Welcome to PS Site Forum - ... o PLAYSTATION wiemy wszystko!

Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji. Po zarejestrowaniu i zalogowaniu się, będziesz w stanie dostosować swój profil, otrzymywać punkty reputacji jako nagrodę za złożenie zawartości, a także komunikować się z innymi użytkownikami za pośrednictwem prywatnej skrzynki, plus wiele więcej! Ten komunikat zostanie usunięty po zalogowaniu się.

Patricko

Poradnik Dead Nation

70 postów w tym temacie

zloto.png King of Looters (Mapa Skarbów) gold.png

Zdobądź cały loot we wszystkich misjach.

Poniżej spis lokalizacji całego loot'u z wszystkich chapterów dead nation, stworzony i sprawdzony przeze mnie w oparciu o podobne poradniki na zagranicznych stronach. W moim odczuciu forma dużo wygodniejsza niż śledzenie YT z laptopem na kolanach. Całość została ułożona chronologicznie; idąc kolejno powinniśmy przejść wszystkie z rozdziałów na 100% Grając sugeruję jedynie przy każdym z checkpointów liczyć w głowie ilość ograbionych samochodów.

Level 1 - The beginning

1 Checkpoint

Samochody - 7

Skrzynie - 3

Armor - 1

Armor; zaraz na początku gry na drugim z dachów po prawej stronie znajduje się pierwszy fragment pancerza,

Skrzynia; po zejściu na dół w miejscu gdzie gra podpowiada nam wysadzenie samochodu za siatką jest skrzynia obok siatki przy wielkiej ciężarówce,

Skrzynia; przed wejściem do drugiego checkpointu we wnęce po prawej i po lewej stronie znajdują się dwie skrzynki,

2 Checkpoint

Samochody - 8

Skrzynie - 4

Armor - 1

Skrzynia; uwaga, skrzynia znajduje się wewnątrz checpointu, za przyczepką ze sklepem,

Skrzynia; po wyjściu z checkpointu po prawej przy wielkiej kupie śmieci,

Skrzynia; idąc wzdłuż ściany budynku znajdziemy kolejną przy płonącej kupie z gruzem,

Armor; po dotarciu do bramy kolejnego checpointu idź w stronę do niej przeciwną, znajdziesz ukrytą miejscówkę z ukrytym w niej pancerzem,

Skrzynia; to samo miejsce co powyżej,

3 Checkpoint

Samochody - 12

Skrzynie - 2

Armor - 1

Skrzynia; po przejściu uliczki dotrzemy do rampy, zanim z niej zeskoczymy na drugą stronę warto zatrzymać się na jej szczycie, po prawej stronie podejścia stoi mała skrzynia

Armor; po przejściu lokalizacji z dużą ilością słabych zombie trzymaj się prawej strony, skrzynia z pancerzem jest schowana za kontenerem na śmieci,

Skrzynia; w arenie gdzie zamyka się za nami brama w górnym prawym rogu lokalizacji znajduje się skrzynia

Level 2 - Downtown

1 Checkpoint

Samochody - 14

Skrzynie - 4

Armor - 0

Skrzynia; po wejściu na arenę i minięciu bramy po prawej stronie za szkolnym autobusem znajduje się skrzynia,

Skrzynia; to samo miejsce co powyzej,

Skrzynia; w prawym górnym rogu lokalizacji,

Skrzynia; przed wejściem do kolejnego checkpointu zostaniem zaatakowani przez baryłę, po zabiciu go sprawdź miejsce z którego wylazł, jest tam schowana skrzynia,

2 Checkpoint

Samochody - 8

Skrzynie - 2

Armor - 0

Skrzynia; w lokalizacji gdzie uderzamy w przycisk żeby utorować sobie drogę dalej jest po lewej stronie wnęka koło maszyny z przekąskami a w niej ukryta skrzynka,

Skrzynia; zaraz po przejściu mostu po prawej stronie znajduje się wnęka w której znajdziesz kolejną skrzynkę,

3 Checkpoint

Samochody - 0

Skrzynie - 3

Armor - 0

Skrzynia; zaraz po wyjściu z checkpointu kieruj się w lewą stronę, w lokalizacji koło barierki znajduje się skrzynka,

Skrzynia; zaraz przed wejściem do 4 bramy z checkpointem poszukaj otworu w płocie po lewej stronie, będzie tam ukryta arena w której znajdziesz kolejne skrzynie,

4 Checkpoint

Samochody - 11

Skrzynie - 5

Armor - 2

Skrzynia; wyjdź z checkpointu i kieruj się przy prawej ścianie, obok wnęki z samochodami jest rampa prowadząca na dach budynku, znajdziesz na nim skrzynie,

Armor; ta sama lokalizacja co powyżej,

Skrzynia; po spotkaniu z baryłą kieruj się w lewą stronę, będzie tam obszar ze sporą ilością słabszych zombie a na jego dole kolejna skrzynia,

