Skocz do zawartości
ONE

PVP - Player vs Player

Rekomendowane odpowiedzi

Temat poświęcony na dyskusje wokół trybu pvp.

 

Poniżej dwa filmiki profesjonalnego gracze ze sceny Halo, który opowiada o swoich wrażeniach.
 

 

25-0 :)

 

Ja od siebie tylko dodam, że jeżeli do pełnej wersji Bungie nie wprowadzi jakiś głupich zmian, to dostaniemy skillowe i mega miodne multi już na początku życia PS4.

 

PS. Jedyne co bym zmienił względem alphy, to obniżył minimalnie dmg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PVP jest świetne w tej grze. Już od pierwszego meczu czułem idealnie broń i zachowanie postaci.

Nie musiałem tracić czasu na ogarnianie broni, poruszania się, itd. Nie ma idiotyzmów w postaci zabijania zza rogu, itd.

Owszem, zdarzył się lag czasem (w ostatnim dniu alfy szczególnie dawał w dupę), który powodował, że waląc w kogoś z 2 metrów cały magazynek, nie zabierało mu energii, a on powalał nas jednym strzałem.

 

Pamiętajmy też, że ten PVP to były podstawowe postacie, z podstawowymi broniami, bez jakichkolwiek dopalaczy, itd.

Wyobraźcie sobie, co będzie się działo, jak postacie będą miały wszystkie skille, bronie które prują jak przecinaki, a postacie będą czadersko wyglądać.

Wtedy PVP będzie jeszcze szybsze i bardziej żywiołowe i wymagające jeszcze więcej skilla. Teraz rozgrywka była średnio-szybka.

 

Jestem ciekaw jakie tryby będą, ale stawiam na klasykę i prostotę, bo w tym Bungie króluje, czyli:

- Dominacja (wiadomo z alfy)

- Team Deathmatch (podstawa)

- Deathmatch (coraz rzadziej się pojawia, ale to klasyka)

- Capture the Flag (flaga musi być, nie ma innej opcji)

- Walki statków kosmicznych (bardzo wątpliwe, ale kiedyś gadali, że chcą coś takiego dać)

- Mieszanka (wiadomo, wszystkiego po trochu)

 

Mam nadzieję, że nie będą dawać jakiś dziwnych i wydumanych trybów, w które nikt nie będzie grać.

Skupić się na tym co ludzie lubią najbardziej i tyle. Ewentualnie jakiś jeden dziwny tryb i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do trybów, to obstawiam, team deathmatch, deathmatch, ctf, king of the hill i oddball, czyli tryb z Halo, gdzie na mapie znajduje się jakiś przedmiot, który jeden z członków drużyny musi trzymać, czym samym nabijając punkty.

 

Patricko, broni nie będzie można ulepszać w trybie pvp, jedynie wizualnie (jakiś celownik nowy). Wszystkie bronie będą miały z góry narzucony dmg, odrzut itp. które to w pvp będą bez zmian. Czyli jak kupisz jakąś super spluwę w Tower, ulepszoną względem swojej poprzedniczki, to ona będzie mocniejsza w kazdym trybie oprócz pvp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Komu Ty to mówisz :)

Czy ja coś o damage'u napisałem? :)

Miałem na myśli fire rate który jak najbardziej ma znaczenie w pvp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przewaznie bronie ze sporym fire-rate maja slaby impact wiec duzo to pewnie nie zmieni :p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno w end game będą bronie, które będą oferować znacznie więcej niż te teraz, logiczne.

Rozgrywka pvp tylko na tym zyska i może jeszcze przyspieszyć.

Pamiętajmy, że każda z klas będzie mieć jeszcze drugi główny skill, który doda większej zadymy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno w end game będą bronie, które będą oferować znacznie więcej niż te teraz, logiczne.

 

Tylko teraz pozostaje pytanie czy aby wszystkie nie beda mialy takich samych statystyk niezaleznie od Rarity, czyli np high endowy Pulse Rifle z 900 rate of fire i 800 impact i tak bedzie obnizony do podstawowych wartosci tej klasy broni.

 

LOGICZNE ! :biggrin:

 

 

Osobiscie wolalbym aby znalezli zloty srodek, czyli tryb gdzie uzywamy wlasnych pukawek oraz taki "barebones" gdzie wszyscy lataja z ta sama bronia w danej klasie.

Edytowane przez Bansai

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logic sir, pure logic!

 

Wg mnie bronie powinny mieć zmieniony jedynie damage. Cała reszta bez zmian. Wniosek będzie prosty, najpierw się dorób sprzętu, jeśli chcesz wojować w PVP.

Bo w alphie impact i fire rate nie był w żadnym stopniu ograniczony, ale też bronie były gówniane, nie czarujmy się.

Co do armoru to również powinno być po równo dla każdego. Tak jak teraz było idealnie, ale jak przyjdą lepsze bronie, to hp i armor będzie ludziom schodzić znacznie szybciej.

 

Jednak to jest Bungie i nie martwię się. Czego by nie wymyślili i tak będzie to granie na setki godzin.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logic sir, pure logic!

 

Wg mnie

 

 

3v0wCGj.jpg

 

 

Ale co racja to racja, po alphie Bungie ma moje pelne zaufanie :)

Edytowane przez Bansai

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To juz jest grywalne. Ja wiem nawet jak dlugo bede grac w ta gre. Do premiery Destiny 2  z przerwa na jej alphe/bete;p MI w pvp nie szlo zbyt dobrze, przyznaje sie bez bicia. Chodzilem z moim pulse rifle i dostawalem od kazdego becki. W ostatni dzien alphy dorwalem auto rifle i moze nie stalem sie nagle pol bogiem pvp;p ale bylo juz dobrze ! Wiem ze w ta gre bede gral bardzo dlugo bardzooo. Dla niej rezygnuje z WoW`a , a w moim przypadku to juz cos znaczy. Bede nawet odkladac po 50 zl miesiecznie na jakies skorki czy inne pierdoly, a co moge to ich wspomoge;p

 

Poczekajcie tylko jak dobije do 15 lvl i rolne sie na Bladedancer sub class...oj bedize sie dzialo!

Edytowane przez kosciarz
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No z pulsem to trzeba mieć dobrą celność, a ze scoutem już jedynie walić same heady, bo inaczej kapa.

Te dwa rodzaje miały większy impact i przy dobrej celności można bardzo szybko było położyć wroga.

Jednak auto rifle pozwalał na większą swobodę i można było walić jak leci, oczywiście najlepiej w główkę.

Auto-rifle + luneta i można było ściągać wszystkich :D Jak jeszcze się trafi z dużym magazynkiem, to można było robić double kille przy dobrych lotach :D

 

Bardzo bym chciał, żeby rozmiary map były takie jak ZIemia w alphie. Idealny rozkład.

Księżyc i pojazdy...no hmm....z jednej strony fajnie, ale z drugiej trochę dziwnie.

Jestem ciekaw czy zatrzymają się na tylko dwóch rodzajach pojazdów czy pójdą dalej i wymyślą coś więcej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Imo rozmiarowo obie sa idealne. Choc tak bardzo sie od siebie roznily, na obu mialem taki sam fun. Poprostu w bungie pracuja geniusze. Bardzo bym chcial aby to byly ich najgorsze dwie mapy;p

 

 

Jedyne co mi przeszkadzalo to "zbyt dobre pve" i ciezko mi bylo sie oderwac od glupiego grindu zeby isc poginac w pvp;p 

 

 

 

Co do samych pojazdow, ja osobiscie bym zostal na dwoch, aczkolwiek moze maja takie pojazdy i tak sie na nich fajnie smiga , ze pozniej powiemy "nie wyobrazam sobie tej mapy bez nich" ;pp Time will tell.

Edytowane przez kosciarz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kosciarz: a jeśli wszystkie bronie w pvp teoretycznie mają taki sam damage to nie mogłeś używać tej podstawowej? (chodzi mi o auto rifle)

A co do trybów pvp, macie gdzieś screena z wyborem z alphy? Na podstawie tych ikonek można rozkminiac co będzie w becie.

Edytowane przez redlumek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

redlumek - gdybym tylko nie zrobil dismantle na poczatku jak dostalem zielona bron;p a potem nawet glupi weapon vendor nie spawnowal mi autorifle.  Pewnie moglem zrobic nowego chara i przeslac bron z niego, ale tak jakos bleh.

Przynajmniej mialem cel i musialem zdobyc auto rifle huntem, a nie uzywac tanich sztuczek;p

Edytowane przez kosciarz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajny montaż.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swoj montaz w koncu bys zrobil...;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tryby w pvp:

 

Skirmish 

 

Control

 

Lockdown

 

Team 

 

Rumble

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tryb "team" to klasyczny team deathmatch? Czy kompletnie coś innego? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A kto to wie, samo bungie tylko;p Dorwalem to wrzucilem, nie bylo objasnienia przy trybach;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W becie tak samo jak bylo w alphie bedzie dostepny tylko jeden tryb pvp : Control. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli dadzą tylko jedną mapkę więcej, Wenus :) Troszkę szkoda, liczyłem na więcej w PVP, chociażby na pokazanie innego trybu.

Ale spoko, będzie większy apetyt na full wersji :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na 99.9% 3 nowe mapy 

 

Venus : Shores of Time

Earth: Twilight Gap

Mars: Blind Watch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na poczatku mialem obiekcje odnosnie narratora w PvP, ale po przegraniu Alphy stwierdzilem ze jest bardzo ok i nawet buduje klimat tym swoim stonowaniem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×