Skocz do zawartości
redo

Gran Turismo Sport

Rekomendowane odpowiedzi

Czy tylko mi się wydaje, czy na Nurbie w treningu jest wszystko jakby przyśpieszone? Wczoraj w końcu udało mi się pojechać wyścig online i pierwsze co mnie zdziwiło, ze jakby wolniej no i oczywiście zanim się przestawiłem to kilka zakrętów przestrzeliłem. 

 

Ile razy można się ścigać online? Chyba trafiłem na koniec sesji, bo tylko raz mogłem pojechać wyścig na Nurbie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba tylko takie odczucie, choć mi też trening poszedł ok a wyścig już gorzej :) Ale większa presja jest podczas wyścigu, ja często łapię się na tym że obserwuję przeciwników i przestrzeliwuję wtedy zakręt.

Są bodajże po 3 wyścigi z każdej kategorii, np. 18:00, 18:20, 18:40, itd z resztą o kolejnych godzinach, więc w sumie mamy 9 wyścigów. 

Zapisy z wczorajszych na Willow Springs i Dragon Trail.

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem to i ja. Gra się fajnie :) Co prawda nie podpinałem jeszcze kierownicy ale z miejsca mogłem jechać - jak za starych dobrych czasów - na padzie i żadnego skomplikowanego setupu robić pod tym kątem nie musiałem. Kto gra tylko na padzie - może to robić "z pudełka", z miejsca i działa to znakomicie (w przeciwieństwie do PCars choćby). Garść luźnych spostrzeżeń:

- tylko jeden widok zawiera lusterko wsteczne. Jechałem z maski i tam zero widoczności do tyłu co na wąskim Nurbie spowodowało, że byłem najmniej fair jeżdżącym graczem w wyścigu (przypadkowo zajeżdżałem drogę autom z tyłu). Mam nadzieję, że tutaj jakaś konfiguracja displaya będzie możliwa

- przy ustawieniu pada z gazem/hamulcem na prawej gałce nie miałem możliwości redukcji biegów pod L2 - nie działało (biegi na plus pod R2 działały ok). Nie zaglądałem jednak do konfiguracji, może da się to ustawić/poprawić. Wyścig zmuszony jednak byłem jechać na automacie

- oprawa graficzna jest bardzo dobra. Świetnie wyglądają przede wszystkim auta. Ktoś pisał o małej detaliczności pobocza/trawy i z tym muszę się zgodzić. Źdźbeł trawy nie widać ale jakoś specjalnie nie przeszkadza

- płynność! Full HD i mega płynność rozgrywki naprawdę robi wrażenie. Czuć też prędkość aut

- trawa dalej jest tutaj strefą śmierci - wystarczy delikatnie na nią najechać i już trzeba bardzo delikatnie obchodzić się z gazem. Irytujące to bardzo i uderza w porównaniu np. z PCars - auto ma tam swoją masę i można normalnie wyprowadzić je na tor czy przejechać kawałek bez obawy, że skończymy na bandzie

- jak wyżej - auta nie mają masy. Nie czuć, że auto pracuje, że ma swoją ograniczoną sztywność, wydaje dźwięki inne niż warkot silnika. W PCars mamy to w standardzie, czuć, że jedziemy autem. To w sumie nic odkrywczego bo to co piszę obecne jest w serii GT od dawna i nigdy specjalnie nie przeszkadzało w czerpaniu garściami z zabawy. Nie martwię się więc tym aspektem, ta gra tak ma i tyle

- dźwięki są świetne. Nie analizowałem co prawda pisków opon czy innych ale to co rzuca się w uszy z miejsca (silnik) jest zrealizowane bez zarzutu. Porównuję nie do odkurzaczy znanych z poprzednich GT tylko do dopracowanych na tym polu gier (PCars, AC). Mustang brzmi jak Mustang. Brakuje mi tu tylko dźwięków np. skrzyni biegów, tych smaczków, które dostajemy przy zmianie przełożeń - gra to pięknie w PCars. Tutaj zmiana biegów jest wciąż błyskawiczne, sterylne - słyszymy tylko spadające obroty i za chwilę rosnące - nic pomiędzy. Bezdusznie, nie czuć, że mamy tam pod maską do czynienia z pracującym mechanizmem

