Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wirtualny pomnik motoryzacji, mega szczegółowe fury, świetne ujęcia FPP i trochę pustawe otoczenie. Zobaczymy co z tego wyjdzie...

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Sporo mi tam na rendery wyglądało. Do tego trochę sztywny gameplay.

Ale wiadomo, to dopiero beta, albo nawet alpha :) Ale potencjał jest i na pewno będzie to wierzchołek góry lodowej mocy PS4 :)

Ważne, że będzie ścigałka na start, bo bym nie przeżył :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mnie bardziej zaniepokoiły te same szybkie fury... Chciałbym też wozy z niższej półki, jak w Gran Turismo 5.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Na chwilę obecną ciężko o czymkolwiek mówić. Pożyjemy zobaczymy co tam wysmażą :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Nawet jeśli w większości to rendery, to i tak wyglądają zajebiście. Ciekawie brzmią też główne cechy gry, jakie przedstawili na konferencji. To może być naprawdę dobry tytuł. :)

Edytowane przez _Matheo_

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

To będzie symulacja, czy arcade?

Ktoś gdzieś pisał, że to ma być połączenie Blura i Project Gotham Racing.

Jeśli rzeczywiście tak będzie to można liczyć na arcade z minimalną domieszką symulacji, ale naprawdę minimalną.

Kto grał w PGR wie o czym mówię. Poza tym patrząc na te wszystkie opcje społecznościowe, wyzwania, itd. to ciężko mi to przypasować do symulacji.

Stawiam na arcade, bo jeśli to będzie startowa gra, to musi być dostępna dla jak największej liczby odbiorców.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

a ja bede w siodmym niebie jak to bedzie takie tdu2 na sterydach, nie moge sie juz doczekac jazdy i zabawy jak to bylo po premierze tdu2

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wygląda rewelacja, ale

wolałbym Back MotorStorm :(

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem. Dla mnie marka MotorStorm się już strasznie przejadła. Po Apokalipsie ewidentny brak pomysłów. Dla mnie Apo to najgorsza odsłona MotorStorma.

Pacific Rift za to najlepsza, bo obejmowała wszystkie możliwe strefy, od dżungli, poprzez wulkany, a na piaszczystych plażach kończąc.

Mimo wszystko i tak nigdy im nie wybaczę, że porzucili WRC...

Najwyższa pora, żeby zaczęli robić coś innego.

Jedyna rzecz jaka mnie denerwuje, to ten wszechobecny social...przejedziesz pół metra i od razu jakiś syf na ekranie, żeby się tym dzielić, upubliczniać, itd.

Oczywiście uogólniam teraz, bo nie wiem jak to w samej grze będzie wyglądać, ale wolałbym skupić się na grze, a nie wysyłaniu znajomemu, ile razy skręciłem kierownicą w grze :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jedyna rzecz jaka mnie denerwuje, to ten wszechobecny social...przejedziesz pół metra i od razu jakiś syf na ekranie, żeby się tym dzielić, upubliczniać, itd.

Oczywiście uogólniam teraz, bo nie wiem jak to w samej grze będzie wyglądać, ale wolałbym skupić się na grze, a nie wysyłaniu znajomemu, ile razy skręciłem kierownicą w grze :)

pozniej wchodzisz w zakret 90 stopni na mocnym dohamowaniu a tu wielkie powiadomienie, ze znajomy LUBI TO.. moze az tak nie bedzie, a teraz chcieli tylko sie pochwalic jak to te gry beda nas wszystkich laczyc i jaka to bedziemy szczesliwa kochajaca sie rodzina playstation.. social moze i byc spoko pomyslem na nastepna generacje, ale na tym "trailerze" bylo go az do usrania :/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe kiedy będzie Gran Turismo 6 :)

Może GT6 na E3 2013. Generować grafika fotorealistyczna ^^

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to dobra informacja, że będzie to raczej arcade. Zapowiada się ciekawie po tych filmikach...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Grafika jak w Project Cars na PC, az strach pomyslec jak bedzie wygladac GT6... Sam koncept gry bardzo fajny, cos jak Autolog w NFS tylko na duuuzo wieksza skale.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Fenomenalnie to wygląda, dosłownie każdą szczelinę asfaltu można wypatrzyć.

Teraz to cholernie jestem ciekawy Next-Genowego Need For Speed'a od Ghost.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe kiedy będzie Gran Turismo 6 :)

Pewnie doczekamy się zapowiedzi gdzieś w 2014 roku, przecież nie będą robić konkurencji dla DC.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Project Gotham Racing 3 też miało pokazywać pazur na starcie Xboxa 360... teraz w sumie nikt nie pamięta o tym "starociu" :) oby przy tym tytule nie było takiej sytuacji :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Tylko, ze ta gra wówczas pokazywała pazura. Do dziś robi wrażenie.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No wiadomo, że pokazała... ale czy do dziś robi wrażenie? Przy takich tytułach jak Forza 4, GT 5, czy nawet NFSy to pazurek sie chowie ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×