Welcome to PS Site Forum - ... o PLAYSTATION wiemy wszystko!

Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji. Po zarejestrowaniu i zalogowaniu się, będziesz w stanie dostosować swój profil, otrzymywać punkty reputacji jako nagrodę za złożenie zawartości, a także komunikować się z innymi użytkownikami za pośrednictwem prywatnej skrzynki, plus wiele więcej! Ten komunikat zostanie usunięty po zalogowaniu się.

DeeS

Użytkownicy
  • Ilość dodanej zawartości

    197
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

84 Słaba

O DeeS

  • Ranga
    Mały członek

Informacje o profilu

  • Płeć Mężczyzna
  • Skąd Warszawa
  • Hobby Karting !

Kontakt

  • PSN Diego043

Ostatnie wizyty

602 wyświetleń profilu
  1. Mam powtórki z room B jak wrócę z pracy to sprawdzę. I czekamy na oficjalne wnioski. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  2. Spoko mam nadzieję że trochę pomoglem. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  3. Setup dla chętnych.
  4. Jest kilka fajnych mentow do wyprzedzania tylko :-) Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  5. U mnie raz działa raz nie działa . Podpięte do bazy. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  6. Temat kar zamykamy. Mam nadzieję że bedziecie bardziej ufni następnym razem. Nikt tu nie chce wam uprzykrzyć życia . Chcemy by było fajnie i przyjemnie i w zgodzie . Cieszę się że się dogadalismy :-). Miłego ! Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  7. Rozdziel to porowno. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  8. * OFICJALNY KOMUNIKAT SĘDZIOWSKI * Jesteśmy po obradach sędziowskich w sprawie cięcia i wyjeżdżania poza linie wyznaczającą tor jazdy. Była poważna dyskusja na temat kar i respektowania tego elementu. Doszliśmy do porozumienia . Przypomnę tylko że informację odnośnie pokonywania zakrętów/cięcia/wyjeżdżania opublikowaliśmy na forum i wręcz nalegaliśmy aby to przeczytać . Sytuacja jest poważna i prezentuje się następująco. Potraktowaliśmy pierwszą rundę łagodniej .... Sylwester_89 | -20 pkt karnych Tomaszan | -10 pkt Killroy | -10 pkt Darkman | -10 pkt BartekPL | -10 pkt Error | -2 pkt Uzgodniliśmy że nie będziemy mocno karać w pierwszej rundzie. Odpuściliśmy sobie DSQ tym razem. Jakie przyjęliśmy kryteria ? Jeśli driver wyjeżdża poza tor i robi to co okrążenie i nic sobie z tego nie robi - niestety musimy to policzyć . Wszystko było by okej gdyby driver wyjeżdżający wracał od razu na prawidłowy tor lub odpuścił na chwile gaz aby było wiadomo że na tym manewrze nie zyskuje. Ogólnie kary będą prezentować się następująco od Rundy 2 - nie ma przeproś. Ilość nieprawidłowych cięć/wyjazdów poza tor Race 1 , Race 2 ( suma ) 0-8 - |-5 pkt 9-18 |-15 pkt pow 18 | 30 pkt Dla przykładu : Sylwester_89 - ponad 45 wykroczeń Tomaszan - 40 Darkman 39 Killroy - 22 BartekPL - 29 Error - 13 Póki co tyle. Myśle że te kary zadziałają motywująco na innych i będziemy jeździć w miarę fair.
  9. Po pierwszym wyścigu niestety będą surowe kary ale to tylko dlatego że było mówione co i jak. Myślę że w drugim evencie każdy będzie uważał :-) Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  10. Pozostaje jeszcze kwestia przekraczania linii toru. Tu też posypią się kary. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  11. Jest w tym trochę racji Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  12. Kara się należy jak najbardziej. Jeśli chodzi o czekanie. Sytuacja wygląda tak jeśli mamy kontakt i osoba poszkodowana nie straciła zbyt wiele powiedzmy że wypadła poza trasę i przez to straciła pozycje na rzecz atakującego to w takim przypadku powinien poczekać . Problem pojawia się wtedy kiedy poszkodowany stanął lub na tyle ma poważne uszkodzenia że jedzie powoli lub coś co go zatrzymało na dłużej. W takiej sytuacji atakujący ( winowajca ) nie musi czekać bo raz że zniszczył osobie wyścig , dwa sobie również bo kara będzie ale nie ma potrzeby czekać az np. po 2 minutach poszkodowany wyruszy ponownie na trasę. Jeśli poszkodowany w miarę szybko się wygrzebał i jedzie dalej i oboje jakoś wiele nie stracili to wskazane poczekać ale w innym przypadku ja bym nie czekał . Na koniec oczekiwał bym kary i wyraził skruchę W tej sytuacji wystarczyło by że Error zwolnił i odczekał/odwrócił się i zobaczył czy Marta ruszyła bądź jest blisko aby przepuścić i sprawa była by jasna ( kara pewnie była by mniejsza ) .
  13. z pokoju nie wypadniesz bo nie liczą się już TT Ja na silver jeszcze nie jechałem tym autem no i mam przykra wiadomość niestety bo prawdopodobnie nie wystartuje w niedziele ( lecę do Włoch jutro na trening i wracam we wtorek rano... :()
  14. Dlatego pozostaje mi się tylko śmiać z tego
  15. Od 2 minuty nie miałem kontroli nad autem. Wjechałem do pitu i przełączył się na automat , nic nei mogłem zrobić to postanowił sam wyjechać z PITU poszukać drogi przyjebać w bandę, postraszyć przeciwników i wrócić do pitu