Skocz do zawartości
Patricko

Gran Turismo 5

Rekomendowane odpowiedzi

Z tą czułością w Red Bullu bym nie przesadzał , bo on i tak jest bardzo czuły względem zwykłych aut . Ja w nim ustawiałem czułość od +1 do +2 , a w zwykłych samochodach +2 do +3 i daje rade . Przejrzę kiedyś całość , to jeszcze napiszę coś mądrego . Ogólnie podziwiam , że ci się chciało .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja napisałem z jaką czułością ja grałem. Mi na niższych czułościach ten RedBull był właśnie za mało czuły.

Gdybym mógł to dałbym mu jeszcze wyżej w skali czułości :)

Tak czy siak, jadąc nim przeżycie jest niesamowite, szczególnie na początku jak nie wiadomo co robić przed zakrętem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pad czy kierownica ? Ja na wyższych nie próbowałem nawet , bo do 3 max i mi starczyło , ale podejrzewam , że przy 7 mocniejsze skręcenie kończy się na bandzie . Nie wiem czy o tym pisałeś , ale dużo czasu można urwać na hamowaniu - hamowanie praktycznie przed samymi szykanami , nożny + ręczny pulsacyjnie , na przykład na Monzie przed szykaną z 440 do +- 120 km/h można schamować na praktycznie żadnym dystansie w ten sposób . Vettela najlepiej zrobić wszystkie trzy na brąz , wtedy dostaje się Red Bulla , trzeba nim trochę pojeździć , nauczyć się i robić na złoto dopiero . I trzeba to robić na raz , usiąść i katować dane wyzwanie , nie jeździć innymi autami w międzyczasie i zrobić na raz . Bo później trzeba się znowu przyzwyczajać i zaczynać od początku .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kierownica DFGT. Ja ani razu nie używałem ręcznego w X2010. Lekkie dohamowanie, ostre wejście w zakręt i pełny gaz.

Taka metoda skutkuje w większości przypadków. Zakrętów do których mocno dohamować to chyba jedynie przed szykanami na Monzie i Suzuce.

No i ewentualnie jeszcze przed nawrotem na Suzuce, ale tam trzeba go minimalnie zarzucić i wcisnąć gaz od razu na maksa, to przechodzi się to idealnie.

A złota zrobiłem od razu. Tzn. nie odpuszczałem dopóki nie zrobiłem złot na każdym torze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podziwiam, że Ci się chciało. Kilka moich rad dla osób, które bardzo chcą zdobyć platynę w GT5.

Nie masz kierownicy = nie masz platyny / Wyzwania Vettela na torze Suzuka.

Prawie wszystko w GT5 jest do zrobienia na padzie... no właśnie - prawie. Nie spotkałem się jeszcze z nikim, z żadną opinią na jakimkolwiek forum czy filmie by ktoś był w stanie na padzie zdobyć złoto w wyzwaniu Vettela na torze Suzuka. Niestety, ale serię zakrętów w pierwszym sektorze trzeba przejechać w bardzo szybkim tempie i to na granicy poślizgu. Korzystając z pada nie jesteś w stanie zrobić tego tak perfekcyjnie jak w przypadku kierownicy. Dzięki gałce na padzie (często palec z niej zjeżdża) masz stratę ok 3 sekund w pierwszym sektorze co automatycznie wyklucza Cię w zdobyciu złota.

Ustawienia.

Prawie całą grę przeszedłem na domyślnych ustawieniach TCS 5, ABS 1. Jest kilka zawodów, które bardzo ciężko zrobić na domyślnych i czasem trzeba się sporo nakombinować zanim znajdziesz złoty środek. Ustawienia w zasadzie można skopiować od autorów filmików na YT (Vettel i AMG) oprócz czasówki Grand Tour na Eiger Nordwand gdzie czasem i z godzinę trzeba pobawić się ustawieniami zanim znajdziesz coś konkretnego.

Kilka trudnych rzeczy dzielących od platyny.

Każdy kto jest zdeterminowany i ma ogrom cierpliwości by zdobyć platynkę musi przygotować swoje stalowe nerwy i podrasować je do tytanowych. Nie przesadzam, naprawdę. Jest kilka wyzwań po których zaliczeniu odetchniecie z ulgą i platyna będzie już tylko kwestią czasu.

