Skocz do zawartości
cwir

Serwis/Gwarancja PS4

Rekomendowane odpowiedzi

Oddawał ktoś z was samego pada na gwarancję? Ile trzeba na niego czekać?

Ja czekałem równy miesiąc, w między czasie kupiłem nowego.

 

Wysłane z mojego LG-H320 przy użyciu Tapatalka

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, Kamillo napisał:

Ja czekałem równy miesiąc, w między czasie kupiłem nowego.

 

Wysłane z mojego LG-H320 przy użyciu Tapatalka

 

 

Już zamówiłem nowego, a tego jutro dam na gwarancję. Prawy analog mi szwankuje, obracanie postaci w prawo trwa wieki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam od 2 miesiecy ps4 pro przeszedlem na niej bf 1 kampanie i multi z 100h potem uncharted 4 i zero crashy kupilem diablo 3 i co 5 min crash w tej grze wiec dalem sobie spokoj z diabelkiem wiec kupilem horizona z 50 h grania i bloddborn tez duzo zero nic a znowu dzisiaj kupilem rocket league i to samo co z diablo ciagle freeze i crashe w tej grze oddawac konsole na gwaraancje czy wina gier bo tylko w ttch mi crashuje konsola ??

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytalem na forum diablo 3 jest juz ponad 100 komentarzy ze na pro gra tnie no ale teraz tez rocket tez widzialem ze ludzie pisza no ale masakra 

 

Sciagnalem gre moze pogralem z 30 min i 5 crasy gra niegrywalna jest szansa ze jak zadzwonie do pomocy sony zwroca mi pjeniadze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta gra Ci tnie bo masz pro czy tnie bo masz pro i włączony tryb turbo?

Przy rocket league ps4 dostaje zadyszki, lecz jak ostatnio w to grałem to nie pamiętam żeby gra crashowala.

 

A z tym, że sony odda Ci za cokolwiek pieniądze to pożegnaj się raz a dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Hiirek napisał:

Czytalem na forum diablo 3 jest juz ponad 100 komentarzy ze na pro gra tnie no ale teraz tez rocket tez widzialem ze ludzie pisza no ale masakra 

 

Sciagnalem gre moze pogralem z 30 min i 5 crasy gra niegrywalna jest szansa ze jak zadzwonie do pomocy sony zwroca mi pjeniadze?

 

 

Sony zwraca pieniądze tylko w przypadku jeżeli jeszcze nie rozpocząłeś pobierania kupionej gry. Inaczej nie ma szans.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co mogą oznaczać dźwięki ,które wydobywają się z konsoli... pika co jakieś kilka minut dwukrotnie trzykrotnie lub jeden dźwięk . Dodam,że to nie jest dźwięk,który jest przy odpalaniu ps4 lecz krótszy . Konsola jest ze mną od grudnia 2013. Co te dźwięki mogą oznaczać? Miał ktoś podobny problem? Na szczęście mam jeszcze ją na gwarancji... w razie  czego mogę z niej jeszcze skorzystać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz w środku oryginalny dysk czy zmieniałeś na inny?

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak dokładałem dysk zewnętrzny (seagate expansion 1tb) taki ktoś w innym temacie polecił.

Myślisz,że to może być przez niego? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Tak. Wejdę na pc to rozwinę swoją myśl :-P

Edit: A więc zaczynamy. Był kiedyś taki poradnik na eurogamerze jak tanio wymienić dysk na 2TB. Link - http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-how-to-cheaply-upgrade-your-ps4-to-2tb

Kupowało się 2TB Seagate Expansion 2014 lub 2015, a w środku siedział Samsung Momentus Spinpoint ST2000LM003 [5400 rpm, 32MB cache]. Wychodziło tak taniej niż oddzielne kupienie danego dysku samsunga.

Używałem go cały czas w premierowej PS4 Fat i nigdy nie słyszałem żadnego dźwięku. W dnu premiery kupiłem Pro i także tam jego używałem. Podczas grania z dwa razy usłyszałem ten dźwięk, ale zwalałem winę na coś innego. "To lapek, komputer lub kogoś telefon" (choć jest noc i pozostałe sprzęty są wyłączone). Grałem na słuchawkach więc zbytnio się nie interesowałem do czasu gdy po nocnej sesji w BF1 wyszedłem do menu konsoli i wtedy usłyszałem ten dźwięk. Jeden głośny, długi PIK. Brzmi on odrobinę głośniej i dłużej od tego piknięcia konsoli. Pomyślałem, że to jakieś ostrzeżenie o przegrzewaniu się konsoli czy coś. Fakt, konsola była gorąca ale wiedziałem, że to nie tego wina. Dźwięk brzmiał jak by szedł prosto z dysku.

Zainteresowałem się tematem i pogrzebałem w necie. A tam pełno tematów o tym pikaniu. Koniec końców wyszło na to, że dźwięk pikania mają wszyscy ci którzy kupili zewnętrzny dysk segate 1TB lub 2TB i dysk który był w środku kieszeni wsadzili do PS4. W środku dysku siedzi jakiś maluteńki głośniczek (nie interesowałem się jaki dokładnie) który ma powiadamiać użytkownika o błędach.

