Welcome to PS Site Forum - ... o PLAYSTATION wiemy wszystko!

Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji. Po zarejestrowaniu i zalogowaniu się, będziesz w stanie dostosować swój profil, otrzymywać punkty reputacji jako nagrodę za złożenie zawartości, a także komunikować się z innymi użytkownikami za pośrednictwem prywatnej skrzynki, plus wiele więcej! Ten komunikat zostanie usunięty po zalogowaniu się.

Darkman133

Użytkownicy
  • Ilość dodanej zawartości

    169
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

94 Słaba

O Darkman133

  • Ranga
    Mały członek

Informacje o profilu

  • Wiek 39
  1. Żaden. W podstawce jest.
  2. Ostatnie miejsce ponoc zostalo wiec sie nie zastanawiaj tylko decyduj [emoji2]
  3. Jak sie wynudziles na przerwie od jazdy to dołącz na wyscig dlugodystansowy po Nordschleife w BMW M1 Procar a nie tym zlomem DTM bedziesz sie meczyl [emoji6]
  4. Tyle co ja mogę podpowiedzieć o sobie i moim podejściu to nie przepadam za mocnym hamulcem i hamowaniem najpóźniej jak się da i często rozpoczynam trochę wcześniej ten proces niż inni. Tyle że ja ustawiam trochę mniejszą siłe hamowania badz hamuje lżej w poczatkowej fazie, aby wcześniejsze hamowanie nie wytracało od razu tak mocno prędkości jakby to było mozliwe majac mocne heble i opozniajac na maxa. Co mi to daje? W polaczeniu z pozostalymi ustawieniami auto po walnieciu w hamulec jest nadal skore to skretu. Mocny hebel czesto spina auto tak mocno ze trzeba odpuscic aby sie zlozyc. Ja tego nie lubie. Wole mniejsza sila hamowac i móc wchodzic w zakret w tym samym czasie. Bywa ze ustawiam celowo auto lekko nadsterowne aby ulatwic sobie wejscie w zakret w czasie hamowania i gdyby zaczelo mi uciekac w tym skrecie gdy wciaz hamuje, dodaje lekko gazu aby go wyprostowac. To sie chyba z angielskiego "trail braking" nazywa ale nie mam pewnosci. Kwestia to jest jednak bardzo indywidualna bo dopasowana pod wlasny styl jazdy. Przyklad tego byl na BMW i Sonoma gdzie auto mi szło jak po sznurku, bylem bardzo szybki, wrzucilem ludziom setup do wykorzystania i pisali ze sie na tym nie da jechac [emoji2] Musisz znalezc swoja recepte. Moze powyzsze Cie na cos naprowadzi [emoji6]
  5. Oba wyscigi to jedna wielka katastrofa. W pierwszym przynajmniej byla szansa na punkty gdyby nie Starzi ktory mnie zmasakrowal swoja determinacja do walki mimo wlasnego bledu. Wiecej szkoda pisac a tym bardziej o R2. Cya.
  6. Wniosek dla sytuacji ze Starzi gdzie zlapal poslizg, walnal bande i wyrzuca mnie z trasy. Spadam z polowy stawki na koniec i tyle szans na dalsza walke. Pierwsza scena w filmie. Druga scena w tym samym filmie to moj poslizg na wyjsciu z T1. Probujac wrocic na tor widze ze leci biała kropka wiec wycofuje, wbijam jedynke i czekam az przeleci. Przelecial wiec gaz a tam byl Marcin. Moja wtopa, nie zauwazylem na mapie ze kolejna biala kropka sie pojawila. Na szczescie Marcin nic nie stracil ale w razie potrzeby material od razu pokazuje gdyby wniosek na mnie sie pojawil.
  7. Skoro mnie tam nie było to może Gustawa też nie? [emoji6]
