Skocz do zawartości
Grecky

Laptop do 2600

Rekomendowane odpowiedzi

Elo geeki
 
Mam komputer klasy PC, z którego to w chwili obecnej piszę. Sprzedaję go jednak, bo pudło duże, niewygodne. Miał być do gier, ale odkąd mam PS4 (czyli od grudnia 2013 roku) służy jedynie do neta oraz oglądania filmów, czy tam też seriali. No bez sensu. W związku z tym podjąłem decyzję o kupnie lapka. Musi być ładny. Ekran no taki no 15,6 cali. 
 
Co byście doradzili w granicach 2500-2600? Póki co zwróciłem uwagę na ASUS A555LJ-XO347H oraz DELL Inspiron 15 (5548-9810). Ale no nie znam się, nigdy nie miałem laptopa. Pomocy. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak juz bedziecie koledze pomagac to pomozcie i mi, z tym ze u mnie moze byc troche mniejszy ekran lub troche wiekszy,a cena do okolo 3 tys,moze lekko ponad. i co sadzicie o tych hybrydach tableto/laptopow,warte to uwagi czy badziew,moj prawie 4 letni lapek zaczyna sie sypac i potrzebuje cos nowego,z gory dzieki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Elo geeki

 

Mam komputer klasy PC, z którego to w chwili obecnej piszę. Sprzedaję go jednak, bo pudło duże, niewygodne. Miał być do gier, ale odkąd mam PS4 (czyli od grudnia 2013 roku) służy jedynie do neta oraz oglądania filmów, czy tam też seriali. No bez sensu. W związku z tym podjąłem decyzję o kupnie lapka. Musi być ładny. Ekran no taki no 15,6 cali. 

 

Co byście doradzili w granicach 2500-2600? Póki co zwróciłem uwagę na ASUS A555LJ-XO347H oraz DELL Inspiron 15 (5548-9810). Ale no nie znam się, nigdy nie miałem laptopa. Pomocy. 

 

Moja rada jesli lapek ma zastapic stacjonarke (u mnie nastapilo to ladnych pare lat temu) to bierz 17"

jednak kawalek przekatnej robi roznice i w tym co widac jak i w rozdzielczosci - no chyba ze i tak bedziesz to podpinal do innego wyswietlacza.