- nie oceniam systemu reputacji - co prawda dostałem po uszach ale jechałem raptem jeden wyścig (1 okrążenie po Nurbie). Po wyjazdach czy wspomnianym wyżej zajeżdżaniu drogi dostawałem na minus (na czerwono bodajże); dłuższy przejazd bez skuchy - pracował na plus (na niebiesko). Zająłem 7. miejsce i moja klasa nie drgnęła, pozostałem na E więc tutaj nie komentuję

- menu wzorowo przejrzyste. Podobnie jego mechanika, organizacja. Przejścia między screenami, loadingi - rozsądnie szybkie

- nagrody w postaci aut - fajny powrót do idei GT :) Brakowało mi tego. Po 42 km otrzymałem jakiegoś Lancera gr. 3 bądź 4. Mimo wszystko boję się, że przy całym nacisku na rozgrywkę online zabraknie tutaj zawartości. Jeśli wszystko sprowadzi się tylko do jeżdżenia z automatycznie przydzielonymi randomami o umówionych porach dnia i tygodnia - marnie to widzę ale nadziei nie porzucam

 

W ogólnym rozrachunku moje doświadczenie tj. przejście przez menusy oraz sama jazda - wypada korzystnie. Szykuje się godny acz okrojony powrót legendy, którego nie należy porównywać na siłę ze zbudowanymi na innej zasadzie PCars czy AC tylko traktować jako osobną, zasłużoną linię rodową, z własną logiką i flejworem (czyli plusami i minusami). Wydaje mi się, że każda gra klęknie jeśli zaczniemy rozkładać ją na czynniki pierwsze i w ogólnym rozrachunku i tak będzie się liczyć ogólny fun z gry. Po tym co zobaczyłem - wydaje mi się, że będzie dobrze (przy założeniu, że kontentu bądź możliwości organizacji własnych ligi nie zabraknie). Więcej skrobnę kiedy przejadę się na kierce.

 

PS. Przypomniało mi się jeszcze coś z interfejsu w wyścigu:

- można płynnie zmieniać setup w czasie jazdy np. balans hamulców (ewentualnie inne, jeśli aktywne). Obsługa jest bardzo prosta - strzałki prawo-lewo zmieniają funkcje wyświetlacza (zbliżona mapa, setupy, zestawienie czasów w sektorach)

- działa i mocno cieszy przewaga/strata czasowa do aut przed/za nami (plus strata do lidera). Przejrzyste, czytelne, przydatne

Edytowane przez cieglo
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cieglasz jestem pod wrażeniem że można tyle plusików w tej grze znaleźć.

 

ja dalej podtrzymuje swoje ale 

mamy rok 2017 a gts względem 5 i 6 części cofa się w tył

brak cyklu dnia i nocy

bark modelu zniszczeń

brak pogody no hallloo było to w poprzednich częściach (oczywiście wyłączając model zniszczeń) 

 

dźwięki nie są nawet dobre takie 3= nie dorównują dzisiejszym standardom 

 

podoba mi się sprawa całego dashbordu podczas wyścigu to jest na plus razem z przejrzystym menu w grze 

no i grafika - model aut wyglądają pięknie w trybie foto podejrzewam że już można się pomylić z realem 

 

model prowadzenia na kierownicy kiepa jakieś nie POROZUMIENIE FFedback strasznie słaby krawężniki prawie ich nie czuć , nie czuć co się dzieje z przodem cholera no kiepa szkoda że nie mam już ps3 bo chętnie bym odpalił GT6 i porównał czy tam nie było lepiej.

 

u mnie beta wywołała odruch BLEEEE nie kupię tego na premierę mimo że gram od częsci GT2 a od GT3 miałem zawsze na premierę , kupię kiedyś używkę jak będą za 100,- 

a PCarsy 2 kupie na premierę zabukję nawet pre-order

 

Edytowane przez Gustaw
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Chyba tylko takie odczucie, choć mi też trening poszedł ok a wyścig już gorzej  Ale większa presja jest podczas wyścigu, ja często łapię się na tym że obserwuję przeciwników i przestrzeliwuję wtedy zakręt.

 

Są bodajże po 3 wyścigi z każdej kategorii, np. 18:00, 18:20, 18:40, itd z resztą o kolejnych godzinach, więc w sumie mamy 9 wyścigów. 

 

Zapisy z wczorajszych na Willow Springs i Dragon Trail.

 

 

 

Czasy to widzę ludzie robią atomowe :24_stuck_out_tongue:

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gustaw: mnie za to trochę dziwi to, że w sumie nic nie wiadomo o PCars 2 (konkretnie, realizacja a nie tylko spis ficzerów) a Ty już napalony na pre-order :) Ja wiem dużo więcej o GTS, mogę w nią nawet obecnie zagrać a mimo to pewności nie mam czy zamówię.

 

Ja mam gdzieś ficzery. Gra ma być miodna całościowo, grywalna i ma przyciągać ekipę bo to ona zapewnia zabawę. Sam klękniesz jeśli się okaże, że gra mimo swoich wirtualnych minusów gromadzi społeczność i mocno pomaga w organizacji lig. Z miodnością się nie dyskutuje, nie ważne jak przyprawioną :) 

 

AC zapowiadało się niezmiernie, kupiłem bez zbędnej zwłoki i co? Gra się kurzy bo to kpina jakaś. Obiecująca ale kpina. Teraz porównaj betę GTS (czytaj nieskończoną jeszcze grę!) z finalnym, gotowym i niby renomowanym produktem AC :) Z porównania wyszło mi, że dzisiejszy wieczór chętniej spędzę na testach GTS niż w AC.

Edytowane przez cieglo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jak patrzę na top 10 czasów to się z lekka załamuję ;) ale z drugiej strony jadę na padzie, a to zawsze parę sekund w plecy. Sam model jazdy jest jak w każdym GT praktycznie z drobnymi zmianami, niestety albo i stety japończycy są jak beton i trzymają się tradycji.

 

Gwoli ścisłości to GTS nie ma widoku z maski niestety, ta kamera jest na dachu umieszczona. Nie rozumiem dlaczego Polyphony jest tak uparte i nie chce tego widoku dorzucić, jak dla mnie to byłaby najlepsza opcja bo zderzak ciut za nisko + brak widoku auta więc feeling słabszy, a z dachu trochę nienaturalnie + brak lusterka. Nie mówiąc o tym że najlepsze odgłosy są ze zderzaka (najlepiej słychać zmianę biegów).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cienglasz, dźwięki skrzyni jak najbardziej są - mam na myśli charakterystyczne 'wbicie' biegu w sekwencyjnej skrzynce. W Vette C7 bardzo dobrze to słychać, no i wycie skrzyni ale to już w poprzednich GT było słyszalne.

 

Kaz oficjalnie zapowiadał, że w GTS będzie porządny system zniszczeń. Było pisane również, że ilość aut z początkowych ~140 może wzrosnąć do poziomu nawet 500  (season pass?). Czy choć w połowie spełni swoje obietnice, to się okaże ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

C.

w sumie to nie ma czego tak naprawdę porównywać bo PCarsy 2 i GTS to dwie różne gry dwa różne podejścia do ścigania .

o PC2 już bardzo dużo wiadomo 

 

jak o PC2 nie wiadomo dużo jakie ficzery ???

nie interesujesz się tematem dlatego tak chyba piszesz 

Beta testy trwają już dłuższy czas przeglądnij YT 

tu masz bierzące sprawy w PC2 

http://www.projectcarsgame.com/?lang=en

http://www.wmdportal.com/

 

Asetto Corsa bez pokoi prywatnych niestety leży i się kurzy bo sama gra jest niezła ale tej jeden element ją pogrąża. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
47 minut temu, medmaxx napisał:

Cienglasz, dźwięki skrzyni jak najbardziej są - mam na myśli charakterystyczne 'wbicie' biegu w sekwencyjnej skrzynce. W Vette C7 bardzo dobrze to słychać, no i wycie skrzyni ale to już w poprzednich GT było słyszalne.

 

Kaz oficjalnie zapowiadał, że w GTS będzie porządny system zniszczeń. Było pisane również, że ilość aut z początkowych ~140 może wzrosnąć do poziomu nawet 500  (season pass?). Czy choć w połowie spełni swoje obietnice, to się okaże ;)

Spoko, moje obcowanie z grą nie było długie i dogłębne. Dzisiaj postaram się wsłuchać lepiej (chyba, że Mustang albo widok z dachu jest kulawy pod tym względem) :) Kontent - może źle się wyraziłem, chodziło mi o możliwości zabawy poza modelem, który widać w becie tj. kwalifikacja i jazda z przydzielonymi randomami. Życzyłbym sobie narzędzi do organizacji lig w gronie znanym np. z forum ale też i innych opcji poza "firmowym" modelem Sport. Uważam, że o ile w rywalizacji z randomami wskaźnik reputacji może niewiele dać o tyle w rywalizacji ligowej może to być istotny czynnik np. dyscyplinujący, od którego można uzależnić starty, przydział do grup itd. Taka dodatkowa statystyka. Sam dlatego nie napalam się przy GTS na matchmaking z randomami - liczę na inne tryby gry, które w części bądź całości będą korzystać z nowych narzędzi czy mechanizmów. Jeśli będzie tylko random mode - będzie za mało.

 

46 minut temu, Gustaw napisał:

C.

w sumie to nie ma czego tak naprawdę porównywać bo PCarsy 2 i GTS to dwie różne gry dwa różne podejścia do ścigania .

o PC2 już bardzo dużo wiadomo 

 

jak o PC2 nie wiadomo dużo jakie ficzery ???

nie interesujesz się tematem dlatego tak chyba piszesz 

Beta testy trwają już dłuższy czas przeglądnij YT 

tu masz bierzące sprawy w PC2 

http://www.projectcarsgame.com/?lang=en

http://www.wmdportal.com/

 

Asetto Corsa bez pokoi prywatnych niestety leży i się kurzy bo sama gra jest niezła ale tej jeden element ją pogrąża. 

Nie interesuję się tematem PC2, to pewnie ma spore znaczenie ale jestem pewny, że jeśli będzie konkret podobny do tego z GTS - dowiem się o tym bardzo szybko :) Póki co wyciągam raczej luźne wnioski. Faktem jest, że mimo naprawdę świetnej rywalizacji w LTE - PCars nie dało mi tej magii, którą miałem w GT6 w GTbN. Kiedy patrzę z perspektywy na tę ostatnią - widzę kompletny, spójny produkt (nie mylić z "dopracowanym na każdym froncie), który miał dawać rozrywkę i klimat i stawał na wysokości zadania. Nie ukrywam, że pewnie przemawia przeze mnie tęsknota do tych czasów i tak naprawdę dopiero po wyjściu GTS (albo pełnego GT) będę w stanie skonfrontować to z rzeczywistością. Jednocześnie jestem pewny, że osób takich jak ja jest sporo a czasy są wyjątkowo sprzyjające przesiadce na coś innego. Jeśli gra się obroni - będę wniebowzięty. Jeśli nie - nie bez bólu serca - będę szukał godnej alternatywy. PCars nie jest godną alternatywą. Mam nadzieję, że PCars 2 będzie lepiej dopracowana ale tego do premiery pewny nie będziesz bo na jedynkę hype był spory i jednak bugów było co niemiara. W GT6 wyścig ligowy miałem dwa razy w tygodniu i wciąż nie miałem dość. W PCars trochę pojeździłem i jakoś mocno mnie nie ciągnie z powrotem.

 

AC to świetny przykład na to jak zapowiedzi mijają się z rzeczywistością. Na pecetach rewelacja, na konsolach - wieczna demo wersja. Tak samo z PCars 2 - ja bety działającej na PS4 nie widziałem więc gdybanie na podstawie pecetowych buildów chyba możemy sobie darować, nie?

Edytowane przez cieglo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Beta jeszcze działa? Niestety przez całe święta nie pograłem sobie,  liznąłem grę tylko pierwszego dnia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, działa. 

 

Szkoda, że wyścigi są z randomami, bo chętnie bym się pościgał ze starą paczką :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, bonieknowy napisał:

Tak, działa. 

