Skocz do zawartości
ONE

Beyond Two Souls

Rekomendowane odpowiedzi

@MagEllan 

coś tam się wgrywało bo przy starcie był napis

"trwa instalowanie"

 

choć całość zapewne nie (sprawdzę potem...) ale i tak dało to wiele bo napęd chodził lepiej niż z HR  :)
 

Edytowane przez Singularity

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@MagEllan 

coś tam się wgrywało bo przy starcie był napis

"trwa instalowanie"

 

choć całość zapewne nie (sprawdzę potem...) ale i tak dało to wiele bo napęd chodził lepiej niż z HR  :)

 

 

No to mamy odmienne doswiadczenia bo ja mialem wrazenie ze naped ostro mieli w BTS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra instaluje około 3GB na dysku. Zapewne są to filmiki, co by nie chrupały podczas odtwarzania. Mielenia płyty zaś nie słyszałem, bo grałem na Pulsach. :P

 

Nie zgadzam się natomiast co do sterowania. Dla mnie było ono absolutnie intuicyjne i dużo lepsze niż w Heavy Rain. Tak samo wszelkie QTE były dużo lepiej wykonane niż w HR. Praca kamery mogła być momentami lepsza, ale ogólnie wyszło bardzo dobrze. Nawet "łączenie kulek" Aidenem nie sprawiało mi żadnych trudności. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sterowanie było lepsze ale nadal niedoskonałe.. ukryte QTE w walce (zamiast narysować gałkę na ekranie obserwowanie ruchów wroga) było całkiem ok dopóki nie przyszło walczyć nocą czy w lokacjach gdzie generalnie nie wiele widać- machanie na ślepo trochę gałką nie jest super dokładne... owszem można włączyć tryb łatwy ale tam znowu jest zbyt łatwo już...

 

QTE na pewno były krótsze niż w HR ;)

 

natomiast te "łączenie kulek" działało kiepsko przy wyciąganiu informacji, leczeniu- ciężko trafić było w ten dymek xD 

 

gra mimo to genialna :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będę się upierać, że sterowanie jest znakomicie rozwiązane. ;)

 

Dlaczego? Ano dlatego, że np sceny rozgrywane nocą, które przytoczyłeś, przez trudniejszy sposób sterowania zwiększają immersję ze środowiskiem gry. Gdybyś kiedyś spierdzielał przed policją po lesie w środku nocy, wiedziałbyś o czym mówię. :P

 

Łączenie kulek zaś, to już w sumie chyba zwyczajne opanowanie sterowania ruchu analogami. Dla jednych trudniejsze, dla innych łatwiejsze - kwestia wprawy. :)

 

No i zgadzam się, że to genialna gra. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

np sceny rozgrywane nocą, które przytoczyłeś, przez trudniejszy sposób sterowania zwiększają immersję ze środowiskiem gry. Gdybyś kiedyś spierdzielał przed policją po lesie w środku nocy, wiedziałbyś o czym mówię.  :P

Łączenie kulek zaś, to już w sumie chyba zwyczajne opanowanie sterowania ruchu analogami. Dla jednych trudniejsze, dla innych łatwiejsze - kwestia wprawy. :)

 

akurat do ucieczki przez las zastrzeżeń nie mam. Sam pomysł na sterowanie oparte na patrzenu co robi wróg jest fajne ale nie sprawdza się po prostu gdy gracz praktycznie nic nie widzi i trudno tu mówić o zwiększaniu immersji z grą...

co do łączenia kulek nad dymem to z pewnością działa to lepiej jak pad jest nowy ;) ja tam dałem sobie z tym radę ale nie będę ukrywał, że gdy przychodziło celować w ten dymek

to było to irytujące właśnie przez to, że gałki w DS3 lubią być albo na środku albo na skraju wychylenia a nie pomiędzy,...  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

akurat do ucieczki przez las zastrzeżeń nie mam. Sam pomysł na sterowanie oparte na patrzenu co robi wróg jest fajne ale nie sprawdza się po prostu gdy gracz praktycznie nic nie widzi i trudno tu mówić o zwiększaniu immersji z grą...

co do łączenia kulek nad dymem to z pewnością działa to lepiej jak pad jest nowy ;) ja tam dałem sobie z tym radę ale nie będę ukrywał, że gdy przychodziło celować w ten dymek

to było to irytujące właśnie przez to, że gałki w DS3 lubią być albo na środku albo na skraju wychylenia a nie pomiędzy,...  

