Skocz do zawartości
Patricko

Tom Clancy's: The Division

Rekomendowane odpowiedzi

Nie.. od dawna już nie stosuje gliczy wole nie ryzykować..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś w ten deseń na pvp głównie na bastion nadaje się? Trochę do poprawienia jeszcze na pewno jakby wpadły lepsze elementy. Szansa na krytyka przy M4 ok. 20% plus trochę ponad 10% ze skanu. Mam schemat na Mp5 więc tam powinienem mieć około 50% . Muszę popatrzeć czy gdzieś na modach do broni nie pozmieniać. Przy np. Mp5 na pvp w modach do broni iść w kierunku jak największej szansy na krytyka i obrażeń od krytycznych? Przyśpieszenie ok. 20% ale na Bastionie to wg mnie ma mniejsze znaczenie.d3a332dbd4f278e656c0e8b4c1b97bd2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



Coś w ten deseń na pvp głównie na bastion nadaje się? Trochę do poprawienia jeszcze na pewno jakby wpadły lepsze elementy. Szansa na krytyka przy M4 ok. 20% plus trochę ponad 10% ze skanu. Mam schemat na Mp5 więc tam powinienem mieć około 50% . Muszę popatrzeć czy gdzieś na modach do broni nie pozmieniać. Przy np. Mp5 na pvp w modach do broni iść w kierunku jak największej szansy na krytyka i obrażeń od krytycznych? Przyśpieszenie ok. 20% ale na Bastionie to wg mnie ma mniejsze znaczenie.d3a332dbd4f278e656c0e8b4c1b97bd2.jpg


Wydaje mi się, że lepiej by było gdybyś założył sobie set np napastnika z klata Barretty i żółtymi rekawicami, które dają +7% szansy na krytyka. W całym ekwipunku skalibrowac szansę na krytyka gdzie tylko się da. Do tego PM z talentami (nie pamiętam nazw) +5% szansy na krytyka, +15% do obrażeń krytycznych i 10% większe obrażenia dla celów będących max 10 metrow od Ciebie. Mody na broni też wszystkie nastawione na krytyki. Powinieneś osiągnąć 60% szansy i cos w granicach +100% obrażeń krytycznych.

No i oczywiście przy czymś takim pakowanie w elektronike i przyspieszenie jest trochę bez sensu.

To tylko moja opinia, ale jesli chodzi o PvP to po patchu 1.6 PM>karabinki
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



Wydaje mi się, że lepiej by było gdybyś założył sobie set np napastnika z klata Barretty i żółtymi rekawicami, które dają +7% szansy na krytyka.

Sprawdzę, jakieś elementy napastnika mam i to niezłe o ile pamiętam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Coś w ten deseń na pvp głównie na bastion nadaje się? Trochę do poprawienia jeszcze na pewno jakby wpadły lepsze elementy. Szansa na krytyka przy M4 ok. 20% plus trochę ponad 10% ze skanu. Mam schemat na Mp5 więc tam powinienem mieć około 50% . Muszę popatrzeć czy gdzieś na modach do broni nie pozmieniać. Przy np. Mp5 na pvp w modach do broni iść w kierunku jak największej szansy na krytyka i obrażeń od krytycznych? Przyśpieszenie ok. 20% ale na Bastionie to wg mnie ma mniejsze znaczenie.d3a332dbd4f278e656c0e8b4c1b97bd2.jpg
Moim zdaniem jednak za dużo w broń dałeś a za mało w elektronikę/siłę. Broni wystarczy w granicach 8000. I też bym poszedł, zresztą sam używam M4, w karabinki. Czyli M4 albo LVOAC. Ale to moje zdanie, specem od pvp nie jestem. Niech Nenesior się wypowie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Trzeba iść w crit dmg głównie i olać crit chnc.

 

 

 

 

 






Sprawdzę, jakieś elementy napastnika mam i to niezłe o ile pamiętam.


Najlepsze rozwiązanie - zloz sobie komplety z m4/lvoac, z PM na krytyki i jeszcze jakieś jeśli chcesz, zobaczysz mnie że gram to wyślij zaproszenie, pójdziemy do DZ, rozdzielimy się i będę Twoim workiem treningowym. Przetestujesz sobie czym zadajesz najlepszy dmg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj w SOTG mówili że gear score wzrośnie do 286 a w terminalu pojawi się nowy stół obok rekalibracji. To będzie stanowisko normalizacji. Będzie można tam "jakoś" wymaksowywać swój gear. Podobnie jak to ma miejsce na bastionie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dopiero co gwiazde uzbieralem...
To pewnie pojawi się też kolejny poziom świata?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, donsarcasm napisał:

A dopiero co gwiazde uzbieralem...
To pewnie pojawi się też kolejny poziom świata?

Mój angielski nie jest jakiś super. Ale o poziomie świata nic nie zanotowałem. Pokazywali tryb PVP 4 vs 4 i przy okazji tłumaczyli o jakiejś opcji przy stole rekalibracji którą nazwali "optymalization station" i potem mówili, że będzie tam można wymaksowywać swoje rzeczy aby stawały się "god roll'ami" podobnie jak na bastionie. Ale na ile to będzie przydatne to zobaczymy..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, nowego poziomu świata nie będzie. Po prostu będzie można skalibrowac statystyki wyposażenia i przez to wzrośnie klasa pancerza do 286 max.

 

"This allows players to chase the perfect build by rolling best-in-slot statistics for every piece of gear available."

 

Nie jestem tylko pewny czy będzie można kalibrowac jedna statystykę czy więcej.

 

Nowe 4v4 PvP to mniej biegania, więcej strzelania. Arena ma być wielkości landmarku w DZ. I tu będzie ostry hardcore. Zgrane ekipy z DZ będą wymiatac.

 

Update 1.8 oczywiście jest w drodze, ale nie spodziewalbym się go wcześniej niż pazdziernik/listopad. Niedługo rusza PTS ale nie znają jeszcze daty, więc jak widać muszą jeszcze nad nim popracować + w PTS pewnie też wyjdą jakieś "niedociągnięcia"

 

Jeszcze krótka uwaga odnośnie banow i rpm glitcha. Bany zostały rozdane i jeśli ktoś będzie dalej używał glitchy to kolejne bany będą już dożywotnie. Rpm glitcha mają już naprawionego, potrzeba będzie do tego zainstalować patch, ale ze względu na certyfikaty w konsolach problem będzie naprawiony najpierw na PC.

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, donsarcasm napisał:

Update 1.8 oczywiście jest w drodze, ale nie spodziewalbym się go wcześniej niż pazdziernik/listopad. Niedługo rusza PTS ale nie znają jeszcze daty, więc jak widać muszą jeszcze nad nim popracować + w PTS pewnie też wyjdą jakieś "niedociągnięcia"

 

Ja obstawiam listopad połowa albo końcówka. Bo dopiero we wtorek mają pokazać gameplay z trybu szturm. Tak więc trzeba liczyć że potencjalny PTS ruszy koniec września. Następnie sam PTS potrwa pewnie z 3 tygodnie. Potem jeszcze tydzień na jakieś pierdoły i przygotowanie patcha. Potem kolejne 3 tygodnie certyfikacji w Sony i M$. Więc tak jak mówię raczej bym się skłaniał do końcówki listopada. O październiku bym w ogóle zapomniał.

 

Znając życie znowu będzie tak, że PTS na konsolach będzie tylko dla wybrańców..

 

Edit by Edmunt

Zmiany też będą w kwestii systemu rogali :) Niewiem jak to będzie wyglądało w praktyce ale będzie napewno lepiej. A mianowicie skończy się tak zwane przypadkowe wbijanie rogali. Bowiem ma być jakaś opcja albo guzik (rogue button) jakkolwiek to tłumaczyć. I dopiero po jego wybraniu inni dostają informacje, że będziemy chcieli zostać rogalami. W innym przypadku tak zwane "friendly fire" nie będzie aktywy i nawet przypadkowe trafienie "białego" agenta nie sprawi, żę wbijamy rogala. Każdy nie rogal nie będzie otrzymywał żadnych obrażeń tak samo jak osoby z drużyny. Zakładam, że to będzie wyglądać tak trafiamy neutralnego agenta wówczas pojawi się opcja podobna to tej znanej z zapraszania graczy, że jeśli chcemy zabić agenta należy przełączyć się w tryb buntownika należy wówczas przytrzymać :l2:+:r2:. Wtedy prawdopodobnie z krótkim opóźnieniem system przełącza nas na buntowników dając jednocześnie czas innym graczom na przygotowanie się do starcia. Tak czy siak dla mnie spoko opcja :)

Edytowane przez Edmunt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A dopiero co gwiazde uzbieralem...To pewnie pojawi się też kolejny poziom świata?

 

 

 

Nie będzie nowego poziomu świata. GS w tier 5 będzie od 256 do 286. Za pomocą tej "optimization station" i division tech, będzie można podnieść GS sprzętu.

Zobaczymy jak to będzie do końca bo strasznie kluczyli odpowiadając na pytanie.

 

 

No i stamina wraca do tego co było przed 1.6, czyli 1 pkt to 30 staminy, a nie 15 jak teraz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 7.09.2017 o 09:16, donsarcasm napisał:


 

 


Wydaje mi się, że lepiej by było gdybyś założył sobie set np napastnika z klata Barretty i żółtymi rekawicami, które dają +7% szansy na krytyka. W całym ekwipunku skalibrowac szansę na krytyka gdzie tylko się da. Do tego PM z talentami (nie pamiętam nazw) +5% szansy na krytyka, +15% do obrażeń krytycznych i 10% większe obrażenia dla celów będących max 10 metrow od Ciebie. Mody na broni też wszystkie nastawione na krytyki. Powinieneś osiągnąć 60% szansy i cos w granicach +100% obrażeń krytycznych.

No i oczywiście przy czymś takim pakowanie w elektronike i przyspieszenie jest trochę bez sensu.

To tylko moja opinia, ale jesli chodzi o PvP to po patchu 1.6 PM>karabinki

 

 

 

Przy tym  zestawie mam 114 % obrażenia krytyczne

Dnia 7.09.2017 o 09:16, donsarcasm napisał:

 

6c71dd3f-09f6-4ad5-baa1-bcdee049740b.PNG

Edytowane przez literat
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szansa  na krytyka to ok 30 %. Cały czas jeszcze pracuje nad tym zestawem i mam jeszcze sporo do poprawienia  Grając w czwórkę  nastawiamy się  na bossów , zrzuty i załatwiamy rogali.

Jeżeli prawdą jest że w nowej aktualizacji wyeliminują  przypadkowy strzał w sojusznika  który czyni  nas rogalami to super . Często jest taka zadyma  że przebiega ci sojusznik  i  jedna przypadkowa  kulka  w niego

roz.....ala  nam  grę

Edytowane przez literat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to mój wariant dps. Szansa na kryta 40%, obrażenia 107, obrażenia od MP5 N 27,6 tyś. Obrażenia od M4 28,6 tyś 7da2a0396f1cc89f1ac2ec1ab2f2f4bd.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Daje to radę z taką wytrzymałością?
To ma dawać radę z napindalaniem na bastionie. Zdrowie sprawa drugorzędna. Jak dps to dps. Sprawdzę to powiem. Zasada jest jedna - zabij gościa zanim on w ciebie wceluje. Ale to jest dps koncepcyjny ( jak z samochodami znanych marek), czy wejdzie do seryjnej produkcji? Się zobaczy. Wczoraj grałem zestawem podobnym, z mniejszym dpsem o jakieś 90 tyś. I powiem że fajnie się grało. Zdrowie nadrabiam szprycą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta gra PVP nie jest  skillowa. Grupa rozwali wszystko

Prawdziwe gry  gdzie liczy się  twoje umiejętność to Halo Gearsy  i far cry  predaator

Na PS4  nie ma takich  gier

DZ wchodzę i mamy takie same szanse  zestaw nie ma znaczenia tylko liczy sie twój  własny skill. Takie coś powinno być

 

Edytowane przez literat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
K...a jak ja nie lubię tego bastionu...