 

Szkoda, że wyścigi są z randomami, bo chętnie bym się pościgał ze starą paczką :)

Ja też. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, cieglo napisał:

Spoko, moje obcowanie z grą nie było długie i dogłębne. Dzisiaj postaram się wsłuchać lepiej (chyba, że Mustang albo widok z dachu jest kulawy pod tym względem) :) Kontent - może źle się wyraziłem, chodziło mi o możliwości zabawy poza modelem, który widać w becie tj. kwalifikacja i jazda z przydzielonymi randomami. Życzyłbym sobie narzędzi do organizacji lig w gronie znanym np. z forum ale też i innych opcji poza "firmowym" modelem Sport. Uważam, że o ile w rywalizacji z randomami wskaźnik reputacji może niewiele dać o tyle w rywalizacji ligowej może to być istotny czynnik np. dyscyplinujący, od którego można uzależnić starty, przydział do grup itd. Taka dodatkowa statystyka. Sam dlatego nie napalam się przy GTS na matchmaking z randomami - liczę na inne tryby gry, które w części bądź całości będą korzystać z nowych narzędzi czy mechanizmów. Jeśli będzie tylko random mode - będzie za mało.

 

Nie interesuję się tematem PC2, to pewnie ma spore znaczenie ale jestem pewny, że jeśli będzie konkret podobny do tego z GTS - dowiem się o tym bardzo szybko :) Póki co wyciągam raczej luźne wnioski. Faktem jest, że mimo naprawdę świetnej rywalizacji w LTE - PCars nie dało mi tej magii, którą miałem w GT6 w GTbN. Kiedy patrzę z perspektywy na tę ostatnią - widzę kompletny, spójny produkt (nie mylić z "dopracowanym na każdym froncie), który miał dawać rozrywkę i klimat i stawał na wysokości zadania. Nie ukrywam, że pewnie przemawia przeze mnie tęsknota do tych czasów i tak naprawdę dopiero po wyjściu GTS (albo pełnego GT) będę w stanie skonfrontować to z rzeczywistością. Jednocześnie jestem pewny, że osób takich jak ja jest sporo a czasy są wyjątkowo sprzyjające przesiadce na coś innego. Jeśli gra się obroni - będę wniebowzięty. Jeśli nie - nie bez bólu serca - będę szukał godnej alternatywy. PCars nie jest godną alternatywą. Mam nadzieję, że PCars 2 będzie lepiej dopracowana ale tego do premiery pewny nie będziesz bo na jedynkę hype był spory i jednak bugów było co niemiara. W GT6 wyścig ligowy miałem dwa razy w tygodniu i wciąż nie miałem dość. W PCars trochę pojeździłem i jakoś mocno mnie nie ciągnie z powrotem.

 

AC to świetny przykład na to jak zapowiedzi mijają się z rzeczywistością. Na pecetach rewelacja, na konsolach - wieczna demo wersja. Tak samo z PCars 2 - ja bety działającej na PS4 nie widziałem więc gdybanie na podstawie pecetowych buildów chyba możemy sobie darować, nie?

 

tu żywię gorącą nadzieję z Pc2 że mają już solidne podstawy z PC1 i nie będzie baboli jak na początku z protokołem sieciowym itd 

mają dopracowaną część 1 i na pewno dużo z tego wykorzystają na nowej części.

trudno żeby ekipa robiła beta testy na pcetach i na konsolach na razie jak gra nie jest gotowa , a gts gra stricte na konsole to nie będą robili beta testów otwartych na pecetach tak? możemy sobie darować.

 

też powiem kolejny raz PCarsy i GTS ma inny target klientów inne wymagania co do ścigania on-line jest bardziej sim racingowe jak arcadowe jakby nie patrzeć GTS

 

a czasy gta 5 i 6 też wspominam ze łzą w oczku ;) od tego zaczeła się przygoda na 100% ze ściganiem on-line już od GT5 prolog w sumie Ekpia GTPL ekipa GTBN 

ludzie z którzy teraz grają w iRacing z którymi byłem dwa razy na nurbie itd ...

 

część ludzi w tym ja na konsoli chce bardziej już sim ścigałki a nie cofanie się wstecz niektórymi aspektami jak GTS 

 

z GTS wiązałem duże nadzieję ale to nie to teraz jest troszkę rozmienili się na drobne Kaz obiecał model zniszczeń i co też marketing ot co 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, bonieknowy napisał:

Czy tylko mi się wydaje, czy na Nurbie w treningu jest wszystko jakby przyśpieszone? Wczoraj w końcu udało mi się pojechać wyścig online i pierwsze co mnie zdziwiło, ze jakby wolniej no i oczywiście zanim się przestawiłem to kilka zakrętów przestrzeliłem. 

