rejpsnake68 104 Napisano 25 Styczeń 2017 W survivalu to najpierw strzelamy, później pytamy czy wróg, czy przyjaciel.... .... Przynajmniej można tak sobie wkręcić N6 & TT Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nath_147 267 Napisano 25 Styczeń 2017 5 godzin temu, Edmunt napisał: bo idąc twoim tropem na survivalu giniemy z ręki sprzedawców chyba że to handlarze śmiercią ^^ nie, bo vendorzy nie są postaciami mobilnymi, mob = mobile object block Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOMARZYSKO 767 Napisano 25 Styczeń 2017 Mob, npc, vendor, sprzedawca, gracz... 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mierniczek 130 Napisano 26 Styczeń 2017 Sprzedawca smierci - dawno "nie widzialem" tego okreslenia. Wroce na chwile do "nowego" AlfaBridge. Wczoraj ogladalem przez chwile jakiegos streamera (to chyba ktos "znaczny", bo jak tylko pojawia sie na twitchu to ma tysiace ogladajacych). Gosc brzydki jak jasna cholera, dlugie, przetluszczone wlosy ... wąsik ...okularki ... glos rozrywajacy bebenki uszne - no ale nie o tym. Wczoraj ten gosc zrobil build AB kierujac sie zasada - wszystkie czesci ekwipunku przerolowane na wytrzymalosc (zero fire power). W rezultacie fire power mial tyle co kot naplakal, wytrzymalosc na poziomie 570 tys (pokazywal i zycia mial 385 tys, armoru tylko 30% migracji - w tym patchu w ogole chyba olewa sie armor na rzecz zycia), elektroniki tez niewiele. Nowy set AB oprocz tego ze daje darmowy skill z drugiej broni to likwiduje wymagania dotyczace talentow na broni glownej. Dzieki temu gosc choc mial fire power na poziomie troche powyzej 2000 to i tak mial dzialajace talenty. Odpalil mije na poziomie ambitnym i ... to naprawde dzialalo. Zabijal dosc szybko (wiadomo, jakby mial wiecej "powera" byloby szybciej), duza wytrzymalosc naprawda sprawiala ze DUZO pociskow mogl wziasc na klate. I nawet mala ilosc elektroniki jakos nie przeszkadzala. Ciekawa sprawa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
haobao_PRO 639 Napisano 26 Styczeń 2017 Panowie ponawiam... 19 godzin temu, haobao_PL napisał: A są może misje, które szczególnie warto powtarzać ? Wczoraj z @nenesiorem robiliśmy Lexa na ambitnym i w sumie ładnie itemy leciały... Jeszcze jedno - na co zwracać uwagę przy setowych itemach ? Kilka wczoraj wyleciało, ale je sprzedałem, bo tylko zaniżały mi DPS i wytrzymałość... aha - jak podczas misji z innymi graczami wypada jakiś item to inni też go widzą ? Czy on jest tylko dla mnie ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
donsarcasm 214 Napisano 26 Styczeń 2017 Sprzedawca smierci - dawno "nie widzialem" tego okreslenia. Wroce na chwile do "nowego" AlfaBridge. Wczoraj ogladalem przez chwile jakiegos streamera (to chyba ktos "znaczny", bo jak tylko pojawia sie na twitchu to ma tysiace ogladajacych). Gosc brzydki jak jasna cholera, dlugie, przetluszczone wlosy ... wąsik ...okularki ... glos rozrywajacy bebenki uszne - no ale nie o tym. Wczoraj ten gosc zrobil build AB kierujac sie zasada - wszystkie czesci ekwipunku przerolowane na wytrzymalosc (zero fire power). W rezultacie fire power mial tyle co kot naplakal, wytrzymalosc na poziomie 570 tys (pokazywal i zycia mial 385 tys, armoru tylko 30% migracji - w tym patchu w ogole chyba olewa sie armor na rzecz zycia), elektroniki tez niewiele. Nowy set AB oprocz tego ze daje darmowy skill z drugiej broni to likwiduje wymagania dotyczace talentow na broni glownej. Dzieki temu gosc choc mial fire power na poziomie troche powyzej 2000 to i tak mial dzialajace talenty. Odpalil mije na poziomie ambitnym i ... to naprawde dzialalo. Zabijal dosc szybko (wiadomo, jakby mial wiecej "powera" byloby szybciej), duza wytrzymalosc naprawda sprawiala ze DUZO pociskow mogl wziasc na klate. I nawet mala ilosc elektroniki jakos nie przeszkadzala. Ciekawa sprawa. Sam biegam w AB i dla mnie osobiście jest to najlepsza opcja, przede wszystkim do PVP. Jedynym problemem w Alfie jest to, że po trzeba znaleźć dwie bronie tego samego rodzaju i każda z nich musi mieć przynajmniej 2 talenty, które będą dla nas odpowiednie (trzeci talent możemy sobie skalibrowac). Bez tego set AB jest bezużyteczny Panowie ponawiam... Jak chcesz to dodaj mnie i możemy pograć coś wieczorem. A co do Twoich pytań to jak grasz w grupie to itemy (czy to leżące na ziemi czy w skrzyniach) dostępne są dla wszystkich, więc bez obaw, nikt Ci ich nie zabierze. Jeżeli chodzi o sety to musisz sprecyzować bardziej pytanie. Nie ma na odpowiedzi na to na jakie statystyki powinieneś zwracać uwagę dopóki nie zdecydujesz jakim setem chcesz grać. No i nie zapominaj, ze kazdy set mozna (a nawet trzeba) kalibrowac. A co do misji to ciężko powiedzieć, która jest najlepsza do farmy. Wiadomo, im wyższy poziom tym lepszy drop. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 26 Styczeń 2017 Mała ilość elektroniki trochę przeszkadza w pvp bo słabo się leczy wtedy. Muszą dać patch do PTS bo wczoraj okazało się że jest jeden zestaw broni dzięki któremu można zabić cały serwer. Valkiria+Eir i kosimy wszystko dwiema kulami. Te dwie bronie działają jak set, każda celna kula powoduje wzrost obrażeń o 1%. Przy celnej serii dps wzrasta do kilku mln. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mierniczek 130 Napisano 26 Styczeń 2017 Ano prawda - te dw SMG to ewidentny bug. Widzialem to w akcji - kilka sekund i milion obrazen z krytyka w korpus przeciwnika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
donsarcasm 214 Napisano 26 Styczeń 2017 Co można zrobić z jednym granatem? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Edmunt 218 Napisano 27 Styczeń 2017 Wczoraj wieczorem zrobiłem survival trzy krotnie i za każdym razem po 8 skrzynek. RNG był łaskawy i z ostatniej skrzynki chwile przed północą pojawił się więc można spokojnie zacząć weeckend Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mierniczek 130 Napisano 27 Styczeń 2017 Tak mocno wymarzony to moze chociaz pokaz jakie ma talenty Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Edmunt 218 Napisano 27 Styczeń 2017 Niepamiętam dokładnie. Bo to u mnie niema znaczenia bo i jak tylko wolny talent wchodzi w gre.. Ale tam była chyba: reakcja, uczeń, utalentowanie. Ten ostatni jest przerolowany. Broń jest zajebista coś pięknego.. zastanawiam sie tylko czy zostawić utalentowanie czy wybrać np.: brutalność lub zniczczenie... Jak sądzicie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rejpsnake68 104 Napisano 27 Styczeń 2017 Ja zniszczenie wybrałem Podobno po patchu mdr ma dostać niezłego kopa ( +65% ).... Zobaczymy czy to się potwierdzi N6 & TT Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 27 Styczeń 2017 Zniszczenie zdecydowanie. Brutalność jest już za bardzo znerfiona. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Edmunt 218 Napisano 27 Styczeń 2017 Pytam bo teraz w 1.6 ma zniknąć możliwość wykręcania pancerza na elementach ekwipunku. Więc niewiem co będzie z tym przebicie pancerza (zniszczenie).. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 27 Styczeń 2017 Ale pancerz nadal będzie a tendencja jest taka że headshoty nie są już tak premiowane jak na początku. A już najlepiej było by zrobić "reakcja" czyli jak jesteś bliżej jak 10m to obrażenia rosną. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rejpsnake68 104 Napisano 27 Styczeń 2017 Przecież sobie to zniszczenie możesz później na co innego przerolować N6 & TT Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 27 Styczeń 2017 Ja zniszczenie wybrałem Podobno po patchu mdr ma dostać niezłego kopa ( +65% ).... Zobaczymy czy to się potwierdzi N6 & TT To jest narazie w PTS, stawiam że tak nie zostanie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Edmunt 218 Napisano 27 Styczeń 2017 Zobaczymy bo na YT słyszałem, że szykują trochę zmian w związku z imiennymi giwerami. Bowiem developer zauważył, że mało kto nimi gra i doszli do wniosku, że są mało użyteczne itp.. więc pożyjemy zobaczymy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 27 Styczeń 2017 Wszystkie już teraz są zmienione na PTS i teraz ludzie tylko nimi grają Ciekawa zmiana będzie w drugim tygodniu PTS. Im więcej ktoś ma elektroniki tym dłuższy będzie miał cooldown po użyciu skilla. Ważne będzie posiadanie atrybutu skill haste. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Edmunt 218 Napisano 27 Styczeń 2017 No to widzę, że bardzo nieciekawie to idzie.. co patch to wywracają gre do góry nogami.. oni sami nie wiedzą jak ta gra ma wyglądać.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rejpsnake68 104 Napisano 27 Styczeń 2017 A może chcą wyrównać szanse między graczami N6 & TT Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 27 Styczeń 2017 No to widzę, że bardzo nieciekawie to idzie.. co patch to wywracają gre do góry nogami.. oni sami nie wiedzą jak ta gra ma wyglądać.. Od tego właśnie jest PTS Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
donsarcasm 214 Napisano 27 Styczeń 2017 Ktoś mi wyjaśni co to jest ten PTS? Rozumiem, że zamknięte testy? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 27 Styczeń 2017 Public Test Server. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach