Welcome to PS Site Forum - ... o PLAYSTATION wiemy wszystko!

Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji. Po zarejestrowaniu i zalogowaniu się, będziesz w stanie dostosować swój profil, otrzymywać punkty reputacji jako nagrodę za złożenie zawartości, a także komunikować się z innymi użytkownikami za pośrednictwem prywatnej skrzynki, plus wiele więcej! Ten komunikat zostanie usunięty po zalogowaniu się.

MagEllan

Old Boy
  • Ilość dodanej zawartości

    5990
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    4

Reputacja

2073 Guru

O MagEllan

  • Ranga
    \m/

Informacje o profilu

  • Płeć Mężczyzna

Ostatnie wizyty

9784 wyświetleń profilu
  1. Nie jest to wyrocznia a jedynie jakis tam wyznacznik ale meta ma 84 critic i 77 gamers wiec raczej jest to gra conajmniej dobra. Coz ostry spadek z ceny zawsze dobry dla graczy
  2. No wlasnie co do tego lawtwiej. Spotkalem sie w jednej z recenzji z opinia ze Dirt Rally w porownaniu do Dirt 4 to troche jak Forza Motorsport (bardziej sim) do Forza Horizon (arcade ale dzieli ustawienia z simowym bratem). Przyznam ze w jakiekolwiek Rally to gralem ostanio w 2002r i to na klawiaturze, pozniej probowalem i probowalem ale jakos mi to nie do konca lezy.... wole chyba jednak albo radosne arcade albo cos gdzie mamy tory Sony losowo chyba wysyla 20% kod znizkowy na cyfraka w PSS. Jesli ktos chcialby przygarnac taki kod (co prawda moje glowne konto jest Szwedzkie ale zakladam ze nie zrobili blokady na kraj) to PW (kod wazny do 3 lipca).
  3. PS4

    chyba nie bylo Koles ostro przechwala sie czego to oni nie maja. Mocno dystansujac sie od konkurencji. Licze na pCARS2 ale te przechwalki ciut mnie martwia bo zazwyczaj im wiecej naobiecuja tym wiecej obietnic niedotrzymaja. Smiechlem jak powiedzial: Konkurencja mowi o 4K my mamy 12K (bardziej z wojny na cyferki nizli z rozdzialki bo 3 monitory podpiete to i 12k mozna uzyskac tylko jaka maszyna to pociagnie) Ciekaw jestem jak system wpadania w kaluze nanoszenia piachu na tor i jego wplyw na jazde bedzie dzialal. Pierwszy raz z czyms podobnym (choc nie dynamicznym) spotkalem sie w Forza Apex przy jezdzie w deszczu (pogoda stala nie dynamiczna, rozmiar kaluz staly itd) ale powiem ze to interesujacy dodatek. Inaczej jedzie sie załóżmy nieco pod gorke na SPA (woda powinna splywac) a inaczej jesli mamy kaluze przy krawezniku lub na torze. a tutaj 15 minut gledzenia i przechwalek jaka to uber gra nas czeka:
  4. I ta wiadomosc w klej w watku spekulacyjnym dotyczacym PS5. Nie jest to nic nowego Sony od dawna mowi to samo - lejemy na wteczna, chcemy robic true next gen. Tylko co z tego.... Konsole obecnej generacji (w wykonaniu obu firm przy czym MS dodatkowo potknal sie i upadl na ryj prosto w bloto) byly srednie. PS4 do tego stopnia ze pan Mark Cerny powiedzial "o PS4 Pro zaczelismy myslec jak tylko PS4 trafilo na półki sklepowe". I znow lekcja historii - pamietasz jakim to krokiem do przodu mialo byc PS4? Owszem najwieksza zmiana jest w rozdzialce i jest to widoczne (bo testowalem pare tytulow rownolegle na PS3 i PS4). Jest roznica na plus, zdecydowanie - ale to po prostu kolejna maszynka do grania na ktorej jest ladniej, na ktorej dalej jeden czy drugi producent da dupy (pierwsze WD, AC Unity czy inne niedorobione kijowo zoptymalizowane tytuly) to generacja na ktore do PSS trafiaja mega kijowe gry na sztuke zeby moc sie chwalic ile to gier mamy. To takze generacje ktora dala troche fajnych exow przy krotych bawilem sie dobrze i pare ktore mi nie podeszly. Moim zdaniem dobrze ze Sony i MS sie rozeszly - i zamiast konkurowac do pare lat nowa generacja jedni zostali przy tym modelu a drudzy chca sprobowac czegos innego. To daje nam gracza wiekszy wybor. Pisalem wczesniej ze oczywistym jest ze fajnie jest miec kombo (XO + PS lub PS + PC). A jak ktos nie chce kombo to niech sam ocenia - PS bo exy, czy moze XO bo wsteczna a i tak glownie gra w multiplaformy. Co wiecej nawet wybierajac XO nie skazujemy sie na nic bo mozna owe PS5 dokupic pozniej po paru latach (moze w wersji PRO) i ograc te exy ktore nas interesuja po czym konsole pogonic. Co komu pasuje.
  5. PS4