Skala poniżej od najtrudniejszych do najłatwiejszych. W nawiasach podaję orientacyjnie ile mi zajęło zdobycie złota:

1. Vettel - Suzuka (ok. 10 godzin)

2. Grand Tour - Eiger Nordwand (ok. 7 godzin)

3. Vettel - Nurburgring (ok. 5 godzin)

4. Vettel - Monza (ok. 3 godziny)

5. AMG Academy (ok. 20 godzin)

6. Licencje - (ok. 2 doby)

We wszystkich przypadkach polecam YouTube.

Jak wam zaczną puszczać nerwy to odejdźcie od gry i wróćcie za 10 minut. Powodzenia :)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brak mi słów by opisać jaki ten poradnik jest pomocny. Naprawdę wielkie Dzięki thumbsup.gif

Edytowane przez DonCozinuss

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na prawdę świetny tutorial!! Na najwyższym poziomie :) Gratulacje! :)

Aktualnie męczę się właśnie z Vettelem na Nurbie ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

siemka maniakom , poradnik oczywiscie bardzo przydatny wiec wielkie dzieki za czas ktory mu poswieciles i szacunek za Vetela bo mi udalo sie zrobic na padzie tylko brazy co i tak uwazam za sukces , reszta wszystko na zloto licencje rowniez na padzie . Uzywam strzalek kierunkowych bo tak glupio sie kiedys nauczylem no i tak zostalo.Ale jeszcze wroce do Vetela bo mi spac po nocach nie daje. Dzieki wielkie i sorki za tekst ale nie posiadam polskiej klawiatury pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na początek polecam zrobić trofka online (wprawdzie tylko dwa), ale jak wyłączą serwery (jak wyjdzie GT6) to z platyny nici :thumbsup:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na początek polecam zrobić trofka online (wprawdzie tylko dwa), ale jak wyłączą serwery (jak wyjdzie GT6) to z platyny nici :thumbsup:.

Czyli przez kolejne 10 lat można spać spokojnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzajcie z tymi trofkami online, udostępnienie swojej trasy i zdjęcia zrobione w grze robimy w niecałe 5 min. tak więc to banał. Jak już wyżej napisano najtrudniejsze to vettel a ja nie mam kiery :D. A czy jak podeślę komuś swój save i on mi to zrobi i odeśle save'a to mi zaliczy po wczytaniu gry ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie. W grę wchodzi tylko opcja, że dajesz komuś kto ma grę i kierownicę swoje konto. Login i hasło do PSN'a.

Wtedy on się loguje na nim i próbuje zrobić Vettela. Ale też nie wiem jak sprawa z save'em wygląda.

Czy jak Ty byś mu swój podesłał to czy by działał.

Ale wierz mi...zrobienie złota nawet na kierownicy to męczarnia i nawet jakby mi ktoś chciał za to zapłacić to bym się nie zgodził.

Zrobiłem u siebie złotka i tyle mi wystarczy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pytanie odnoście "fetela".

Czy można restartować wyścig na torze Monza i Suzuka czy trzeba wyjść z mistrzostw i rozpocząć od nowa od toru Nurburgring?

Edytowane przez ps3 maniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielki szacun jak sam robileś te pucharki.:thumbsup: Ja zrobiłem połowe i się zniechęcłem ale widze po poradniku że jeszcze jest pare latwych których nie mam.

Dobra robota z tym poradnikiem..

Edytowane przez Dabrusdan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pytanie odnoście "fetela".

Czy można restartować wyścig na torze Monza i Suzuka czy trzeba wyjść z mistrzostw i rozpocząć od nowa od toru Nurburgring?

Można, to są osobne zawody. Możesz też robić w dowolnej kolejności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bronz.png111 Meters a Second / 111 metrów na sekundę bronze.png

Czy ktoś może mi powiedzieć jakim samochodem najlepiej jest to zrobić w trybie szybka gra? Znalazłem już tor z prostą 5700m

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co Ty tak chcesz wszystko szybko mieć zrobione?:biggrin:

Poczekaj na Red Bulla, nim na pewno zrobisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A żadnym innym autem nie da się tego zrobić?(z samochodów z opcji szybka gra)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz ewentualnie Zondą spróbować, ale nie wiem czy się uda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bronz.png111 Meters a Second / 111 metrów na sekundę bronze.png

Czy ktoś może mi powiedzieć jakim samochodem najlepiej jest to zrobić w trybie szybka gra? Znalazłem już tor z prostą 5700m

Najlepiej odpalić wyścig Nascarami na owalu i w tunelu aero da się osiągnąć taką prędkość, przynajmniej mi się udało:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×