Skocz do zawartości

cieglo

Użytkownicy
  • Zawartość

    2301
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana cieglo w Rankingu w dniu 3 Listopad

cieglo posiadał najczęściej polubioną zawartość!

Reputacja

967 Konkretna

O cieglo

  • Tytuł
    Dwa ruchy i głuchy

Informacje o profilu

  • Wiek
    1
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lublin

Kontakt

  • Gadu-Gadu
    0
  • PSN
    cienglasz

Ostatnie wizyty

4046 wyświetleń profilu
  1. GT by Night

    Fajnie, że jesteś. Można się skrzyknąć przy okazji i polatać razem Co do furek to wiadomo - był to jeden z uroków GT6 ale w PC2 będzie równie ciekawie, choć inaczej. Większy nacisk na motorsport i wierniejsze oddanie realnych serii wyścigowych niż ciekawostek typu birthday event. Co do aut to zgadzam się, że na początek auta typu Ginetta Junior są idealne. Pamiętam, że w PC1 jechaliśmy tym autem pierwszy event i było naprawdę świetnie (sam jeszcze wtedy jechałem na padzie i miałem ogromne problemy ze stabilnością ale wspominam to z wypiekami ) . Nie za szybkie ale potrafiące zaskoczyć. Tory, które wymieniasz mnie zaczarowały - bardzo fajne, techniczne, z szykanami itd. Zobaczysz jednak, że szybkie, mocno przyczepne maszyny na torach takich jak Monza czy Spa też dają ogromną radość - patrz filmy wyżej. Podobnie starsze maszyny typu BMW group 5 na torach typu Sonoma, także techniczne, ze ślepymi zakrętami, szykanami, nawrotami. Miód. Wiele torów i aut do okrycia, przed nami piękne czasy Nie zmienia to faktu, że na dłuższy event na przetarcie, wdrożenie się, odrapanie z rdzy - kombinacja Ginetta/w/w tory jest właśnie idealna.
  2. Gran Turismo Sport

    Wiesz, ciężko nie być uszczypliwym kiedy czekasz z niecierpliwością na ten tytuł, ba, nawet kupujesz pod niego kierownicę (true story), wierzysz do końca a potem dostajesz coś co nawet w obszarze, który miał być specjalnością gry nie jest dopracowane...Dodam, że oczekiwanie było długie co naiwnym kazało myśleć, że dostaniemy bombę a do tego dopracowaną. Ani to bomba ani dopracowane. Jedyne co mnie urzeka (dosłownie!) w powyższym filmiku to grafika. Te fury są po prostu przepiękne.
  3. Gran Turismo Sport

    Hehe, a chwila potem ranga w górę Świetny ten system oceny jakości jazdy
  4. GT by Night

    @GrandeBombik: dawaj na discorda, link masz w wiadomości na psn (tej do wielu osób). Robimy tam ustawki i bieżące dyskusje
  5. GT by Night

    Niektórych? To było tego więcej? Wymień co najmniej 3 Ale też nie zrozum mnie źle - na pewno customowe, własne malowanie/naklejki/napisy podnosi miodność wyścigów, nie tylko w kwestii foto relacji. Bardzo chciałbym podobnej funkcji w PC2. Przykładam tylko temu mniejszą wagę, ot tyle.
  6. GT by Night

    Nie piszę, że to złe, kwestia preferencji. Uważam tylko, że jednak gra dla ligi powinna ogniskować się raczej na aspektach związanych z samą jazdą a nie robieniu fotek To drugie to raczej ukłon w stronę arcadowości a co by o nas nie mówić to chyba jednak wszyscy jesteśmy głęboko w sercu jednak bardziej sim niż arcade Jeśli się mylę to proszę o sprostowanie. Ja osobiście, tak może nawet podświadomie czuję pewną więź z osobami, które wydając grubą kasę na gry samochodowe, kierownice, shiftery, stojaki, wybierają widok z maski czy kokpitu na koniec dnia doceniają bardziej w nowych produkcjach jednak te przesychające kałuże i spottery niż piękne scenerie w photomode i edytory malowania A tak abstrahując to wciąż płaczę za Ascari z GT6. Raz, że jeździło mi się tam pysznie a dwa, że na tym torze problemy miał sam Jaski
  7. GT by Night

