Skocz do zawartości
Patricko

Tom Clancy's: The Division

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Ponawiam pytanie.Moze mi ktos wyjasnic jak dziala talent w zlotym plecaku "specjalista"? ktory dodaje 200% do umiejetnosci z sumy wytrzymalosci i broni?Obecnie uzywam talentu ktory wraca mi 5% z obrazen umiejetnosci a nie wiem jak dziala specjalista bo roznicy po zalozeniu go jakos nie widze w statystykach.Z gory dzieki za wyjasnienie.Pozdrawiam

 

Jeśli masz np 4k uzbrojenia i 3k wytrzymałości a suma Twojej umiejętności to 100k to po założeniu tego plecaka będziesz miał 114k umiejętności. Ten plecak jest dobry dla kogoś kto skupia się na obrazeniach albo wytrzymałości i chce sobie "podreperowac" trochę skilla

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale po założeniu tego plecaka. nie widać zmiany w statystykach. A chyba powinno być to widoczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale po założeniu tego plecaka. nie widać zmiany w statystykach. A chyba powinno być to widoczne.

 

Bez plecaka mam 112k skilla a po założeniu plecaka 130k. Prawa górna statystyka tak dla pewnosci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
43 minut temu, Sipap napisał:

Ale po założeniu tego plecaka. nie widać zmiany w statystykach. A chyba powinno być to widoczne.

skill.jpg

Już ci wyjaśniam. Na brazku są dwa takie same plecaki w sensie 1234 elektroniki. I teraz tak na plecaku taktyka jest 311K a na specjalizacji 323K. A wiec bierzesz pod uwage te małe cyferki od broni palnej i wytrzymałości. U mnie wygląda następująco.:

 

2832 (broń palna) + 2826 (wytrzymałość) = 5658

 

Teraz bierzesz pod uwagę talent. Daje on 200% czyli 2x to co już masz. A więc.:

 

5658 x 2 = 11,316

 

Teraz bierzesz wartość bazową czyli 311K i dodajesz do tego 11,316K = ~322,316

 

Mniej więcej tak to działa :) Spoko nie ma za co :thumbsup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ha,ha dzięki za tak łopatologiczne wyłożenie sprawy,chociaż już po tłumaczeniu Kolegi donsarcasm zrozumiałem gdzie zmienia sie statystyka postaci.
Ale przyda się pewnie nie tylko mnie i temu drugiemu Koledze co o to pytał.
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Dzieki za pomoc .Czyli dopiero jak uzyje umiejetnosci to bede widzial roznice w sile tak?Do czego zmierzam...normalnie dzialko zadaje mi 15k obrazen...po zalozeniu specjalisty myslalem ze statystyki uszkodzenia sie podniosa skoro elektryki mam wiecej....a wlasnie roznicy nie bylo zadnej.

P.s nie chodzi mi o statystyki glowne ale w zdolnosciach..czyli ten plecak dobry dla kogos kto idzie w dps...dla elektronika te 12-15k raczej duzej roznicy nie zrobi.....chyba.

Edytowane przez Pro100wserce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

donsarcasm

Widzę że praktycznie poszedłeś w max uzbrojenie. Ja wszystko kalibracja na broń oprócz pancerza . Mody na pancerz to wytrzymałość (zdrowie) plus uzbrojenie (zdrowie)

Co do obrażeń krytycznych to mam zaje...te rękawice.

Obrażenia krytyczne 17 %

Szansa na krytyka   5,50 %

Uszkodzenie Pancerzy  7 %

Jeżeli chodzi o przyspieszenie to w tym zestawie 17 %

Mam tez dwa porządne złote pancerze (ożywianie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, Pro100wserce napisał:

Dzieki za pomoc .Czyli dopiero jak uzyje umiejetnosci to bede widzial roznice w sile tak?Do czego zmierzam...normalnie dzialko zadaje mi 15k obrazen...po zalozeniu specjalisty myslalem ze statystyki uszkodzenia sie podniosa skoro elektryki mam wiecej....a wlasnie roznicy nie bylo zadnej.

P.s nie chodzi mi o statystyki glowne ale w zdolnosciach..czyli ten plecak dobry dla kogos kto idzie w dps...dla elektronika te 12-15k raczej duzej roznicy nie zrobi.....chyba.

Ja powiem ci tak. Jak idziesz w siłe umiejętności jak ja to czuć różnice. W sytuacji kiedy ktoś gra DPS'em np bez plecaka ma 93K a z plecakiem powiedzmy 120. Jego bonus od talentu jest większy niż mój. Ale w jego przypadku sila i tak jest mizerna. U mnie też niema mega wiekszych obrazen od np wierzyczki bez wzgledu czy mam specjalizacje czy upór albo invencje. Invencja jest spoko ale u mnie często się blokował. I talent nie aktywował się przy pełnym zdrowiu wię teraz wybrałem specjalizacje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, Edmunt napisał:

Ja powiem ci tak. Jak idziesz w siłe umiejętności jak ja to czuć różnice. W sytuacji kiedy ktoś gra DPS'em np bez plecaka ma 93K a z plecakiem powiedzmy 120. Jego bonus od talentu jest większy niż mój. Ale w jego przypadku sila i tak jest mizerna. U mnie też niema mega wiekszych obrazen od np wierzyczki bez wzgledu czy mam specjalizacje czy upór albo invencje. Invencja jest spoko ale u mnie często się blokował. I talent nie aktywował się przy pełnym zdrowiu wię teraz wybrałem specjalizacje.

Moim zdaniem plecak ze specjalizacją bardzo przydaje się DPS'owcowi. Tak jak pisze edmund jest znaczna różnica między siłą umiejętności na poziomie 90K a 120K. Dla DPS'owca ważne jest poza zadawanymi obrażeniami oczywiście leczenie. A leczenie przy sile umiejętności 120K jest już zdecydowanie lepsze ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

donsarcasm

Widzę że praktycznie poszedłeś w max uzbrojenie. Ja wszystko kalibracja na broń oprócz pancerza . Mody na pancerz to wytrzymałość (zdrowie) plus uzbrojenie (zdrowie)

Co do obrażeń krytycznych to mam zaje...te rękawice.

Obrażenia krytyczne 17 %

Szansa na krytyka   5,50 %

Uszkodzenie Pancerzy  7 %

Jeżeli chodzi o przyspieszenie to w tym zestawie 17 %

Mam tez dwa porządne złote pancerze (ożywianie)

 

No ja mam ogólnie 151% krytyków + 20% na impulsie. Ale widzę po swoim ekwipunku, że jeszcze 5% mógłbym mieć więcej. No nic może wypadnie kiedyś jakiś lepszy sprzęt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie .... dotyczace krytyka....jest sens ladowac w krytyka..jak sie ma szanse na krytyka 20-30%? Jakiego kopa daje krytyk do dmg?Rozumiem ze krytyk bardziej pod pvp niz pvm?Jeszcze jedno pytanie talent....nie pamietam dokladnie nazwy...przebicie pancerza przeciwnika chyba....jak w secie mam 50% to zostawic czy krytyka bardziej wlozyc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

Jeszcze jedno pytanie .... dotyczace krytyka....jest sens ladowac w krytyka..jak sie ma szanse na krytyka 20-30%? Jakiego kopa daje krytyk do dmg?Rozumiem ze krytyk bardziej pod pvp niz pvm?Jeszcze jedno pytanie talent....nie pamietam dokladnie nazwy...przebicie pancerza przeciwnika chyba....jak w secie mam 50% to zostawic czy krytyka bardziej wlozyc?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20-30% szans na krytyka to tak niby jest, niby nie ma. Jeśli używasz pistoletów maszynowych to ladujesz w krytyki bo PM-y już bazowo mają ~20% szans na krytyka a dobry build powinien mieć 60% szansy na krytyka i +100% do obrażeń krytycznych i to jest dobre do PvP. Za to przebicie pancerza i karabinki szturmowe sprawiają się lepiej w PvE, więc sam musisz zdecydować jak (i w co) chcesz grać.

 

 

 

 

 

 

 

Dobra rada - skup się tylko na jednym bo jak będziesz chciał miec wszystko to nie będziesz miał niczego.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie nie...chodzilo mi o seta czy do pvp bardziej dac na uszkodzenia pancerza czy krytyka.Na pvm mam 50% pancerz+65% na elitarnych i super jest na legendy czy ambitne solo. Ale chodzi do SM jakiego seta zrobic na graczy bo moby to wiadomo....raczej daje rade....ale jak wpadnie 2-3 graczy to niewiem z kad kto i juz mnie nie ma....wiec prosilbym o rade w co isc typowo w pvp i czy kierowac sie jakim zestawem czy bardziej zlote wyposazanie...no i jaki balans wybrac....wytrzymalosc z dmg procentowo...bo elektronike to raczej trzeba odpuscic....chociaz widzialem goscia co klad gosci samymi minami poszukujacymi.Takze jak ktos podpowie jak zlozyc seta na pvp bede wdzieczny....nie musi byc jakis super extra...wystarcza takie staty i rodzaje talentow i bron jaka wybrac...by nie padac jak mucha.Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie nie...chodzilo mi o seta czy do pvp bardziej dac na uszkodzenia pancerza czy krytyka.Na pvm mam 50% pancerz+65% na elitarnych i super jest na legendy czy ambitne solo. Ale chodzi do SM jakiego seta zrobic na graczy bo moby to wiadomo....raczej daje rade....ale jak wpadnie 2-3 graczy to niewiem z kad kto i juz mnie nie ma....wiec prosilbym o rade w co isc typowo w pvp i czy kierowac sie jakim zestawem czy bardziej zlote wyposazanie...no i jaki balans wybrac....wytrzymalosc z dmg procentowo...bo elektronike to raczej trzeba odpuscic....chociaz widzialem goscia co klad gosci samymi minami poszukujacymi.Takze jak ktos podpowie jak zlozyc seta na pvp bede wdzieczny....nie musi byc jakis super extra...wystarcza takie staty i rodzaje talentow i bron jaka wybrac...by nie padac jak mucha.Pozdrawiam

 

Ciężkie pytanie stary bo nie wiem jaki styl preferujesz. Każdy ma swoje plusy i minusy.

Nie wiem czy będzie Ci się lepiej gralo snajperka (obrażenia krytyczne), pistoletem maszynowym (szansa na krytyki) czy może strzelba (celność i stabilność?)

 

Jeśli snajperka to tylko DeadEye wchodzi w grę. Talenty, mody i kalibracje wiadomo - wszędzie gdzie tylko możliwe zwiększyć obrażenia od krytyków. Cały ekwipunek pakować w zasadzie w uzbrojenie.

 

Jeśli miałbym grać pistoletem/karabinkiem maszynowym to chyba mimo wszystko poszedłbym w AlfaBridge. Wytrzymałość ok 350k, reszta w uzbrojenie a umiejętności nadrobić złotym plecakiem specjalizacja?

Talent do broni przede wszystkim (nie pamiętam nazwy) + 10% obrażeń dla celów bliżej niż 10 metrów. Jeśli grasz pistoletem maszynowym to talenty +5% szansy na krytyka i +15% do obrażeń krytycznych.

Karabinki maszynowe tylko LVOAC, M4 i Bullfrog tak mi się wydaje.

 

Ale ciezko cos poradzić, ostatnio zrobiłem sobie napastnika z M4 i celnoscia 107% (hehe) i szczerze mówiąc średnio mi się gralo.

 

Jedno jest pewne, następny build robię pod strzelbe bo zaczyna mi się podobać, więc będzie pewnie mix samotnej gwiazdy z klata Barretty. Zresztą myślę, że ta klatę powinienem mieć każdy nie-elektronik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klata z nadleczeniem moim zdaniem jest lepsza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

jeżeli chcesz grać ostro pvp to ARy (lvoac lub m4) lub smg (mp7, mp5 st lub mp5 n) , sety wchodzące w gre to banshee, high-end (exotic) lub w ostateczności alpha (personalnie uważam za najsłabszą z tych trzech)

 

co do talentów na bronie to moje top3 - reakcja, zabójczość, fachowość. w dalszym planie uczeń, bez przebaczenia, pozostałych talentów raczej nie brałbym pod uwagę (z ciekwaych na pvp to jeszcze niezłomność, brutalność)

Edytowane przez nenesior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Klata z nadleczeniem moim zdaniem jest lepsza.

 

 

 

 

Pod warunkiem, że masz wystarczająco elektroniki. Ja swoją lecze raptem półtora segmentu, więc dla mnie niezbyt uzyteczna

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
40 minut temu, donsarcasm napisał:

 

Pod warunkiem, że masz wystarczająco elektroniki. Ja swoją lecze raptem półtora segmentu, więc dla mnie nie zbyt uzytecznaemoji6.png

Ja mam zdrowia 204K a leczenia 209K na defibrylatorze (a on przecież przez kolejne 10 sekund nadal leczy) lub szpryca 170K albo dopalacz coś ponad ~330K :thumbsup:

Więc fakt. Dla mnie beretta jest bez sensu bo jak ja mam tyle broni palnej ile mam jak dodam do tego 5% to i tak mam wielkie G. :tongue:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja używam swojej nawet przy 84k elektroniki :) zawsze to dodatkowe 64k zycia + z odpornościa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, nenesior napisał:

ja używam swojej nawet przy 84k elektroniki :) zawsze to dodatkowe 64k zycia + z odpornościa

Rozwiń myśl bo nie zaciekawiłeś :24_stuck_out_tongue:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nadleczasz się przed walką mając pełne zdrowie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

dokładnie

 

te 84k mam na secie banshee, przy 9.1k FA obrażenia wchodziły około 25-26k w klate i koło 30 w głowe ;)

Edytowane przez nenesior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wielkie za wszystkie sugestie do pvp.Pomecze was jeszcze w takim razie ;-).Jak dziala atut w Alfie po zalozeniu 2  czesci seta 100% regeneracja zdrowia?Do apteczki czy szprycy dodaje mi 100% do tego co mam z elektroniki czy po prostu 2x szybciej mi sie zdrowie regeneruje tylko,czy jeszcze o cos innego chodzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

jak jesteś poza walką to odnawianie życia działa 100% szybciej. (nic ciekawego generalnie)

Edytowane przez nenesior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak jesteś poza walką to odnawianie życia działa 100% szybciej. (nic ciekawego generalnie)

 

Chyba raczej chodzi o to, życie odnawia się nawet podczas walki jeśli dobrze pamietam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×