 

Jeśli możesz to podaj konkretne przykłady miejscówek/scen, w których miałeś ograniczone pole widzenia, bo nie wiem za bardzo jak się do tego ustosunkować, a ciekawi mnie. Nie pamiętam, żebym miał gdzieś problem z ograniczoną widocznością. ;)

 

Moje pady mają ponad 4 lata i gałki chodzą jak złoto, a katowałem je niemiłosiernie w wielu grach. :P Dlatego myślę, że łączenie kulek to kwestia wprawy, cierpliwości, no i sprawnego Duala of course. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli możesz to podaj konkretne przykłady miejscówek/scen, w których miałeś ograniczone pole widzenia, bo nie wiem za bardzo jak się do tego ustosunkować, a ciekawi mnie. Nie pamiętam, żebym miał gdzieś problem z ograniczoną widocznością. ;)

Moje pady mają ponad 4 lata i gałki chodzą jak złoto, a katowałem je niemiłosiernie w wielu grach. :P Dlatego myślę, że łączenie kulek to kwestia wprawy, cierpliwości, no i sprawnego Duala of course. ;)

 

mój DS3 też ma 4 lata i gałki nie stawiają żadnego oporu więc ciężko je utrzymać niejednokrotnie w 'dziwnym' ułożeniu ani to na środku ani na skraju tylko pomiędzy :D

  nie to, że się nie da ale potrzeba do tego cierpliwości :D

 

co do miejscówek to np, fragment misji ścigana- na dachu pociągu walka- kompletnie nic nie było widać i waliłem na ciemno gałką jak leci byle przetrwać... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wcześniej napisałem, jest to widocznie kwestia cierpliwości. ;)

 

To samo z misjami. Ja nie miałem problemu z walką na dachu pociągu i zepsułem może z 1-2 uderzenia, ale zgadzam się, że można się tam zamotać. Na szczęście gra jest tak poprowadzona, że nawet pomimo rażących błędów z naszej strony, historia potoczy się dalej w nieco inny sposób. Podobało mi się to rozwiązanie. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wcześniej napisałem, jest to widocznie kwestia cierpliwości. ;)

 

To samo z misjami. Ja nie miałem problemu z walką na dachu pociągu i zepsułem może z 1-2 uderzenia, ale zgadzam się, że można się tam zamotać. Na szczęście gra jest tak poprowadzona, że nawet pomimo rażących błędów z naszej strony, historia potoczy się dalej w nieco inny sposób. Podobało mi się to rozwiązanie. :)

 

 

też polubiłem to, że nie było momentów, w których można by utknąć a gra zawsze znajdywała jakieś wyjście :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cziczaki płakał jak ukończył. ; (

Szkoda ino, że tak mało plików instalowało na dysku (dobrze, że mam wersję Slim to jeszcze nie miałem takiego hałasu jak mają właściciele Super Slim : ) ), choć sterowanie postacią było słabe (nie zawsze Dżudi chodziła tam gdzie chcę, jak biegła to nawet w drzwi nie mogła trafić kiedy Afroamerykanie strzelali > :sad: ) to chociaż kod bardziej dopracowali niż w Heavy Rain, były oczywiście sceny z dropem do 20FPSów np. u Indian, ale ogólnie w porównaniu do HR nie rzucał się w oczy tearing, nie wiem, może VSync zastosowali.

Nie żałuję ani grosza za tę grę i jestem przekonany, że następna gra od QD będzie jeszcze lepsza.

Od jutra zacznę następne zakończenia wbijać bo kurcze w napisach końcowych ciekawą scenę pokazali.

(co to za druga dziewczyna była w wizji apokalipsy? O.o Czyżby to dziecko tej bezdomnej tak podrosło?)

Oczywiście przeszkadzał fakt, że ta Dżudi wyglądała jak Dżastin Biber, ale było warto się pomęczyć... Może w następnej grze będzie główna bohaterka taka jak na moim awatarze? : )

Edytowane przez Cziczaki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×