Skocz do zawartości

Tablica liderów


Popularna zawartość

Pokazuje najbardziej lubianą zawartość od 17.09.2017 we wszystkich miejscach

  1. 8 punktów
    kibiców mamy konkretnych w pes18
  2. 6 punktów
    W porządku gościu, dzięki za info. Opowiedz o tym także rodzicom przy kolacji. Jakie to Konami jest beee i nie dobre. Marudzisz jak stara baba normalnie.
  3. 5 punktów
    Ze znaczną większością się zgadzam, fabuła jest znów średnia co najwyżej. Przyznaję, że początek mi się podobał, ale środek i zakończenie to wciąż słabizna, a ostatnia walka to jakiś fail... Moby na publicu mi więcej problemów sprawiały... Do tego krótka strasznie, 2 dni i ograne, szkoda... Co do raidu to powiedział, a raczej gość od którego wziął material, że na chwilę obecną robienie raidu nie ma najmniejszego sensu ze względu na tragiczny drop. W dodatku robienie pokoi nie sprawia żadnej przyjemności, a bardziej robienie tego z musu. Do tego jeden boss, którego walka również nie jest jakaś pozwalająca. Oczywiście boss nadal stoi w miejscu, czyli do Destiny 3 nie ma się co spodziewać zmian na tym tle. Ale tak jak mówię, drop jest tragiczny... Jeśli po raidzie na którym spędziłem co najmniej 3 dni dostaję jedynie karabin i klatę, to coś tu jest nie tak... No i żetony, za które dostajemy sprzęt z raidu, ale znacznie słabszy. Really? Szczerze nie wiem czy będę miał ochotę go powtarzać tyle razy co VoGa, albo Crote, na pewno nie przy tym dropie. Osobiście uważam również, że cała idea power levelu została zepsuta u podstaw. Przede wszystkim gracze nie powinni być w stanie koksić w nieskończoność na debilnych public eventach. Strike'ów obecnie nie ma sensu robić. Klepiesz go 20 minut, żeby dostać kilka niebieskich itemów jak przez ten czas zrobi się co najmniej 4 eventy? Strike powinien mieć zwiększoną szansę na egzotyk, a Nightfall po pierwszym ukończeniu gwarantowany. Tylko czekać aż geniusze znerfią skrzynie z eventów. Uważam, że idea z lightem z jedynki była lepsza, czyli ubieramy się do raidu, potem z raidu sprzęt do harda, a z harda już do maksimum. Obecnie wystarczy walić w nieskończoność eventy, wyjdzie na to samo... Wtedy light mógł być jakimś wyznacznikiem skilla i doświadczenia, a teraz byle noob ze zbyt dużą ilością czasu dojedzie do ponad 300 z palcem w zadzie. Nie powinno to tak wyglądać. PVP ma dobre zmiany w mechanice, ale złe w trybach gry. Dlaczego jestem zmuszony do grania słabej supremacji? Tryb z bombą to już w ogóle porażka do kwadratu, myślałem że gorzej od Rifta się nie da, ale jednak się da... No i ten matchmaking... Grając samemu jestem wystawiany przeciwko klanowi, gdzie goście mają KD 3,46... No ja jebe, co za debil to projektował to nie mam pytań. Jak w jedynce grało mi się super, bo matchmaking (początkowo) był ok i mogłem pykać Clasha, tak teraz te playlisty są słabe jak sik węża. Boli mnie też serduszko, że tak kolosalnie jest ta gra pocięta. Tydzień, góra dwa i nawet osoby grające raptem kilka godzin dziennie wyczerpali już zawartość. Poza tygodniówkami nie ma tu co robić za bardzo już. Bungie pomimo, że są królami strzelanek na konsole, wypuszczeniu gry 3 lata temu i zebraniu tony feedbacku, wciąż popełniają tak idiotyczne błędy, że to się w pale nie mieści. Chęć zysku już ich tak pochłonęła, że możemy już zapomnieć o bogatym w content produkcie w dniu premiery. Pomimo mojego marudzenia to uważam, że wciąż jest to fantastyczna gra, przy której spędzę setki godzin. Wyżej wymieniłem to co mnie najbardziej boli, ale jakbym miał wymienić co mi się podoba to pewnie post byłby znacznie dłuższy. Mam swoją ekipę, gramy regularnie i razem cierpimy na raidzie czy trialsach. I tak już od podstawki D1. To jest piękne w tej grze, czego nie da mi żadna inna.
