Skocz do zawartości

piotrekoka

Użytkownicy
  • Zawartość

    288
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

33 Żadna

O piotrekoka

  • Ranga
    Duży członek

Kontakt

  • Gamertag
    piotrekoka
  • PSN
    Ionewolf-

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ostrołęka
  1. Pro Evolution Soccer 2018

    Szkoda że nie ma wsparcia HDR,w Fifie na prawdę odwala to kawał dobrej roboty. Wysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka
  2. Pro Evolution Soccer 2018

    Składy offline jak i online na swoim miejscu. Git malina Wysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka
  3. Pro Evolution Soccer 2018

    http://www.mediafire.com/file/1j9wdf16ch1ap0w/PES_2018_Option_File_Premerie_League_PS4.rar Jeszcze go nie wrzuciłem, ale podobno jest ok. Wysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka
  4. Pro Evolution Soccer 2018

    Jeżeli chodzi o czarowanie to ostatnio znalazłem fajny filmik. Wysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka
  5. Seriale

    Drugi sezon Expanse dziś się zaczął, jak by ktoś zapomniał ) Wysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka
  6. Pro Evolution Soccer 2018

    Jeżeli chodzi o grafikę. Na pro i tv 4k wygląda śliczne. Powtórki miazga, animacje pierwsza klasa. Wczoraj był u mnie ziomek, który gra od zawsze w fife. Rozegraliśmy kilka na prawdę dobrych meczy i powiedział że robi przesiadkę bo gierka robi wrażenie, jest wolniejsza od fify co sprawia że piłka wygląda i gra się bardziej realistycznie niż klepanka od EA. Wysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka
  7. PS4 Firmware

    H9KP QKNP DKPL-wykorzystany. Dzięki wielkie Wysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka
  8. PS4 Firmware

    Jak ktoś ma kodzik to z chęcią przyjmę Wysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka
  9. TV/Monitor/Projektor/itd

    U mnie świeci już prawie pół roku i jak na razie jest cacy.Ale to fakt. Z serią KS to loteria,albo trafisz dobry albo ujowy. Wysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka
×