Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ja bym tego linka nie klikał. Jeśli naprawdę czujecie potrzebę zmiany hasła to zmieńcie je ręcznie z poziomu konta i włączcie sobie weryfikacje dwuetapowa koniecznie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Link bezpieczny, hasło zmienione, co do weryfikacji 2 etapowej to nie zawsze jest ok. Zwłaszcza jak koledze na innym kontynencie przyjdzie sms z kodem :)
Co do zmiany hasła wydaje mi się że kolega@krzyzak86 ma rację.

Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam zamiar z kolega kupic nba 2k18 na koncie amerykanskim i chodzi mi o gre na 2 konsolach

Czy powinno to wygladac tak

Tworze konto na usa psn i ustawiam jako podstawowe.

Kupuje gre pobieram i moge grac na swoim normalnym profilu

Kolega natomiast loguje sie na to konto usa z nba 2k18 pobiera i tylko na nim moze grac.


A jak to wyglada z online wtedy? czy oby dwa konta moga grac online jednoczesnie?

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie mogę zalogować się do PSN, wyskakuje mi info , błędny login. Właśnie znalazłem wiadomość na mailu z dnia wczorajszego, ze twój identyfikator PSN został zmieniony. Jednak ja nic nie zmieniałem, internet działa normalnie. Pomoże ktoś ? Macie może jakiś numer tel. do obsługi ?Nie mogę znaleźć . 

Edytowane przez Baczek867

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Numeru do obsługi nie znam ale wygląda na to, że ktoś ukradł Ci konto! Masakra...
Dlatego najlepiej mieć jak najmniej znajomych a przede wszystkim w opcjach ustawić by tylko znajomi Twoi mieli dostęp do widoczności Twojej aktywności. Najlepiej wyłączyć wszelkie powiązania konta z innymi jak 2k, ubi itp. A jak już to potrzebne to najlepiej hasło mieć całkiem inne. No i najważniejszą sprawa to nie zapominać o włączeniu dwuetapowej weryfikacji.

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ładna lipa :38_worried: nawet nie pamietam czy miałem kartę podpięta :38_worried: z konta nic nie ubyło wiec mam nadzieje ze ja usunąłem :38_worried: jprdl :38_worried: Panowie chociaż jakiś adres mailowy do nich macie ?? 21 wiek i nie ma kontaktu z nimi ....

Edytowane przez Baczek867

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Dzięki kill, ale oczywiscie pomoc nieczynna, koles podaje adres strony, ktory jak wpisuje, przenosi mnie na strone głowna PS. Tam oczywiscie przechodze wszystkie kroki zwiazane z podaniem na czym polega problem, na koncu wyskakuje zebym zadzwonil do swojego uslugodawcy internetowego, w celu odblokowania portów, żenada. 7-letnie konto poszlo do kosza, gry zakupione w PS do kosza ..... roczna subskrypcja do kosza. Miał ktoś taki problem ? Jest to do odzyskania, czy raczej sie nastawiac ? Może jakis reset konsoli, odbudowanie bazy danych czy cos ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz skontaktować się z pomocą. Z tego co wiem to jest szansa na odzyskanie konta.
Pamiętaj, że weryfikacja dwuetapowa konta to podstawa bo każde nowe logowanie wymaga uwierzytelniania jednorazowym kodem SMS.

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zadzwoń w poniedziałek.
Podaje się straty mail i datę urodzenia ...chyba że coś się zmieniło.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No racja, przyznaje się że dwuetapowej weryfikacji niestety nie miałem :38_worried: jest nauczka, sprobuje w takim razie po weekendzie zadzwonic, dzięki Panowie za pomoc. Łapska poucinac .....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam identyczną sytuację. Wszystko ogólnie było okay. Grałem dzisiaj ze znajomymi w Destiny 2, gdy nagle wyrzuciło mnie z gry.

Nagle też dostałem maila, że identyfikator został zmieniony:( Z automatu zablokowałem kartę.

Jednak konto da się odzyskać, trzeba zadzwonić do obsługi klienta i oni prześlą link weryfikacyjny na 1 maila z jakim powiązane było konto.

Trzeba tam jeszcze podać datę urodzenia i chyba login PSN.

Z drugiej strony jak mogło do tego dojść?? Hasło to samo mam od roku, a na kompie się nie logowałem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, dangerman napisał:

Mam identyczną sytuację. Wszystko ogólnie było okay. Grałem dzisiaj ze znajomymi w Destiny 2, gdy nagle wyrzuciło mnie z gry.

Nagle też dostałem maila, że identyfikator został zmieniony:( Z automatu zablokowałem kartę.

Jednak konto da się odzyskać, trzeba zadzwonić do obsługi klienta i oni prześlą link weryfikacyjny na 1 maila z jakim powiązane było konto.

Trzeba tam jeszcze podać datę urodzenia i chyba login PSN.

Z drugiej strony jak mogło do tego dojść?? Hasło to samo mam od roku, a na kompie się nie logowałem...

No to wyglada na to, ze jakaś większa akcja to mogła być . Kolego ale odblokowałes już ?? Bo ja się nie mogłem tam dodzwonić, nie pracują chyba w weekend ??  Nasuwa się jeszcze pytanie, po co to kradną jak konto jest do odzyskania, po to żeby pograć dwa dni? Czy liczą na podpięte karty kredytowe .

Edytowane przez Baczek867

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba odzysk skradzionego konta nie jest 100 procentowy.

Zresztą niektóre konta są dużo pieniędzy warte a do tego karta kredytowa. Nie wiem w sumie sam czy mam rację ale oby to w końcu się skończyło bo niektórzy mają kupionych gier na grube tysiące złotych.

 

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie konta nie koniecznie są używane jako główne. Zaraz dane konta lecą na Plati czy inne serwisy.
Karta podpięta do konta nic nie wnosi a jedynie może zaszkodzić.
Jeżeli ktoś coś kupi a Ty to anulujesz używa bank to ci wyskoczy debet na koncie PSN i albo to spłacisz albo masz bana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2FA to podstawa, na koncie mailowym również polecam włączyć.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś rozmawiałem z kolegą miał tak samo jak niektórzy z Was.

Gra w Destiny2 nagle go wyyebalo z gry, po chwili monit na maila o zmianie maila i hooy... Zero grania
Grubsza afera, ale klamliwe bjacze z Sony milczą... Jak zawsze nic się nie stało... Masakra....

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masakra, ja akurat Destiny nie posiadam. Grywam w UFC2 i MXGP3 , w piątek o 18 wyłączyłem konsole po wygranej walce w UFC . Kiedy włączyłem konsole o 22 już było po zawodach brak możliwości zalogowania. Myślałem może , ze jakiś desperat po przegranej online, zrobił mi taki wałek. Potem odczytałem tego maila o zmianie danych. Gdyby nie to ze szkoda mi tego konta, sprzedałbym ta konsole i zakupił X tak mnie to wszystko zniesmaczyło . Weekend to najlepszy czas na granie przy browarku a tu lipa :)  zobaczymy co uda się jutro załatwić, jak będą robić jakieś problemy albo będą kazali czekać nie wiadomo ile na rozpatrzenie, to podziękuje tej platformie . 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez śmierdzi jakimś wałkiem, miałem ostatnimi czasy jakieś wiadomości dziwne + zaproszenia do znajomych, jednak nie zwracałem na to uwagi bo MXGP3 jest na tyle egzotycznym tytułem, ze 3/4 społeczności to Francja, Hiszpania itd.... wiec myślałem ze ktoś z serwera się odzywa .... Może ktoś już się czaił na konto i wleciał z partyzanta przy piątku .  Fakt ze to tez trochę moja wina, ze względu na to ze nie miałem tej dwuetapowej weryfikacji, wtedy może by tego nie złamali . 

Jeszcze jedna rzecz mnie zastanawia, jak odpalę konsole to przy moim profilu widnieje tez żółty plusik co pokazuje ze na koncie jest wykupiona subskrypcja, jednak po jakiś 2 minutach plusik znika, to jest normalne ? 

Edytowane przez Baczek867

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie złamali by bo przy próbie zalogowania na Twoje konto potrzebowali by kod jednorazowy, który przyszedłby na Twój telefon.

@krzyzak

To co pokazałeś to jest próba kradzieży konta. Nie można odpowiadać ile masz lat.

Ja.z dwa tygodnie temu chyba też dostałem zaczepkę ale nawet nie odpisałem na słowo Hi bądź Hello.

 

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co daje im to pytanie? Po jednej odpowiedzi nie ukradną ci konta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Kolos28 napisał:

Nie złamali by bo przy próbie zalogowania na Twoje konto potrzebowali by kod jednorazowy, który przyszedłby na Twój telefon.

@krzyzak

To co pokazałeś to jest próba kradzieży konta. Nie można odpowiadać ile masz lat.

Ja.z dwa tygodnie temu chyba też dostałem zaczepkę ale nawet nie odpisałem na słowo Hi bądź Hello.

 

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Też ostatnio dostawałem takie wiadomości, próby zaczepki, prośby o dodanie do znajomych. Profile bez awatara, ogólnie olewałem i usuwałem. Widać jakaś zorganizowana akcja cwaniaków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do tej sytuacji to nie wina Sony. To niestety wina użytkowników którzy nie zabezpieczyli kont odpowiednio.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×