Armor; ta sama lokalizacja co powyżej

5 Checkpoint

Samochody - 18

Skrzynie - 4

Armor - 1

Skrzynia; idąc ulicą trzymaj się prawej strony, na końcu przy narożu budynku obok samochodu znajduje się skrzynia,

Skrzynia; za rogiem tego samego budynku co opisane miejsce powyżej,

Skrzynia; kontynuuj wędrówkę górną częścią lokalizacji kierując się w lewą stronę, napotkasz policyjny samochód wbity w autobus, za nimi znajduje się ukryta lokalizacja a w niej kolejna skrzynia,

Armor; ta sama lokalizacja co powyżej,

Level 3 - Sorrow Park

1 Checkpoint

Samochody - 8

Skrzynie - 5

Armor - 2

Armor; trzymaj się lewej strony, powinieneś tam zobaczyć płot i zombie blisko niego, skrzynia z pancerzem jest właśnie tam,

Skrzynia; zaraz po wejściu do parku kieruj się prawo, obok sklepiku znajdziesz niebieską skrzynię,

Skrzynia; mniej więcej po prawej stronie parku znajdziesz lokalizację z fontanną, obok niej przy płocie znajdują się dwie skrzynie,

Skrzynia; zaraz przy wejściu do kolejnego checkpointu znajduje się niewielki budynek po lewej, za nim jest skrzynia której nie da się zobaczyć, widać jedynie poświatę żółto czerwonego światła obok naroża budynku

Skrzynia; nie wchodź do checkpointu tylko idź w prawo obchodząc go od strony wody, znajdziesz tam kolejną ukrytą miejscówkę a w niej skrzynię,

Armor; to samo miejsce co powyżej,

2 Checkpoint

Samochody - 0

Skrzynie - 1

Armor - 1

Skrzynia; w górnym prawym narożu lokalizacji przed wejściem do lokalizacji za bramą znajduje się kolejna ze skrzyń,

Armor; lokalizacja za bramą, sprawdź w niej prawą stronę, za dużymi barierami schowano kolejny fragment pancerza,

3 Checkpoint

Samochody - 0

Skrzynie - 1

Armor - 0

Skrzynia; po wyjściu z checkpointu po prawej stronie zza mury wybiegnie na nas kilkadziesiąt słabych przeciwników, w miejscu z którego wybiegli znajduje się skrzynka,

4 Checkpoint

Samochody - 1

Skrzynie - 2

Armor - 0

Skrzynia; Na ulicy idź w prawo do naroża lokalizacji,

Skrzynia; Po wejściu do lokalizacji za bramą idź w prawo, znajdziesz tam niebieską skrzynię,

5 Checkpoint

Samochody - 0

Skrzynie - 1

Armor - 0

Skrzynia; zaraz po wyjściu z checkpointu kieruj się od razu w lewą stronę,

5 Checkpoint

Samochody - 3

Skrzynie - 0

Armor - 0

Level 4 - Grieving Towers

1 Checkpoint

Samochody - 6

Skrzynie - 7

Armor - 2

Armor; po zabiciu skoczka sprawdź miejscówkę za autobusem na na którym stał w momencie ataku, za nim jest ukryta lokalizacja z kolejnym fragmentem pancerza,

Skrzynia; po przejściu przez rampę kieruj się w lewą stronę, znajduje się tam płot po minięciu którego znajdziemy kolejną skrzynię,

Skrzynia; kieruj się w dół od miejsca w którym stała powyższa skrzynia, w rogu miejscówki znajduje się kolejna,

Skrzynia; wróć na drogę i kieruj się w górę, szukaj przejścia między barierami i ciężarówką, w ukrytej lokalizacji obok czołgu znajduje się skrzynia,

Armor; pomiędzy ciężarówką i jej ładunkiem jest wąskie przejście, kieruj się nim uważając na przyczepionych do ściany zombie, na dole znajdziesz kolejny pancerz,

Skrzynia; na przeciwko kolejnego checkpointu jest "przełamana" ciężarówka, w miejscu połączenia kabiny z ładunkiem jest kolejna skrzynka

Skrzynia: Omiń wyżej opisaną ciężarówkę i kieruj się dalej w dół, jest tam wąskie przejście do kolejnej schowanej lokalizacji, na dole po ubiciu kilka fal słabszych przeciwników znajdziesz kolejną skrzynię,

2 Checkpoint

Samochody - 0

Skrzynie - 7

Armor - 0

Skrzynia; idź w górę aż do momentu gdy po prawej zobaczysz ciężarówkę, obejdź ją dookoła i podążaj dalej, obok lokalizacji z setkami zamkniętych za siatką zombie jest kolejna skrzynia,

Skrzynia; teraz po powrocie obok tej omijanej ciężarówki jest kolejna a obok niej dwie skrzynie,

