Okulista 69 Napisano 16 Wrzesień 2014 Ja teraz musze czekac na xura :) Mysle ze zakupy beda udane.Rowniez uwazam ze z nizszym poziomem nie ma co sie wybierac.Strata czasu,chyba ze leca fajne fanty podczas. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Spux 92 Napisano 16 Wrzesień 2014 Tak ten raid jest ciezki. Potwor ktory jak zobaczy chociaz jedna osobe z teamu zabija wszystkich :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shemaforash 881 Napisano 16 Wrzesień 2014 Na reddit pojawiają się pierwsze opisy bossów i powiem, że jak ktoś liczył na proste stanie i strzelanie to się ostro przeliczy. Koleś, które biegał z drużyną 4x27, 1x28, 1x26 napisał tylko Very Difficult! :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibenn 64 Napisano 16 Wrzesień 2014 Tak ten raid jest ciezki. Potwor ktory jak zobaczy chociaz jedna osobe z teamu zabija wszystkich :) widzałem to własnie, to jest w Gorgon Labirint i potwor nazywa sie Gorgon. O co chodzi? czemu oni gina na strzał? Pojawiają się 2 komunikaty , 1 to gorgons brave a drugi który oznacza smierć to Gorgon found his prey czy cos takiego, nie mija 2 -3 sekundy i wszyscy giną. Może nie wolno na niego patrzeć? ma ktoś jakiś pomysł?:P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeraIeS 42 Napisano 16 Wrzesień 2014 Czyli by zrobic raid ciezszym zrobili lamiglowki, bedzie trzeba znalezc sposob by to jakos przejsc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
j3acek 57 Napisano 16 Wrzesień 2014 1 bosa w teorii pokonali łatwo - jeden rozwala tarcze co jest dookoła bosa a reszta wali z rakiet w bosa no i nie zapominać rozwalać oracle jak się pojawią Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Spux 92 Napisano 16 Wrzesień 2014 Z tym gordonem trzeba zrobić tak, żeby go ominąć. Wg mnie dodanie większości takich rajdów jak ten podniesie ocene Destiny, bo widać, że wkładają w nie dużo wysiłku :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibenn 64 Napisano 16 Wrzesień 2014 oglądacie ten twitch? to jakieś szalenstwo, z tymi teleportami i tym zanikaniem obrazu :D :D nie moge sie doczekać!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yogurt2006 65 Napisano 16 Wrzesień 2014 (edytowane) Z forum destiny: Congratulations to @PrimeGuardHQ for completing the Raid. Now, try it on hard tier. http://t.co/DGQNBvYkoa http://t.co/s9Txlrqm80 Edytowane 16 Wrzesień 2014 przez yogurt2006 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diuszek 8 Napisano 16 Wrzesień 2014 OMG. Średnio po 270 zgonów. Rozumiem że to był poziom normal :D Chyba koledzy cisneli przez 24h :) Ciekawe jakie dropy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DwigHt 14 Napisano 16 Wrzesień 2014 Mnie ciekawi jak zdobyć trofeum ukończ raid bez zgonu :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 17 Wrzesień 2014 Mnie ciekawi jak zdobyć trofeum ukończ raid bez zgonu :)Musisz ukończyć raid bez zgonu :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czacha79 900 Napisano 17 Wrzesień 2014 Kolesie z StreamHouse mowia na Twichu ze pojechali Raid'a juz 2gi raz i zaczynaja kolejny .. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alison 11 Napisano 17 Wrzesień 2014 Nawet mnie nie denerwujcie, ja mam problem z wejściem a oni już 3 raz chcą go przejść. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czacha79 900 Napisano 17 Wrzesień 2014 Zle to robilismy na poczatku, nie trzeba stac w kolkach, wystarczy stanac przy respie mobow i je tluc zeby nie zdazyly dobiec :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeraIeS 42 Napisano 17 Wrzesień 2014 Sa 4 respy po dwoch stronach prawego i lewego kolka. @czacha79 Twoja strategia jest wiec bledna. Zeby to zrobic trzeba stac w kolko i jak idzie praetorian to powinno sie wybiec do niego - 2 serie z fusion rifle i dobitka z launchera; oczywiscie oba elementu na ktory jest wrazliwy praetorian. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czacha79 900 Napisano 17 Wrzesień 2014 Powiedz to kolesiom ktorzy to przeszli, ze ich startegia byla bledna :whistling: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeraIeS 42 Napisano 17 Wrzesień 2014 To jest strategia dla ludzi z 24/25 lvl. Jak ktos ma wieksze lvle i bardziej wypasione eq to nawet launchera nie musi wyciagac. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shemaforash 881 Napisano 17 Wrzesień 2014 W kółku nie trzeba stać, wystarczy przejąć punkt (z czerwonego robi się biały). Potem zostaje tylko pilnować, żeby nic nie weszło do środka. Na pretorianów podobno działa Void Damage, ale jak pisze DaraleS każde Pulse Rifle powinno załatwić sprawę. Jest to już mniej więcej jasne, więc można dziś zrobić porządne podejście, wczoraj był tylko płacz i zgrzytanie zębów :P Oczywiście każdy musi mieć level 26+, HS, bronie ze wszystkimi rodzajami DMG i itemy uzupełniające ammo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeraIeS 42 Napisano 17 Wrzesień 2014 No ja wszystko wymienione mam :D A w dodatku nie pulse rifle, tylko fusion rifle; pulse rifle to 3strzalowy primary, a fusion to secondary; w dodatku nie byle jaki tylko musi byc z elementem na ktory jest wrazliwy potwor. Nie wiem czy niektorzy tego nie zauwazyli, ale potwory maja tarcze w trzech kolorach, co jest odpowiednikiem ich slabosci: niebieska - arc, fioletowa - void, czerwona - fire. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czacha79 900 Napisano 17 Wrzesień 2014 To jest strategia dla ludzi z 24/25 lvl. Jak ktos ma wieksze lvle i bardziej wypasione eq to nawet launchera nie musi wyciagac. Tak tak .. raz jeszcze powiedz to tym ktorzy zrobili tego Raida i mieli 27/28. Rozumiem ze moze Ci sie wydawac ze masz racje i w sumie cos w tym - tylko Ci sie wydaje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alison 11 Napisano 17 Wrzesień 2014 @DeraleS Mówisz z własnego doświadczenia? wbiłeś do środka? bo coś mi się w twojej wypowiedzi na temat lvlu i gear-u mocno nie zgadza. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lavertan 4 Napisano 19 Wrzesień 2014 No ja wszystko wymienione mam A w dodatku nie pulse rifle, tylko fusion rifle; pulse rifle to 3strzalowy primary, a fusion to secondary; w dodatku nie byle jaki tylko musi byc z elementem na ktory jest wrazliwy potwor. Nie wiem czy niektorzy tego nie zauwazyli, ale potwory maja tarcze w trzech kolorach, co jest odpowiednikiem ich slabosci: niebieska - arc, fioletowa - void, czerwona - fire. I wrazliwosc ta dotyczy tylko tarczy. Jak tarcza spadnie to roznicy nie ma Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 19 Wrzesień 2014 No cóż, prawie ograliśmy cały VoG, bo zatrzymaliśmy na ostatnim bossie, jako że do powstrzymania 4 pretorianów na raz potrzeba już jednak lepszy sprzęt i minimalnie wyższy level. Nie czytałem i nie oglądałem nic odnośnie VoG przed wejściem do niego, chciałem żeby to była niespodzianka. Jednak już w trakcie jak graliśmy, to dowiedziałem się, że są 3 bossy, z czego tak naprawdę walczymy tylko z dwoma. Nie chcę spojlerować, ale drugą sekwencję robi się dosłownie w 5 minut... Modele potworów, bossów oczywiście recycling pełną gębą. Pierwszy boss to najzwyczajniejsza Hydra, tylko duża rzecz jasna. Nowy patent, który został dodany na raid to tarcza, którą obsługujemy tak jak miecz w misji Sword of Crota, a do tego usuwamy debuffa z kolegów i niszczymy tarczę bossa, żeby inni mogli w niego strzelać. Ale niestety to tylko tyle... Co mi się nie podoba, to to że raid, który był tak hucznie zapowiadany okazał się dla mnie zwykłą dłuższą instą i nic poza tym. 3 bossów? No bez przesady, troszkę mało. Jeśli mam być szczery to spodziewałem się, że tak właśnie będą wyglądać Strike na wyższym levelu, a raid to będzie seria cholernie trudnych bossów...Ostatni boss jest trudny, tak jak mówię, nie daliśmy rady, ale w końcu kiedyś damy, no ale potem co? Pozostaje już tylko farma... No i właśnie, temat klucz...farma... Po zabiciu bossa tylko jedna osoba dostaje epicki item, cała reszta dostaje matsy Ascendant. Serio Bungie? To już cała ekipa nie mogła dostać po przedmiocie za bossa tylko jedna losowa? Za samo walenie w te addy powinno już coś być.. Wszystko jednak można zdzierżyć, ale nie to że, walka z pierwszym ostatnim bossem to tak naprawdę klepanie w kółko tej samej historyjki, czyli boss + milion addów i dawaj. Przez 10 minut odpierasz addy, a przez 5 sekund strzelasz w bossa, o ile w ogóle zdołasz zdjąć tarczę i wycelować w niego, nim nie dolecą do Ciebie addy. Po tych zapowiedziach, spodziewałem się naprawdę konkretnych bossów, ciekawych taktyk, epickich walk....a tutaj co? To samo co wszędzie... Pierwszego bossa uznałbym za wersję Hard tego z Nexusa. Druga sekwencja to zupełnie inna bajka, a trzecia walka jest z początku ciekawa, gdy dobieramy się przez portal do tarczy, ale potem mamy sztampę, czyli walenie w milion addów, aby nie doszły do kluczowych miejsc. Nie rozumiem, naprawdę tak ciężko wymyślić jakiegoś ciekawego bossa? Nie mogli dać jednego giganta, z jakimiś czułymi punktami, który odsłania je, gdy np. kilku członków coś zrobić na mapie? To tylko luźny pomysł, a wg mnie jest znacznie lepszy niż to co Bandżi nam sprezentowało w środku VoG. A tak to klepiemy wiecznie jedno i to samo...do zerzygania dosłownie. Wydłużanie gry poprzez dorzucanie kolejnych fal coraz to trudniejszych mobów to nie jest ciekawa walka mimo wszystko. No i nie to, że mi się nie podoba, spoko że jest coś takiego i bardzo liczę, że Bungie przyjmie krytykę i coś z tym zrobią w przyszłości, a kolejne raidy to nie będzie tylko odpieranie fal miliona addów. Najwyższa pora skupić się naprawdę na zawartości gry, bo jest taka bieda, że aż piszczy, szczególnie pod względem modeli itemów (kolega wydropił epicką snajpę na raidzie, to wyglądała jak ta z zielonych engramów, dosłownie). Trzymam kciuku, że w przyszłości przyjdą konkretne zmiany i fajne walki z bossami, bo walenie w addy już naprawdę mi się przejadło po becie. Tymczasem VoG uznaję za bardzo średnią zawartość w grze, może jak zmęczymy ostatniego bossa to zmienię zdanie, ale wątpię w to bardzo. 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alison 11 Napisano 20 Wrzesień 2014 Ciesze się, że ludzie zaczynają dostrzegać wady tej gry. Nie tylko bronie ale i wszystkie legendarne zbroje w tower różnią się co najwyżej kolorem. Zastanawiam się jak można było to wszystko tak zlać? Wszystkie strike i tygodniowy i Vanguard to te same co w kampanii, nie wspominając o eventach. Podejrzewam, że z królową nie będzie wyjątkiem. Tak czy inaczej gratuluję postępu w raidzie i dzięki za info. Juz wiem czego się spodziewać i zapowiada się, że szału nie będzie. Będę musiał zebrać tych leni :) i pocisnąć go w weekend Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach