Skocz do zawartości
bernardstore cer

Nowe hasło do PSN po usunięciu starego przez Sony

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Jak wiadomo Sony skaswało hasła wybranym użytkownikom PSN w Europie. Niestety padło także na mnie. Chcę ustalić sobie nowe hasło poprzez opcję  '' zapomniałem hasła '' . Wszystko byłoby pięknie, gdyby nie to, że aby uzyskać nowe hasło trzeba podać swój email (co uczyniłem) oraz datę urodzenia, którą zakładając psn podałem całkiem zmyśloną i jak łatwo się domyślić zapomniałem...... :shok:   Proszę o pomoc !!!!!!!   Szkoda mi trofeów, a także jeszcze ponad półrocznej subskrypcji ps+. Co mam teraz zrobić ??? Może wiecie na jaki adres mail mam napisac do sony w tej sprawie,albo ktos juz miał podobny przypadek...  Z góry dzięki.

P.S teraz to SCEE ostro mnie zdenerwowało. mogli by chociaż powiadomić że będzie odbywało się taki crachowanie haseł.........

 

 

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem tylko ze ja mam prawdziwego maila i date urodzenia natomiast wyskakuje mi ze "identyfikator nie pasuje" czasem ze nie istnieje ze nie mozna wykonac operacji na ps vita natomiast wyskakuje NP-2068-6. Nie mam pojecia co sie dzieje i jak temu zaradzic.

Pomocy !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

COK_FeaturedImage_PL.png

 

 

 

Na życzenie użytkowników produktów Sony Centrum Obsługi Klienta (0 801 230 000) wydłuża godziny pracy i zwiększa liczbę konsultantów

 
Sony Computer Entertainment Polska ma przyjemność poinformować, że wyszła naprzeciw prośbom klientów, wydłużając godziny działania Centrum Obsługi Klienta w dni powszednie i wprowadzając dyżury w sobotę. Na związane z PlayStation pytania odpowiadać będzie większa liczba konsultantów.
 
Po wydłużeniu godzin pracy Centrum Obsługi Klienta (0 801 230 000) zapraszamy do dzwonienia:
 
- od poniedziałku do piątku w godzinach - 9.00-21.00
- w soboty w godzinach - 9.00-17.00
 
UWAGA! 30 XI 2013 oraz 1 XII 2013 Centrum Obsugi Klienta będzie odpowiadało na Państwa pytania w godzinach 9.00 - 21.00
 
Nasi konsultanci z przyjemnością odpowiedzą na Państwa pytania.
 
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po 15 minutach czekania miałem dość, ale w poniedziałek będę walczyl dalej. Sprawa wygląda dziwnie. Ktoś umie to wyjaśnić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×