  4. 5 punktów
    No Panowie, rok prawie mnie nie było ale startuje z premierą 18... jaram się jak stodoła w Jedwabnem
  5. 4 punkty
    Ale jajca. Real trzeci raz gubi punkty na Bernabeu. Betis władował bramkę w 94 minucie i wygrał 1:0.
  6. 3 punkty
    No Panowie. Po tych patchach gry i systemu mogę wreszcie grać na Pro bez zwiechy. Wracam do żywych. Narazie 245 lighta. Przekrocze 260 i zacznę Was męczyć o wspólne granie. Komar szykuj się.
  7. 3 punkty
    I ta muzyczka Na koniec klasyka gatunku Niby deszczowy dzień dzisiaj, a jakoś tak przyjemniej
  8. 3 punkty
    [emoji23] [emoji23]
  9. 3 punkty
  10. 2 punkty
    1 zmiana kursora działa tak jak obecna technika pozwala, identycznie jest u konkurencji (nikt na 100% nie przewidzi naszych intencji), jest do ogarnięcia ten "ghost next player" lu prawy analog 2 to już kwestia indywidualnych preferencji, zależy od stylu, często jest przywilej i idzie kartka po czasie... Ja tam kilka rzutów wolnych w meczu doświadczam. 3 w porównaniu do poprzednich części 9/10 meczy działa super, więc to nadinterpretacja. Trzeba ustawić level połączenia 4 lub 5 i jest perfekt. Ja wiem, że trzeba wytykać błędy i poprawiać ale ta gra naprawdę zasługuje na słowa pochwały.
  11. 2 punkty
    Dobra kobita moja chciala mi kupic wczoraj Destiny 2 choc nienawidzi jak gram a o Prosiaka miala focha 2 dni. Dobrze ze zadzwonila przed kupnem bo mialbym wersje cyfrowa i pudelkowa Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
  12. 2 punkty
    Już kilkukrotnie dawałem sobie ostrzeżenie, nawet groziłem obcięciem premii, no ale przecież sam siebie nie zwolnię
  13. 2 punkty
    Alkohol w pracy? Prawdziwy Polak, szanuje niesamowicie
  14. 2 punkty
    Mnie w tych wszystkich telewizorach odstrasza to, co tak naprawde powinno byc zacheta, czyli HDR - tylko w ostatnich 2-3 miesiacach doszly HDR10+, HLG oraz Technicolor, a jeszcze nie wiadomo co dojdzie w nastepnych miesiacach, do tego HDMI 2.1 na horyzoncie... A to wszystko sprawia, ze dzisiejszy TV nawet za parenascie-kilkadziesiat tysiecy za rok moze byc juz przestarzalym rupieciem... Do tego tak jak napisal Grecky, ceny OLEDow vs LCD (z ktorych juz sie nie da nic wiecej wycisnac) zaczynaja sie zacierac, a to jest niewatpliwie najblizsza przyszlosc odbiornikow TV, gdzie juz teraz raczkujaca technologia deklasuje ta rozwijana od prawie dwoch dekad, wiec IMO kupno teraz LCDka za grybe tysiace to strzal w kolano. Ale zeby myslec o kupnie nowego TV to tak jak wspomnialem, najpierw musi sie zakonczyc wojna formatow HDR, z ktorych najbardziej zaawansowanym i przyszlosciowym jest Dolby Vision, ktory poki co z racji wysrubowanych wymagan traktowany jest po macoszemu, aczkolwiek na niedawnej konferencji Apple widac, ze bedzie on szeroko wspierany przez jedna z najwiekszych firm na rynku, wiec jest nadzieja ze wygryzie on pozostale, slabsze standardy.
  15. 2 punkty
    Od 21 do 24 Cornelius IPA w lidlu za 3 zl i Grodziskie APA za 3.50 zl
  16. 2 punkty
    Widocznie odwiedzasz ten wątek od tygodnia. Koleś kilkanaście miesięcy włazi tu, żeby się pożalic i tak do zżygania. Zobacz co zrobił z tematem Pesa17 rok temu... No chyba że moderator posprzątał ten syf.
  17. 2 punkty
    Z kuzynem kupilem gre na polowe, on ma konto glowne ustawione u mnie jako podstawowe (nie jedna gre kupilismy razem wiec wiem jak to dziala:P) Wlaczam gre na moim koncie i jest cos takiego: https://zapodaj.net/0e22f56bf4737.jpg.html Jak sie przeloguje na jego konto i wlacze to jest cos takiego (czyli dobrze): https://zapodaj.net/3121c78690688.jpg.html Dlaczego tak sie dzieje? Moze tej gry nie mozna dzielic? Ok juz wiec co sie stalo:D Mojemu nieogarnietemu kuzynowi pokazaly sie klodki na grach, spanikowal i aktywowal u siebie swoje konto jako podstawowe:) Teraz aktywowalem je u siebie i wszystko dziala:D Ciekaw jestem czy u niego bedzie wszystko hulac:D
  18. 2 punkty
    Ja mam białego prosiaka. Wymieniłem slima żeby spać spokojniej jeśli chodzi o premierę exów i RDR2, nie chcę widzieć żadnych spadków klatek, a supersampling to miły dodatek na TV 1080p. Poza tym nigdy nie miałem białej konsoli więc spełniłem swoją dziecinną zachciankę [emoji14] Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  19. 2 punkty
  20. 2 punkty
    @Eloszki pamietasz? Ostatnio strzelilem z tankgewehra typowi w plecy co zasuwal na koniu i poszedl rykoszet... to dopiero byly jaja.
  21. 2 punkty
    Premka do Batka1 - 125zeta na psstore.
  22. 2 punkty
    Paulina kolejny, dobry mecz. Delulofelu, siedem okazji, zero goli. Leon, trzy okazje, cztery gole.
  23. 2 punkty
    Forza w 4k ograna (biały to jeszcze devkit, a czarna to już finalna wersja konsoli ) Ciężki skurczybyk jak cholera Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  24. 2 punkty
    Opłacało się dłużej posiedzieć i zrobić kamień milowy za tygiel. Z engramu wypadły dwa egzotyki ;-) Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka
  25. 2 punkty
    Szwecja i Walia nocą [emoji4] Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka
  26. 2 punkty
    Treści w HDR jest jak na lekarstwo, a poza tym nity to suche dane i nijak się mają do rzeczywistości. Digiemu chodziło (mam nadzieję) o to, że lepiej dołożyć do OLEDa niż pchać się w krawędziaka za 8 tysięcy, którego jedyną przewagą jest wyższa jasność. No i ta "smolista" czerń clouding też daje radę
  27. 2 punkty
    W godzinach od 16 do 20 będzie konserwacja serwerów. Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka
  28. 2 punkty
    Zajączek na stronie KONAMI (najciemniej pod latarnią), jest instrukcja odnośnie zastosowania sterowania do różnych sytuacji - bardzo fajnie wszystko opisane. Nie wiem czy o to mniej więcej Ci chodzi, ale tutaj mamy same podstawy, na youtubie natomiast głownie znajdziemy filmiki z trickami, których nie jestem jakimś wielkim zwolennikiem no ale co kto lubi Podstawy od KONAMI: https://www.konami.com/wepes/2018/manual/xbox-one/pl/control_player.html Triczki :
  29. 1 punkt
    Ja dzis wjezdzam w koncu w fife na spokojnie, jak ktos chce zobaczyc jak sie traci hajs na paczkach, to zapraszam twitch.tv/plfenix kolo 13/14 startuje
  30. 1 punkt
    Nie musisz dostać w głowę. Wszystkie karabiny snajperskie (bodajże z wyłaczeniem Gewehr95) mają określony sweet spot, czyli przedział odległości, z jakiej ściągają na hita w klatę. Nie wiem jaki jest Twój styl, ale ja unikam biegania prosto przez otwarte przestrzenie i często chowam się za osłonami, zdecydowanie pomaga to unikać kamperów leżących cały mecz w krzakach Wysłane z mojego XT1072 przy użyciu Tapatalka
  31. 1 punkt
    BF1 bez Premium jest fajny ale może za chwilę się znudzić, Premium daje dużo frajdy a nowe mapy są bardzo przyjemne (oczywiście każdy ma swoje preferencje, ale zawsze kilka podejdzie bardziej).
  32. 1 punkt
    Po 4 latach z Fifa kupilem PESa. W tym roku zdecydowane zwyciestwo Konami. Nie wiem jaki bedzie Full, ale demo jest tak mega szybkie i arcade, ze dwa- trzy mecze max i bylem zmeczony. I malo zmiqn wzgledem 17 Owszem gra sie inaczej, ale sa to tzw przesuniecia suwqczkow niz nowosci. Czas odpoczac od Fify chyba. Ale dajcie znac czy full faktycznie sporo lepszy
  33. 1 punkt
    Mi się mega słabo gra po kilku meczach muszę przyznać , leszczem jestem to raz ale nawet te bramki co strzeliłem mega dziwne . Zamulone to wszystko nie ogarniam obrony może i trzeba było demko katować . Do oprawy nic nie mam ale dynamiki ja tu nie czuje a raczej czuje rodem z Fifa 2002 Ciekawy jestem opini innych . Jedna z moich bramek , weźcie obczajcie lewą nogę Żiru xd http://xboxclips.com/LouisTheGreat82/8052472b-f0ee-48e8-b267-10055cc03a74/embed
  34. 1 punkt
    Tryb zrzut zaopatrzenia, to największa porażka tego Battlefield'a, póki co. Kompletnie nieprzemyślany. Daje radę jedynie w zmodyfikowanej wersji, gdzie nie ma friendly fire, wtedy zanim ktoś zacznie spamować z moździerza, zastanowi się dwa razy. Za to dwie nowe operacje wypadają całkiem przyzwoicie, zwłaszcza ta na Carycynie. Pograłem i jestem zadowolony. O ile w podboju te mapy są dla mnie średnie, tak tutaj jest bardzo dobrze.
  35. 1 punkt
    Rozegrałeś chociaż jeden mecz w pełnej wersji 18?
  36. 1 punkt
  37. 1 punkt
    no bylo w jakims bundlu, gra wyglada ok, na moim sprzecie 60fps jest, przelecialem przez prolog i jest dobrze. Orki, delfiny, czy inne ssaki morskie nie ma znaczenia - jesli siekanie ich, mordowanie z ukrycia czy dystansu bedzie dawalo caly czas frajde Widze ze Monolith a moze raczej WB Games jako wydawca wzoruje sie troche na ubi game. Podobnie bylo w wypadku wydanego pozniej mad maxa - mapa otwarta jest, zadania glowne poboczne i inne zbieractwo jest, odpowiednik wiez jest - to masz tutaj teren i teraz go czysc. Z tego co widze to mordor wypada tutaj lepiej bo ma system nemesis ktory moze dodac cos do doswiadczenia z gra (procz czyszczenia mapy). Pogram wiecej to pewnie cos tam skrobne. Pierwsze wrazenia OK.
  38. 1 punkt
    Nie no, chodziło mi o to, że zdrapkę można wklepać na win10
  39. 1 punkt
    Dokładnie, i jeszcze to czekanie na jedną nędzną paczuszkę przez tydzień Nie ma to jak podstawka + 12.000 FP i godzinne losowanko na dzień dobry
  40. 1 punkt
    Kupno edycji Icon to istna glupota. Wszyscy tutaj nauczeni doswiadczeniem Ci potwierdza ze z tych "darmowych" paczek Ci wypadnie sam quick sell a Ronaldo i Ronaldo na 2 sezony FUT wychodza troche za drogo! Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
  41. 1 punkt
    Dokładnie, też czytałem info że premka ma być po 109 zeta. Jeszcze chwilę poczekam, bo ponad dwie stówki to dużo. Nowe mapki nawet fajne, ale ta przełęcz lupkowska to jedno wielkie stado kamperów, do tego wydaje mi się, że na tej mapie grafa kuleje.
  42. 1 punkt
    Nie ma gameplay'a z singla, ale za to jest tłusty trailer: Nie powiem, jestem zaskoczony, zwłaszcza ukazaniem tematyki żydowskiej. To chyba pierwsza gra, która ukazuje ten niechlubny element historii. Wiem, że to tylko trailer, ale tak dobrego ta seria nie miała już od dawna. Jako wyznawca Battlefield'a, sięgnę po nowego CoDa po raz pierwszy od czasów Modern Warfare 2. Widać światełko w tunelu, iż seria może powrócić do lat świetności. Szkoda tylko, że te mapy w multi wszystkie małe są. Toż to nawet w pierwszym Call of Duty potrafili zrobić świetne duże mapy, chociażby las Hurtgen (to już +/- 15 lat temu! ). No nic, czekam!
  43. 1 punkt
    Można ustawić dwa składy w tym głównym menu gdzie piłkarzy wybierasz klikasz trójkąt-> składy-> creat New skład czy jakoś tak:p jak złożysz drugi skład ze srebrnych plus dwie trzy złote to nie będzie tak drogo bo za pierwszy wygrany mecz każdego dnia masz 5k gp. Ja w 2017 grałem głównie trzygwiazdkowym zespołem. Czarne piłki z losowań lub zbierasz scoutow z aukcji ale tam jest to malo opłacalne i maks złotych zatrudnialem ale w tej czesci w sumie się nie bawiłem. Zbieram gp chyba aż jakieś legendy wpadną:) warto też grać turnieje online jak i z com bo tam też za wygrany turniej dostajesz piłki. Na koniec każdego sezonu wpada darmowy kontrakt dobry na pilkarzy z czarnych piłek.
  44. 1 punkt
    Nie wiem czy to do mnie, ja nie mam xe90. Po prostu tu albo faktycznie wadliwy egzemplarz albo przerysowane zdjęcie, ale zrobiło na mnie wrażenie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  45. 1 punkt
    a ja mam ten sam problem co kolega a Option File wgrałem na każdym z tych kont, które używam, nie mam pomysłu co jest nie tak... Wracając do samej gry, spędzając z nią już więcej czasu zauważyłem kilka podobnych cech, negatywnych z FIFĄ, a mianowicie mam wylewy w obronie, są momenty gdy prowadzę np 2:0 to nagle mam problem ze sterownością, nie ma to znaczenia czy gram z komputerem czy online. No cóż przeboleje bo nie jest to aż tak wkurwiające jak w FIFIE, kolejna rzecz która mnie zaczyna irytować to podania górą na dobieg od przeciwnika, mimo że wiem że to zrobi nie jestem w stanie na czas przełączyć się i dogonić przeciwnika, macie na to jakiś sposób? jeszcze jedna rzecz to np przeciwnik atakuje skrzydłem to pierwszy etap biegu mojego zawodnika wykonuje sam komputer, biegnie po linii prostej a ja nie mogę nim sterować, czy to gdzieś idzie ustawić abym miał pełną kontrolę nad moimi zawodnikami? Niestety często moi obrońcy nie nadążają za szybkimi skrzydłami przeciwnika i wolałbym sam ich ustawić aniżeli bezsensowy bieg wykonany przez komputer. No i na koniec prośba, jest gdzieś jakiś tutorial abym poznał wszystkie kombinacje przycisków co można nimi wykonać w grze? Chodzi mi o zastawianie ciałem, przepuszczenie podania, body feint, przekładanie piłki pod nogami, do tyłu i do przodu, jak wykonać poprawnie główkowanie (mase główek przegrywam). Do czego w ogóle służy L1? Czasem coś jakbym przekładał piłkę z nogi na nogę ale zasady użytkowej do końca nie rozumiem. Z góry dzięki Pany za pomoc. Jak macie jakieś filmiki itp. to również chętnie obejrze.
  46. 1 punkt
    Ja tak samo.katuje demo codziennie i youtuba ogladam jak inni pykaja.26tego po pracy zasiadam przed konsola i jazda.
  47. 1 punkt
    Jaka eksploracja w tej grze jest dobraaaaaa, co jakiś czas musimy odpierać różne fale wrogów które nacierają na wioske, dochodzi do tego budowa umocnien, barykad przynęt, katapult itp. Nie spodziewałem się tak dobrego jRPG'a i tak zajebiscie rozbudowanego.
  48. 1 punkt
    A masz fioletowe mody w najlepszym sprzęcie? Ogólnie wyżej możesz dostać z egzotycznych engramów, nf, flashpoint, call to arms, raid i chyba trialsy też (nie grałem jeszcze). No i z klanowych bonusów też.
  49. 1 punkt
    Skopiuj na pendrive'a
  50. 1 punkt
    Pytanko na szybko. Proszę o wyrozumiałość. Chodzi mi o to czy jest sens kupować konsolę PS4 PRO dla fify i coda. Na tą chwilę gramy w to najczęściej. A może jednak jest potężna różnica? Mam tv 4K. Z góry dziękuję za odpowiedź. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
×