  8. Panowie Pela i Gustaw: mnie tam nie było [emoji2]replay sie spieprzył najwyraźniej i bzdury pokazuje. Ja w R2 mam akcje z wyprzedzaniem Peli gdy on jest już 3 i wyprzedzam go po pierwszej długiej prostej gdy jest nawrotka 180 st. Z replaya Peli wynika że walka jest w okolicy 9/8 lokaty wiec musiala sie odbywac wczesniej a Pela pisze ze to na poczatku wyscigu było czyli ja bylem jeszcze bardziej z tyłu bo z konca startowalem [emoji2] Nie masz Pela wideo z rzeczywistego obrazu? bo te replaye sa skopane :/ Edit: Patrząc na czas w Twoim replayu i suwak postępu, musi to być jednak R1 i akcja na 1 lapie. Tym bardziej nie mogłem być to ja będąc w tym czasie na P1.
  9. W takim razie skoro bralem w czyms udzial to zerkne wieczorem na filmik u siebie co ja tam zamarudzilem ze mnie wynioslo. Z tego kawalka nie widac czy sam wylecialem czy po jakims ataku a niestety nie pamietam tego zajscia. Musialem wiec odebrac to na miekko [emoji6]jako zwykla sytuacje drogowa. Jak tam sa lagi jakies to moze byc tak ze u mnie wogole kontaktu nie bylo i jak sie blacha nie odezwala [emoji6]to nie zakodowalem ze cos nietypowego sie wydarzylo. Dam znac.
  10. Optymistycznie kolega sobie pomyka próbując nas wyprzedzić tylko jest jeden problem. Piszesz ze to R1 a to nie jest mozliwe bo ja wystartowalem z P1 i tak jechalem do konca. Albo replay cos popieprzyl albo to jest R2 i sie przebijam do przodu to wtedy mozliwe ze tam bylem [emoji2]
  11. Też na M1 głosowałem. Niewiele zabrakło [emoji41]
  12. Pokój B R1 - pole position na qualu. Start z kopyta i w T1 wchodzę bez towarzysza na zakładkę więc nie ma obawy o jakieś "atrakcje" na starcie [emoji6] Walka z samym sobą do końca wyścigu aby błędu nie popełnić i o tym cholernym DRS nie zapomnieć. Im bliżej końca tym mniej go używałem a zapas w czasie był wystarczający i P1 dowiezione. R2 - start z końca i przed wejściem w T2 chwila grozy. Zrobił mi się slideshow mając 15 aut przed sobą i fps spadło do jakichś nędznych wartości [emoji33]rozproszyło mnie to na moment i przestrzeliłem hamowanie odrobinę. Z kimś się skleiłem przez to ale zostałem po prawej, odpuściłem, poczekałem aż ekipa odjedzie i ruszyłem w pościg na nowo żeby sprawiedliwie było. Przebijanie do przodu szło sprawnie. Zachmurzyło się i spodziewałem się deszczu więc czekałem z pitowaniem o 2-3 lapy dłużej niż normalnie by wypadało, ale w końcu uznałem że nie będzie padać i bez deszczówek się obejdzie. Na wyjeździe z pitów znów lag i slideshow. Straciłem kilka sekund bo grę jakby zamroziło i myślałem że mnie wywali. Odblokowało się jednak i można było cisnąć dalej. Tyle że przyszła mgła! Potężna mgła! Olałem ponownie DRS bo bałem się spina i wypatrywałem trasy. Fatalnie się jechało ale zapas czasu miałem więc większego stresu nie było aby dowieźć ponownie P1.
  13. Jak dla mnie to Popiolek w pierwszym filmie za bardzo nie rozrabial. Rzucilo nim na dohamowaniu a Ty na maxa sie wciskales nie majac odpowiednio duzo miejsca. Po wyjsciu z zakretu probujesz go ponownie wyprzedzic wciskajac sie na pobocze wiec sam sie prosiles o guza :-) Co innego wjazd w tyl i zepchniecie z drogi. Tam nie mam watpliwosci.
  14. Będę miał na uwadze na przyszłość [emoji2]a jak DTM ci leży? Dla mnie to nowość ale wstępny test pokazuje że się z furą polubimy [emoji6]
  15. Widać moje Nascarowe korzenie mają się dobrze i tęsknie za permanentnym 3wide [emoji41]