Skrzynia; na przeciw kolejne checkpointu jest dziura w ścianie zablokowana ogniem, przebiegnij przez niego i podążaj ulicą, znajdziesz tam dwie skrzynia, a następnie kawałek obok, możliwą do otwarcia bramę i dwie kolejne,

3 Checkpoint

Samochody - 0

Skrzynie - 3

Armor - 0

Skrzynia; po wejściu do lokalizacji z bramą podążaj w górę a następnie w prawo, na dużym trawiastym terenie znajdują się trzy skrzynie,

4 Checkpoint

Samochody - 0

Skrzynie - 3

Armor - 1

Skrzynia; po wejściu na górę schodami i minięciu rampy idź prosto, trafisz na schody pokryte ogniem po przebiegnięciu ich znajdziesz kolejną skrzynię,

Skrzynia; przejdź przez most i idź w prawo, trzymaj się dolnej bariery, trafisz na schody na niższy gzyms, podążaj nim w lewo a na końcu opóźnij kolejną skrzynię,

Armor; po wejściu na górę idź w lewo, natrafisz na pancerz niedaleko kanałów klimatyzacji,

Skrzynia; niedaleko miejsca powyżej, trzeba je jednak obejść i dotrzeć tam od drugiej strony,

Level 5 - Edge of City

1 Checkpoint

Samochody - 7

Skrzynie - 1

Armor - 1

Skrzynia; po zabiciu przecinaka i kilku większych zombie miniesz bramę i wejdziesz na dworzec, kieruj się w prawo, między pociągami jest ukryta kolejna skrzynia

Armor; Kieruj się w górę tej lokalizacji gdzie po prawej stronie znajdziesz kolejny fragment pancerza,

2 Checkpoint

Samochody - 15

Skrzynie - 3

Armor - 0

Skrzynia; po wyjściu z checkpointu kieruj się przy prawej stronie, we wnęce kilku zombie pilnuje skrzyni

Skrzynia; na lewo od wyjścia z checkpointu jest małe przejście do placyku z kolejną skrzynią i kontenerem z którego zaatakuje nas kilkadziesiąt słabych przeciwników

Skrzynia; zaraz przed kolejnym checkpointem w miejscu gdzie stoi dużo samochodów jest kolejna skrzynia po lewej stronie,

3 Checkpoint

Samochody - 7

Skrzynie - 1

Armor - 2

Armor; po dużej walce z wrzaszczakiem i zombie kieruj się w prawo, jest tam schowany pancerz,

Skrzynia; idąc przez chinatown trzymaj się lewej strony, we wnęce jest niebieska skrzynka,

Armor; po wyjściu z chinatown po prawej stronie jest wąskie przejście i obok pociągów jest kolejny pancerz do zebrania,

Level 6 - Marrow Hospital

1 Checkpoint

Samochody - 6

Skrzynie - 1

Armor - 1

Armor; przed wyjście z checkpointu udaj się w dół, na samym dole lokalizacji jest ukryty pancerz,

Skrzynia; po dotarciu na parking udaj się w prawo a następnie do góry, obok niewielkiej wieżyczki jest schowana skrzynka,

2 Checkpoint

Samochody - 0

Skrzynie - 8

Armor - 0

Skrzynia; idź w lewo aż do zielonych kontenerów, obok nich znajdziesz skrzynkę,

Skrzynia; po dojściu do obozowiska kieruj się w lewą stronę, obok namiotu medycznego jest kolejna skrzynia,

Skrzynia; po opuszczeniu obozu kieruj się w górę, za wąskim przejściem jest kolejny namiot medyczny i skrzynia,

Skrzynia; idź w lewo aż dojdziesz do rampy, zanim na nią wjedziesz kieruj się w dół po schowaną tam skrzynię,

Skrzynia; po zejściu z rampy wejdziesz w arenę która się zaciemni, na jej terenie są cztery skrzynie; jedna na środku, jednak obok rampy po prawej, kolejna po lewej przy automacie z żywnością i ostatnia na górze po prawej we wnęce niedaleko wyjścia lokalizacji,

2 Checkpoint

Samochody - 10

Skrzynie - 3

Armor - 0

Skrzynia; kieruj się w lewo po opuszczeniu checkpointa po schowane tam dwie skrzynie,

Skrzynia; w lokalizacji z bramami kieruj się w górne lewe naroże miejscówki, na końcu schowanego wąskiego przejścia jest kolejna skrzynia,

2 Checkpoint

Samochody - 0

Skrzynie - 5

Armor - 2

Skrzynia; opuść checpoint i kieruj się w lewo, obejdź to miejsce a następnie długim przejściem aż do skrzynki,

Skrzynia; kontynuuj grę aż dojdziesz do rampy, poszukaj obok niej bramy do otwarcia, za nią znajdziesz trzy skrzynie,

Armor; to samo miejsce co powyżej

Loot: po minięciu rampy i zabiciu wszystkich zombie kieruj się w dolny prawy róg lokalizacji,

