Welcome to PS Site Forum - ... o PLAYSTATION wiemy wszystko!

Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji. Po zarejestrowaniu i zalogowaniu się, będziesz w stanie dostosować swój profil, otrzymywać punkty reputacji jako nagrodę za złożenie zawartości, a także komunikować się z innymi użytkownikami za pośrednictwem prywatnej skrzynki, plus wiele więcej! Ten komunikat zostanie usunięty po zalogowaniu się.

MagEllan

Old Boy
  • Ilość dodanej zawartości

    5896
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    4

Reputacja

2047 Guru

O MagEllan

  • Ranga
    \m/

Informacje o profilu

  • Płeć Mężczyzna

Ostatnie wizyty

9706 wyświetleń profilu
  1. @Maxerius Wypelnione, niemniej z gatunkami mialem problem - ani tzw action-adventure, ani wyscigow (ktore nie musza byc ani sportowe ani symulacyjne). Powodzenia w pisaniu pracy.
  2. @Frost Prime @shemaforash Co do klatek. Noz cytujac klasyka to oczywista oczywistosc ze 60fps jest lepsze, nie znaczy to ze nie mozna bawic sie w 30. Owszem fapowanie nad samym klatkarzem dla samego klatkarzu nie ma sensu a nawet zaryzykuje stwierdzenie ze sa gry gdzie to nie ma wiekszego znaczenia (no ja nie widze zbytniej roznicy czy mi jakis point&click dziala w 30, 60 czy 144 klatkach). Niemniej sa gry gdzie ja prywatnie wolalbym 60fps - wszelakie gry a wartka akcja, mordobicia i wyscigi. Niemniej moja opinia jest taka (na przykladzie paru gier) ze jesli mam miec frame rate ktory mi skacze od niskich 30 do 77 fps, ze srednia okolo 40 to wole locka na 30 zapodac i gra mi sie lepiej. niemniej jesli gra dziala w przedziale 50+ klatek to nawet jesli srednia z pomiaru wychodzi 54 klatki wole grac z odblokowanym frame rate. Ale to moje subiektywne odczucia. Tym co beda chcieli grac w Destiny pewnie i 30 klatek straszne nie bedzie. Tym co gre maja gdzies nie ma co sie rzucac ze tylko 30 klatek. Niemniej ja prywatnie tlumaczenie developerow uwazam za nieco dziwne - innymi slowy tnac cos (rozdzialke do 900p, efekty graficzne) mozna uzyskac 60fps, wiec tutaj raczej chodzilo o decyzje biznesowa gdzie postawili na cos innego kosztem frame rate. A nie ze konsole za slabe.... A teraz dziekuje wycofuje sie z tego tematu, swoje juz napisalem.
  3. @pablos_PRO No fakt masa plusowej zawartosci - ja mialem i tak pare zlotych w portfelu wiec wzialem Another World - znajac moje szczescie w czerwcu bedzie w plusie
  4. PS4