 

 

 

 

DZ lepszy w takiej odsłonie? Gdzie przypadkowy strzał robi z Ciebie mięcho dla innych? Nie. Bastion to PVP typowe. Tu wiemy że przeciwnik jest. Jest drużyna ( teraz dwie) i jest drużyna przeciwnika ( teraz dwie). I mamy proste zadanie - zdobycie, eliminacja. I to mi się bardziej podoba niż DZ gdzie gość ( sprzymierzeniec, gracz ( jeszcze nie rogal), neutralny ) wali w Twoje plecy i jest happy, on jest zaje..sty gracz. Taki Widdz, wiele razy widziałem ( na youtubie of kors) jak tak robił. Bastion ma zasady, jak w dobrych grach pvp i tyle. A że jest tam meksyk? Cóż. Na DZ spotykasz rogli albo nie, na Bastionie walczysz 8vs8. Ale z zasadami. No dobra, Widdz jest gracz zaje...ty. to też widziałem. Chodzi mi głównie o zasady.

Ta gra PVP nie jest  skillowa. Grupa rozwali wszystko

Prawdziwe gry  gdzie liczy się  twoje umiejętność to Halo Gearsy  i far cry  predaator

Na PS4  nie ma takich  gier

DZ wchodzę i mamy takie same szanse  zestaw nie ma znaczenia tylko liczy sie twój  własny skill. Takie coś powinno być

 

Powiedział to gościu który gra w drużynie. Jeszcze raz - The Division to jest gra drużynowa( taki był i jest zamysł tego tworu). Przeczytaj co napisałeś parę postów wcześniej. Zestaw nie ma znaczenia? Tylko skill? Kuźwa wytłumacz mi to, zgodnie z zasadą" człowiek uczy się całe życie" chcę posiąść tę wiedzę.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



DZ lepszy w takiej odsłonie? Gdzie przypadkowy strzał robi z Ciebie mięcho dla innych? Nie. Bastion to PVP typowe. Tu wiemy że przeciwnik jest. Jest drużyna ( teraz dwie) i jest drużyna przeciwnika ( teraz dwie). I mamy proste zadanie - zdobycie, eliminacja. I to mi się bardziej podoba niż DZ gdzie gość ( sprzymierzeniec, gracz ( jeszcze nie rogal), neutralny ) wali w Twoje plecy i jest happy, on jest zaje..sty gracz. Taki Widdz, wiele razy widziałem ( na youtubie of kors) jak tak robił. Bastion ma zasady, jak w dobrych grach pvp i tyle. A że jest tam meksyk? Cóż. Na DZ spotykasz rogli albo nie, na Bastionie walczysz 8vs8. Ale z zasadami. No dobra, Widdz jest gracz zaje...ty. to też widziałem. Chodzi mi głównie o zasady.


Chodziło mi raczej, że nie lubię rozgrywek typu capture the flag. Nie grałem za dużo w bastion, mam raptem 11 level i tylko 7 wygranych pojedynków. Zawsze trafię do bandy debili, gdzie 2 zostaje w miejscu bo pewnie poszli zrobić kanapki czy coś w tym stylu a kolejnych dwóch leci ubijać bossów albo obstawiać doładowanie taktyczne, które nawet jeszcze nie jest gotowe. Dzisiaj odpaliłem sobie bastion po dobrych 3 miesiącach i ani razu nie przekroczylismy 6k punktów. Przecież to k... masakra. Wolę grać solo gdzie sam sobie jestem żaglem i sterem a nie być zależnym od randomow.

Idę kogoś powkur... w DZ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×