awierone 64 Napisano 11 Grudzień 2009 1. Świat według Bundych 2. Świat według Kiepskich 3. 13 posterunek 4. Alternatywy 4 5. Alf Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mtz1992 2 Napisano 11 Grudzień 2009 (edytowane) Friends oczywiście wszystkie zezony :biggrin: , i ogólnie polskie seriale :biggrin: Edytowane 11 Grudzień 2009 przez mtz1992 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xMASLAKx 4 Napisano 11 Grudzień 2009 Nie właśnie nie ma się jaj jak się to ogląda -> Brzydula. Co jak co ale to tandetna produkcja TVN. 1. Jak poznałem waszą matkę 2. Teoria wielkiego podrywu 3. Nie z tego świata 4. Smallvile 5. Więzień (6epków) 6. Na powierzchni Ba a to jest perełka! PINGWINY Z MADAGASKARU :P Z klasyków kolekcja na dvd 1. Drużyna A 2. Airwolf Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Puffwipe 0 Napisano 13 Grudzień 2009 1. Big Bang Theory 2. Dexter 3. Californication 4. Weeds 5. Family Guy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
timetoshake 78 Napisano 22 Grudzień 2009 Na pierwszej pozycji - LOST Na drugiej - CSI Na trzeciej - Dr. House Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vaneska 0 Napisano 27 Grudzień 2009 Moim numerem jeden jest Desperate Houseviwes i długo długo nic :-) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bero1910 2 Napisano 28 Grudzień 2009 Na chwile obecna to nr 1 jak dla mnie to :Hoży Doktorzy (na cemedy central) nr 2 : On ona i dzieciaki (CC) . Z klasyki to Świat wg Bundych, Przyjaciele, Drużyna A :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PinSleep 1 Napisano 28 Grudzień 2009 (edytowane) 1. Z Archiwum X 2. Kroniki Sary Connor 3. Gotowe na wszystko (ale tylko pierwsze 2 sezony) Ze starszych to Drużyna A i Nieustraszony. Edytowane 28 Grudzień 2009 przez PinSleep Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hanti 15 Napisano 28 Grudzień 2009 (edytowane) 24 Godziny ( świetny serial - po części kolebka dzisiejszych produkcji kina akcji czy serialów , każdy szanujący się fan seriali powinien choć luknąć na pierwszy sezon :whistling:) Przyjaciele MD House Lost Dexter Californication Simpsons czasem tez polukam se Dwóch i Pół - kapitalne bywają akcje xD Edytowane 28 Grudzień 2009 przez hanti Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Homie 0 Napisano 30 Grudzień 2009 Prison Break Dexter Heroes Moja święta trójca :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Don_Mario 190 Napisano 3 Styczeń 2010 Pierwsze dwa sezony Hirolsow sie calkiem przyjemnie oglada ;) Pozatym to: Smallvile Xfiles Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danio97 2 Napisano 3 Styczeń 2010 Dr house Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość nietrzezwy Napisano 3 Styczeń 2010 1.CSI (wszystkie) 2. Dr. House 3.Prison Break Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mitzrael 0 Napisano 4 Styczeń 2010 Co do seriali, to każdą wolną chwilę, podczas której akurat nie gram, czy nie jestem poza domem, poświęcam na oglądanie wszelkiego rodzaju seriali. Szczególnie tych nowszych, co to niby urywają głowę jak tylko się je zobaczy. Wiele z nich to był chłam, no ale jak się ludziom podoba, to niech lecą. Ale jest parę, które uwielbiam oglądać i nigdy chyba mi się nie znudzą. Otóż są to: 1. Family Guy - Mówcie co chcecie, bajka pełna absurdalnego humoru, który wiele osób nazywa humorem dla ułomnych, ale uwielbiam się w taki sposób odmóżdżać. 2. Grey's Anatomy - Po prostu, strasznie mi przypadł do gustu. 3. How I Met Your Mother 4. Friends 5. Heroes - Choć ostatnio się bardzo kiepści. To jest moja wielka piątka. Co jakiś czas przewinie się serial, co to miło mi się go ogląda, ale jednak dawno nie spotkałem się z żadnym, który bym cholernie polubił. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubab22 0 Napisano 5 Styczeń 2010 1. Skins 2. Prison Break 3. Lost Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Melon PS3 16 Napisano 5 Styczeń 2010 Z powodu ograniczonego czasu only DR House ;) Ale serial jest przedni... w wakacje oglądnąłem 1-5 sezon, teraz lecę na bieżąco, tylko nie było nowego odcinka od... ponad miesiąca :pinch: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eXcumation 0 Napisano 7 Styczeń 2010 Mój top: 1. Dr. House 2. LOST 3. Świat wg. Kiepskich Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szeriff 0 Napisano 8 Styczeń 2010 Hmm... lista jest długa :) 1. Friends - bez dubbingu of course 2. Lost 3. Anatomy Grey's 4. Dexter 5. MD House 6. Heroes i dokładnie w takiej kolejności :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bboyOlszan 0 Napisano 11 Styczeń 2010 Świat według kiepskich Daleko od Noszy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luq 0 Napisano 12 Styczeń 2010 South Park! (zalicza się, chyba?) pozatym dr.House i świat według kiepskich Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kami 46 Napisano 20 Styczeń 2010 "Pierwsza miłość":D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuchiki 0 Napisano 20 Styczeń 2010 Dla mnie absolutny numer jeden to Miasteczko Twin Peaks.. Potem dlugo nic i na mysl przychodza takie seriale jak Z archiwum X, McGyver, Janosik (moj ulubiony polski) lubialem tez Wiedzmina mimo wszystko. Ze wspolczesnych M jak milosc :smile: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisPora_PL 145 Napisano 30 Styczeń 2010 ostatnio ogladałem mini serial "Generation Kill" - akcja osadzona w Iraku. Film polecam, nie jest to film ciagłej akcji (typu Rambo 30), ale za to w miarę realistycznie przedstawiajacy realia wojny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Burza 0 Napisano 4 Luty 2010 Świat według Kiepskich Miodowe Lata Klan xD Plebania :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyron 62 Napisano 5 Luty 2010 1.Świat wg Bundych 2. DEXTER 3. Lexx 4. Farscape. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach