Welcome to PS Site Forum - ... o PLAYSTATION wiemy wszystko!

Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji. Po zarejestrowaniu i zalogowaniu się, będziesz w stanie dostosować swój profil, otrzymywać punkty reputacji jako nagrodę za złożenie zawartości, a także komunikować się z innymi użytkownikami za pośrednictwem prywatnej skrzynki, plus wiele więcej! Ten komunikat zostanie usunięty po zalogowaniu się.

LionelPL

PS4 Wiedźmin 3: Dziki Gon

8584 postów w tym temacie

34315251835343459356.png

Poznaliśmy pierwsze informacje na temat The Witcher 3: Wild Hunt, czyli trzeciej części przygód Wiedźmina. Gra zaoferuje otwarty świat, nowy silnik oraz masę zmian w mechanizmach rozgrywki.


Krążące od dłuższego czasu plotki zostały potwierdzone. Następnym projektem studia CD Projekt RED jest trzeci Wiedźmin, który otrzymał angielski tytuł The Witcher 3: Wild Hunt. W najnowszym numerze magazynu Game Informer znalazła się obszerna zapowiedź gry, dzięki czemu wiemy już o niej całkiem sporo.
Zgodnie z przypuszczeniami, trzeci Wiedźmin posiadać będzie świat o otwartej strukturze. Twórcy chcą zaoferować poczucie swobody znane z np. The Elder Scrolls V: Skyrim, choć jednocześnie teren, który zwiedzi Geralt będzie o 20% większy niż ten z gry studia Bethesda Softworks i czterdziestokrotnie bardziej rozległy niż w The Witcher 2: Assassins of Kings. Nowy silnik (CDRED Engine 3) został zaprojektowany tak, aby cały czas ładował dane w tle, co ma pozwolić uniknąć ekranów wczytywania. Przemieszczanie się ułatwi opcja jazdy na koniu. Przy dobrym rumaku dotarcie z jednego końca mapy na drugi ma zająć około 30-40 minut. Pojawi się również opcja natychmiastowej podróży do miejsc wcześniej odwiedzonych. Autorzy testują wciąż system walki na koniach i nie są do końca pewni, czy pojawi się on w samej grze.


Kampania nie będzie już podzielona na rozdziały i akty. Główna oś fabularna obracać się ma wokół kilku oddzielnych wątków. Wśród nich znajdzie się poszukiwanie utraconej miłości Geralta oraz inwazja królestwa Nilfgaardu. Spróbujemy też powstrzymać tytułowy Dziki Gon (ang. Wild Hunt), czyli polowanie, w którym udział bierze pędzący po niebie orszak upiorów. Główne zadania mają oferować filmową jakość opowiadanej historii, z imponującymi scenkami przerywnikowymi i starannie wyreżyserowanymi sekwencjami. Co ciekawe, będziemy mogli porzucić część wątków, ale spotkają nas za to ciężkie konsekwencje.
Poza głównymi opowieściami pojawi się również zatrzęsienie misji pobocznych, które w sumie mają starczyć na ponad sto godzin zabawy. Jednocześnie żadna z nich nie będzie wygenerowana automatycznie. Zamiast tego wszystkie misje zostaną przygotowane ręcznie przez deweloperów. Autorzy obiecują też dużą różnorodność wyzwań. W trakcie przygód będziemy eksplorowali m.in. jaskinie, prastare ruiny i tętniące życiem wioski. Zapolujemy na potwory dla zysku oraz specjalnych nagród. Pojawią się również zadania oparte na dochodzeniach. Różne rejony świata zaoferują swoje własne mini gierki (np. zawody w rzucaniu nożami) ze specjalnymi nagrodami, choć jednocześnie ich ukończenie nigdy nie będzie wymagane dla dalszego rozwoju fabuły.


Zgodnie z tradycją serii, nowy Wiedźmin zaoferuje sporą swobodę odgrywania postaci, a fabuła będzie mocno rozgałęziona, tak aby umożliwić graczom dokonywanie różnych wyborów. Jednocześnie wirtualny świat ma być w dużym stopniu dynamiczny. Przykładowo, niektóre nasze akcje mogą sprawić, że zagrożona przez ataki bandytów wioska kompletnie się wyludni.
Co godne pochwały, wrogowie i potwory nie będą się skalowały do poziomu gracza. Poszerzanie zasobu wiedzy o przeciwnikach umożliwi poznanie ich słabych punktów. Niektóre pokonane monstra pozostawią po sobie niemożliwe do dostania w inny sposób składniki służące do przepisów alchemicznych i tworzenia nowych przedmiotów. Pozwolą również Geraltowi na rozwijanie własnego drzewka mutacji, zapewniającego dostęp do nowych mocy. W grze nie zabraknie scen miłosnych – będą miały istotne znacznie dla całej fabuły, zamiast służyć tylko zaspokojeniu chuci bohatera.


Spore zmiany zajdą w systemie walki. Kompletnie przebudowano sztuczną inteligencję przeciwników. Geralt otrzyma 96 animacji wykorzystywanych w starciach, podczas gdy w drugiej części miał ich jedynie 20. Gracze będą mogli przerywać atak w jego trakcie oraz blokować ciosy i wykonywać uniki, nawet gdy zabraknie im kondycji, choć nie będą one wtedy tak skuteczne. Zamiast przewrotów bohater będzie wykonywał szybkie piruety, aby zejść z linii ciosu przeciwnika. Nowy system kamery zadba o zapewnienie czytelnej perspektywy podczas starć. Nie zabraknie starć z bossami (m.in. z lodowym gigantem), ale nie będą one oskryptowane.
Mocno przebudowany zostanie system znaków. Każdy z pięciu będzie miał podstawowy poziom, a wraz z rozwojem Geralta odblokujemy drugi stopień. Przykładowo, ulepszone Igni wywoła eksplozję ognia, która otoczy bohatera. Z kolei drugi poziom Ydren zamiast pułapki na jednego potwora stworzy duże pole, które spowolni wszystkich przebywających w nim nieprzyjaciół. Podczas starć wykorzystamy również w dużym stopniu otoczenie. Np. telekinetycznie uderzymy w ul os, które zaatakują wrogów. Natomiast gdy zwrócą się w naszą stronę spalimy je znakiem Igni. Gracze będą również rozwijali drzewka umiejętności szermierczych i alchemii.


The Witcher 3: Wild Hunt ma stanowić prawdziwą superprodukcję. Aby to osiągnąć, liczebność zespołu deweloperskiego została zwiększona dwukrotnie. Nowy silnik zaoferuje realistyczną fizykę, która sprawi, że np. statki na wodzie będą się naturalnie bujały. Ma to istotne znaczenie, gdyż poza podróżowaniem pieszo i konno, pojawi się również opcja skorzystania z łodzi. Silnik będzie też symulował ruch ubrań na postaciach. Ponadto wprowadzony zostanie dynamiczny system pogodowy, a na niebie zobaczymy prawdziwe wolumetryczne chmury, a nie jedynie statyczną tapetę. Autorzy obiecują również znacznie lepiej wyważony poziom trudności oraz nowy interfejs zarządzania ekwipunkiem.
Nie znamy jeszcze daty premiery The Witcher 3: Wild Hunt. Wiemy natomiast, że gra trafi na pecety oraz, jak to ujmują autorzy, „wszystkie najnowocześniejsze konsole”. To drugie oznacza zapewne, że produkcja zawita na następną generację urządzeń firm Sony oraz Microsoft i nie pojawi się na PlayStation 3, Xboksie 360 czy Wii U. Gra ma stanowić zwieńczenie trylogii, choć nie oznacza to wcale, że nie powstaną potem kolejne odsłony.

Źródło

http://www.gry-onlin...13.asp?ID=74560

Edytowane przez kill
2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

z jednej strony sie jaram a z drugiej boje... to co mi sie podobalo w wiedzku 2gim to mistrzowsko poprowadzona fabula a niestety bardzo otwarty swiat nie sprzyja tak fajnej narracji... aczkolwiek czekam na wiecej konkretow i platformy docelowe...

Edytowane przez zdun

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A ja się jaram :-D wlasnie otwartego swiata wszyscy oczekiwali :-) ja na pewno kupuje w dniu premiery ;-) tylko jeszcze nie wiem na jaka platforme :-D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja tak na to czekam ,że na kompa nowego zbieram by na full detalach pocisnąć :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

wlasnie nie wszyscy mi dosyc liniowy wiedzmin 2 bardzo sie podobal przez mistrzowska fabule a tak bedzie kolejny klon skyrima (obym sie mylil)... ale ze wychodzi to zajebista wiadomosc i czekam na konkrety... oczywisce gra staje sie moim mainem wyczekiwania ale lekka ostroznosc przez ten "bajerancki otwarty swiat" zostaje zachowana... wole style baldura od skyrima gdzie jest niby otwarty swiat(polowicznie) ale nie przeszkadza,to fabule i jej zlozonosci...

Edytowane przez zdun

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Miesiąc bardzo dobrych wiadomości...luty trwaj :happy: A co do tematu nie widzę innej opcji, jak wsparcie kolejny raz Red'ów i z pewnością złoże pre-ordera jak tylko pojawi się taka możliwość (swoją drogą pewnie znowu powalą wszystkich ceną i zawartością podstawki :biggrin: ).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dla dwójki będę musiał kiedyś w klocka zainwestować. A co do 3, to odległa galaktyka.

Edytowane przez yuppie94

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No właśnie, fajnie, że ogłosili, ale powiedzmy sobie szczerze: kiedy Wiedźmin 3 wyjdzie? jesień 2014? Ja bym stawiał nawet na 2015 rok.

Cieszy fakt otwartego świata. Niby zdun ma rację, że to trochę przeszkadza odpowiedniej narracji. Tylko cóż z tego, skoro dwójka postawiła na narrację, ograniczony świat i grę dało się przejść w niecałe 10 h? (dodając do tego alternatywną ścieżkę fabularną, niech to będzie te 13 h.) Do tego żenująco krótki ostatni akt i historia urwana w najciekawszym momencie. Nigdy tego nie wybaczę CDP, szczególnie po - wg mnie genialnej, długiej i wciągającej jedynce. Otwarty świat daje nadzieję, że przy trójce będzie można spędzić przynajmniej koło 20-25 h. No ale na tą chwilę - "trójka" mimo dzisiejszej zapowiedzi to daleka przyszłość.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W ile? 10 h? Jakim cudem? Ja ze 30 kilka gralem a i tak wszystkich pobocznych nie skonczylem... fakt, ostatni akt za krotki ale gra naprawde byla wysmienita. Ja sie o fabule nawet nie obawiam po tym co zobaczylem w dwojce.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A jutro kolejna dobra wiadomość bo Adrian Chmielarz powie nad jaką grą teraz pracuje. Luty w tym roku jest dobrym miesiącem dla mnie. (3 tyg wolnego i tyle dobrych wiadomości :D )

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Teaser robi Platige image ;-) bedzie na weekendzie :-D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wreszcie zapowiedzieli powrot krola. Nie moge sie juz doczekac :biggrin:, z 2jka spedzilem niezliczone godziny zglebiajac wszystkie tajemnice swiata, z 3jka podejrzewam ze bedzie ich jeszcze wiecej jako iz ma to byc otwarty swiat :). Cieszy mnie bardzo rowniez napis ze aby wszystko zrobic bedzie nam potrzebne ok. 100 godzin, wiecej mi do szczescia nie trzeba. W kwestii fabuly i jej prowadzenia, ufam CDP, pokazali ze potrafia, wiec trzeba im dac kredyt zaufania.

Kolejna rzecz ktora cieszy to fakt ze za wszelka cene chca zachowac niezaleznosc, czyli nie trzeba sie martwic o mikrotransakcje, 100021051025 DLC oraz inne tego typu pierdoły ktore wymysla EA i inne gowniane firmy ;)

Jaranko na maksa: FAP.gif

Czekam na wiecej informacji i nowe materialy!

