Skocz do zawartości
michmaj

[Aktualizacja]Właśnie Zostałem Obciążony 119 Zł Za Crysis 2 Z Ps+

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś miał kiedyś podobny problem i udało mu się z sukcesem zareklamować.

Od dziś w PS+ jest Crysis 2. Pomyślałem, że sobie ściągnę, ponieważ mam aktywny abonament. Wybrałem tą grę, było przy niej napisane "free". W starym PS Store było to jakoś inaczej, a w nowym jedyne co mi pasowało to przycisk "confirm purchase". Grę rzeczywiście mogłem od tego ściągnąć, ale po chwili dostałem 2 maile "Funds have been added to your wallet" i "Thank you for your purchase". Okazuje się, że pieniądze na karcie (debetowej) już są zablokowane. Zadzwoniłem do mBanku ale tam twierdzą, że transakcji nie da się już anulować (słyszałem kiedyś o charge back, może to nie dla debetówek). I w ten sposób wydałem 119 zł zł na grę którą powinienem mieć za darmo... Pech, że limit transakcji internetowych mam na karcie ustawiony na 150 zł, więc transakcja przeszła. Nadal też nie wiem co powinienem wybrać żeby ściągnąć grę w ramach abonamentu za darmo... nie miałem takiego problemu jak był stary PS Store. W zeszłym miesiącu już pamiętam coś było inaczej, a teraz dramat.

W mailach potwierdzających i na stronie na próżno szukać jakiegoś sensownego supportu.

Pozdrawiam,

Załamany :(

[Aktualizacja]

Dzień po zdarzeniu czyli 8 listopada o 9:00 rano złożyłem reklamacje na infolinii PS i 10 listopada pieniądze pojawiły się z powrotem na moim koncie - nawet nie w Wallet, ale na koncie w Banku. Dopiero przed chwilą zauważyłem. Tak więc pozytywne zaskoczenie i duży plus dla Sony za uznawanie reklamacji osób nie do końca rozgarniętych :-) . Dobrze, że miałem prawdziwe dane wpisane w konto bo podczas składania reklamacji pytali o wiek etc.

Edytowane przez pablos_83
dodano szczęśliwe zakończenie
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zamiast pisać żale na forum wejdź na Facebook, na profil playstation polska, tam jest app pomoc techniczna, piszesz tam swój problem i ktoś od sony się tym zajmie. Jak nie masz konta FB to znajdź sobie numer tel do pomocy playstation i dzwoń....

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno musiales potwierdzic dodanie kwoty do portfela. Teraz nawet jak cos jest za 0 zloty to trzeba potwierdzic ten zakup.

Sam jakas godzine temu patrzylem na crysisa 2 i normalnie przy nim byla cena 119 zl.

Wiec nie wiem skad miales free

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kontaktowałeś się z sony?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie przypuszczałem, ze tak szybko będzie tyle odpowiedzi. Dziękuję wszystko.

@Singularity: skorzystam z FB - edit: skorzystałem

@Kakaroto: właśnie teraz nawet jak coś jest za 0 zł to trzeba to potwierdzić zakup, więc tutaj potwierdziłem zakup "119" myśląc sobie "no tak standardowa cena 119,00 ale przecież mam PS+ więc będzie Free, zresztą na poprzednim ekranie było napisane "Free".

Było free - mogę zrobić zdjęcie, ale nie ma to chyba bo fakcie znaczenia dowodowego. Było też przekreślone 119.

@Mataman: szukałem na stronie Sony, Twój sposób dużo lepszy i trafna riposta :pinch: W google znalazłem tylko to: http://forumprawne.o...tion-store.html no i niepokoi mnie ten brak zwrotów. Wydaje mi się, że wtopiłem 119 zł. Nauczka na przyszłość żeby zawsze mieć zero limit na karcie (po za tym przysiągłbym, że po aferze z wyciekiem kart nie zaznaczyłem w PS Store żeby pamiętało moją kartę, a jak widać pamiętało)

@Pierre: nie jeszcze nie, bo jak wynika z linka który podesłał Mataman jedyny możliwy kontakt to 0-801-230 000 w godz. 9:00-21:00, więc się spóźniłem. No ale jest jeszcze facebook

Edytowane przez michmaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro potwierdziles zakup za 119 zl to nie wiem o co chcesz walczyc. Zgodziles sie na taka cene potwierdzajac ja, wiec niestety ale, sony cie wykorzystalo. Tylko moze uratowac cie przyznanie sie sony do bledu w pss i ewentualnie wtedynjak sprawdza kto mial + to mu pewnie do portfelamte 119 moze oddadza. Ale teraz to jest gdybanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W pierszych godzinach oferty zawsze są problemy niektórzy maja crysisa 2 za free inni za 119. Wystarczył rzut oka na odpowiedni temat na forum. Trzeba było się wstrzymać jeżeli miało się wątpliwości.

Cubixx Hd chyba nadal jest za 29 mimo że powinien być za free ale do głowy by mi nie przyszło potwierdzać kwoty 29zł

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Magazynier: myślę, że Sony nawet jak się przyzna do błędu w sklepie to i tak transakcji nie anuluje bo one są nie do anulowania.

Zresztą nie muszą mi oddawać pieniędzy z walleta starczy jakby cofnęli zakup, a pieniądze przydałoby się na coś innego, ale myślę, że to jest właśnie ta trudniejsza część, prędzej oddali by niewykorzystane środki niż anulują zakup gdyż dla nich to byłby precedens... ale to gdybanie, pożyjemy zobaczymy. Napiszę co z tego wynikło, może komuś się przyda ta informacja (ewentualnie nie wiem czy wątek nie powinien być przeniesiony do innego działu forum).

W pierszych godzinach oferty zawsze są problemy niektórzy maja crysisa 2 za free inni za 119. Wystarczył rzut oka na odpowiedni temat na forum. Trzeba było się wstrzymać jeżeli miało się wątpliwości.

Cubixx Hd chyba nadal jest za 29 mimo że powinien być za free ale do głowy by mi nie przyszło potwierdzać kwoty 29zł

No widzisz, nie zakładałem od razu że będą błędy, albo ktoś mnie będzie próbował oszukać. Od wielu dobrych miesięcy ściągam gry z PS+ w pierwszych godzinach.

Cubixx mnie zmylił bo miałem przy nim napisane "purchased" - a nigdy go nie kupowałem, ale kiedyś ściągałem demo, więc też założyłem, że to nie błąd tylko "tak ma być". Eh mądry Polak po szkodzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamykamy. Dla mnie sprawa jest oczywista, kwota 119 została potwierdzona.

Nie tylko ty miałeś ten problem, ale inni trochę pomyśleli

Ja jak dodałem Crysis 2 do koszyka to po wejściu do niego zaczęło pisać FREE ale nie da się ściągnąć bo chce dodawać fundusze :|

Ja mam cały czas Add to Cart 119zł...

Daj znać jak skończyła się sprawa reklamacji.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ja o 19.30 maiłem Crysis 2 za DARMO, ale swoją drogą skoro 2 razy! potwierdziłeś zakup za 119 to raczej nie masz o co walczyć w końcu widziałeś co potwierdzasz. MOIM zdaniem twoja wina, ja bym 2 razy pomyślał co jest grane skoro nie ma kwoty ZERO złotych :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Epiog

Dzień po zdarzeniu czyli 8 listopada o 9:00 rano złożyłem reklamacje na infolinii PS i 10 listopada pieniądze pojawiły się z powrotem na moim koncie - nawet nie w Wallet, ale na koncie w Banku. Dopiero przed chwilą zauważyłem. Tak więc pozytywne zaskoczenie i duży plus dla Sony za uznawanie reklamacji osób nie do końca rozgarniętych :-) . Dobrze, że miałem prawdziwe dane wpisane w konto bo podczas składania reklamacji pytali o wiek etc.

Otwarte ponownie, jakby ktoś miał szczegółowe pytania co do procedury.

Wiedza bezcenna

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego zawsze powtarzam żeby "wydaje mi się" i "sądzę" tyłek sobie podcierać ... fakty są takie że gościu popełnił babola a złe i niedobre Sony które tylko czyha na nasze błędy i pomyłki oddało mu kasę bez zająknięcia. Forumowa brać w międzyczasie zdążyła go już obwiesić psami z każdej strony.

Aplauz.gif

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pewnie liczyli na to, że się gdzieś autor tematu pochwali tym i będzie dobry PR :D

tak czy tak + dla Sony za podejście...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×