Skocz do zawartości
arab

Eight Days

Rekomendowane odpowiedzi

Mam dobre wieści dla poruszonych i zafascynowanych tajmeniczym Eight Days, które w postaci trailera udającego gameplay nawiedziło nas 2 lata temu podczas E3'2006

Gra zyje i ma sie dobrze (!!), o czym swiadczy ujawniona na GDC garsc nowych detali. Czas gry to tytulowe 8 dni - tyle mamy na wypelnienie zadan stawianych przez opowiesc. Miejscem akcji będzie chyba największy chyba ziemski obszar, jaki do tej pory dane było Graczom eksplorować - osiem stanów USA. Twórcy zapewniają że do żadnej z lokacji nie zawitamy więcej niż raz, a fabuła wciąż będzie pchać nas w dalszą drogę. System zawierać ma rozwiązania techniczne i funkcjonalności powiązane z Google Maps (zdjęcia satelitarne i duże zbliżenia terenu) oraz zegarem konsoli i czasem rzeczywistym - godzina, o jakiejbędziemy szarpać, decydować będzie o porze dnia w grze. Para grywalnych bohaterów rózżni się od siebie umiejętnościami, oferując odmienne ścieżki fabularne i wydarzenia. Jeden z nich - czarny charakter i przestępca - szuka prywatnej zemsty na syndykacie mafijnym, podczas gdy drugi jest policjantem, któremu ta sama organizacja porwała syna. Ich drogi krzyżują się w pewnym momencie i ostatecznie pracują razem. Raporty świadków naocznych mówią o wysokim poziomie graficznym tej produkcji, porównywalnym z Killzone 2 pod względem ilości detali oraz Uncharted w kwestiach realistycznych animacji. Nieoficjalnie data premiery ustalona jest na październik 2008

Źródło: PSXEXTREME

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

The Gateway3, Heavy Rain, WarDevil i właśnie Eight Days, 4 tytuły na wyłączność dla PS3 o których Sony milczy. Mam nadziej, że w najbliższej przyszłości coś się ruszy w sprawie tych gier, bo wiąże z nimi ogromne nadzieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmm. no to z tym czasem rzczywistym to dosyc innowacyjny pomysl. do tej pory czas, jesli gral jakakolwiek role, to z reguly zapierniczal jak glupi i wzbudzal przez to frustracje zamiast wmacniac realizm (szczegolnie wkurzajace w serii Legend of Zelda jesli ktokolwiek kojarzy )

martwi mnie tylko, ze w takim razie bede mial mozliwosc grania tylko 'po ciemku' bo pracowac trzeba przeciez.. i mam nadzieje ze gra nie bedzie brala pod uwage dnia tygodnia, zeby np zrobic cos konkretnego w poniedzialek rano

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ej, to jak w końcu? Wstrzymano czy usunięto? Na niektórych pisze usunięta, a na innym, że wstrzymana aby pracownicy pomogli innym studiom aby dostarczyć exclusivy na czas. Prawda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
screeny z gry która raczej nie powstanie , abstrakcja

Czemu myślisz, że nie powstanie. Mi się wydaje, że jednak wyjdzie ta gra (muszę ją mieć ). Ta gra jest realna do zrobienia i na pewno będzie wielkim hitem!

Tylko trzeba trochę poczekać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[object width=425" height="350][param name=movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=0YeV61aD2Dw][/param][param name=wmode" value="transparent][/param][embed src=http://www.youtube.com/watch?v=0YeV61aD2Dw" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350][/embed][/object]

Zapowiadało się na pogromcę Uncharted...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu możecie zobaczyć kilka wstawek z gameplaya

Myślę, że prace nad grą zostaną wznowione, za dobrze się zapowiadała

EDIT: Uprzedzony, do wywalenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość SDRaid#
Myślę, że prace nad grą zostaną wznowione, za dobrze się zapowiadała

Pewnie, że wznowią, a nawet jeżeliby nie to system krycia zostanie zastosowany w Uncharted 2. No chyba, że developerzy z Naughty Dog mają coś lepszego

EDIT: Jeszcze raz obejrzałem te urywki, tym razem zwracając uwagę na szczegóły. Jestem pod jeszcze większym wrażeniem. Krycie i przeróżne animacje są świetne, a wiele z nich to zupełnie nowe pomysły. To coraz większe przysiadanie aż do siedzenia na tyłku w zależności od wysokości przeszkody za którą się chowamy (co prawda już dawno temu było to pokazane) jest aż przerażająco dobre. Nie to co w GTA IV, trochę niższa przeszkoda i już wystawała cała głowa ponad osłonę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×