PS. AngryJoe wiedzial juz od dawna o W3: Wild Hunt, teraz tytul jego filmiku sprzed 9 miesiecy nabiera nowego znaczenia :biggrin: (polecam obejrzec, fajnie sie "skrada" po ich studiu w poszukiwaniu informacji :P )

Edytowane przez Bansai
1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mnie tylko martwi jedna rzecz. Otwarty świat, czyli idziesz od razu, gdzie dusza zapragnie. Ok, spoko w tej grze mnie to jara, ale mam jedną wątpliwość techniczną: poziom trudności przeciwnika. Dokładnie chodzi mi o to jak rozwiążą kwestie dostosowywani Geralta do nowych przeciwników. Czy wystarczy znajomość przeciwnika (jego ruchy, umiejętności itp.) do pokonania go, czy level doświadczenia i skille albo dobór ekwipunku i mikstur. Bo jeśli, załóżmy, pójdę w miejsce, w którym gra się kończy i tam występują najsilniejsze potwory, a ja mam ekwipunek startowy z początku gry. To co mnie powstrzyma: zbyt niski lvl postaci, słaby ekwipunek, czy brak znajomości przeciwnika (który przecież po jednym przejściu gry będzie nam znany). Tym bardziej, że Geral odzyskał pamięć więc bestiariusz powinien się mieścić w małym palcu. Jakieś ograniczenie swobody musi istnieć, żeby się się nie zapędzać od razu w każde dowolne miejsce lub ewentualnie po wejściu do jakiejś lokacji spieprzać gdzie pieprz rośnie. Inaczej gra będzie łatwa przez co ja rozumiem nudna.

Edytowane przez SmaleC

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

@up

Nie martw sie o takie rzeczy, w 2jce mala paczka nekkerow potrafila nas rozerwac na strzepy w kilka sekund, nawet w dobrym ekwipunku ;). Najwazniejsze jest imho ze powiedzieli jedno, skalowania lvlu nie bedzie, wiec moze ekwipunek, np miecz bedzie maly dmg zadawal, lub slaby armor gdzie od 1 hita nas zniszcza bedzie tym ogranicznikiem. Kto wie jak oni to rozwiaza, wg mnie nie ma sie co na zapas martwic.

@mataman

W sumie zgadzam sie, jak mozesz to zmien Lionel na polska nazwe, chyba jedyny taki wyjatek gdzie preferuje polskie nazewnictwo w calosci.

Edytowane przez Bansai

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Chciałbym zauważyć ze gra nosi tytuł Wiedźmin 3: Dziki Gon. Żyjemy w Polsce i jest to rodzimy tytuł więc co to ma być z tym Witcherem?

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jedno rzuca się w oczy:

  • zakończenie komputerowej trylogii przygód Geralta

Koniec trylogii - trzymam kciuki o zakończenie z przytupem. Ale jedno jest pewne, wiele było trylogii, które później były "uzupełniane", więc myślę że to nie jest ostatnia gra o przygodach białego wilka :happy:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ta postać obok Geralta, no przecież wiecie kto to jest ;) Zakładam się o antałek siwuchy że to nasza popielata jaskółka. (a jak to będzie długowłosy Alvin to szału dostane)...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

mi brakuje w nowym Wieśku tylko jednego... Tomka Gopa :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ta postać obok Geralta, no przecież wiecie kto to jest ;) Zakładam się o antałek siwuchy że to nasza popielata jaskółka. (a jak to będzie długowłosy Alvin to szału dostane)...

Zirael siedzi u Króla Artusia, ale może wpadnie w odwiedziny na stare śmieci ? Byłoby miło :happy: Dla mnie nie ma opcji , żebym w to nie zagrał, ale Zdun trochę przegina z tą genialną fabułą w Dwójce. Do książek to nie ma startu, ale na pewno źle nie jest. Zakończenie questa i ostatni dialog z gościem skupującym pióra Harpii mnie rozwalił :biggrin: Czekam jak cholera, zwłaszcza,że te korytarze potrafiały mnie wnerwiać - backtracking to kwadratu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Alvin byl blondasem, a tutaj mamy szare/biale wlosy jak nic :D.

Mnie tylko boli ze to ma byc ostatnia czesc Wiedzmina :(.

Wysle im list z pogrozkami ze maja dalej kontynuowac te sage, ot co!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No i gitara. Kolejny Wiesiek w drodze :)

A gdzieś słyszałem że ma się dopiero pojawić na nowej generacji. Szkoda bo to by oznaczało że pewnie będzie gdzieś pod koniec 2014 roku..

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.