    Coz grajac w InF2 i SS widac roznice - i roznica polega na tym ze 2ka jakos miala i ciekawsze postaci i roznica miedzy dobrym i zlym i wyborami byla jakas wieksza. W SS jakos to wszystko jest plaskie. Graficznie poprawili choc moje dwa przejscia mialy wiecej glitchy niz w 2ka, choc te byly mniej denerwujace w 2ce ze 2 razy po prostu przebilem sie przez obiekt i utknalem. Za to w SS lewitujace stoly, wozy wbite w ziemie to widzialem dosc czesto. InF:SS i FL to fajne produkcje. Ale jak juz wczesniej pisalem - w mojej ocenie tylko dobre, niemniej ograc warto (choc raz).
  6. @gracz_ A ja powiem tak xo s idealny nie jest miałem wrażenie ze sam systemem nieco ociężale chodzi w porównaniu do ps4. Ale to chyba jedyny zarzut który mam o jakości pada nie ma co pisać bo ds4 to jak Dacia duster przy Porsche caynne (pad od xo s) Do tego usługi jak choćby EA access i nie chodzi nawet ze tanio bo mozna brać na miesiąc ze grosze ograć jeden tytuł i anulować. Sprzęt w wersji s jest zgrabny poziom hałasu niewysoki wszystko działa jak należy. Ze o próbowaniu nowych rzeczy nie wspomnę bo tez podobnie do Ciebie mówiłem gdzie tablety na kij to komu a miałem juz 2 iPady pierwszy który ma 6 lat jeszcze działa i przymierzam sie do kolejnego Zostaw tych co wielbią Sony nie odpowiadaj olej. Nie wytłumaczysz bo zauważyłem pewna prawidłowość cześć z sonoklapow to takie troche psy ogrodnika jak ps ma exy to fajnie jak Xbox to najlepiej powiedzieć ze to słabe gry, jak PC to ze kto w ogóle gra na PC.... a potem ci sami ludzie radośnie cieszą sie na wieści o portach pc gier na ps nawet jesli port wyszedł juz wcześniej na inna konsole lub wychodzi 2 lata po premierze No bo przecież ps powinna dostać te gry jakże by inaczej. Nie do końca kumam taka mentalność tzn luz sie cieszyć ale nie najpierw pisać pffff kto by w to grał a potem hajpic 2 lata pózniej na ten sam tytuł. Ja patrzyłem dość przychylnie na forze jak miałem okazje wypróbować to fm6 wszedł mi mniej ale za to fh3 no świetna pozycja i co wiecej nawet jesli bede w nią grał przez kolejny rok czy wiecej to dalej graficznie bedzie ładna a gameplayowo miodna. Jesli gry multiplatformowe wyglądają podobnie i maja podobna płynność to trzeba szukać innych rzeczy ktore każdego z nas przekonają do sprzętu głównego dla jednego beda to exy dla drugiego usługi. I właściwie po co na to pisze skoro Ty to wiesz
  7. rozumiem chcialem miec punkt odniesienia jak oceniales jedynke, jak oceniasz 2ke. Jedynka ja nawet multi nie odczulem z ekipa jezdzilem moze 1h. Model jazdy arcadowy - mocniej buja muscle cary ale juzinne fury moim zdaniem mniej a moze to kwestia analogow bo gralem na PS4. Nie bylo zle chocMMO levelowanie mi nie lezalo. Jak pisalem 2ka poki co mnie nie przekonuje - zobacze po becie jesli sie zakwalifiuje.
  8. OFF

