Skocz do zawartości
Patricko

Kierownica do PS4

Rekomendowane odpowiedzi

23 minut temu, KILLROY napisał:

HORI Racing Wheel Apex for PlayStation 

co sadzicie o tym czyms mial ktos stycznosc 

51CnDoUlI3L._SY400_FMwebp_.webp

 


Z calym szacunkiem przewin pare ston wtecz:
strona 58:

http://ps3forum.pl/topic/81291-kierownica-do-ps4/?do=findComment&comment=1341954

Strona 60 (poprzednia):
http://ps3forum.pl/topic/81291-kierownica-do-ps4/?do=findComment&comment=1343906

 

Moim zdaniem do odpuszczenia - low cost, ktory oferuje adekwatna do polki cenowej jakosc.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

wielkie dzieki za sprostowanie chcialem ja komus polecic ale widzie ze nie warto 80$ w tej chwili to coś kosztuje wiec myślalem ze za taki budżet warto dzieki

MegEllan 

Edytowane przez KILLROY

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie stwierdziłem że chciałbym kupić sobie kierę do PS4, nigdy wcześniej nie miałem kierownicy podłączonej do konsoli, a wiem że jest to fajna zabawa. Mam jeszcze w szafie Driving Force Pro z której korzystałem na kompie, ale denerwowało mnie ze muszę podłączać ją za każdym razem, potem odkręcać itd. dlatego aktualnie się kurzy. Po za tym nie przepadam za graniem na kompie, dlatego wpadłem na pomysł żeby ją sprzedać i kupić coś działającego z PS4.

 

Czy Thrustmaster T150 będzie dobry dla początkującego? Czy lepiej się rozejrzeć za G29 czy T300? Wolałbym wydać raczej mniej, bo nie będę pewnie codziennie grał, ale jak naprawdę warto dołożyć to rozważę to oczywiście. Miałem do czynienia z G25 i z T500 u kolegi i obie robiły na mnie wrażenie (wiadomo że T500 to zupełnie inna półka :22_stuck_out_tongue_winking_eye:). No i z moją DFP też się całkiem dobrze bawiłem, tylko troszkę mała była/jest.

 

Chciałbym do tego kupić jeszcze wheel stand pro. Mam fotel dxracer także myśle że będzie całkiem wygodnie :) 

 

Ogólnie kusi mnie G29, ale to jednak dość spory wydatek jak na akcesorium do konsoli :38_worried:

T150 w jakiej cenie opłaca się brać? Czytając wypowiedzi widziałem że ktoś tu ją kupił za 500zł nową, także cena jak najbardziej ok dla mnie, ale niestety nie widziałem jej nigdzie za taką cenę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla Ciebie będzie to idealny wybór i nawet za 700zł warto brać tą kiere.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja Ci powiem tak. Jeśli nie masz rodziny na utrzymaniu:D i hajs się zgadza, to warto dołożyć do czegoś lepszego. Sam posiadam od paru dni T300RS i raczej bym jej na nic innego już nie wymienił. Zajebista kierownica. Myślałem też nad g29, ale wybrałem TM. Sam jestem początkującym graczem na kierownicy i polecam T300RS, chociaż mam małe doświadczenie w tych rzeczach.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie stwierdziłem że chciałbym kupić sobie kierę do PS4

Powiem tak DFP to moim zdaniem była świetna kierownica, moja ma juz dekadę i nieco sie zdewastowała, ale spędziłem z nią sporo godzin na PC i duuzooo duuuuzo wiecej na ps3 w gt5 i 6.

Moja rada przed zakupem podłącz swoją kiere do PC i pograj troszkę, sprawdź jak sie czujesz z kierownica jako kontrolerem.

Ja akurat posiadam t300rs, ale uważam ze jesli kupisz T150 to i tak odczujesz znaczna różnice.

Jak zaznaczyłeś wolałbyś wydać mniej niż wiecej, dwa nie grasz jak cześć ludzi tutaj codziennie to ma byc raczej początek przygody. Dla mnie takim początkiem była DFP która ceniłem i dalej cenie za to ze przez 4,5 roku ostro użytkowana wytrzymała, i dawała fun.

Co do samej T150 masz w tym wątku tonę opinii i recek. Oto moje 12 groszy.

Jesli uznamy ze t300 to wyższa półka to 150ka to klasa średnia. W nic poniżej tego nie warto celować.

Różnice miedzy DFP a T150 odczujesz z cała pewnością. Pierwsze to pedały, te w DFP były miękkie prawie żadnego oporu, te w t150 (jak i t300 bo różnią sie tylko detalem) sa bardziej twarde co powoduje ze zmniejsza sie rola pamięci mięśniowej a zwiększa rola siły nacisku. To jak najbardziej na plus.

A teraz juz bardziej teoretycznie - jesli sie nie mylę to w jaki sposób zrealizowano napęd silników ffb w 150 jest zbliżone do tego co było w g25/dfgt. Co tez jest na plus w stosunku do DFP.

To co moze odrobine przeszkadzać to fakt ze T150 ma gumę tylko na części kierownicy a reszta ma śliski nijaki plastik. Tutaj oczywiście to kwestia przyzwyczajenia do tego jak trzymać koło.

Jesli nie masz ciśnienia szukaj promocji. Pograj troche na PC z DFP i jesli stwierdzisz ze na konsoli chcesz mieć wyższy poziom doznań który oferuje kierownica to uważam T150 za rozsądny wybor.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo za odpowiedzi, zwłaszcza Tobie @MagEllan:) 

 

Co do podłączania DFP i pogrania to wiem jak się czuję z kierownicą jako kontrolerem, bo to nie tak że ona cały czas w szafie leżała, grałem na niej ale później zaczęło mnie denerwować ciągłe odłączanie i podłączanie oraz przykręcanie do biurka itd. Po za tym wolę grać na TV, a komputer mam dość daleko od telewizora, więc latanie ciągle do PC, gdy chciałem coś zmienić, mnie denerwowało. Mimo to pograłem troszkę w assetto czy wrc i sprawiało mi to frajdę, zwłaszcza jak ścigałem się jeszcze z kolegą. Także w złapaniu takiej konkretnej zajawki przeszkodziły mi te wyżej wymienione niedogodności. 

 

Skoro uważasz że przy T150 odczuję sporą poprawę względem DFP to myślę że faktycznie będzie dla mnie ok. Przynajmniej na razie :) Jak trafię w dobrej cenie to zawsze będę mógł sprzedać z nie jakąś ogromną stratą. 

Do zakupu przymierzam się jakoś po sesji czyli w połowie lutego, bo jak bym kupił teraz to ciężko by było się zmotywować do nauki :24_stuck_out_tongue: 

Także będę śledził ceny i może uda się trafić jakąś okazję, jak by ktoś coś zauważył to prosiłbym o poinformowanie mnie :)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pod względem force feedback T150 będzie znacznym skokiem względem DFGT.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem T150 oraz Whell Stand Pro zaraz przed Świętami i z czystym sumieniem polecam. Podobnie jak Ty, jestem początkujący, jeśli chodzi o zestaw kiera + PS4. T150 sprawdza się w 100%. Wykonanie jest solidne, choć wiadomo że modele 300 i 500, to zdecydowanie wyższa półka. Sprzęt nie jest jednak ubogi i jest to zdecydowanie najlepsze kółko w tym przedziale cenowym. Swój egzemplarz kupiłem za 699 zł i nie żałuję ani złotówki.

 

Myślałem, że będzie łatwo przestawić się z pada i od razu zaatakowałem Dirt Rally, po czym potulnie kupiłem Project Cars i na razie tutaj uczę się jazdy :smile: Frajda jest nieziemska i nie wyobrażam sobie jazdy na padzie, no chyba że w Driveclub.

 

Kupuj śmiało!

  • Like 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja pany jestem ignorantem jeżeli chodzi o wyścigi i kiery, ale dam radę jak coś:

 

Kupujecie coś takiego:

http://www.play-asia.com/cronusmax-plus/13/708p8d?tagid=2291165

 

CRONUSMAX PLUS i możecie podłączyć ABSOLUTNIE każdą kierę do PS4... Dla mnie zwykłego zjadacza chleba mijało by się z celem kupno czegoś takiego dla kiery (choć fakt kupiłem to aby podłączyć pada ELITE do PS4), ale dla pasjonata wyścigów to chyba idealna sprawa co? Kupujesz taką małą "przejściówkę" i odpalasz cokolwiek co Tobie pasuje, normalnie wypas:P (kiera od PC,Xbox360, XboxOne, PS3 itp.)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DigitalMan tylko że te przejściówki z tego co wiem nie zasymulują analoga tylko przycisk cyfrowy, czyli kierownica będzie działać jak przycisk 0-1.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
DigitalMan tylko że te przejściówki z tego co wiem nie zasymulują analoga tylko przycisk cyfrowy, czyli kierownica będzie działać jak przycisk 0-1.

A tu cię mam, bo są tzw. Gamepacki (specjalne konfigi) które stymulują to w 100%, ja sam mam konfig wgrany na którym w zależności jak mocno wcisnąć chociażby trigger wcisnąć to taka funkcja się zalaczy...

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli jednak nie każde takie urządzenie się spisze, i pozostaje jeszcze kwestia jak to działa w porównaniu do dedykowanej kierownicy. Chętnie zobaczyłbym taki test, czy nie odbiega za bardzo od normalnie podpiętej kiery.

Ps. skoro masz dedykowaną kierę może skrobniesz jakiś teścik jak kiera podpięta symuluje skręt i szybkość reakcji.

Edytowane przez hakuna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpal YouTube i klepnij Cronusmax Plus i obczaj

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale to mimo wszystko jest symulowanie pada na kierownicy, nigdy nie będzie to działać tak jak domyślna kierownica. Szczególnie force feedback i wszelkie ustawienia czułości czy Dead zone na kole, gazie czy hamulcu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenia. Posiadam kierownicę T150 i chciałbym trochę rozbudować swój zestaw. Na pierwszy ogień myślę o zmianie standardowych pedałów na T3PA. Pytanie do Was koledzy czy to będzie przepaść w odczuciach, czy może nie warto zmieniać bo wielkiej różnicy nie będzie. Poproszę o Wasze uwagi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zmieniać to na t3pa pro, bo tu będzie przepaść. Przy zwykłych t3pa będzie tylko trochę lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, mataman napisał:

Jak zmieniać to na t3pa pro, bo tu będzie przepaść. Przy zwykłych t3pa będzie tylko trochę lepiej.

Na T3PA PRO napewno nie zmienię. W zamiarze ma być playseat challange i nie wyobrażam sobie składania tego fotela z tymi pedałami. Czy w takim wypadku jest sens zmiany czy lepiej zostawić standard i dołożyć do czegoś innego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem t3pa i oprócz tego że mają pedał sprzęgła i conical brake mod, za bardzo nie różnią się od standardowych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi ci o ten pałąk to możesz go spokojnie zdemontować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam do was jeszcze pytanko...

Jaki jest najtańszy WSP, do którego będę w stanie zamocować T150? Bo o ile na kierownicę mi tak nie szkoda, to za taki kawałek metalu dać prawie 4 stówy to troszkę boli :22_stuck_out_tongue_winking_eye: 

 

Kiery jeszcze nie kupiłem ale zastanawiam się czy nie wziąć ze sklepu thrustmastera w Niemczech, jest refubrished za 85€ z 6 miesiącami gwarancji... Nie wysyłają do polski co prawda, ale przez mailbox.de bym mógł załatwić także by mi wyszło około 450 zł, co nie ukrywam że mnie kusi :) Wczoraj były w avansie, mediaexpert i electro za 649 a dzisiaj nagle produkt niedostępny...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najtańszy jest chyba wheel stand gt i t150 tam pasuje

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×