    hmmmmm Czyzby Square Enix sypnal kasa i LiS2? Powiem tak, jedyna opcja to zmiana bohaterow i mocy specjalnej ktora uczyni zycie protagonisty Strange. Bo kontynuacja po zakonczeniu (zakonczeniach) LiS to ja to widze marnie. W sumie mozna od biedy nowy watek zalazyc, moze po E3 bedzie cos wiadomo wiecej.
  5. No co filmikow to sie zgadzamy. Co do gry bede musial po prostu zagrac bo wszystko co pamietam to z bety gdzie mozna bylo 25% gry ukonczyc i wtedy - moja opninia byla taka - no tylko po taniosci bo nic mnie do tej gry nie przekonalo. Niemniej sentyment do serii mam inaczej pewnie nie siegnalbym po Rivals a i tego NFSa sproboje odpalic, z tym ze jesli mi nie podejdzie to bez zalu oleje.
  6. bo ciezko jest wszystkim dogodzic. Przyklad ukonczenie NFS Rivals to ukonczenie 2 kampanii sciganta i policjanta - ta druga mnie meczyla. Tutaj uwazam czegos zabraklo, fajnie ze jest wolnosc bo jak pisalem nie trzeba konczyc wszystkich eventow ba mozna klepac nasze ulubione i dalej zdobywac fanow. Ale nie spodziewalem sie ze majac rozbudowane 2 festiwale (oraz w zapasie fanow na rozbudowe 3ciego) ze gra powie super z Ciebie boss gratulacje... Logicznym bylo by sie spodziewac gratulacji jak kazdy fest rozbudujemy na maxa, ale nie koniecznie ukonczymy wszystkie wyzwania, mistrzostwa i inne wyscigi. Wtedy koniec ma sens dzieki Szefie rozbudowales festiwal to najwiekszy Horizon jak do tej pory, ale nie leń sie pokaz jak jezdzisz w eventach ktorych jeszcze nie ukonczyles. Ja wiem ze to jest scigalka a nie Wiedzmin ale skoro juz mieli nienarzucajaca sie (w przeciwienstwie do NFS 2015) linie fabularna ktora byla pieknym tlem dla wyscigow to urwanie jej po prostu wprawie w zdziwienie. Oczywiscie wiem ze to scigalka, i ze w takie gry gramy glownie dla samego funu ze scigania sie czy przemierzania swiata. Tak jak w GT czy innym pCARS mozna krecic kolka tylko zeby wykrecac lepsze czasy tak w FH3 po napisach koncowych jak pisalem mam jeszcze tonę albo i dwie rzeczy do zrobienia. Oj czuje ze te ponad 30h do tylko poczatek.... obstawiam ze wynik moge dobic do paru setek. (i nie licze tu dodatkow). Dosc juz sie napisalem 9/10 dla XO S jestem wysoce zadowolony ze gram (moze cos jeszcze o PeCetowej wersji skrobne choc to bedzie raczej typowo o kwesitach PeCetowych a pewnie mniej o samej grze)
  7. Thank you Captain obvious Wyszlo mi nieco ponad 30h i naklepalem 12mln fanow. Ja wiem ze napisy niczego nie oznaczaja ze to pewna symbolika (lub uklon w strone niedzielniakow bo przeciez gre pewnie da sie "ukonczyc" robiac tylko free ride). Niemniej uwazam ze fajnie by bylo aby koniec wiazal sie chociaz z pelna rozbudowa wszystkich festiwali - bo tak mam wrazenie ze w 1/3 gra sie urywa przez te napisy (calosciowy postep gry mam kolo 30%). Zdaje sobie sprawe ze to nie koniec przygody, i pewnie bede gral dalej - bo fun jest przedni dlatego tez to rozczarowanie nie wplynelo na moja ocene gry.
  8. Powiem tak, Twoj wybor - jak kupujesz gry. Ja w wypadku takiej opcji jak EA Access bym czekal. Rivals byl tez troche pol na pol, mam platyne, ale gra usilnie zachecala do przelaczania miedzy kariera sciganta i policjanta a jak postanowilem ze przejde ta gdzie sie scigam jako pierwsza... i tak tez zrobilem pozniejsza kariera policjanta mi nie lezala, ukonczylem bo ukonczylem, ale gdzies w 2/3 juz decydowanie bez zapalu, raczej z podejsciem niechaj to sie skonczy. Ja z NFS jestem od czesci pierwszej, ale pominalem sporo odslon. Dla mnie podium dzierza NFS-U, NFS-U2 i MFS-MW (2205), kupilem pozniej Carbon i to jedne z gorzej wydanych pieniedzy. Co do grania w to samo, zalezy od gracza rozumiem ze jakas gra moze sie przejesc. Choc ja mam tak z wyscigami (nie tyczy sie zbytnio innych typow gier) ze jesli mi wejdzie to potrafie w nic innego nie grac. Tak bylo z GT5 (pol roku, przerwa i potem gralem dalej ze 3 razy w tygodniu), NFS Shift. Tak pewnie bedzie z Forza Horizon 3 (moze siegne po dodaki a to zawsze jakas nowosc). Tak czy inaczej nowemu NFS dam szanse w Origin Access (choc obstawiam ze porzuce ta gre i nie ukoncze).
  9. A ty nie miałeś czasem xo? Panie mając forze to po co ty odpalasz NFS 2015 chyba ze masz EA access i sie trafiło. Ja juz po pseudo becie (25% ukończenia gry) która była chyba na 2 tyg przed premiera wiedziałem ze to nie jest gra dla mnie lub do ogrania po taniości (EA access, orgin access na miesiąc za naście złotych) Toz juz Rivals bardziej mi leżał, filmiki 1st person to padaka taka ze nie wiedziałem czy śmiać sie czy płakać z tej żenady. Game play tez średnio mi leży, cykl nocy i niby świtu Eh No szkoda gadać. To juz wymagające farmienia (levelowanie wozów niczym postaci) the crew bardziej mi podeszło. Ze o grze rewelacyjnej jaka jest forza Horizon 3 to nawet nie wspomnę bo to porównanie tak adekwatne jak malucha z Ferrari Innymi słowy po ki penis sie męczyć...
  10. No dobra rozwodzilem sie nad tym jaki ta forza Horizon cudowna, a tymczasem spotkało mnie rozczarowanie. Właśnie leci lista płac / napisy końcowe. I jak sie pytam jak to? Juz? Dlaczego? Serio myślałem ze trzeba bedzie na maxa każdy festiwal rozbudować przed jakim epickim ostanim zadaniem popisowym którego epickość zedrze mi czapkę z głowy i urwie dupę jednocześnie. A tu co? Jestem w chyba nawet nie w połowie zadań festiwalowych i juz koniec? Nie No to jest wielkie rozczarowanie (bez ironii serio) Oczywiście wiem ze nie koniec mojej przygody z tym tytułem bo sporo funu jeszcze mi zostało, sporo mistrzostw, sporo wozów do wypróbowania. Niemniej mogli ciut dłużej pociągnąć karierę.... acha dla jasności ocena końcowa nie uległa zmianie.
  11. A to ciekawe co piszesz, bo ja tego nie odczulem. Zbyt waski FoV zazwyczaj mi przeszkadzal czy to w wyscigach, czy innych grach (choc duzo mocniej go oczuwalem w grach FPP, a co z choroba lokomocyjna to juz maja nega dyskomfort przy malym czy raczej waskim FoV). Assetto nie mam wiec tutaj sie nie wypowiem ale w pCARS ja prywatnie zwiekszaniem nieco FoV - przy czym przestawalem kiedy pojawial sie dla mnie bardzo nieprzyjemny efekt "soczewki".
  12. Jesli nie jest to jakis magiczny skrot - to powinno to byc Field of View (pole widzenia), wartosc ktora zazwyczaj jest mniejsza na konsolach nizli PC. W wypadku pCARS - masz to w ustawieniach (nie pomne dokladnie jak to na polski przetlumaczyli), ale masz to w ustawieniach kamery, oddzielnie dla kazdej z kamer (zderzak, kask, wenatrz, dach itd). jesli sie nie myle wartosci domysle sa w zakresie 70-90. Ogolnie zwiekszenie powoduje ze wiecej widzisz co dzieje sie po bokach. W pCARS niemniej przesadzanie z tym ustawieniem dawalo dosc nieprzyjemny efekt soczewki.
  13. xbox