Armor: uwaga, po dojściu do końca planszy obok zielonego pola powinien być rozbity helikopter, po przebiegnięciu przez ogień dotrzesz do ostatniego w tym etapie fragmentu pancerza,

Level 7 - Graveyard

1 Checkpoint

Samochody - 7

Skrzynie - 4

Armor - 1

Armor; przed wyjściem z checkpointu udaj się w dół, po prawej stronie lokalizacji jest ukryty pancerz,

Skrzynia; w tym samym miejscu niżej w naczepie ciężarówki jest kolejna mała skrzynka,

Skrzynia; przed wejściem na cmentarz po prawej stronie jest zamknięta bramą lokalizacji a w niej trzy ukryte skrzynie,

2 Checkpoint

Samochody - 0

Skrzynie - 4

Armor - 1

Armor; po wejściu na teren udaj się górne lewe naroże, wewnątrz grobowca jest schowany pancerz,

Skrzynia; po wyjściu z checkpointu udaj się w prawo, obok pomnika jest mała skrzynia,

Skrzynia; po dotarciu do rampy nie wchodź na nią, idąc w górę znajdziesz skrzynie obok kamiennego posągu,

Skrzynia; kieruj się następnie w dół od tej lokalizacji, wejdziesz w zamkniętą lokalizację gdzie oprócz zombie jest też schowana ostatnia w tym checkpoincie skrzynka,

3 Checkpoint

Samochody - 0

Skrzynie - 6

Armor - 1

Skrzynia; idąc drogą w prawo od checkpointu przed wejściem na rampę zbierz dwie skrzynie powyżej drogi, znajdują się w jednym miejscu obok kamiennej statuetki,

Skrzynia; po rozbiciu ściany idź w prawo a następnie w dół, w zamkniętej lokalizacji jest jedna niebieska skrzynia,

Skrzynia; niewiele powyżej tego miejsce po prawej jest mała lokalizacja z kolejnymi dwiema skrzynkami,

Armor; to samo miejsce co powyżej

Skrzynia; Całkiem z lewej strony lokalizacji jest otwarta furtka i mały ogrodzony obszar, w nim znajdziesz niebieską skrzynkę,

4 Checkpoint

Samochody - 0

Skrzynie - 0

Armor - 0

Level 8 - The Trainyard

1 Checkpoint

Samochody - 5

Skrzynie - 1

Armor - 1

Skrzynia; opuść checkpoint, idź prosto, następnie w lewo i znów w lewo, za ciężarówką jest ukryta wnęka a w niej skrzynka

Armor; po dotarciu do checkpointu nie wchodź do niego tylko obejdź go z lewej strony, powyżej za ciężarówką jest lokalizacja ze schowanym pancerzem,

2 Checkpoint

Samochody - 0

Skrzynie - 2

Armor - 1

Skrzynia; po wyjściu kieruj się w prawo, a następnie w dół ścieżką,

Armor; po przesunięciu wagonu przyciskiem otworzy się przejście w górę, oprócz tego udostępni się też lokalizacja z pancerzem w kierunku przeciwnym,

Skrzynia; idąc dalej ścieżka rozejdzie się, kierując się w lewo dotrzesz do niebieskiej skrzynki

3 Checkpoint

Samochody - 5

Skrzynie - 5

Armor - 1

Skrzynia; po lewej stronie lokalizacji

Skrzynia; idź prosto trzymając się prawej strony, znajdziesz skrzynie obok ciężarówki

Skrzynia; niedaleko w górę powinna być wielka dziura w ziemi, można ją obejść z jednej strony torując sobie drogę do kolejnych dwóch skrzynek,

Armor; po otwarciu bramy nie kieruj się do checkpointu, idź w lewo na otwartą przestrzeń i przeszukaj ją w dolnej części,

Skrzynia; od miejsca w którym otworzyłeś bramę udaj się prawo,

4 Checkpoint

Samochody - 0

Skrzynie - 2

Armor - 0

Skrzynia; zaraz po opuszczeniu checkpointu idź w lewo, skrzynia jest w narożu tego obszaru,

Skrzynia; po dotarciu do końca torów i zamkniętego przejścia (po otwarciu wyjdzie z niego wielka grupa żołnierzy) udaj się w górę i w lewo cofnij, za pociągiem wzdłuż którego szedłeś przed chwilą jest ostatnia w tym etapie skrzynia,

Level 9 - Harbor Docks

1 Checkpoint

Samochody - 9

Skrzynie - 4

Armor - 1

Skrzynia; zaraz po wyjściu z checkpointu, zaraz obok wyjścia (po prawej),

Skrzynia; przeszukaj prawą stronę lokalizacji, znajduje się tam płot i mała przystań a na jej końcu skrzynia

Uwaga; po oczyszczeniu terenu dotrzesz do zamkniętej bramy, możesz ją otworzyć i na końcu tego obszaru jest rampa, nie idź tą drogą tylko wróć się przed bramę i idź wzdłuż ulicy dotrzesz do małej kolejnej rampy za siatką po lewej stronie, prowadzi do małego zamkniętego placyku na którym są potrzebne do 100% samochody, następnie idąc dalej trafiamy do lokalizacji gdzie doprowadziłaby nas wspomniana wcześniej pierwsza z ramp,

Skrzynie, po minięciu bramy i rozprawieniu się ze sporą ilością przeciwników idziemy w górny lewy róg obszaru, obok automatu z żywnością jest przejście do dwóch skrzyń

Armor; po przejściu przez rampę kieruj się w dół, następnie wzdłuż ogrodzenia z siatki aż do ślepej wnęki zagrodzonej ciężarówką, obok niej znajdziesz pancerz,

2 Checkpoint

Samochody - 9

Skrzynie - 4

Armor - 4

Armor; zanim wejdziesz na taśmę trzymaj się lewej strony lokalizacji, po kontenerze na wodzie można przejść na statek na pokładzie którego znajduje się pancerz,

Armor; dalej na taśmie obok pułapki z ognia po ataku zombie z kontenera z lewej szukaj dziury w ogrodzeniu, doprowadzi cię ona do miejscówki z kolejnym pancerzem,

Srzynia; po zejściu z taśmy idź na otwartą lokalizację z samochodami, po wejściu na nią kieruj się w lewo, w narożu we wnęce w dół jest skrzynka,

Armor; to samo miejsce co powyżej,

Armor; idź dalej, po minięciu pierwszego mostku wysadź beczki znajdujące się po lewej stronie budynku, za nimi jest lokalizacja z pancerzem,

Skrzynia; to samo miejsce co powyzej,

Skrzynia; ten sam obszar co powyżej tylko na lewo na podwyższeniu poszukaj niebieskiej skrzyni

Skrzynia; po otwarciu mostu przyciskiem wysadź beczki po prawej stronie budynku, zaraz za nimi stoi niebieska skrzynia,

3 Checkpoint

Samochody - 4

Skrzynie - 2

Armor - 0

Skrzynia; po zejściu z rampy kieruj się na dół, skrzynka będzie czekała na stojącej tam ławce,

Skrzynia; kieruj się w prawo od tego miejsca, kolejna skrzynia będzie nieopodal stojącej tam ciężarówki,

4 Checkpoint

Samochody - 4

Skrzynie - 2

Armor - 1

Armor; kieruj się w prawo, powinieneś odszukać pancerz pomiędzy dwoma dostawczymi ciężarówkami,

Skrzynia; od checkpointu idź w górę, następnie w lewo i w dół, dwie skrzynie znajdziesz niedaleko rur,

Level 10 - Highway to hell

1 Checkpoint

Samochody - 3

Skrzynie - 0

Armor - 2

Armor; po minięciu rampy kieruj się w dół do naroża lokalizacji,

Armor: Omiń znak platformę po której musisz iść dalej na kolejną nitkę autostrady tylko idź prosto, za stojącym pojazdem znajdziesz skrzynię z pancerzem,

2 Checkpoint

Samochody - 3

Skrzynie - 0

Armor - 1

Armor; po opuszczeniu checkpointu idź w prawo a następnie w dół, znajdziesz kolejny pacnerz,

3 Checkpoint

Samochody - 1

Skrzynie - 1

Armor - 2

Skrzynia; po opuszczeniu checkpointu idź w lewo a następnie w dół,

Armor; kieruj się prosto drogą, przebiegnij przez ogień i zbierz kolejny pancerz,

Armor; po zjechaniu windą w dół idź w prawy dolny róg lokalizacji,

4 Checkpoint

Samochody - 8

Skrzynie - 6

Armor - 1

Skrzynia; idź w prawo po wyjściu z checkpointu i kieruj się w dół wzdłuż ściany budynku, dotrzesz do wnęki z trzema skrzyniami,

Skrzynia; po dotarciu do lokalizacji blisko kolejnego checkpointu przeszukaj prawą stronę obszaru, za zamknięta bramą są dwie skrzynie,

Armor; trochę poniżej od w/w miejsca masz ukrytą również skrzynię z pancerzem,

Skrzynia; w tym samym obszarze dokładnie na przeciwko bramy do kolejnego checkpointu we wnęce za kontenerem jest schowana niebieska skrzynia,

5 Checkpoint

Samochody - 0

Skrzynie - 13

Armor - 0

Skrzynia; po wyjściu z checkpointu udaj się w prawo do zamkniętej bramy, za nią jest schowana skrzynia,

Skrzynia; w pierwszej dużej arenie, obok pasa transmisyjnego u góry z prawej znajduje się niebieska skrzynia,

Skrzynia; druga arena za bramą, kieruj się lewo do skrzyni schowanej za gruzem,

Skrzynia; z miejsca powyżej kieruj się w górę i po lewej są kolejne dwie skrzynki,

Skrzynia; znowu kieruj się w górę, przed bramą do następnej areny jest kolejna ze skrzyń,

Skrzynia; po prawej stronie areny jest niebieska skrzynia na wozie strażackim,

Skrzynia; górna prawa część areny, znajduje się tam brama za którą są schowane skrzynie,

Skrzynia; trzecia ostatnia brama, po minięciu jej kieruj się w lewo, jest tam siatka możliwa do otwarcia a za nią karetki i ostatnia w grze skrzynka

8 osób lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zmieniłem kilka porad w poradniku, oraz dodałem własne taktyki na poradzenie sobie z Misją 7 (Cmentarz) oraz z Misją 10 (ostatnie fale zombiaków) na poziomie Morbid/Mroczny. Taktykę głównie oparłem o grę w co-op, ale w razie czego dodałem kilka porad dla graczy solo.

Mimo wszystko poziom Morbid/Mroczny zalecam grać w co-opie.

Mam nadzieję, że się przydadzą.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Poradnik na najwyższym poziomie :P no no obyś więcej robił takich poradników na bank bede czytał gdy bede dana gre posiadal :)) az nie mogę sie napatrzeć na kawal dobrej roboty!

A co do gry no to hehe ja ją zakupiłem dawno temu gdy na pewnej stronie o grach ją reklamowali i pokazywali ze statystyki są i Polacy sa na 1 miejscu chcialem pomóc buhehehe. Nie mam platyny ;p nie daje rady sam na Mrocznym poziomie trudności :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Napisano (edytowane)

Hejka

Pierwsze słowa do autora

respect kolego pełen szacun za to co zrobiłeś

jestem pełen podziwu i zachwytu

dobra koniec tych czułości do rzeczy poszukuję kogoś kto sobie radzi lepiej niż dobrze

bo ja przyznam szczerze poległem na ponurym już w 2 części kampani

jeśli jest ktoś chętny aby pomóc to chętnie skorzystam

jakby co to dodawać do znajomych z info o DN

albo pisać tu

<------------- PSN ID

Edytowane przez assasin

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czy broń wykupiona po pierwszym przejściu gry pozostaje w ekwipunku podczas nowej gry na wyższym poziomie trudności?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Niestety broń zawsze się resetuje, jedynie armor pozostaje z poprzednich przejść gry.

Broń jedynie podczas robienia osobnych misji jest standardowo nieco ulepszona na starcie.

Im dalsza misja, tym te początkowe ulepszenia są lepsze.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Napisano (edytowane)

Fajny poradnik. Dzięki szczególnie za wszystkie "dobre rady"! :biggrin:

Mam jedno pytanie.

Muszę zbierać od nowa wszystkie "loot" z danej planszy jeżeli czegoś zapomnę, czy te zebrane podczas pierwszego przechodzenia są już odhaczone?

Edytowane przez alien666

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Za każdym razem musisz wszystko zbierać. Jak ominiesz jedną skrzyneczkę to musisz iść od nowa i zbierać wszystko raz jeszcze.

PS.

Automaty z energią nie są liczone do Perfect Lootu, tylko samochody i skrzynki.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Za każdym razem musisz wszystko zbierać. Jak ominiesz jedną skrzyneczkę to musisz iść od nowa i zbierać wszystko raz jeszcze.

PS.

Automaty z energią nie są liczone do Perfect Lootu, tylko samochody i skrzynki.

Dzięki.

To jeszcze jedno pytanie dla jasności.

Jak zginę i "wracam" do checkpoint`u to widzę, że skrzynki z "loot" z poprzedniego etapu danej planszy są pozamykane choć wcześniej je zebrałem. Nie ma możliwości do nich wrócić więc chciałbym wiedzieć czy one są już "zaliczone" na moje konto czy cała misja od nowa?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Niestety broń zawsze się resetuje, jedynie armor pozostaje z poprzednich przejść gry.

Broń jedynie podczas robienia osobnych misji jest standardowo nieco ulepszona na starcie.

Im dalsza misja, tym te początkowe ulepszenia są lepsze.

Dzięki za odpowiedź. Kilkadziesiąt minut temu skończyłem gierkę i jestem pozytywnie zaskoczony. Nie przepadam za zombie, ale ta gra jest ok. Może dlatego, że przypomina mi stare gry z Amisi.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dzięki.

To jeszcze jedno pytanie dla jasności.

Jak zginę i "wracam" do checkpoint`u to widzę, że skrzynki z "loot" z poprzedniego etapu danej planszy są pozamykane choć wcześniej je zebrałem. Nie ma możliwości do nich wrócić więc chciałbym wiedzieć czy one są już "zaliczone" na moje konto czy cała misja od nowa?

Jeśli coś zbierzesz i potem Cie zabije to musisz to zbierać od nowa.

@KopaczK

Zgadza się. Jak nie przepadałem za klimatami zombie, tak przez tą grę strasznie mnie wzięło.

