Welcome to PS Site Forum - ... o PLAYSTATION wiemy wszystko!

Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji. Po zarejestrowaniu i zalogowaniu się, będziesz w stanie dostosować swój profil, otrzymywać punkty reputacji jako nagrodę za złożenie zawartości, a także komunikować się z innymi użytkownikami za pośrednictwem prywatnej skrzynki, plus wiele więcej! Ten komunikat zostanie usunięty po zalogowaniu się.

cieglo

Użytkownicy
  • Ilość dodanej zawartości

    2255
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    1

Reputacja

952 Konkretna

O cieglo

  • Ranga
    Dwa ruchy i głuchy

Informacje o profilu

  • Płeć Mężczyzna
  • Skąd Lublin

Kontakt

  • PSN cienglasz

Ostatnie wizyty

3897 wyświetleń profilu
  1. Lepiej późno niż wcale. Ktoś potencjalnie chętny na wieczór, po 21? Ps. Są jakieś funkcje wspierające tworzenie i zarządzanie ligą?
  2. O, fajnie, że to wkleiłeś, może dzisiaj sobie zrobię testy i przy okazji zweryfikuję ustawienia ffb (chociaż domyślnie miałem ustawione dobrze, nic chyba nie zmieniałem i jechało się spoko). PS. Przy czym u mnie T150.
  3. Bez przesady.
  4. Co to FoV Sieniu?
  5. Listę widziałem kilka postów wyżej. Chodzi mi już o konkret, jak to się sprawuje i jakie możliwości daje np. takie pokoje online w stosunku do tego co znane np. z PCars.
  6. Hoho, relacjonujcie pany czy warto, co istotnie wnosi ten patch. Może by dzisiaj jakiś próbny przebieg zrobił.
  7. Nie wiem jak wyglądają szanse i co musi się wydarzyć by projekt powstał z umarłych ale faktem jest, że kilka osób, które jeździły z nami w GTbN testują teraz wersję beta Zupełnie nie wiem jakie plany ma Nervus, Yogi z tego co wiem wypisał się totalnie ze ścigania i myślę, że bez nich to już nie będzie to samo. Spróbować jednak warto, ja będę gorącym zwolennikiem takiej akcji Problem jest inny - przy tej konkurencji na rynku, utrzymanie ligi będzie pewnie trudniejsze bo kusić będą inne produkcje. Patrząc choćby po modelu jazdy takie PCars jest lata świetlne przed GTS - jeśli PCars 2 sprosta oczekiwaniom i zostanie lepiej dopracowane niż jedynka - będzie mega alternatywą, jeśli nie killerem dla GT. Inna sprawa, że po becie nie można wnioskować o zawartości innej niż tryb sport. Dopracowana, stabilna funkcjonalność społecznościowa może dać GTS sporego kopa, ja przynajmniej na to mocno liczę.
  8. Teraz się nieco pozmieniało po ostatnich aktualizacjach. Rank FP jest już - podobnie jak rank klasy kierowcy - oparty na literkach. Chyba bardziej sensowne rozwiązanie. Każdy uzysk w zakresie FP jest też komunikowany w grze dźwiękiem - to też na plus. Zmienił się chyba też i hud ale póki co widziałem tylko ten w Mercu i nie wiem jak wygląda to w innych furach. Ponoć poprawili coś w zakresie FFB. Totalnie mi się jednak nie chce podłączać kierownicy i póki co jeżdżę tylko na padzie więc nie zweryfikuję tego. Trzeba jednak po raz kolejny podkreślić, że w GTS można być na padzie naprawdę konkurencyjnym i śmigać jak równy z równym z innymi - powinno to mocno zachęcić tych bez kierownic i bez planów zakupu takowych. Dzisiaj machnąłem 3 wyścigi i to co robią niektórzy - nawet z wysokimi rankami FP - wskazuje na mocną kpinę. Gość ze wskażnikami na poziomie B/B - będąc wyprzedzanym na prostej - umyślnie (kilkukrotnie!) wjeżdża we mnie i spycha z trasy. Najgorsze jest to, że gra w żaden sposób nie rozróżnia takich przypadków o incydentów, w których zawinili wszyscy kierowcy - każdemu równo urywa punkty FP PS. Na plus także: - duch w kwali - można włączyć/wyłączyć - przydaje się - widok z maski jak najbardziej dostępny - ktoś pisał, że jest tylko z dachu ale w Mercu śmigałem z widocznymi chrapami maski - dach to nie mógł być Może też weszło w apdejcie - więcej godzin na wyścigi - jeszcze niedawno sesje rozpoczynały się w w okolicach 18-19 a dzisiaj wystartowałem w okolicach 11
  9. Szkoda zatem bo wpadłem do domu o 19:30 i zdążyłem ledwie na jeden wyścig na BH. Dziwnie działa ten system zestawiania bo drugi po mnie gość w stawce miał czas Q gorszy o...ponad 4 s. Oczywiście wyścig pozamiatałem, co chwila miałem info o levelowaniu wskaźnika FP ale wielkiego postępu nie zanotowałem (przed wyścigiem 7, po - 11). Ranga wyścigowa mi się nie zmieniła. W związku z tym ciekawy jestem jak wygląda premiowanie w obu tematach, jak na wynik wpływa pozycja/jazda i jakie przyrosty/spadki oznacza. Sam jeżdżę na tyle mało, że prawidłowości nie złapałem ale pewnie system już ktoś rozpracował
  10. Pany, sesje wyścigowe są organizowane kilka razy dla danego toru? W informacji o danym evencie jest info o czasie zapisów/startu ale rozumem, że dotyczy to tylko najbliższego slotu czasowego i po nim następują kolejne. Jeśli tak, jakie to konkretnie godziny?
  11. Mam jeszcze konsolę ale gra pożyczona więc na pewno nie sprawdzę. Jak pisałem, w stosunku do PCars jest przepaść ale po kilku okrążeniach i dołożeniu ustawień nie gryzie już w ogóle. Ustawienia FFB u mnie to 8/10. Ta czułość to chyba pada dotyczy i na nim różnicę to robiło. Co do abs to jaka wartość odpowiada ustawieniu fabrycznemu? Defaultu nie zmieniałem, może powinienem Co do samej gry to nie jeżdżąc online (czasy mi nie pasują) i nie mając innych trybów do wyboru - potencjał na samych tylko Q kończy się bardzo szybko i mogę powiedzieć, że ta gra mnie znudziła Wpadnę tam czasami wyrwać dzienne auto i na tym koniec. Za cel uznałem zdobycie TTS bo piszą o tym dobre rzeczy Do tej pory mi nie wpadło.
  12. Jazda po Nurbie jest w tej grze niesamowita.
  13. Chyba każdy narzeka na swoje bo ja z kolei z Evory zadowolony nie jestem Ale widzę, że trzeba spróbować wyścigu wreszcie na normalnym torze bo bust na Nurbie chcę puścić w niepamięć. Te tory się nie zmieniają i są codziennie do pojechania? Ustawienia FFB sprawdzę, dzięki Mata.
  14. Dobra, GTS na kierownicy zaliczony: - przede wszystkim zdecydowane rozczarowanie modelem jazdy a właściwie szczegółowością force feed back. Swoje pierwsze kroki na kierownicy stawiałem w zasadzie dopiero na PCars i zakładałem, że to co prezentuje ta gra to pewnie standard rynkowy. Mylnie. W GTS niestety szczegółów brak, nie czuć krawężników i chyba miliona innych informacji, które serwowało PCars. Może stwierdzam oczywistość ale w czasach GT6 byłem zatwardziałym padowcem i tego nie miałem okazji doświadczyć - przy ustawieniach FFB (zakładam, że to jedyne) w grze na poziomie 8/8 miałem też problem z czymś w rodzaju luzu na kierownicy. Obrót o kilka stopni widać było na wskazaniach na ekranie ale nie przekładało się na kierowanie. Dopiero po dalszym skręcaniu kół widać efekt, coś w rodzaju gumowatości, bezwładności. Może to też standard ale PCars przyzwyczaiło mnie do bezpośredniości. Trzeba przyznać, że pod względem modelu jazdy PCars to kawał dobrej roboty i trudno - szczególnie po porównaniu z GTS - tego nie doceniać - zważywszy powyższe, w GTS jeździ się przyjemnie. Wczoraj nie mogłem się oderwać od Willow Springs, pojeździłem z godzinkę i miód był O dziwo, na kierce w GTS jest mi trudniej niż w PCars. GTS jest mam wrażenie niesamowicie zoptymalizowane pod pada, być może rozmyślnie - jak pisałem, można siadać i rywalizować z miejsca a w PCars jednak czuć, że pad jest tam obsługiwany na doczepkę i nie tylko wyniki ale i wygoda prowadzenia, łatwość o tym świadczą - mimo, że nie jestem zwolennikiem muzy w grze (i szybko ją wyłączyłem) zdążyłem usłyszeć kilka kawałków znanych z GT6 i łezka się w oku zakręciła Co prawda kawałki te były w głównym menu gry online ale mam nadzieję, że przeniosą je żywcem także do tego trybu w GTS - popatrzyłem na tryby, które obecnie są niedostępne i dopiero zdałem sobie sprawę z tego, że mamy tam online. Podejrzewam więc, że co najmniej ta funkcjonalność, która obecna jest online w GT6 zostanie utrzymana i jakieś ligi wykiełkują Zupełnie nie nastawiam się na jazdę z randomami, choćby nie wiem jak dobrze dobranymi - dźwięki - nie wiem gdzie te dodatki w postaci zgrzytów skrzyni - ja nic nie słyszę Grałem w słuchawkach i zero, chyba, że warstwa silnikowa je przykrywa - podtrzymuję, że gra wygląda rewelacyjnie. Sterylnie ale w stylu GT i to w żaden sposób nie może być wada. Nie mogę się doczekać przejazdu po sterylnym w tym klimacie Tokyo Auta wyglądają pięknie, nie zwracałem uwagi na kokpit we wszystkich furach, które posiadam ale pierwsza z brzegu wygląda chyba nienagannie w tym zakresie. Nie stwierdziłem czarnych kokpitów jak w standardowych autach w GT6 Jeśli traktować tą betę jako większe demko z obietnicą rozwoju, poprawy wielu elementów - biorę w ciemno na premierę. Jesień czy zima, jak uważacie?
  15. A co wiedzą fanboje rycerzu?