    No to bedzie ogolnie po 10 dnia uzytkowania XO. Szczerze to uzytkowalem bardzo monotematycznie - ogarnalem zalogowanie sie, pobralem demo FM6 i pelniaczka FH3. Ogralem to pierwsze 2 razy a potem cisnalem FH3. Tak wiec nawet nie sprawdzalem roznych funkcji ani jak one dzialaja. Napisac za to moge skromne porownanie padow: PS3 DS3, X360 (ktorego uzywalem z PC), PS4 DS4, XO S Pad od PS3 jako iz do niego przywyklem lezal mi bardzo dobrze mial zadawajacy czas pracy na jednym ladowaniu. Pad od x360 musialem przywyknac do niesymetrycznych analogow, krzyzak mi jakos nie do konca pasowal, miejsce na baterie bylo wystajace i w moich łapach nieco zmiejszalo komfort uzytkowania pada. Pomysl zeby uzywac baterii a nie wbudowanego akumulatora oceniam na plus ale o tym pozniej. Pad od PS4 - kupilem konsole w zestawie z dodatkowym padem i moim zdaniem dodatkowy to must have, wiekszy od pada od PS3 ale dosc szybko sie przestawilem, troche musialem do triggerow przywyknac. Czas pracy na aku oceniam jako marny. 1 pad pod koniec gwarancji mial problem z lewa wibracja, naprawiony w ramach gwarancji w drugim zaraz po gwarancji obluzowal sie przycisc options i mimo iz probowalem pada rozkrecic przeczyscic i zlozyc rozwiazalo to problem na mniej wiecej 45min. Pad od oryginalnego XO Fat - mialem w rekach tylko na standach w sklepie i nie do konca przemawialy do mnie bumpery. Pad od XO Slim - bylo latwiej z niesymetrycznymi analogami bo mialem juz doswiadczenie z padem od x360. Swietnie lezy w moich łapach, miejsce na baterie ladnie wkomponowane w pada przez co komfort trzymania bardzo sie zwiekszyl. Dalej uwazam ze pomysl z bateriami jest dobry. Inwestujemy w ladowarke i 4 aku (wydatek kolo 70pln a nie okolo 200 jak w wypadku dodatkowego pada), i mamy spokoj. Natomiast to co mnie zaskoczylo najbardziej to czas pracy na dolaczonych do pada bateriach znanych z reklam z kroliczkiem. Licznik samej FH3 pokazywal ponad 24h, kiedy to kontroler poinformowal mnie ze czas na zmiane baterii. Wszystko w padzie dziala jak powinno, jedyne do czego odrobinke przyszlo mi przywyknac to dosc male analogi, krzyzak dziala dobrze, bumpery dzialaja dobrze, wibracje FH3 i FM6 tez swietnie sie spisuja a dodanie ich do triggerow to rewelacyjny pomysl. To tego podlaczenie go pod PC jest bajecznie proste BT, podlacz urzadzenie i dziala. Z porownania tych padow w mojej opinii podium zdobywa pad od XO S. I prosze mnie zle nie zrozumiec - to nie tak ze nagle bede wychwalal XO i ganil Sony. Od wydania PS4 ogralem juz troche EXow na PS4 i te mi sie po prostu podobaja. Niemniej jesli MS zrobil cos dobrze - Pad, wykonanie i objetosc slima (zgodnie z nazwa to box) czy deal z EA i EA Access to takie rzeczy oceniam pozytywnie.
  14. ps4

    @pablo1503 Mimo iz podobnie ocenilem gre jak Ty to bylem dla niej bardziej surowy. Pierwsze skrzypce gra to ze mamy piaskownice iles tam zabawek (wiecej niz w cz1) i jesli tylko znajdziemy te ktore nam pasuja to jest git. Bohater zostal zjechany bo nikt nie lubi skrajnosci ja tez nie. I teraz UBI jakos fabularnie nie nie robi dziel ale tutaj jest po prostu zle. Moim zdaniem powielili blad jedynki. W WD1 mogles byc madafaka ale jak zrobiles pare dobrych uczynkow to byles aniolek. W dwojce gra az prosi sie o hackerow co nie siegaja po przemoc bezposrednia jak np serie z broni maszynowej (nawet jak chca kogos zabic to mozna to zrobic finezyjnie) a jednak mozna i tak grac co ani nie licuje z postacia, ani z fabula zbytnio. I na tym wlasnie polega problem Marcusa ma byc takim ziomeczkiem a tymczasem ani on ani ekipa nie zapadaja w pamiec, Sruba jest wyjatkiem i posrodku tych postaci wybija sie na plus a mimo to nie wychodzi ponad przecietnosc. Jedyne co ratuje gre to ze przy wielu okazjach mamy wolnosc - uzywac zabawek RC (ja preferowalem takie podejscie), lub zrobic cos inaczej np rozpierduche gdzies pod obszarem zainteresowania co odciagnie straznikow a potem wejsc od pupy strony po cichu, ew kogos ogluszajac. Mozna tez nie liczyc sie ze stratami w ludziach i np podstawic lawete, przed nia woz opakowany c4 zdalnie uruchomic woz przeskoczyc plot, odpalic ladunki. No mozliwosci jest sporo i to jest plus tej gry. Narzekac mozna na model jazdy, dla mnie bardzo slabo, na fizyke, na to ze znow rozbijajac hydrant masz prysznic w wozie ba woda nawet przez dach wozu przeleci, z pewnoscia na fabule, postaci, no i ja jeszcze narzekalem na gun play ktory mi nie lezal ani troche. Ale z drugiej strony za 12pln ogralem calkiem fajna gre, gdzie zabawa w piaskownicy sprawiala mi frajde. Nie spodziewalem sie cudow, podobalo mi sie dodanie nowych zabawek i to jak mozna bylo je wykorzystac wiedzialem ze to UBI game czyli bedzie miedzy przecietna a dobra. W mojej opinii mimo wielu bolaczek zabawa z RC jumper i dronem oraz przechodzenie misji po cichu dalo mi na tyle funu ze spokojnie wystawiam ten produkcji ocene dobra To typowa gra kup pan w promocji pudelko (lub z drugiej reki) ukoncz, i pogon. A i jeszcze jedno czyli skala ocen: Ja wolalem ta liniowa z przeszlosci
  15. @Adiqs Tutaj zgadzam sie z @manoszek gram na PS4 amator rev 2 (ta z fizycznymi guzikami power i eject) i problemow nie odnotowalem poza opisanymi wczesniej. W pierwszej misji bylo ok. Inna rzecza jest to ze skoro do tej pory grales w 60fps to przejscie na 30fps moze wymagac przyzwyczajenia. Moze nie najlepiej to ujalem ale w grach w ktorych jest opcja zmiany locked 30 vs unlocked widac ta roznice, testujac chocby TLOU rozegralem ten sam rozdzial w 30fps i z unlocked framerate i potem juz do 30 nie wrocilem.