Skocz do zawartości
FreshPrince

MUBI

Rekomendowane odpowiedzi

Moi drodzy mam problem,

Jakiś czas temu na próbę zainstalowałem na konsoli MUBI.

Zapomniałem wyłączyć subskrypcji i ostatnio patrze a tutaj ściągnęło mi z konta 119 zł za roczny abonament !! 

Napisałem do sony i otrzymałem następującą wiadomość:
 

 

 

Dziękujemy za skontaktowanie się z Centrum Obsługi Klienta PlayStation.

Po dogłębnym zbadaniu zgłoszenia, administrator podjął odmowną decyzję odnośnie udzielenia zwrotu za zakupy dokonane na omawianym koncie. Wynika to z zaakceptowanych w trakcie tworzenia konta Sony Entertainment Network warunków świadczenia usługi i umowy z użytkownikiem:

“7.Kupowanie produktów
(…)
Prawa do anulowania
ii)Użytkownik nie może uzyskać zwrotu pieniędzy w przypadku zamówień usług cyfrowych (takich jak subskrypcje PlayStation Plus lub Music Unlimited), chyba że w odniesieniu do zamówienia obowiązują prawa UE dotyczące ochrony konsumentów. W takich przypadkach użytkownik może anulować takie zamówienie w ciągu 14 dni od daty przyjęcia zamówienia. Do portfela SEN użytkownika zostanie dodana kwota zwrotu w wysokości ceny zakupu pomniejszonej o wartość usługi, do której użytkownik uzyskiwał dostęp przed wejściem anulowania w życie.
Pełną treść dokumentu można znaleźć 
na naszej stronie internetowej.

W trakcie dokonywania zakupu należy potwierdzić chęć nabycia produktu dwa razy – najpierw poprzez dodanie go do koszyka, a następnie podczas finalizowania transakcji. Trzecie, opcjonalne potwierdzenie, stanowi zabezpieczenie transakcji za pomocą hasła, które można uaktywnić w panelu zarządzania kontem SEN.

Proszę sie skontaktować z wydawcą aplikacji MUBI podaje Panu adres e-mail pod którym może sie Pan skontaktować z wydawcą MUBI: 
support@mubi.com

W przypadku dodatkowych pytań zachęcam do kontaktu z COK PlayStation odpowiadając na tę wiadomość bądź też dzwoniąc do nas korzystając z danych poniżej.

Pozdrawiam,
Artur

 

Wysłałem maila ale bark odzewu ze strony MUBI.

Ma ktoś doświadczenie co dokładnie powinienem napisać do MUBI?
Szerze mówiąc nawet nie wiem jak mam siebie zidentyfikować w MUBI oprócz podania PSN ID :/ 

 
TEMAT ROZWIĄZANY:
- skontaktowałem się z MUBI bezpośrednio na mail support@mubi.com
- zasugerowałem się odpowiedzią Sony i powołałem sie na prawa UE dotyczące ochrony konsumentów, które mówią , że użytkownik może anulować takie zamówienie w ciągu 14 dni od daty przyjęcia zamówienia.
- oczywiście (niestety) cała konwersacja była po angielsku
- SCE Polska wypięło się na mnie ale na szczęście MUBI skontaktowało się z SCE UK i sprawa się powiodła.
W przypadku gdyby ktoś chciał treść maili to mogę udostępnić w PW :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesteś w czarnej dupie,nikt ci już kasy nie odda,niestety smutna prawda...

Polak mądry po szkodzie...

Sam w ostatniej chwili anulowałem abonament mubi,pierwszy miesiąc był gratis,potem 15 zł :)

Powodzenia,ale szanse masz zerowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety gnojki od razu za rok ściągneli :/
Póki co nawiązałem kontakt z MUBI. 

Przytoczyłem zapisy prawa UE.

Nawet odpowiedzieli.

Teraz starają się mnie zidentyfikować i rozwiązać problem :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla potomnych :)

temat załatwiony przez MUBI.

Sony zwróciło mi kase. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może napisz dokładnie w pierwszym poście dla potomnych :) Gdzie pisałeś, co dokładnie, itd.

Takie informacje zawsze są w cenie :)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no, wątek zostawimy i uznamy go jako ogólny do spraw związanych z MUBI, bo pewnie niejedna osoba będzie miała pytania :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×