjałem, który nie został wykorzystany nawet w 50%. Nie wiem czy wrócą kiedyś do tej formuły gry, mam nadzieję, że tak bo to wychodzi im najlepiej. Ich kolejna gra (Nex Machina) nie zapowiada się niestety na nic ciekawego co miałoby wstrząsnąć graczami.
  44. 2 likes
    Są dwa sposoby: 1. Zaprosi cię znajomy. Musisz być na drugim poziomie świata czyli po pierwszym przejściu gry. 2. Jeśli chcesz mieć sam dostęp do Arki to musisz przejść grę dwa razy jedną postacią.
  45. 2 likes
    Sporym ułatwieniem jest auto reload po zmianie broni więc całe to przeladowanie w odpowiednim momencie nie ma sensu. Wysłane z mojego Che2-L11 przy użyciu Tapatalka
  46. 2 likes
    To co? Juve wygrywa a w finale Buffon podnosi puchar? nalezy mu sie jak psu buda ale poklepali piekna akcja
  47. 2 likes
    Ciekawe informacje:
  48. 2 likes
    To może ja też zaprezentuję swój zestawik na rozpoczęcie długiego weekendu. Trochę klasyki, trochę eksperymentów, wszystko takie pyszne ...
  49. 2 likes
    Jak sobie pomyślę, że chłopaki robią Cyberpunk, który jest dla mnie 100x bardziej interesujący niż uniwersum Wieska to aż mnie skręca z radochy
  50. 2 likes
    No ja jak bym miał siedzieć przy biurku to tylko pc. Konsola to tylko wielki tv i kanapa ;-)