    @mataman: możesz podrzucić szczegóły tego patcha? Czy coś wiadomo na temat tych opcji organizacji ligi? Na discordzie za wiele o tym nie piszą... @medmaxx: co do robienia tego samego w kółko - myślę, że nie trzeba być jasnowidzem by przewidzieć znużenie tematem kiedy jedziesz kolejny event na tych samych torach (ich zestawie), nawet jeśli zmieniasz auta. Wszyscy jeździliśmy w lidze, GT6 dawało tutaj możliwości zróżnicowania zarówno obiektów jak i aut - co najmniej takiego poziomu bym oczekiwał (i na pewno zamieniłbym tryb foto/kreator malowań czy jeszcze kilka innych ficzerów na dodatkową zawartość - głównie tory). Nie oszukujmy się, dla organizatora ale i uczestników to dość istotna sprawa by móc dopasować tory pod auta bądź odwrotnie. Przy ograniczonej zawartości masz skrępowane ręce i nie oszukujmy się - to wcześniej czy później da o sobie znać. A tak nawiasem mówiąc, dotarło do mnie coś niedorzecznego związanego z edytorem malowania - ludzie narzekają na to, że setup czy treningi pochłaniają czas a jednocześnie są skłonni spędzać godziny na picowaniu malowania albo ustawianiu fotek. Coś mi tu nie gra. Ja np. od zawsze traktowałem samą jazdę i jej jakość jako element nadrzędny, rdzeń a całą resztę jako uzupełnienie. W/w podejście to już troszkę zachwianie tej równowagi bo wychodzi na to, że to jednak sama jazda jest na doczepkę...Zakładam, że w naszej grupie istotny jest jednak ten pierwszy model.
  8. GT by Night

    No i po raz kolejny polatane. Najpierw Hockenheim i ulewa, która na slickach zamieniała się w jazdę na wrotkach Trzeba było znajdować kreatywne sposoby na pokonanie wielkiego rozlewiska, które gromadziło się w pewnej części toru - lepiej poradzili sobie Falo oraz Cat, ja przy 10 okrążeniach zostałem zdublowany mimo świetnego początku. Wpadła kara przejazdu przez pit lane, potem jakieś karne 50 sekund (no przecież musiałem gonić! ) i pozamiatane. Nie wiem czy w tej grze jest coś takiego jak opony na przejściowe warunki ale jeśli tak - te to dopiero mają sens (zakładam, że jadą sensownie na suchym a po wjechaniu w kałużę ładnie odprowadzają wodę i zmniejszają aquaplanning). Poziom hormonu szczęścia jednak rósł i postanowiliśmy wbić na Spa O ile wcześniej jechałem niemrawym i cichym Porszakiem, o tyle na Belgię wybraliśmy sobie chyba wszyscy Merca GT1. Świetne auto, gwiazda na masce robi swoje O ile poprzedni wyścig przyciągał uwagę warunkami i baletami na torze to ten walką w zwarciu, jazdą na zderzaku - miód, a było nas tylko trzech. Fajnie można było jednak sprawdzić w lepszych warunkach działanie spottera - kiedy udało mi się złapać Falo na wyjściu z zakrętu, przed wejściem w kolejny nie miałem pewności czy jestem z przodu ale zanim zdecydowałem się na przyhamowanie odezwał się spotter i obwieścił "all clear" Mega wynalazek i tak naprawdę nawet te strzałki są przy nim zbędne. W trakcie wyścigu nie mieliśmy nawet jednego kontaktu, cokolwiek, przytarcia, lekkiego stuku w bagażnik - nic. A jechaliśmy koło siebie. A skoro było już późno to trzeba było....pojechać jeszcze jeden wyścig Ja pozamiatałem sobie już na starcie - falstart i kara ale jechałem dalej i udało mi się chłopakom nieco uciec Szkoda, że Falo średnio dostępny w tym tygodniu bo z chęcią polatał bym tam znowu, ten sam tor i auta (chociaż kusi mnie mocno by sprawdzić z tej klasy to Ferrari bez abs-u ). Mam autentyczne marzenie by pojechać tam w szesnastu PS. W grze do wyboru jest też chyba Spa historyczne - czym różni się od tego obecnego? Edyta. Dobra, już wiem
  9. GT by Night