Wymiana dysk na inny by pewnie rozwiązała sprawę. Pytanie brzmi jak często ci pika. Ja kupiłem dysk w 2014r. i dopiero zacząłem to słyszeć na PS4 Pro. Przez cały okres użytkowania piknęło może 3-4 razy. Grając na słuchawkach mogłem tego nie słyszeć. Ostatni raz słyszałem ponad miesiąc  temu po sesji BF1 o której pisałem. Od tamtej pory cisza. Spróbuj zrobić "Odbudowanie bazy PS4" w recovery menu. Może coś pomoże.

Mam nadzieję, że pomogłem :24_stuck_out_tongue:

 

Edytowane przez Wszebor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Format dysku?

Skan powierzchni?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Cześć, mam problem z portem USB w PS4, jak podłączam pada to nie ładuje się, podłączyłem słuchawki bezprzewodowe Sony i przekaźnik mruga, ale słuchawki nie łączą się i nie działają, sprawdziłem też dysk zewnętrzny, konsola go nie wykrywa, ale dysk pracuje.

 

Nagle wczoraj się tak zaczęło dziać na jednym porcie, na tym drugim jest wszystko w porządku, odpaliłem safe mode i po podłączeniu pada do tego USB jak naciskam przycisk PS to pad mrugnie tylko raz, ale nic się nie dzieje.

 

Macie jakiś pomysł?, bo nie chce mi się konsoli oddawać na miesiąc lub więcej do serwisu 😞.

 

 

Wysłane z mojego LG-H320 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbowałbym przedmuchać port sprężonym powietrzem bo czasem coś się dostanie do środka i nie styka jak nie pójdzie to przywrócił bym system do fabrycznych a jak dalej nic to prawdopodobnie port szlag trafił i do wymiany...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Czy po przywróceniu systemu do ustawień fabrycznych stracę wszystkie dane z konsoli ?

 

Edit.

Dodam jeszcze, że jak podłączę pada pod ten port to trzyma baterie i nie rozładuje się on do końca, ale nie chce się ładować.

Edytowane przez Kamillo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prąd a dane to inne styki.

To że ładuje to nie znaczy że w pełni działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz mieć uszkodzony sterownik portu USB lub co najmniej jego zasilanie (nie podłączałeś czegoś nowego/innego niż pad i słuchawki do portu usb przed awarią?) - jeśli konsola jest na gwarancji to niestety nic innego mądrego ci nie pozostaje jak z niej skorzystać, jeśli po gwarancji to mogę do nas zaprosić na naprawę. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic innego nie podłączał em,tylko pad słuchawki czasami dysk. Spróbuję zresetować do ustawień fabrycznych,tylko muszę pierw backup danych zrobić, jak nie pomoże to szkoda, miesiąc przerwy będzie. Konsola na gwarancji.

 

Wysłane z mojego LG-H320 przy użyciu Tapatalka

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lipa. Przywrócenie ustawień fabrycznych nie pomogło, w wakacje reklamuje.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Czy oddając konsole na gwarancję muszę też spakować pada i okablowanie, czy wystarczy sama konsola?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edit.

 

 

 

 

Zacząłem przywracać dane, i dziwna sprawa, dysk mi wykryło na tym niby zwalonym porcie,ale na oryginalnym kablu od dysku, ale headsetu nadal nie widzi i pada też nie ładuje.

 

 

 

Edit2.

Czy reklamował ktoś z was konsole na podstawie rękojmi?, bo naczytałem się dużo złego o serwisie i może bym skorzystał z rękojmi tylko pytanie czy warto, czy mam jakieś szanse na wymianę konsoli na nową?.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mozesz probowac w sklepie, ale marne szanse. Beda sie bronic i odsylac na naprawe gwarancyjna. Ewentualnie przyjma konsole i sami wysle na gwarancje co wydluzy cala procedure.

 

Ja dzisiaj wysylam DS4 v2, lewy analog sie spierniczyl. Ogolnie Sony nas Polakow olewa i traktuje jak polklienta. Praktyki ktore stosuja wobec nas sa niedopuszczalne w krajach europy zachodniej a nie mowiac juz o wyspach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przed rękojmia nie mogą się bronić i nie ma dyskusji, to ich psi obowiązek. Potem sobie mogą wysyłać nawet do świetego Mikołaja ale maja najpierw usatysfakcjonować klienta.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, gnom napisał:

Mozesz probowac w sklepie, ale marne szanse. Beda sie bronic i odsylac na naprawe gwarancyjna. Ewentualnie przyjma konsole i sami wysle na gwarancje co wydluzy cala procedure.

 

Ja dzisiaj wysylam DS4 v2, lewy analog sie spierniczyl. Ogolnie Sony nas Polakow olewa i traktuje jak polklienta. Praktyki ktore stosuja wobec nas sa niedopuszczalne w krajach europy zachodniej a nie mowiac juz o wyspach

Tak jak kolega CePeeN napisał. że sklep będzie miał gówno do gadania jak będę żądał wymiany na nowy sprzęt, jeśli nie będzie im się opłacało naprawiać to muszą mi wymienić wtedy na nowy, nie mają prawa wtedy wysyłać konsoli na serwis gwarancyjny.

Tak przynajmniej wyczytałem w necie, chyba, że się mylę to niech mnie ktoś poprawi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie dobrze wyczytałeś może poza tym zadaniem wymiany. Sprzedający chyba musi usunąć przyczynę niezgodności z umowa wiec w przypadku ekstremalnym wymienić. Ale serwisem gwarancyjnym się nie mogą zasłaniać i zrzucać kwestii na producenta w przypadku jak wraznie zażądasz usunięcia niezgodności z tytułu rekojmi.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×