Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

17 minut temu, SkibaPL napisał:

W tej grze jest poziom trudnosci czy im dalej tym trudniej? smigam sobie tym stratosem w karierze i pomimo tego ze 1 odcinek potrafie powtarzac 10x po idiotycznych bledach to zapas sekund przed 2 miejscem jest ogromny. Oczywiscie wszystkie absy i inne pierdoly sa wylaczone ale samego poziomu trudnosci w opcjach nie znalazlem.

Raczej bym powiedział, że co klasa pojazdów to inny poziom trudności. W sensie cooperem łatwiej jest wygrać na Masters niż takim autami z 2010 przykładowo. Oczywiście tak czy siak się podnosi z każdymi mistrzostwami. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, SkibaPL napisał:

W tej grze jest poziom trudnosci czy im dalej tym trudniej? smigam sobie tym stratosem w karierze i pomimo tego ze 1 odcinek potrafie powtarzac 10x po idiotycznych bledach to zapas sekund przed 2 miejscem jest ogromny. Oczywiscie wszystkie absy i inne pierdoly sa wylaczone ale samego poziomu trudnosci w opcjach nie znalazlem.

 

Ile już rajdów Stratosem przejechałeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1 mistrzostwo a ile tam odcinkow jest to nie wiem ale zaczalem juz kolejne. Wczesniej przejechalem mini i tam mozna na pelnej z redukcja wchodzic w zakrety a stratosik to co innego : ) wywija dupa az milo ewentualnie drzewo i restart :1_grinning:

Ogolnie mialem mala przerwe i znow wrocilem do kiery. Dirt Rally i Project Cars ogrywany na zmiane w oczekiwaniu na Dirt 4.

Edytowane przez SkibaPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to życzę powodzenia w dalszych. zwłaszcza Szwecji...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, cwir napisał:

zmiana języka w menu konsoli trwa jakieś 10 sekund. trasy w Dirt Rally się ładują po kilka minut.. przemyśl może co tu faktycznie jest uciążliwe :)

 

Wszystko się zgadza, co nie zmienia faktu, że słabym posunięciem ze strony gier jest brak możliwości zmiany języka z poziomu konsoli.. Kiedyś było to możliwe w prawie każdej grze -> czasy PSX i PS2, dziś to już przeszłość. No, ale trudno. Długość ładowania odcinków póki co jakoś szczególnie mnie nie przeraziła, jestem wytrwaly pod względem wczytywania gier -> Wiedźmin, The Last Guardian. 

 

Gierka fajna. Póki co w karierze idzie mi dobrze, mam nadzieje, że tak jak mówicie - z czasem będzie tylko trudniej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak ustawić asysty na padzie jak dopiero zaczynam przygodę z grą?

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko OFF. I koniecznie kup Stratosa jak będziesz miał do wyboru :thumbsup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem Dirt Rally i dowiedziałem się że....... mega lamię :22_stuck_out_tongue_winking_eye:

 

Jakieś porady ? Bo dawno nie grałem w żadne gry z jakimś konkretnym modelem jazdy.

Edytowane przez Wroblos
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, Wroblos napisał:

Kupiłem Dirt Rally i dowiedziałem się że....... mega lamię :22_stuck_out_tongue_winking_eye:

 

Jakieś porady ? Bo dawno nie grałem w żadne gry z jakimś konkretnym modelem jazdy.

Grasz na padzie czy kierownicy? Zacznij od coopera i po prostu jeździj dużo. Ta gra jest bardzo wymagająca. Ja nawet na kierownicy zdarza mi się często powtarzać po kilka razy odcinek, a gram już sporo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, mikelsgrom1 napisał:

Grasz na padzie czy kierownicy? Zacznij od coopera i po prostu jeździj dużo. Ta gra jest bardzo wymagająca. Ja nawet na kierownicy zdarza mi się często powtarzać po kilka razy odcinek, a gram już sporo.

 

Pad, ja wolę zacząć od przyzwyczajenia się do gry a dopiero bawienie w kierownicę i inne tego typu gadżety, bo inaczej to zbędny wydatek, przynajmniej tak myślę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Wroblos napisał:

 

Pad, ja wolę zacząć od przyzwyczajenia się do gry a dopiero bawienie w kierownicę i inne tego typu gadżety, bo inaczej to zbędny wydatek, przynajmniej tak myślę.

No to po prostu tak jak piszę zacznij od coopera. Asysty off, chyba, że będzie ci ciężko to ON. Ta gra jest stworzona do kierownicy, co nie znaczy, że na padzie nie da się grać. Ja jednak nie dałem rady (oprócz coopera) i kupiłem do tego kierownicę. Ale przed tym parę miesięcy jeździłem na padzie. Przyzwyczajenie się do gry jest bardzo na miejscu, bo gra nie wybacza błędów i trzeba dobrze poznać trasy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Wroblos napisał:

Pad, ja wolę zacząć od przyzwyczajenia się do gry a dopiero bawienie w kierownicę

 

Pierwszy raz czytam taką bzdurę. Jeśli chcesz poznać grę i się do niej przyzwyczaić, to graj od razu na kierownicy.

Inaczej tracisz dużą część zabawy, a potem, tak czy inaczej będziesz musiał się jej uczyć od nowa, bo gra padem,

a kierownicą, różnią się gigantycznie.

 

Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

jeżeli z jakichś przyczyn, ktoś jeszcze nie zakupił sobie gry, to mamy teraz darmowy weekend na Steam PC.

Także zachęcam do testowania.

 

Pozdrawiam :)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie macie jakieś ciekawe ustawienia pada?

 

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak wygrać rajd Finlandii?? z żadnym innym nie mam problemu, nawet na poziomie professional a w Finlandii po 4 oesach auto tak rozwalone - chyba przez te skakanie że tracę po 20 sekund na oesie jak jest ten długi powyżej 10 km. a przecież trzeba cisnąć i cisnąć 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
52 minuty temu, Shatan napisał:

jak wygrać rajd Finlandii?? z żadnym innym nie mam problemu, nawet na poziomie professional a w Finlandii po 4 oesach auto tak rozwalone - chyba przez te skakanie że tracę po 20 sekund na oesie jak jest ten długi powyżej 10 km. a przecież trzeba cisnąć i cisnąć 

Zawieszenie ustaw wyżej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawieszenie nie pomoże wygrać, a na pewno nie jego wysokość. Jeśli już, to pozostałe ustawienia, jak dyfer, biegi, etc.

Ale kluczem jest prędkość przez cały odcinek. Gdzieś, kiedyś jakiś filmik wrzucałem. Ale tu właśnie prędkość jest najważniejsza, jak nigdzie indziej.

 

Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, xenomorph napisał:

Zawieszenie nie pomoże wygrać, a na pewno nie jego wysokość. Jeśli już, to pozostałe ustawienia, jak dyfer, biegi, etc.

Ale kluczem jest prędkość przez cały odcinek. Gdzieś, kiedyś jakiś filmik wrzucałem. Ale tu właśnie prędkość jest najważniejsza, jak nigdzie indziej.

 

Pozdrawiam :)

Pisałem o zawieszeniu w kontekście uszkodzeń samochodu po skokach w Finlandii.

Edytowane przez Lewy69

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cisne ile fabryka dała,  tylko po 4 oesach pojawiają się kontrolki radiator i silnik a błędów raczej nie popełniam a jak popełnie to restart... dla mnie najgorszy rajd w grze :1_grinning:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Shatan napisał:

Cisne ile fabryka dała,  tylko po 4 oesach pojawiają się kontrolki radiator i silnik a błędów raczej nie popełniam a jak popełnie to restart... dla mnie najgorszy rajd w grze :1_grinning:

No to spróbuj zrobić to co ci napisałem powyżej .Auto po skoku obija podwoziem o glebę i dochodzi do uszkodzeń.Podnieś zawieszenie. 

Edytowane przez Lewy69

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Orientuje się ktoś czy są jeszcze jakieś aktualne ligi? Na oficjalnej stronie są ligi, ale wszędzie pusto :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra ktoś w dirta na VR jak wrażenia i czy potrzebna jest do tego kamerka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do kazdej gry vr musisz miec kamerke kolego. A dirt calkiem spoko na Vr ale jednsk dla mnie Driveclub wygrywa w wyscigach aktualnie

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat widze przycichl a ja jako archeolog odkopalem ta produkcje (co prawda na PC).

Na padzie to balem sie ze pad ulegnie dewastacji (rzut o sciane, rzut o podloge, rzut przez okno - dobrze ze mieszkam na parterze :P)

Na kierownicy pierwsze zetniecie z mini i poleglem masakrycznie.

Rozpoczalem poszukiwania (bo rally to nie moja brozka wole wozy drogowe na torach - ale takie cuda to byly w GT6, pozniej przesiadlem sie na pCARS) w koncu zrozumialem o co biega.

Wozy rally maja innaczej ustawiony obrot kolem.

 

Krok 3 na w tym wpisie na blogu CM wyjasnia jakie przelozenia sa w grze dla jakich wozow: http://blog.codemasters.com/dirt/06/dirt-rally-force-feedback-update/

I zrozumialem na czym polegal moj problem 900stopni w mini po prostu bylo dla mnie za duzo.

Zredukowalem moze realizm ale ustawilem kolko na 540 stopnie, i od razu lepiej.

Ale dalej dla mnie to pot. krew i łzy.

Za to pierwsze przejechanie czysto bez okrzyku "I believe I can fly" dalo mi taka satysfakcje ktorej nie mialem dawno (kij z tym ze czas kijowy) ale poczucie progresu byl juz z kolejna proba kiedy to moj czas sie poprawil znaczaco, z kazda kolejna roznica byla mniejsza.

 

Jak nie przepadam za Rally bede do tej gry wracal nawet jesli tylko po to zeby pocwiczyc odcinki roznymi wozami w trybie szybkiej gry. Bo satysfakcja niesamowita.

 

Tutaj jest ziomus co lubi literke K (ma pare kanalow xK) ktory pieknie bardzo emocjonalnie a jednoczesnie fajnie podsumowal czymze dla niego jest DiRT Rally.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×