pack 698 Napisano 30 Maj 2013 Twórcy Killzone: Shadow Fall opowiadają o tworzeniu na PlayStation 4 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 6 Czerwiec 2013 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 11 Czerwiec 2013 Zwiastun z E3. Biorę na premierę razem z PS4. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pack 698 Napisano 11 Czerwiec 2013 Patrząc na KZ odniosłem wrażenie, że klimatem przenosi nas to pierwszej części. Jest pięknie! :) Szkoda, że za krótki trailer. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Castiel 262 Napisano 11 Czerwiec 2013 Powtarzam się zbyt często - dla mnie wygląda to pięknie i na pewno biorę na premiere. Tak jak i samą konsole. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pack 698 Napisano 11 Czerwiec 2013 Gameplay 20 minut! - http://www.gamespot.com/e3/killzone-shadow-fall-e3-stage-demo-6409831/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brzmiwtrzcinie 317 Napisano 11 Czerwiec 2013 Po Destiny nie robi takiego wrażenia, ot ładny fps :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Singularity 320 Napisano 11 Czerwiec 2013 oj tam, coś wspaniałego. teraz tylko pytanie czy będzie wspierał PSMOVE... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pack 698 Napisano 11 Czerwiec 2013 Nowa okładka 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tata_arek 79 Napisano 11 Czerwiec 2013 Widać ją było w filmiku z instrukcją dzielenia się grami. Moim zdaniem wygląda świetnie. Ciekawe czy wydadzą limitkę ze steelbookiem. Jeśli chodzi o samo pudełko to fajnie, że nie jest już przezroczyste. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazikosky 270 Napisano 11 Czerwiec 2013 Gameplay 20 minut! - http://www.gamespot.com/e3/killzone-shadow-fall-e3-stage-demo-6409831/ Slaba jakosc moim zdaniem obrazu.Nie macie takiego odczucia? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 12 Czerwiec 2013 Są też fragmenty z KZ na Vity i muszę przyznać, że ta część bardziej mi się podoba. Brudna, szara, ciężka, prawdziwe KZ, mam nadzieję, że w SF też znajdziemy takie levele, bo obecnie to takie Halo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mithell 3 Napisano 12 Czerwiec 2013 Albo mam jakieś "skopane" słuchawki w robocie, albo dźwięki wystrzałów są jakieś takie... "plastykowe"...? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pack 698 Napisano 12 Czerwiec 2013 (edytowane) Guerrilla Games is crafting what, to me, is most reminiscent of what a game would look like if Killzone collided with something more akin to Crysis. No, Shadow Fall doesn’t take place on a single wide open map that can be explored at will, but it does take place on a series of large, non-linear maps that encourage you – and outright require you – to tackle concurrent objectives in any order of your choosing. As a result, Shadow Fall is immediately deeper and more tactical than any of the core Killzone titles that came before it. And yes, if the map I saw and played on is any indication, the game’s bright aesthetic carries over from what we first witnessed back in February. The forested map I played on showed the wall in the near distance. But gamers are still cast as the ISA in Shadow Fall, and at this point in the campaign, I found myself stranded with the Helghast. It was up to me to find a way back to the safe side of Vekta, which required me to accomplish a few tasks, including disabling the alarm system in the area, obliterating the anti-aircraft guns that destroyed by ship and left me in the forest in the first place, and seizing a Helghan dropship to make my great escape. There appeared to be other optional tasks, too, and all of this – save the actual escape – could be accomplished in any order. It was especially fun – and quite novel – to effectively use stealth in Shadow Fall. The Helghast are smart and fully aware of their surroundings, but you can get the jump on them, using silent melee attacks to strike quickly without being seen. Of course, once seen, all bets are off. The Helghast will beeline to the nearest alarm – a good reason to centrally disable those alarms before doing any other