Skocz do zawartości
Emir

F1 2010

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Od niedawna zaczalem przygode z F1 i padlo na pierwszy rzut na 2010 i mam kilka pytan:

-spelniam wymogi zespolu na dane wyscigi i dostalem upgrade hamulcy, gdzie moge wprowadzic go w zycie?

-w kontrakcie podpisanym z zespolem mam napisane ze jestem "driver 1", ale mimo to nie wpadlo mi za to trofeum, dlaczego?

Z gory dziekuje za odpowiedzi!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Korzystalem z poradnika, podpisalem kontrakt z obecnym zespolem na bycie pierwszym kierowca a mimo to nie wpadl! Ale poczekam jeszcze z tym do konca sezonu!

Z ulepszeniami jest dziwnie, bo skoro mowisz ze powinienem je miec automatycznie to dlaczego w manualnych ustawieniach bolidu nie moge ich w ogole zmienic? Przeciez nie musze chciec uzywac wszystkich ulepszen!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Korzystalem z poradnika, podpisalem kontrakt z obecnym zespolem na bycie pierwszym kierowca a mimo to nie wpadl! Ale poczekam jeszcze z tym do konca sezonu!

Z ulepszeniami jest dziwnie, bo skoro mowisz ze powinienem je miec automatycznie to dlaczego w manualnych ustawieniach bolidu nie moge ich w ogole zmienic? Przeciez nie musze chciec uzywac wszystkich ulepszen!

Trofeum, o którym mówisz wpadnie Ci dopiero z tego co pamiętam, jak zaczniesz kolejny sezon z tym samym zespołem.

Wtedy zostaniesz oficjalnie kierowcą numer 1. Najlepiej to zrobić na końcu, jak już jeździć w najlepszym sezonie.

Bo jak przedłużysz kontrakt ze słabym zespołem, to potem znowu musisz się męczyć w nim przez cały sezon.

Co do ulepszeń R&D to dostajesz je jak wykonasz podczas praktyk okrążenie w odpowiednim czasie.

Wtedy ulepszenie dostajesz dopiero na wyścig.

Co do możliwości modyfikacji, to raz jest tak, że możesz modyfikować niektóre rzeczy od samego początku, a niektórych prawie przez cały sezon nie możesz.

Ale jak robisz wszystkie R&D podczas praktyk (jak są one oczywiście dostępne) to wtedy nie powinieneś mieć problemu.

Graj i jeździj, resztę odkryjesz w praniu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do możliwości modyfikacji, to raz jest tak, że możesz modyfikować niektóre rzeczy od samego początku, a niektórych prawie przez cały sezon nie możesz.

Ale jak robisz wszystkie R&D podczas praktyk (jak są one oczywiście dostępne) to wtedy nie powinieneś mieć problemu.

Rozumiem, ale kilka wyścigów temu dostałem ulepszenie w postaci większych tarcz hamulcowych i do tej pory nie mogę nic przestawić! Próbowałem na każdym wyścigu który do tej pory jechałem-na żadnym nie mogę tego przestawić!

Trofeum, o którym mówisz wpadnie Ci dopiero z tego co pamiętam, jak zaczniesz kolejny sezon z tym samym zespołem.

Wtedy zostaniesz oficjalnie kierowcą numer 1. Najlepiej to zrobić na końcu, jak już jeździć w najlepszym sezonie.

Bo jak przedłużysz kontrakt ze słabym zespołem, to potem znowu musisz się męczyć w nim przez cały sezon.

Dostałem propozycję kontraktu z zespołem z którym do tej pory jeździłem-zaakceptowałem! To był kontrakt na przedłużenie o sezon, czy tylko na kierowcę numer 1?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, ale kilka wyścigów temu dostałem ulepszenie w postaci większych tarcz hamulcowych i do tej pory nie mogę nic przestawić! Próbowałem na każdym wyścigu który do tej pory jechałem-na żadnym nie mogę tego przestawić!

Nie wiem, powinno się pokazać za jakiś czas, a jak nie to albo R&D nie zrobiłeś, albo już sam nie wiem.

Masz odpowiednią kratkę odblokowaną w sekcji R&D jak jesteś w garażu, na tym monitorku?