    a to sie zgadzamy ze zaznaczam w modelu iteracyjnym 5-6 czy 6-7 ale dla kazdej iteracji - czyli skoro XO Original bedzie mial dajmy na to 6 to i XO X powinnien tyle pozyc nawet jesli za kolejne 3 lata wyjdzie cos nowszego. To zreszta staralem sie rozpisac. 2 posty temu. Obawiam sie tez ze jesli sony pojdzie droga "swiezy start" i generacje to troche osob do siebie zniecheci - bo tutaj nie ma innej medody nizli gruba kreska (czyli odcinamy PS4 i PS4 PRO). Dla tworcow jak pisales bedzie to oznaczalo cross-gen czyli pisanie pod PS4/PRO + PS5. Tutaj ktoras z platform musi ucierpiec (albo niewykorzystana moc, albo mniejsze przykladnie sie do starszej). Teraz juz wchodzimy w ostre gdybanie ale ze to dzial offtop to nie problem - jesli przez ruchy Sony przesiadka na PS5 bedzie duzo wolniejsza nizli w wypadku zmiany gen z PS3 na PS4 to wiadome jest ze tworcy nie beda chcieli porzucac tej plaformy ktora ma potencjalnie wieksza baze klientow. I dalszy ciag gdybania w tym niepewnym swiecie - MS musialby trzymac sie iteracyjnosci - bo jak im sie za 5 lat odwidzi i wydadza cos zupelnie niekompatybilnego to tacy jak ja liczacy na iteracyjnosc moga sie rozczarowac.... czas pokaze.
  9. OFF

    Chyba nie do konca rozumiem... poprzednia gen byla mocno przeciaga. Ale uwazam ze jesli zmiany beda co 6-7 lat (gdzie przez zmiane rozumiemy odciecie najstarszego sprzetu i wydawanie sprzetow co 3-3,5 roku) to ja nie widzie problemu. O ile to bezbolesna przesiadka i stare dziala na nowym. Dodam tez ze takie rozwiazanie jest na reke wydawcom/devsom. Owszem remastery (czy tez marne porty miedzy gen) tez sie sprzedaja, ale jest czesc osob ktore czy to z ciekawosci czy dlatego ze taniej bedzie dalej kupowac ciut starsze produkcje (i to nie takie w ktore trzeba wlozyc troche pracy a takie ktore po prostu dzialaja na nowszym sprzecie). I ktos moze mowic ze to maly procent rynku, byc moze ale tutaj sprawdza sie powiedzenie ze jesli rzucasz jednym kamieniem w kierunku studni to albo wpadnie albo nie, ale jak wezmiesz garsc mniejszych kamieni i rzucisz w kierunku studni to szansa ze czesc z nich wpadnie jest duzo wieksza - i taka wlasnie garscia kamieni sa gry we wstecznej, a studnia portfele graczy. Ja wiem ze moze przyklad indyka to sredni przyklad ale Amnezja dopiero po przecenach i bundlach zaczela sie sprzedawac (mimo iz jesli dobrze pamietam na premiere i tak nie byla droga i miala indycza cene w PL chyba 50-60pln) - ba zaczely sie tez lepiej sprzedawac (dosc archaiczne) wczesniejsze produkcje studia Frictional co zapewnilo im doplyw kasy. [Dream mode on] Moze w koncu i wieksi wydawcy zrozumieja ze oprocz sprzedazy w 1 miesiacu/kwartale - warto liczyc na zyski w ciut dluzszym terminie, ze robienie promocji/stala obnizka ceny zeby ozywic zainteresowanie przekladac sie moze na wplywy[Dream mode off]
  10. niestety nie Ale jak ktos chce tanio bilet na CopenHell zaczyna sie jutro (jutro SOAD) to mozemy sie dogadac
  11. OFF