    Wszystko opierasz na domniemaniu Yogi Nie można zakładać, że coś co nie sprawdza się w jednej grze będzie jeszcze gorsze w drugiej tylko dlatego, że system wygląda inaczej. Od jednego nie uciekniemy i to trzeba sobie uświadomić - to nie są te same gry, różnią się i jeśli mielibyśmy jeździć w PC2 to na pewno pewien czas będzie musiał być przeznaczony na wejście w logikę tej platformy. Uważam, że taka inwestycja jest raczej marginalna i na pewno opłacalna. Jeśli chodzi o setup ffb to mamy 3 tryby a w ramach tych trybów kilka suwaków - to ustawienia, o których piszesz. Tyle, nic więcej. Jedyny moment kiedy tam zajrzałem to chwila po zakupie gry kiedy nie miałem jeszcze pełnej zawartości bo w tle zaciągały się aktualizacje - wpadłem wtedy na sesję na jakiś dostępny od razu tor, poustawiałem to w 3 min i zapomniałem o temacie. Ten aspekt został jednoznacznie poprawiony w stosunku do PC1 i moim zdaniem tematu w ogóle nie ma. Temat tuningu auta to już w ogóle czepianie się na siłę. Jeśli ktoś jest w stanie wykorzystać każde ustawienie to spoko, ma taką możliwość ale fakty są takie, że jeśli już coś modyfikujemy to z reguły obracamy się wokół kilku kluczowych parametrów typu skrzynia, zawieszenie itp. - czyli wszystko co znamy z GT6 (balans hamulców już w ogóle możemy sobie zmieniać dynamicznie w czasie jazdy). Z tego też powodu - mimo, że nie jestem mistrzem tuningu i nigdy nim nie będę - w ogóle nie obawiam się eventów z tuningiem, szczególnie w naszym gronie gdzie trudno zakładać, że w przerwie od GTbN ktoś nagle stał się inżynierem Rozumiem jednak tych, którzy się tym stresują. Zważywszy, że większość eventów w GT6 była na zablokowanym tuningu - w PC2 możemy mieć dokładnie to samo. Co do PC1 to też wydaje mi się, że jednak największy problem był istotnie z ustawieniami ale nie auta tylko porąbanym ffb. Dodam też, że argument typu siadam i jadę dotyczy nie tylko GTS ale i PC2. Jeśli stawiamy pokój z zablokowanym tuningiem oraz np. pozwalamy na aktywację asyst realnie dozwolonych w danym aucie/serii - załatwiamy sobie temat naprawdę szybko. Mamy też przecież tzw. ulubione gdzie kompleksowy setup tor + ustawienia zawodów mamy na wyciągnięcie ręki. Boję się, że zaraz krytyka dotknie np. ustawień pogody i pory roku bo przecież w GTS w ogóle nie ma pogody i ustawienia się proste, że hej Skoro możliwości są większe (i mowa tutaj o naprawdę przydatnych i miodnych dodatkach) to naturalne, że ustawień może być nieco więcej. Trudno mi się jednak nie rozpisać w tym wątku ale uważam, że jestem rycerzem w słusznej sprawie. Uważam, że nie możemy z konserwatywności do bólu robić wizytówki GTbN. Nie zmieniać totalnie nic a wręcz trwać w platformie, która zamiast rozwijać się - cofa się w rozwoju. Wszystko zrozumiem, model jazdy, sterylność, brak pogody itd. ale zawartość jest po prostu zatrważająca. W wątku o GTS wyczytałem dwa stwierdzenia, które moim zdaniem świetnie opisują ten przykład. Pierwsze to kwestia, że GTS jest tak naprawdę demkiem gry. Drugie to tak naprawdę projekcja kształtu eventów w GTS - "ile można w kółko jechać to samo", esencja. Jeśli na event GTbN o standardowej wielkości 7 wyścigów nie można w GTS uzbierać takiej liczby realnych torów to nie brzmi za dobrze. Tory autorskie - jakie by nie były (a są słabe) - nie zastąpią realnych marek, których na pęczki w PC2. Skoro można lepiej w PC2 to dlaczego nie? Powyższe opieram tylko na obecnym kształcie obu gier, nie patrząc na ewentualny rozwój (chociaż i tak ponownie PC2 to grube konkrety i realne funkcjonalności, które robią różnicę - np. organizator eventów a w GTS?). Czy jeśli GTS otrzyma sensowny pakiet torów, popatrzę na tę grę przychylniej? Jasne, to wciąż nie będzie klasa PC2 ale wyobrażam sobie już w takim wypadku ogarnięcie ligi. Na tym etapie po prostu tego nie widzę.
  10. GT by Night

    Ja też się rozpisywać specjalnie nie będę - o zaletach gry już pisałem i uważam, że głównie dla zastosowań ligowych PC2 bije GTS na głowę. A mowa o wersji bez aktualizacji wspierających ligi. Muszę się jednak ustosunkować merytorycznie do tego co napisał Yogi bo podejście ma wybitnie wybiórcze Po kolei: - piszesz o błędach w GTS podczas gdy PC2 póki co nie ma żadnych - pomyliłeś setup kierownicy z tuningiem auta - ten pierwszy ustawiasz dosłownie chwilę i do tego nie wracasz - możliwości tuningu w PC2 traktujesz jako wadę a to samo w GTS pomijasz. Jeśli chcemy tuningować - mamy taką możliwość w obu grach i w obu zyskują znacznie zawodnicy umiejący majsterkować. Dlaczego więc to niby wada PC2? Blokować tuning możesz także w obu grach - nie bardzo rozumiem dlaczego fakt, że ktoś niechcący nacisnął X w boksie w GTS świadczy o tym, że to właśnie ta gra jest lepsza do wyścigów długodystansowych Wytłumacz proszę - wyrównanie osiągów - o ile dobrze pamiętam sam miałeś słabe zdanie o PO w GT6. Auta o tym samym PO różniły się osiągami dość znacznie. Skąd więc zaufanie do podobnego automatu w GTS? Dla przeciwwagi, w PC2 masz z miejsca kategorie aut a w nich gotowy zestaw furek do ścigania - bez kombinowania, dobierania osiągów - po prostu wsiąść i jechać. Prostszego systemu nie ma Ostatecznie prawda obroni się sama
  11. GT by Night

    Mi się wydaje, że tam (forum pcars) rozkład talentu jest też z grubsza podobny jak był u nas w GTbN - są niemożliwie szybcy, średniacy jak i wolniejsi. Różnica jest taka, że Ty się mocno poprawiłeś (sądząc po kilku wspólnych eventach w PC1) więc żeby nie było w tą stronę, że Ciebie trzeba będzie gonić Inna sprawa, że moim zdaniem to właśnie w PC2 łatwiej o niespodziankę i możliwość rywalizowania z szybszymi. W GT6 jak miał Cię Jaski złapać to bez problemu to robił, kwestia czasu. A zapomniał bym, swoje robi także tuning. Przy podobnym skillu setup auta robi dramatyczną różnicę. W naszej - uchodzącej ze zgrania - paczce można poprosić najlepszego tunera o udostępnianie innym setupu , na którym jedzie się po prostu lepiej, myślę, że nie będzie z tym problemu. Mamy też oczywiście blokadę tuningu.
  12. GT by Night

    @kupczyk: troszkę mijasz się z prawdą Wyników bez treningu nie ma bo ekipa, z którą jeździsz do herbatników nie należy. To nie problem platformy a ustawień - jeśli trafiasz w paczce na kogoś z alienowym skillem a dodatkowo biegłym w ustawieniach tuningu - masz miazgę (mowa o eventach z odblokowanym tuningiem). Przecież w GT też mieliśmy przecinaków poza zasięgiem a nawet takich, którzy specjalizowali się w eventach z tuningiem (ktoś pamięta ziemniaka? ) . Co do "starości" to nieco mnie rozwaliłeś. Mam kilka latek więcej od Ciebie, rodzinę, dzieci, pracę, trenuję fizycznie dość wyczerpująco w dni "wyścigowe" do 22:00 a mimo to cieszę się jak dzieciak na myśl, że mogę zasiąść na dodatkowy kawałek czasu właśnie w okolicach 22:30, bawić się przednio, oglądać powtórki, komentować na forum. Jeszcze będziesz miał czas by odpoczywać Chociaż fakt, że wszyscy się zmieniamy i warto się dopasowywać w imię lepszej zabawy. Może jakieś korekty są wykonalne, na pewno warto o tym rozmawiać.
  13. GT by Night

    Nic nowego nie napisałeś Rozumiem Twój punkt widzenia ale to wciąż jednak charakterystyka pod gracza singlowego a nie organizację fajnych eventów w zgranej paczce. Zawartość robi ogromną różnicę i pozwala naprawdę na wiele. Co do setupu: - tuning aut można zablokować - jak w GT. Jeśli jednak jedziemy na tuningu - są dostępne bardzo przyzwoite presety fabryczne, które można zaczytać. Dodatkowo, istnieje możliwość pobierania ustawień udostępnionych przez naszych znajomych. Same ustawienia tuningu - podobne jak w GT ale nieco rozbudowane np. możliwość sterowania rozwarciem chłodnicy czy kanałów powietrznych hamulców - setup ffb - w jedynce faktycznie był upierdliwy bo nie dość, że trzeba było ustawić kierownicę to jeszcze chyba dodatkowo jakieś jego dodatkowe elementy pod każdy tor z osobna. Nie dziwię się, że wiele osób to odrzucało - niektórzy mimo wszystko ustawiali (do zrobienia, żaden kosmos ale schodziło) a inni po prostu sobie darowali. Bardzo ważną sprawą w PC2 jest więc to, że setup ffb bardzo mocno uproszczono. Pisałem już wcześniej, że mamy 3 podstawowe tryby, które wyznaczają generalne zachowanie feedbacku + bodajże 4 parametry, którymi można dostosować np. siłę, mnogość efektów pod swoje potrzeby. Tyle, 3 min ustawiania. Co jest najpiękniejsze to fakt, że można to robić podczas pobytu na torze - jeśli np. mamy za małą siłę ffb, wracamy do boksu, podbijamy suwak, wracamy na tor i jeździmy Pytasz co tu zrobić...Wyciągnij max soków z GTS w zakresie singlowej zabawy a równolegle sprawdzaj PC2 bo warto. Pamiętam, że sam na początku jarałeś się PC1 i bugi zmusiły Cię do porzucenia tematu ale po tych nie ma już śladu. Co do fotorelacji to wiele nie opowiem, powtórki są i chyba działają należycie - do sprawdzenia. Tryb foto także jest ale taki bardziej do dokumentowania wyścigu a nie picowania aut w plenerze Malowania aut nie ma (chociaż każde auto ma swoje różnorakie warianty kolorystyczne/teamowe) ale i tak uważam, że w fotorelacji mimo wszystko lepiej wyglądają auta, w których widać zniszczenia, rysy, kawałki gumy na asfalcie niż takie, które mają logo miejscowego pegieeru
  14. GT by Night

    No i polatane wczoraj. Byliśmy we trzech, z Catem i Falo - oni trenowali pod konkretny event a ja miałem okazję zapoznać się z LMP900, których wcześniej nie znałem i generalnie nie przepadałem. Zmieniłem zdanie Świetnie się śmigało, auta (przynajmniej Toyota) trzymają jak szalone. Szkoda tylko, że Cat wypadł przed samym wyścigiem bo jednak te 10 min byśmy się pościgali już na małej spince Falo w zasadzie na pierwszej czy drugiej szykanie sam się wyeliminował - najechał na krawężnik na tarce, złapał jakieś uszkodzenie i musiał jechać do boksu (ale dobrze bo sobie przy okazji przećwiczył zjazd ). Tutaj pytanie - jak poznać, która pit crew jest moja? Jeśli zjadę na pit lane a gotowych jest akurat kilka składów to po czym poznam, że to moi? Już sobie wyobrażam te początki kiedy ludzie będą przejeżdżać przez cały pit lane bo zapomną, że trzeba manualnie podjechać do swojej załogi
  15. Project CARS 2

    Czy ktoś się orientuje co dokładnie wchodzi w skład season passa? Ktoś kupował?
×