part of the mission – once they see you. It’s at this point that you get a taste of what the Helghast are packing in Killzone: Shadow Fall, as well as the more conventional weapons, apart from OWL, that you have at your disposal. http://uk.ign.com/articles/2013/06/12/e3-2013-killzone-shadow-fall-has-made-me-a-believer 21 minut pokaz KZ http://www.youtube.com/watch?v=MJGeVS-w8dg Edytowane 16 Czerwiec 2013 przez pack Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 24 Czerwiec 2013 Pierwsze szczegóły o multi na GS. According to this, it looks like Guerilla Games are going to unveil the KZ: SF multiplayer at Gamescom."As far as the multiplayer goes, nothing was introduced or talked about in terms of the multiplayer details. However, the developer did tell me that the multiplayer is an immense component for Killzone: Shadow Fall with many new features and surprises that will be introduced at Gamescom on August 21st." Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żywy 690 Napisano 25 Czerwiec 2013 Czekamy czekamy :) Oby tylko nie bylo jednego wielkiego rozczarowania jak po pierwszym teaserze multi KZ3, na ktory czlowiek czekal z wypiekami na twarzy, a trauma pozostala po dzis dzien :/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Numinex 636 Napisano 25 Czerwiec 2013 Mam zapłon, dopiero obejrzałem ten gameplay sprzed tygodnia. Jak na mój gust zapowiada się świetnie. Zmiana klimatu i settingu nie jest taka zła, grunt że mają świeże pomysły i starają się pokazać coś nowego. Co jednak najbardziej mi się podoba, to swoboda - spore levele, kilka alternatywnych zadań. Po totalnie liniowym i intensywnym KZ3 to chyba najlepsze, co mogło spotkać tę serię. Oby tylko kampania trwała dłużej niż 4h i będę ukontentowany. Killzone ma jedno z ciekawszych uniwersów, jakie pojawiły się w grach, więc mam nadzieję że Guerilla nie zmarnują tego. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żywy 690 Napisano 9 Lipiec 2013 (edytowane) Troche o aktorach: http://blog.us.playstation.com/2013/07/09/killzone-shadow-fall-actors-revealed/ Oraz teaser fabularny: Edytowane 9 Lipiec 2013 przez Żywy 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pack 698 Napisano 9 Lipiec 2013 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 9 Lipiec 2013 Modele postaci robią wrażenie. Ciekawe jak będzie z fabuła, bo ten element praktycznie nie istniał w poprzednich częściach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Meroh 2 Napisano 9 Lipiec 2013 Mi tam fabuła w trójce się podobała. Fakt, do bólu hollywodzka i Bay-owska, ale przyjemna. 100x lepsza od tego, co nam serwuje seria Modern Warfare... Chociaż od tego to nawet Pasjans ma lepszą fabułe. Btw. znowu powraca trend na popularnych aktorów. Najpierw Kefir Saderland w MGS, teraz ta parka... W Uncharted 4 pewnie Mela Gibsona zobaczymy. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pchylin 11 Napisano 9 Lipiec 2013 Taa, a De Niro wcieli się w postać Sulivana :P Generalnie to Echo ma mieć duży wpływ na głównego bohatera. Co do KZ3 to fabularnie był lepszy niż to fabuło podobne coś z BF3, ale Michale Bay to raczej nie był - za mało wybuchów :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pack 698 Napisano 11 Lipiec 2013 Killzone: Shadow Fall również z przedpremierowymi bonusami Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żywy 690 Napisano 11 Lipiec 2013 Nowy-stary gameplay: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kill 10044 Napisano 11 Lipiec 2013 Nie wiem... Mam wrażenie, że ta gra to taki ukryty diament. GG musiało nad nią pracować od lat! Może pierwsze dev kity mieli już w 2009? Stopień skomplikowania modeli, otoczenia i nawet samego gameplaya budzi emocje: "to nie możliwe w tak krótkim czasie" ; "to z pewnością nie będzie tak wyglądać". Spójrzcie chociażby na AA. Nawet pojedyńczy listek paproci nie świeci krawędziami. Albo te screeny powyżej? Le miazga? A potem myślę sobie, że kiedyś już tak się czułem. Podczas prezentacji K2 na PS3. Ale wiem, że drugi raz tego samego błędu by nie popełnili. Zbyt dużo ich to wtedy kosztowało. 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach