Welcome to PS Site Forum - ... o PLAYSTATION wiemy wszystko!

Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji. Po zarejestrowaniu i zalogowaniu się, będziesz w stanie dostosować swój profil, otrzymywać punkty reputacji jako nagrodę za złożenie zawartości, a także komunikować się z innymi użytkownikami za pośrednictwem prywatnej skrzynki, plus wiele więcej! Ten komunikat zostanie usunięty po zalogowaniu się.

sieniu

Użytkownicy
  • Ilość dodanej zawartości

    1559
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    4

Reputacja

495 Całkiem całkiem

O sieniu

  • Ranga
    Sonoklap

Informacje o profilu

  • Płeć Mężczyzna
  • Skąd Szczecin

Kontakt

  • Gadu-Gadu 7692489
  • PSN sieniu
  1. Szybka informacja organizacyjna W Ginetta G55 GT3 dozwolone są ABS i TC I druga sprawa,jako że Ariel Atom startuje o 21:00 pomyślałem że my możemy startować o 19:40 15 minut kwali i 45 minut wyścig. Dzięki temu niektórzy będą mogli pojechać jedno i drugie. Czekam na wasza opinie co do takiej godziny startów. Wysłane z mojego Fiata 126p
  2. Gustaw zrobiłem to dla osób które zrezygnowały z Atomówki. i te osoby już się zapisały,nikogo nie namawiam i nie zmuszam
  3. Witam jako że nie startuje w Atomówce i wiem że wielu z was też się zastanawia nad tym aby startować albo już zrezygnowaliście mam dla was alternatywę mianowicie Auto: Ginetta G55 GT3 Tory: Brands Hatch GP Bathurst Watkins Glen GP Oulton Park IN Spa Silverstone Asysty Fabryczne Wszystko inne zgodne z LTE czyli pierwszy wyścig 20 minut drugi 45. Jedyna różnica to brak obowiązku tankowania podczas PIT jedynie zmiana opon. Jeśli masz ochotę brać w rym udział wystarczy polubić to albo na psn wysłać mi prywatna wiadomość. Start 2.04.2017 Wysłane z mojego Fiata 126p
  4. v8

    Dzięki za odpowiedz. Lepiej zmiana auta bo to ogólnie się jak Gówno prowadzi Wysłane z mojego Fiata 126p
  5. Gustaw ja już tutaj niemam nic do gadania zostałem wy&@€&@ bez wazeliny,to już nie moja bajka Wysłane z mojego Fiata 126p
  6. v8

    zużycie opon x2 myślałem że ma być rzeczywiste asysty Fabryczne czyli ABS i TC włączony
  7. Ewidentne cięcie były a szczególnie drugiej szykany dawało 1,5-2 s zysku. Wysłane z mojego Fiata 126p
  8. Było czytane,było pisane To jest DTM przez DRS ludzie głupieją [emoji23] Wysłane z mojego Fiata 126p
  9. Jak gdzie??,tam gdzie jego miejsce,zgłosił się jako ostatni wiec jest ostatni w rezerwie,kolesiostwo to na Wiejskiej w W-wa
  10. Ja już bym to pojechał piękna i bestia [emoji16] Przypominam o wybranym prze zemnie malowaniu cendy#69 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. Niewiem ja jeżdzę z kokpitu i niemam żadnych problemów z ogarnianiem tego co się dzieje dookoła mnie,nawet jestem wstanie patrzeć w lewo i prawo,co zreszta widać na moich nagraniach. A prawda jest taka że niektórzy zbyt agresywnie się wciskają wykorzystując to że inni jadą zachowawczo [emoji6] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. Super wyścig wczoraj był chociaż myślałem że max P9-P12 będzie bo takie tępą miałem w piątek po Lotusie,a tu niespodzianka czas w kwalifikacjach wykręcony na P4 i tak też skończyłem wyścig numer 1 ,Marcin mnie naciskał praktycznie od startu do mety,i pod koniec wyprzedził,chociaż gdyby nie to że auto pod koniec dziwnie mi się prowadziło to może i było by P3 ale dobre jest i P4. Drugi wyścig to ciężkie przebijanie się z P13 do przodu,naprawdę ciężkie najpierw super walka z Gustawem o zyskanie pozycji później z Martą,co i tak skończyło się tym że znowu samochód prowadził się jak by aerodynamika była uszkodzona i przed zjechaniem do PIT wyprzedzają mnie kolejno Marta,Gustaw,Error,Camel. Szybki zjazd do PIT zmiana opon na Twarde dolanie 4L paliwa (pierwszy raz tak zrobiłem) opłaciło się bo ostatecznie wyścig numer dwa kończę na P4,czyli weekend z czwórką Q-4,R1-4,R2-4. Dzięki i do następnego,poniżej moja perspektywa z wyścigu R1 R2
  13. Seba a poco ci sport jak wszystko idzie w kierunku esportu Gustaw po dziś dzień ludzie nie wypełniają w100% obowiązku zatankowania paliwa w R2 więc sorry ale nie uwierzę że nie będą próbowali używać DRS-u wszędzie
  14. Bardzo udany weekend w moim wykonaniu,kwalifikacje to dobre P6 ale kwali dla mnie to był trening,tak czy siak star do wyścigu z i odrazu udaje mi się zyskać jedną pozycję wyprzedzając Catani,ale niestety na 2 okr tracę przyczepność tylej osi na pierwszym zakręcie robię kontrę i niechcący ląduję przed maską Catani (przepraszam) na szczęście obyło się bez większych strat dla niego ja z uszkodzonym autem jechałem dalej i po problemach Kaczego i Marty kończę R1 na P4 świetny wynik. R2 to Fatalny star zimne hamulce spowodowały to że nie udało się wyhamować przed pierwszym zakrętem i spadek na przedostatnią pozycję mówię sobie no trudno tak miało być,brak treningu ale powoli odrabiałem straty tym razem Catani popełnił błąd i awans na P5. Po takich przygodach brałem tą pozycję w ciemno,aż tu nagle na 2okr po moim PIT zaczęło padać,idealny moment zajazdu po deszczówki i błąd Marty i Errora który założył jedną deszczową oponę dał mi finalnie P2. Super teraz Brno. tutaj cały mój weekend wyścigowy