Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Frosty-PL

Zestaw 5.1 z optical'em

Polecane posty

Frosty-PL    0

Jak wielu z was sie domysli chodzi mi o glosniki do PS3.

Szukam zestawu glosnikow 5.1 z optical'em (najlepiej z THX) do ok. 700-800 zl.

Wazne zeby nie byly bezprzewodowe bo juz takie znalazlem z THX ale bezprzewodowki to kicha bo trzeba ladowac :/ a podobno lubi tez tracic lacznosc i jakosc ;p.

Moglibyscie cos doradzic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arab    271

Do 700-800 zł to ten THX możesz między bajki włożyć :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arab    271

Podtrzymuje swoje zdanie :) Porządne głośniki mają znacznie szersze pasmo przenoszenia niż te cykadełka które serwuje Logitech. “Chłyt marketindody”, na który niestety wielu się nabiera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dragon85pl   
Gość dragon85pl

a przyłącze sie do dyskusji :D bo mam pytanko :D bo widzę tutaj melomanów ;P

lepszy dźwięk jest z basu w obudowanie drewnianej czy sklejki  czy plastyku ? ;] bo ja  z tego zielony i czy to naprawdę słychać jak kabelek z głośników jest koło przewodu zasilającego (230v) ? :] i o co chodzi z tym pasmem przenoszenia itp :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arab    271

Porządna drewniana obudowa wytłumi ci niepotrzebne drgania, które w przypadku głośników plastikowych mogą być dość odczuwalne. Co do kabli - urban legend - ludzie znaleźli sobie wymówkę usprawiedliwiającą wydawanie ogromnych ilości pieniędzy. W próbie “ślepego odsłuchu” nikt nie był w stanie odróżnić kabli zwykłych od kabli za “kupę” kasy.

Ważniejsza w tym wypadku jest jakość głośników oraz wzmacniacza i na to przede wszystkim trzeba zwracać uwagę.

Zakłócenia pola magnetycznego - owszem, mogą być słyszalne w postaci buczenia w okolicy 50Hz (czyli na głośniku basowym) jeżeli kabel od dźwięku będzie szedł blisko zasilacza.

Pasmo przenoszenia - czyli zakres częstotliwości w których głośnik jest w stanie wydawać dźwięki. I tak, dla głośników:

- basowych: idealne pasmo to 30-120Hz

- nisko-tonowych: 120 - 800Hz

- średnio-tonowych: 800-4000Hz

- wysoko-tonowych: 4000-16000Hz

Powyższe to mój subiektywny podział głośników.

Wikipedia mówi coś takiego:

Ze względu na przenoszone pasmo częstotliwości głośniki dzieli się na:
szerokopasmowe od 70Hz do 17kHz
niskotonowe od 20Hz do 5kHz
średniotonowe od 150Hz do 10kHz
wysokotonowe od 10kHz
standardowe (montowany w sprzęcie RTV) od 30Hz do 6kHz

Wyższych dźwięków i tak nie usłyszysz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dragon85pl   
Gość dragon85pl

eee wiem ze nic nie wiem :P dobrze ze jestem leko przygłuchy (spowodowane rozkojarzeniem ):P i wystarczy ze coś słyszę i czuje drgania podłogi jak bas gra ;) :D  (mam głosniki 5,1 creativa , jakaś karta muzyczka creativa 7,1 a mi gra z 2 głośników :P bo " nieczujne dyskomfortu :P " ) ale dobrze wiedzieć ;] spytam sie o ciebie o rade jak bede potrzebował jakies słuchawki dobre do samograja ;]  dzięki za info :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Frosty-PL    0

Mi tam nie zalezy zeby bylo super extra drewniane kolumny tylko zeby cokolwiek bylo :p bo lepsze to niz glosniki z telewizora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×