    @Żywy Z wiekszoscia sie zgadzam. Sam czekam na to co oglosi Sony bo to ono moze mnie pchnac w strone MS bardziej nizli MS mnie odciaga od Sony. Wczesniej juz bylo mowione ze Sony chce zachowac generacyjnosc. Jak piszesz jest w tym jakis sens, choc z drugiej stony majac x86 nie widze powodu dla ktorego by nie mozna bylo odpalic starszych gier ze slabszego sprzetu na nowym. Zrobienie tego w ramach jednej achritektury powinno byc mozliwe i mniej kosztowne nizli w wypadku roznych architektur. tutaj fragment z Time: "When we've dabbled with backwards compatibility, I can say it is one of those features that is much requested, but not actually used much," says Ryan. "That, and I was at a Gran Turismo event recently where they had PS1, PS2, PS3 and PS4 games, and the PS1 and the PS2 games, they looked ancient, like why would anybody play this?" http://time.com/4804768/playstation-4-ps4-pro-psvr-sales/ No i to wlasnie moze byc czara goryczy bo procz EXow (fajnych i lubie te od sony) nic nie przemawia za ta konsola. Wiele z EXow na PS3 ogrywalem po latach od ich premiery i nie czulem ze cos tracilem. Wiec kolejne PS pewnie kupie nawet jak nie bedzie mialo wstecznej ale to dopiero po paru latach, jak zejdzie z premierowej ceny do tego dokupie pewnie odrazu pakiet exow. Znajac zycie pewnie bede mial na liscie sporo multiplatform do ogrania (nie kupionych ale w planach) w tym wypadku ich zakup na PC (jesli nie beda to zjepsute porty) lub na XO wydaje sie lepsza opcja. Co do iteracji w ktora idzie MS - kluczowe jest tutaj zachowanie tego zeby starsze gry odpalaly na nowszym sprzecie, ale juz mniej istotne z uplywem lat jest to zeby nowe gry chodzily na starszym sprzecie. Dzieki czemu MS bedzie mogl oferowac 2 konsole (nizsza i wyzsza polka) a starsze wygaszac po X latach sugerujac przesiadke i mowiac ze przeciez starsze gry beda dzialac na nowszym sprzecie. Przynajmniej na to licze bo jest to moim zdaniem logiczne posuniecie. Przyklad (teoretyczny): 2013 - XO (Slim 2016) 2017 - XO X 2020/21 - XO X2 - w tym momencie XO i slim juz nie dostaja nowych gier ale starsze gry dzialaja na nowszych konsolach 2023/24 - XO X3 - W tym momencie nowe gry przestaja wychodzi na XO X itd. To moim zdaniem powinno ograniczyc czesciowo dlawienie mocniejszego sprzetu przez starszy. A takze zapewniac w miare plynna przesiadke ktora bedzie powodowac ze mozna zmieniac konsole co 2 iteracje. Przy takim scenaiuszu pozbywam sie starej konsoli i kupuje nowsza. Co do PS i EXow od Sony - konsole moge kupic 3-4 lata po premierze, razem z exami, ogrywac tylko exy, a jak juz ogram wszysto co chcialem to sie jej pozbyc. I ostanie nie koniecznie konsolowe. PC - k+m OK, ale juz gry od MS na UWP + pad od xo s to troche lipa. Nie ogarneli XINPUT i u mnie zadne wibracje nie dzialaja, rozwiaanie kabel. NFS 2015 sterowanie i problemy z wcisnietym hamulcem na stale - 2 dni grzebania w necie i probowania cudow wiankow nie udalo mi sie pograc. No jest troche bolaczek w mojej opinii, owszem jest masa gier ktora dziala, ale czasami zdarza sie takie kwiatki jak te powyzej i stwierdzam ze mimo iz na PC (i graniu na nim) sie wychowalem i w porownaniu do konsol spedzilem wiecej czasu grajac na PC to jednak teraz dostrzegam coraz wiecej zalet konsol. Wiec moja przyszlosc growa widze tak - konsola glowna, konsola drugorzedna (on/off - kupic ograc sprzedac, kupic moze raz jeszcze), i jakis tam lapciak na ktorym odpale co mnie interesuje ale zdecydowanie ze sredniej polki cenowej (mid end).
  12. Dlatego wrzuciłem też inny materiał do porównania fizyka zderzeń też taka se nawet jak na arcade. Więc zgoda model zmiany mi też nie leży. Z ciekawości grałeś w 1ke i jak oceniasz? Sent from my Lenovo P2a42 using Tapatalk
  13. ps4

