Welcome to PS Site Forum - ... o PLAYSTATION wiemy wszystko!

Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji. Po zarejestrowaniu i zalogowaniu się, będziesz w stanie dostosować swój profil, otrzymywać punkty reputacji jako nagrodę za złożenie zawartości, a także komunikować się z innymi użytkownikami za pośrednictwem prywatnej skrzynki, plus wiele więcej! Ten komunikat zostanie usunięty po zalogowaniu się.

Patricko

Warlock

73 postów w tym temacie

loOkGjG.jpg

 
Tutaj możecie rozmawiać na wszelakie tematy związane z Warlockiem.
Buildy, itemy, questy, pvp, pve. Wszystko właśnie w tym temacie!
Wszyscy miłośnicy Warlocków, jednoczcie się! :biggrin:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Może ktoś opisać główne cechy tej klasy, bo akurat nią gram, a wybieralem na czuja.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No to cechy poznasz na własnej skórze.. :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

imo warlock jest obecnie najciekawszą postacią i daje najwięcej frajdy z gry. Każdy lubi co innego, ale fajny cc, duża mobilność i aoe robi wrażenie. Poza tym to jak przygotowane są umiejętności od strony technicznej, mechanicznej a przede wszystkim wizualnej cieszy oko ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mój main na start to również warlock :))

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

pozwole sobie trochę rozwinąć temat. Gram warlockiem od Alfy, pve i pvp. Moje wrażenia co do dwóch ważnych kwestii. Po pierwsze granat - zdecydowanie lepiej sprawdza się granat numero uno, nie te smieszne gwiazdki które latają gdzie bądz a " czarna dziura". Można nią skutecznie zablokować na 2-3 sekundy wejście na daną strefę, co więcej początkowy wybuch zadaje całkiem przyjemne obrażenia.  Druga kwestia to nasz speciał - i chyba najwazniejsza uwaga - LUDZIE CELUJCIE :biggrin: to nie automat jak u Titana, i nie klikanie jak u Huntera, tutaj albo trafisz, albo spaliłeś. Chryste panie, ile razy już odpaliłem to cudo w złym momencie, bądz pomyliłem się w ferworze walki o metr czy dwa. Nie zmienia to faktu, że speciał naszej klasy daje nam dużą przewagę nad innymi, gdyż w 1 momencie z dość dużej odległosci można sciągnąć kilku graczy na raz. Jedyną wadą jest dość długi czas ładowania, wiem, wygląda epicko ale w tym czasie cały czas dostajemy bęcki od gosci, którym właśnie zamierzamy posłać na głowe tone energii. Co do subclasy, macie jakieś odczucia po przeglądnieciu tamtych skilli/talentów?

Edytowane przez zibenn
1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hej,

Grałem tylko w Bete, gdzie przeciągnąłem Warlocka przez wszystkie misje, inste i pvp i jak narazie to według mnie najciekawsza klasa. Wybór był w miarę oczywisty biorąc pod uwagę, że we wszytskie RPG'gi gram casterami- choć tu wygląda to nieco inaczej, to mimo wszystko jest jakieś nawiązanie.

Inna kwestią jest fakt, że subklasa według mnie będzie miała elementy supportu reszty drużyny co całkowicie mnie przekonuje by spędzić z tą klasą więcej czasu (drugi w kolejce jest Bladedancer, ale to w innym wątku trzeba pogadać).