Dostałem propozycję kontraktu z zespołem z którym do tej pory jeździłem-zaakceptowałem! To był kontrakt na przedłużenie o sezon, czy tylko na kierowcę numer 1?

Ale ja nie wiem co tam pisało. Mogło być to, a mogło być to. Ale przeważnie jest to transakcja wiązana, czyli to i to.

Także jak zaczniesz kolejny sezon w tym samym zespole, to powinieneś dostać pucharek.

Ewentualnie po kilku wyścigach, aby się upewnili, że na pewno pasuje na 1 kierowcę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, powinno się pokazać za jakiś czas, a jak nie to albo R&D nie zrobiłeś, albo już sam nie wiem.

Masz odpowiednią kratkę odblokowaną w sekcji R&D jak jesteś w garażu, na tym monitorku?

Mam odblokowane jakieś kwadraciki, ale tylko te gdzie zdobyłem "innym materiał hamulców"! Muszę zwrócić uważniej uwagę na te testy R&D oraz upgrade jakie są za to przyznawane, bo możliwe że faktycznie nie osiągnąłem odpowiedniego czasu albo to przeoczyłem i dlatego mam to niedostępne.

Ale ja nie wiem co tam pisało. Mogło być to, a mogło być to. Ale przeważnie jest to transakcja wiązana, czyli to i to.

Także jak zaczniesz kolejny sezon w tym samym zespole, to powinieneś dostać pucharek.

Ewentualnie po kilku wyścigach, aby się upewnili, że na pewno pasuje na 1 kierowcę :)

Hmm.. no pucharku do tej pory nie dostałem, także obyś miał rację! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja chetnie, nie dawno zaczalem swoja przygode z F1 na PS3, czekam wlasnie na kierownice takze bardzo chetnie pogram!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja również postanowiłem wrócić do 2010 po zawodzie w 2011. Jak ktoś chętny do gry normalnej czy też boostowania online zapraszać: DarkShadowPL w treści zaproszenia proszę wpisać F1 forum aby wiedział od kogo;)

Mam jesze pytanko, jak sprawa wygląda z patchem do gry? Tzn. Jaki jest najnowszy i czy poprawili AI w Walencji?

Edytowane przez DarkShadowPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patch był jeden, więcej supportu nie ujrzeliśmy. Niestety patche niewiele w przypadku gier F1 pomagają, na większe zmiany trzeba czekać do następnej edycji. Istnieje szansa, że F1 2012 będzie w miarę porządną grą, bo dwóch bublach z ostatnich lat, ale kto ich tam wie poczekamy zobaczymy. Gdyby nie ten model jazdy w 2010 to była by na prawdę fajna gra, a tak to nie ma o czym mówić.

Edytowane przez KOWI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyznać muszę, że dziwne sterowanie było w 2010, ale jednak ta edycja ogólnie była lepsza od 2011.

Gdyby 2011 było tylko poprawką tego modelu jazdy z 2010 i dodaliby DRS i KERS, to gra naprawdę byłaby zacna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem tylko ciekaw jakie niespodzianki czekają nas w 2012...bo to że jakieś nas czekają to jestem tego więcej niż pewny.

Stawiam, że coś będzie namieszane z balansem hamulców :P Albo nie będzie miał żadnego znaczenia, albo jedno ustawienie będzie "overpower" :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyznać muszę, że dziwne sterowanie było w 2010, ale jednak ta edycja ogólnie była lepsza od 2011.

Gdyby 2011 było tylko poprawką tego modelu jazdy z 2010 i dodaliby DRS i KERS, to gra naprawdę byłaby zacna.

Po części masz rację ale z drugiej strony, gdy graliśmy w 2010 chyba każdy pamięta ile było klecia i nerwów na grę :) Gdyby F1 2011 była tak jak powiedziałeś tylko poprawiona było by tak samo, a teraz przynajmniej widzimy że CM może jeszcze bardziej spartaczyć to co było dobre i mamy dla 2010 teraz taki szacunek (przynajmniej ja) :P Więc tak czy inaczej itak każdy by wyklinał grę czy była by poprawką 2010 czy taka jak jest teraz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wy też mieliscie taki słaby start ?

Gram na poziomie łatwym ze wszystkimi wspomaganiami i zająłem 11 miejsce w pierwszym wyścigu (miałem 5 ale +10 sekund kary) i trochę zraziłem się do tej gry, bo nie ogarne jej, no chyba, że tak wszyscy mieli...

Nie wiem sam co o tym myśleć, ta gra jest aż tak wymagająca ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wy też mieliscie taki słaby start ?

Gram na poziomie łatwym ze wszystkimi wspomaganiami i zająłem 11 miejsce w pierwszym wyścigu (miałem 5 ale +10 sekund kary) i trochę zraziłem się do tej gry, bo nie ogarne jej, no chyba, że tak wszyscy mieli...

Nie wiem sam co o tym myśleć, ta gra jest aż tak wymagająca ?

A na czym grasz? Kierownica czy pad? Powiem ci że ja jak dobrze pamiętam w połowie 1 sezonu na najwyższym poziomie HRT wygrywałem wyścigi (jeżdże na kierownicy) więc jak dla mnie to poziom jest dziecinnie prosty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Donut musisz wziąć pod uwagę, że jedziesz w słabej stajni, a osiągi bolidów nie są równe.

Ty jesteś zniesmaczony, a większość z nas byłaby zadowolona, że ciężko zająć wyższe miejsce niż np. 8 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty jesteś zniesmaczony, a większość z nas byłaby zadowolona, że ciężko zająć wyższe miejsce niż np. 8 :)

Hehe dokładnie tak :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gram na kierownicy, to był pierwszy wyścig, trochę sram bo nie można powtarzać po ukończeniu, a nie wiedziałem że dostane aż + 10 sec bo tylko o 5 wiedziałem ;c

Przyzwyczajony jestem do Dirta 2 i GT 5 bo tylko w to szpiałem, a tu tak łatwo nie jest wyprzedzić.

Zobaczymy jak dalej, raczej nie nabiję platyny ale chciałbym wyłoić jak najwięcej trofików przy dobrej zabawie, jednak jakbym miał sam zacząc hamować to bym nie ogarnął, a zas na wszystkich wspomaganiach śmigać to co to za zabawa :(

@Wiem o co Wam panowie chodzi, coś takiego daje mobilizacji by bardziej zapoznać się z bolidem i trasami, by wycisnąć z nich jak najwięcej. Tylko, że trofiki nie wymagają tego co prawdziwe F1 :(

Edytowane przez DonutHunter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

... jakbym miał sam zacząc hamować to bym nie ogarnął...

Emoticon-Facepalm.gif

Jeśli chcesz czerpać jakąkolwiek przyjemność z gry to wyłącz wspomaganie hamowania.

Jak tego nie wyłączysz to nigdy nie zajmiesz pierwszej pozycji.

Rozumiem, że ta gra to arcade, ale żeby aż tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jednak jakbym miał sam zacząc hamować to bym nie ogarnął, a zas na wszystkich wspomaganiach śmigać to co to za zabawa :(

Tu jest Twój podstawowy błąd. Wyłącz wspomaganie hamowania. Jeszcze rozumiem trakcja, czy inne duperele, ale wspomaganie hamowania powoduje, że nie masz własnej kontroli nad tym elementem, a innymi słowy nie jest w 100% po Twojemu, gdy hamujesz.

Jadąc na kierownicy, to i trakcję można śmiało wyłączyć.

Zresztą może dlatego właśnie ciężko Ci wyprzedzać. Bez wspomagaczy zauważysz, że ta gra to banał. My wszyscy tutaj marzymy, by F1 2012 było mega trudne, a nie że w pierwszym sezonie wymiata się w HRT itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

siemka, ja juz tluke 2 lata f1_2010 i prawie nie ma dnia zebym nie zasiadl za kolkiem, tak mnie kreci ;)

mam pytanko, bo wszak dwa lata to albo ja jestem tak tepy ;) i odporny na na nauke albo to jednak trzeba tak wiele wytrwalosci i treningu? ...

otoz nie udaje mi sie zajac dobrych miejsc na expercie, na trudnym nawet wygrywam,

jak przejde na ostatni poziom... porazka totalna, spinuje na kazdym zakrecie,

juz stresu dostaje przy kazdym dojsciu i wyjsciu z zakretu, delikatnie dodaje gazu...

no ale w ten sposob to booty mnie objezdzaja... mam pytanie wlasnie do tych, ktorzy zaczeli ta gre od najlatwiejszego poziomu i jak sobie poradzili dochadzac do experta, czy mozesz powiedziec, ze wygrywasz na expercie kiedy chcesz i jak chcesz i kazdych ustawieniach? (mowa o karierze)

acha i jeszcze jedno czy expert jest tylko utrudnieniem dla gracza samym w sobie,

czy tez daje cos za cos i daje lepsze osiagi, chodzi mi o rozgrywki online,

czy gracz z wylaczonymi wszystkimi polepszaczami na tym samie poziomie umiejetnosci (!)

wygra z takim co ma lekka trakcje itd?

troche sie rozpisalem, ale nie bardzo chce mi sie wierzyc,

ze ludzie kupuja ta gre jako pierwszy raz jak ja i zaczynaja wszystko na off...

to nie wiem jak inni ale po godzinie odchodzi ochota na gre po niepowodzeniach...

a przeciez to ma byc relax i czerpanie radosci z plynnej bezblednej jazdy,

a nie tarzanie sie po bandach ;)

tak wiec prosze o podpowiedz tych ktorzy zaczeli od zera i jak im udalo sie wygrywac na expercie?

dzieki i pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

siemka, ja juz tluke 2 lata f1_2010 i prawie nie ma dnia zebym nie zasiadl za kolkiem, tak mnie kreci ;)

mam pytanko, bo wszak dwa lata to albo ja jestem tak tepy ;) i odporny na na nauke albo to jednak trzeba tak wiele wytrwalosci i treningu? ...

otoz nie udaje mi sie zajac dobrych miejsc na expercie, na trudnym nawet wygrywam,

jak przejde na ostatni poziom... porazka totalna, spinuje na kazdym zakrecie,

juz stresu dostaje przy kazdym dojsciu i wyjsciu z zakretu, delikatnie dodaje gazu...

no ale w ten sposob to booty mnie objezdzaja... mam pytanie wlasnie do tych, ktorzy zaczeli ta gre od najlatwiejszego poziomu i jak sobie poradzili dochadzac do experta, czy mozesz powiedziec, ze wygrywasz na expercie kiedy chcesz i jak chcesz i kazdych ustawieniach? (mowa o karierze)

acha i jeszcze jedno czy expert jest tylko utrudnieniem dla gracza samym w sobie,

czy tez daje cos za cos i daje lepsze osiagi, chodzi mi o rozgrywki online,

czy gracz z wylaczonymi wszystkimi polepszaczami na tym samie poziomie umiejetnosci (!)

wygra z takim co ma lekka trakcje itd?

troche sie rozpisalem, ale nie bardzo chce mi sie wierzyc,

ze ludzie kupuja ta gre jako pierwszy raz jak ja i zaczynaja wszystko na off...

to nie wiem jak inni ale po godzinie odchodzi ochota na gre po niepowodzeniach...

a przeciez to ma byc relax i czerpanie radosci z plynnej bezblednej jazdy,

a nie tarzanie sie po bandach ;)

tak wiec prosze o podpowiedz tych ktorzy zaczeli od zera i jak im udalo sie wygrywac na expercie?

dzieki i pozdr.

ja od kilku miesięcy gram w f1 2010, doszedłem do poziomu że moje czasy na próbie czasowej są porównywalne do najlepszych na świecie, jednakże w karierze grając z włączonym zużyciem opon nie mam szans nawiązania walki o czołowe lokaty, moje czasy są gorsze nawet o 3 do 5 sekund od jazdy z wyłączonym zużyciem opon, masakra jakaś, auto po prostu nie ma prędkości jadąc nawet optymalną linią wtf...

odpowiadając częściowo na Twoje pytania, to ja zaczynałem z od łatwego poziomu i stopniowo wyłączałem sobie wspomagacze i bez wątpienia, bez wspomagaczy jeździć można znacznie szybciej, nawet linia przeszkadza, a najbardziej zwalnia wspomaganie hamowania... natomiast nie ogarniam zużycia opon, bolid jest wolny nie wspominając o przyczepności, która jest o niebo lepsza w trybie np. próba czasowa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×