Szukam podobnych gier oraz anime. To drugie już znalazłem, Highschool of the Dead, dosłownie jakbym grę widział (wycinając wszystkie zboczone sceny).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli coś zbierzesz i potem Cie zabije to musisz to zbierać od nowa.

To lipka... NIc to, może mimo to wezmę się za platynkę. :D

@KopaczK

Zgadza się. Jak nie przepadałem za klimatami zombie, tak przez tą grę strasznie mnie wzięło.

Szukam podobnych gier oraz anime. To drugie już znalazłem, Highschool of the Dead, dosłownie jakbym grę widział (wycinając wszystkie zboczone sceny).

Tam są "zboczone sceny"? No to trzeba się zainteresować. :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Prawdę mówiąc podczas robienia kariery nie ma sensu robienia Perfect Loot'a bo jeśli nie znamy perfekcyjnie rozłożenia samochodów i skrzynek to zawsze coś pominiemy.

A na takich poziomach jak Morbid to trzeba wykorzystywać prawie, że każdy samochód, szczególnie te z alarmami.

Do robienia Perfect Loot'a to polecam poziom Braindead oraz wybór osobno każdej misji. Ulec śmierci na tym poziomie to naprawdę wyczyn :)

Tam są "zboczone sceny"? No to trzeba się zainteresować. :D

No cycki i majtki to prawie cały czas są, ale nie przeszkadza.

Szczyt zboczeństwa Japończyków jest gdzieś przy 6-7 epizodzie.

Nie wiem jaki cel był tego, bo cała produkcja jest wg mnie świetna i gdyby nie te latające cycki to byłoby jeszcze lepiej :)

Nie mówię, że bohaterki nie mają czego pokazywać, ale trochę to tam nie pasuje po prostu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Prawdę mówiąc podczas robienia kariery nie ma sensu robienia Perfect Loot'a bo jeśli nie znamy perfekcyjnie rozłożenia samochodów i skrzynek to zawsze coś pominiemy.

A na takich poziomach jak Morbid to trzeba wykorzystywać prawie, że każdy samochód, szczególnie te z alarmami.

Końcowe poziomy były masakryczne nawet na BRAINDEAD. Aż strach się bać tych wyższych... Jak to wygląda? Jak bardzo różnią się od siebie poszczególne poziomy trudności? Należy spodziewać się sporych przeskoków?

BTW da się przebiec przez grę (pomijam etapy, gdzie trzeba wyczyścić cały obszar, zanim otworzą się drzwi do następnej sekcji), czy trzeba tłuc wszystko jak leci?

Do robienia Perfect Loot'a to polecam poziom Braindead oraz wybór osobno każdej misji. Ulec śmierci na tym poziomie to naprawdę wyczyn :)

Nie pisz, proszę, takich rzeczy. :P Trzy razy mnie utłukli w tym samym miejscu. Fakt, że to były moje jedyne zejścia, ale jednak. :P

No cycki i majtki to prawie cały czas są, ale nie przeszkadza.

Szczyt zboczeństwa Japończyków jest gdzieś przy 6-7 epizodzie.

Nie wiem jaki cel był tego, bo cała produkcja jest wg mnie świetna i gdyby nie te latające cycki to byłoby jeszcze lepiej :)

Nie mówię, że bohaterki nie mają czego pokazywać, ale trochę to tam nie pasuje po prostu.

Co było tym szczytem? :-}

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Końcowe poziomy były masakryczne nawet na BRAINDEAD. Aż strach się bać tych wyższych... Jak to wygląda? Jak bardzo różnią się od siebie poszczególne poziomy trudności? Należy spodziewać się sporych przeskoków?

BTW da się przebiec przez grę (pomijam etapy, gdzie trzeba wyczyścić cały obszar, zanim otworzą się drzwi do następnej sekcji), czy trzeba tłuc wszystko jak leci?

Niestety, ale w większości przypadków musisz walczyć. Jedynie nie musisz lać zombiaków, którzy Ciebie nie atakują. Po prostu sobie stoją.

Ale takich jest bardzo mało. Musisz lać wszystko co się rusza, nie ma opcji.

Czy trudniej jest na wyższych poziomach? Tak, jest trudniej i to nawet bardzo. Jak zwykły zombiak na Braindead ginie po dwóch strzałach, to tak na Morbidzie ginie dopiero po 4 - 5 strzałach.

A grube zombiaki giną po dwóch Perfect Shootach dopiero, czyli gdzieś tak z 8 strzałów minimum trzeba na jednego wypakować.

Ale na wyższych poziomach trzeba non-stop używać flar, granatów, min, itd. Bez tego ani rusz.

Co było tym szczytem? :-}

Scena z 4 laskami w łazience... Tylko niech Cie nie poniesie wyobraźnia. Na szczęście wszystko jest w granicach dobrego smaku :)

Chociaż i tak wciąż nie wiem co takie sceny robią w takim tytule :P Ale podobno reżyser to jakiś hentaiowiec. Po tym tytule jestem w stanie w to uwierzyć.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Napisano (edytowane)

Niestety, ale w większości przypadków musisz walczyć. Jedynie nie musisz lać zombiaków, którzy Ciebie nie atakują. Po prostu sobie stoją.

Ale takich jest bardzo mało. Musisz lać wszystko co się rusza, nie ma opcji.

Czy trudniej jest na wyższych poziomach? Tak, jest trudniej i to nawet bardzo. Jak zwykły zombiak na Braindead ginie po dwóch strzałach, to tak na Morbidzie ginie dopiero po 4 - 5 strzałach.

A grube zombiaki giną po dwóch Perfect Shootach dopiero, czyli gdzieś tak z 8 strzałów minimum trzeba na jednego wypakować.

Ale na wyższych poziomach trzeba non-stop używać flar, granatów, min, itd. Bez tego ani rusz.

Scena z 4 laskami w łazience... Tylko niech Cie nie poniesie wyobraźnia. Na szczęście wszystko jest w granicach dobrego smaku :)

Chociaż i tak wciąż nie wiem co takie sceny robią w takim tytule :P Ale podobno reżyser to jakiś hentaiowiec. Po tym tytule jestem w stanie w to uwierzyć.

No to niezła masakra. Przestraszyłeś mnie. :P

Co do animki, to faktycznie niezbyt sensowna akcja.Ale masakra.

EDIT: Szkoda, że takich akcji nie ma w DN. :D

Edytowane przez KopaczK

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Napisano (edytowane)

Nie wiem jak to jest, ale na morbidzie grając z kumplem, mieliśmy problemy z przejściem 4 etapu. Natomiast grając sam, przeleciałem całą resztę bez większych problemów. Zastanawiam się, czy grając w 2 osoby, zombiaki nie są mocniejsze?.

Edytowane przez Thriller1906

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wiesz, sam już nie wiem jak to jest. Bardzo możliwe, że na co-opie mogą być odrobinę wytrzymalsze.

Nigdy tego tak dokładnie nie sprawdzałem szczerze powiedziawszy. Ale grając solo czy w co-opie też aż tak wielkiej różnicy nie czułem.

Może to polega na tym, że grając z kimś patrzysz nie tylko na otoczenie, ale też na partnera, żeby nic mu się nie stało, trzeba się skupiać na kilku rzeczach więcej niż w singlu.

Ale to tylko moja opinia.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Poradnik bdb. Dawno nie grałem, ale, że uwielbiam klimat zombie to spróbuję zrobić platynę.

btw. jeśli szukasz innego tytułu z zombie to ciężko będzie znaleźć coś survivalowego i wartego oglądnięcia. Wydaję mi się, że nic na wzór HotD'a nie będzie, ale znalazłem takie coś http://myanimelist.net/anime/1860/Tokyo_Majin_Gakuen_Kenpucho:_Tou

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie wiem jak to jest, ale na morbidzie grając z kumplem, mieliśmy problemy z przejściem 4 etapu. Natomiast grając sam, przeleciałem całą resztę bez większych problemów. Zastanawiam się, czy grając w 2 osoby, zombiaki nie są mocniejsze?.

W co-opie każdy (za wyjątkiem zwykłych) zombie jest mocniejszy, może nie jakoś znacznie, ale da się to zauważyć.

Co do trofeum "talented", poleca zrobić je na pierwszej misji na najłatwiejszym poziomie w co-opie. Jedna osoba strzela, a druga bezpiecznie patrzy z boku;)

edit: jednak dzisiaj sprawdziłem, żeby trofeum wpadło obie osoby muszą być nietknięte. ale mimo wszystko i tak w dwójkę jest łatwiej.

A poradnik miodzio! Kawał dobrej roboty!

Edytowane przez Sushi

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

mam problem. w misji 3 .... grając wedle filmiku z YT .... zdobyłem zaledwie 96% ..... no chyba że mi coś umknęło.... ale wątpie, bo latałem od skrzynki do skrzynki tak jak na filmiku.... możliwe, że filmik ze starszej wersji gry i dodali jakąś skrzyneczkę ??

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zmieniłem linki do nieco innych filmików. Są szybsze i wygodniejsze wg mnie.

Zerknij sobie teraz na misję 7.

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam mam pytanko. Czy żeby zdobyć trofeum King of Looters totrzeba to zrobic w kampani czy mozna kazdą misje pojedynczo. bo jak niechcacy rozwali sie

auto to lipa.

Edytowane przez kaczor77

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam mam pytanko. Czy żeby zdobyć trofeum King of Looters totrzeba to zrobic w kampani czy mozna kazdą misje pojedynczo. bo jak niechcacy rozwali sie

auto to lipa.

pojedynczo mozna i tak najlepiej, niektore misje powtarzalem kilkakrotnie bo auto sie rozwalilo albo cos przeoczylem ale ogolnie zrobilem to trophy :pardon:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.