Na dzień dzisiejszy uważam, że subklasa mogła by mieć więcej umiejętnosci wspomagających cały team, może jakies lekkie leczenie :) - choć może w akcji to wygląda dużo lepiej niż na papierze atm.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

pozwole sobie trochę rozwinąć temat. Gram warlockiem od Alfy, pve i pvp. Moje wrażenia co do dwóch ważnych kwestii. Po pierwsze granat - zdecydowanie lepiej sprawdza się granat numero uno, nie te smieszne gwiazdki które latają gdzie bądz a " czarna dziura". Można nią skutecznie zablokować na 2-3 sekundy wejście na daną strefę, co więcej początkowy wybuch zadaje całkiem przyjemne obrażenia.  Druga kwestia to nasz speciał - i chyba najwazniejsza uwaga - LUDZIE CELUJCIE :biggrin: to nie automat jak u Titana, i nie klikanie jak u Huntera, tutaj albo trafisz, albo spaliłeś. Chryste panie, ile razy już odpaliłem to cudo w złym momencie, bądz pomyliłem się w ferworze walki o metr czy dwa. Nie zmienia to faktu, że speciał naszej klasy daje nam dużą przewagę nad innymi, gdyż w 1 momencie z dość dużej odległosci można sciągnąć kilku graczy na raz. Jedyną wadą jest dość długi czas ładowania, wiem, wygląda epicko ale w tym czasie cały czas dostajemy bęcki od gosci, którym właśnie zamierzamy posłać na głowe tone energii. Co do subclasy, macie jakieś odczucia po przeglądnieciu tamtych skilli/talentów?

No więc jeżeli chodzi o subclasę Sunsinger to będzie to świetny support dla grupy, ale jednak wolę Voidwalkera. Nic nie podoba mi się tak bardzo jak nova bomb :biggrin: no i oczywiście pierwszy granat jest absolutnie mistrzowski, zwłaszcza, że szybciej się ładuje jak trafiasz atakiem wręcz. Space magic 4 life!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Sunsinger to będzie typowe drzewko pod rajdy właśnie. Void świetnie śię sprawdzał w strikach ale podejrzewam że na rajdzie już tak dobrze nie będzie :) Ja tam bardzo ciekawy jestem właśnie tego Sunsingera nawet kosztem nova bomb

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mam ogromną prośbę. Czy jakiś spec od angielskiego może przetłumaczyć drzewko talentów sunsigera nawet tak z grubsza?...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dziękuję kosciarz, upewniles mnie co do wyboru klasy. Ten spec na rajdach będzie nieziemsko potrzebny! Jest kapitalnie!

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tu masz jeszcze cos .

Opaska na drugim rox.

Edytowane przez kosciarz

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tez sie zapatruje na sunsingera, chyba najlepsza opcja dla osób z kiepskim skillem, preferujacych gre jako supporter ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tez sie zapatruje na sunsingera, chyba najlepsza opcja dla osób z kiepskim skillem, preferujacych gre jako supporter ;)

 

Wręcz przeciwnie @Laptok :) Sunsinger to będzie opcja dla ogranych locków już. Oprócz huntera (mogę się mylić) który to czy wybierzesz 1 czy 2 drzewko zawsze będzie ten damage dealer. U locka i tytana 2 drzewko jest typowe pod rajdy wlasnie. Jestem bardzo ciekaw jak będzie się sprawdzał sunsinger na PvP ale sądząc ze skili to czarno to widze :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Swietnie to ujołeś Diu.

 

Zaufajcie mi, grałem przez wiele lat w gry MMO, jako tank ( tutajże Tytan ) dmg dealer i heal ( tutajze warlock ) I zdecydowanie NAJTRUDNIEJSZA ROLA W INNYCH GRACH TO WLAŚLNIE HEAL. Musisz mieć doskonały przegląd pola walki, obserwować rozwój sytuacji, być mobilnym i reagować na bieżąco na to co się dzieje. Nie umniejszam tutaj roli innych klas, ale tank po prostu skupia się na przyjmowaniu jak najwiekszej ilosci obrażen, dpsy napieprzają we wszysko co się rusza, a My, healerzy :

- napieprzamy

- leczymy

- sprawdzamy co się dzieje

- etc etc w kółko

 

 

Nie mówię, ze w destiny będzie tak samo - ale sunsinger jest Bardzo wymagającym drzewkiem, z bardzo wybiurczym i wyspecjalizowanym boostem, a co najgorsze nie mozesz się z nim spoznic nawet o sekundę, gdyz wypada to nie kozystnie dla reszty druzyny, a taki Rajd na Hardzie wymaga co do sekundowego zgrania ( tak mysle ).