    @senor Zbaczamy z tematu - niektore indyki pokazywaly ze cos swiezego nie koniecznie z duzym budzetem moze odniesc sukces. Za duzo kasy poszlo w assety, grafike, wodotryski i wystryski - na kij mi piekne tech demo? owszem ogram ale gra raczej nie dostanie zbyt wysokiej oceny. Spojrz takie niezalezne studio jak Frictional - mialo pare produktow ale dopiero Amnezja - wirusowo sie rozeszla, SOMA (moim zdaniem bez rewelacji) tez szybko na siebie zarobila. Mozna? Mozna - nie trzeba robic super uber hiper produkcji - wystarczy nisza i byc w tym dobrym. Spojrz ile terez polskich studiow pracuje nad horrorami
  14. Jak widac optymalizacja to czesto slowo klucz - nie przeceniam jej ale to wazna rzecz. Wiadomo ze jesli mamy zrobic cos co ma dzialac na setkach, tysiacach konfigow to pewnie zdarzy sie jakis na ktoryms to bedzie dzialac slabiej, nie ma mozliwosci przetestowania wszystkiego. W wypadku zamknietej mamy box i z tym pracujemy, kombinujemy, szukamy sztuczek itd. I to widac moim zdaniem jesli chodzi o konsole vs. PC. Przyklad FH3 potrzebuje PC ktory jest sporo mocniejszy od XO S na ktorym zarowno slicznie wyglada jak i plynnie smiga (fakt 30fps lock). Co do TV - konsole zostaly z tylu przez ladnych pare lat. Kiedy to Full HD bylo juz pod strzechami to konsolowcy mieli dalej 720p. Pozniej wraz z kolejna generacja tez bylo roznie. Wiec teraz widac ze chca byc ready for the future. O ile owa gotowosc jest OK o tyle slepe parcie w ilosc pixeli to troche gonienie w pietke. Zgodze sie ze sa inne parametry ktore to (co widoczne chocby na prezentacjach z rozgrywki na E3) kuleja, FoV, dystans rysowania, czy chocby pop-up tekstur. To ostanie w sporej ilosci gier jest to pod kontrola ale jesli zdarza sie zbyt czesto to moze psuc wrazenia z gry. Co wiecej, uwazam tez ze gry mogly by probowac na nowych polach, gdzie moc przerobowa moze pojsc w skomplikowane bardziej algorytmy i zaleznosci co moze przelozyc sie na zmiane rogrywki (wyobrazmy sobie ze NPC sa bardziej niezalezne i maja wieksza automie, a zarowno akcje gracza jak i wzejemne relacje NPCow to cos wiecej nizli tylko przypadkowo odpalony skryp klotni na ulicy w WD2 - ktory powtarzal sie dosc reguralnie). Jak bedzie z XOX to sie okaze. pozyjemy zobaczymy
  15. ps4

    @senor alez nie musisz sie tlumaczyc ja wiem o co Tobie chodzilo chcesz to kupujesz. Co do gier UBI - ogralem ich troche i bywa roznie, choc te co ogralem to chyba zadna nie dostala oceny nizej przecietniak. Swietnie bawilem sie (takze w coopie) w Blacklist. 3 style gry, masterowanie kazdego, fajna mechanika sporo zabawy. The Crew - bawilem sie dobrze bo lubie wyscigi i jak ogrywalem the crew to nie wiedzialem jeszcze co to FH3. AC3 byl jedymy ktory ukonczylem i byla to OK gra - troche bledow ale najgorszy ktory mialem to musialem misje restartowac. Watch Dogs - coz no GTA to to nie jest, ale jedynka przy normalnym przejciu nie razila mnie glitchami (jak ich sam zaczalem szukac to byl smiech). Dwojka znow nie pasil mi bohater story marne, ale piaskownica fajka RC jumper + dron to byly moje ulubione zabawki Tak wiec kazdy kupuje jak chce i kiedy chce - jak pisalem w innym watku i z tym sie pewnie zgodzisz liczy sie fun z grania (subiektywnie pojety) i nic wiecej.