Supporter to zawsze najtrudniejsza klasa. Celować po 3 miesiacach w koncu każdy sie nauczy, a mieć odpowiedni przegląd sytuacji i boostować  swoją ekipe lub ją ratować własnie w tym odpowiednim momencie - to mają nieliczni :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bym, aż tak nie przesadzał i nie porównywał Destiny aż w takim stopniu do MMO. Samo Bungie powiedziało żeby nie zapominać że jest to po pierwsze gra FPS.

Wydaje mi się, że jak będziemy mieli odpowiednią siłę ognia i  odpowiedni skill da radę każdym zestawem postaci ukończyć raid.

Wątpię żeby próg wejścia do raidów był aż tak wysoko ustawiony żeby trzeba będzie skille używać co do sekundy.

Mimo wszystko mam nadzieję że będzie to wszystko jak najbardziej zbliżone do dobrych systemów MMO gdzie bez dobrej grupy nie damy rady.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

moze faktycznie troche przesadziłem, ale wydaje mi się ze nie kazdym teamem da sie rajd skonczyc, na pewno nie na hard.3 lockow albo 3 hunterow na bank nie da rady

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie wiem w jakie MMO grałeś, ale heal nie jest najtrudniejszą rolą... a na pewno nie tak wymagającą jak twój opis i porównanie do tanków i dps'ów.

Filarem grupy zawsze był tank. Co z tego jak dobry heal, jak moby biegają gdzie chcą, Nawet jak wszystko trzyma to sam musi poprawnie rotować CD, aby healer nie spalił się z many.

Jak tankowie i dps'y ogarniają to healer ma najłatwiej.

(Wzorowałem się na WoW'ie)

 

Wracając do Destiny: Całkowicie zgadzam się z wypowiedzią Shemaforash'a.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Destiny to faktycznie inne MMO niż to jak np WoW. Ale wracając do wcześniejszych wypowiedzi na temat WoWa muszę Ci przyznać rację @lazienkowicz że dało się przejść instancje bez healera igłówną rolę odgrywał tank (dobry tank + dobry gear + masa potionków). Na rajdach już sprawa wyglądała dużo inaczej. Tanki uber tank bez rozgarniętych healerów padał jak mucha. Jeśli ktoś nie grał healerem na rajdach to raczej nie zrozumie o czym mówie. Healer z pozoru nie ma wcale najłatwiej. Jeśli leczy tanka a tank padnie to chyba wiesz kto kolejny przejmuje aggro :) i jak to się ma na dalsze konsekwencje. Reasumując .... tank zawsze zbierał na siebie aggro ale bez dobrego healera który też musiał umieć nie przeaggrować to tylko mięso :)

 

Ale wracając do Destiny to macie rację że to trochę inna gra. Niemniej jednak jak pisali wcześniej że najlepszy skład na rajdy to właśnie 2 tytanów 2 hunterów i 2 locków więc coś w tym musi byc. Support od tytana i locka musi mieć jakieś uzasadnienie w tym. Zobaczymy już niedługo. Pozdrawiam i sorki że trochę odbiegłem od głównego tematu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

 

Jak tankowie i dps'y ogarniają to healer ma najłatwiej.

(Wzorowałem się na WoW'ie)

 

 

Ja również wzoruje się na WOWie, jednak moje odczucia są nieco inne. Chodziło mi głownie o rajdowanie na poziomie heroic w topowych gildiach ( bo w takiej byłem) . 

Nie ma sensu robić offtopa, faktycznie każdy z nas ma trochę racji. Oby leczenie warlockiem było tak samo przyjemne jak leczenie w innych grach, ba nawet przyjemniejsze! Gdzie indziej medyk może strzelić komuś salwe w pysk z szotguna?:D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.