 

Ile razy można się ścigać online? Chyba trafiłem na koniec sesji, bo tylko raz mogłem pojechać wyścig na Nurbie. 

 

A jednak coś jest na rzeczy, na forum testowym jest temat nt różnic w prowadzeniu pomiędzy treningiem a wyścigiem. Może lag ma wpływ na jazdę w tym wypadku..?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W poprzednich odsłonach dopiero trening online dawał te same odczucia co podczas wyścigu. 

 

W innych przypadkach można była robić czasy nieosiągalne dla online. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FM7 na Scorpio zmiecie z powierzchni Ziemii ten półprodukt jakim jest GT Sport.

Do serii GT nic nie mam ale gdy pierwszy raz odpaliłem Forze od razu było widać różnice. Nawet głupi wyścig w "grze dowolnej" daje frajdę. No ale cóż fanboje wiedzą lepiej (tzw. beton).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tych gier nawet ze sobą porównać nie można. Jedna celuje w ciągłą rywalizacje online, druga w kanapowe jeżdżenie w singlu przy piwku z okazyjnym ściganiem się w multi.

No ale taki Maciej, pomimo że nie grał w oba przytoczone przez siebie, FINALNE produkty, to już wydał wyrok ;)

 

Wczoraj udało mi się pojechać we wszystkich 9-ciu wyścigach. Albo dużo mniej ludzi szturmowało serwery niż w sobotę, albo coś tam poprawili. 

Póki co największy minus to lagi. Na Nurbie jak dostałem strzała od latającego po całym torze Hiszpana, to ledwo wygrzebałem się z pobocza.

Matchmaking łączy ze sobą mocno zbliżonych graczy pod względem punktów PFP i klasy. Czas w kwali nie ma tu żadnego znaczenia, ale o ten warto się postarać - szczególnie na Nurbie. Wyprzedza się tam albo na prostej, albo jak ktoś wypadnie z toru. W innym wypadku jest to bardzo ryzykowne.

 

Mam nadzieję, że w finalnym produkcie będą też jakieś wyścigi długodystansowe, tak minimum pół godzinne.

 

Póki co to niech się skupia na wyeliminowaniu tych lagów.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też wczoraj Pograłem dłużej i to co się dzieje na drugim torze przechodzi ludzkie pojęcie. W życiu nie widziałem takiej kulturki i walki na centymetry z randomami.

System punktacji zerżnięty z iRacing sprawdza się w 100%. Z tyłu pewnie jest dym, ale tych powiedzmy pierwszych 5-6 walczy super fair.

Zmiany pozycji, błędy, odzyskiwanie pozycji, piękna walka poprostu.

 

Natomiast auta GT3 na Nurbie są momentami ciężkie do opanowania i tam już jest bardziej walka o przetrwanie i liczenie na błędy przeciwnika.

 

Pierwszy wyścig na Willow to kompletny noob fest i nuda. Wygrywanie z przewagą 10s jest tu codziennością.

 

Jak dla mnie Day one.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra, GTS na kierownicy zaliczony:

- przede wszystkim zdecydowane rozczarowanie modelem jazdy a właściwie szczegółowością force feed back. Swoje pierwsze kroki na kierownicy stawiałem w zasadzie dopiero na PCars i zakładałem, że to co prezentuje ta gra to pewnie standard rynkowy. Mylnie. W GTS niestety szczegółów brak, nie czuć krawężników i chyba miliona innych informacji, które serwowało PCars. Może stwierdzam oczywistość ale w czasach GT6 byłem zatwardziałym padowcem i tego nie miałem okazji doświadczyć :)

- przy ustawieniach FFB (zakładam, że to jedyne) w grze na poziomie 8/8 miałem też problem z czymś w rodzaju luzu na kierownicy. Obrót o kilka stopni widać było na wskazaniach na ekranie ale nie przekładało się na kierowanie. Dopiero po dalszym skręcaniu kół widać efekt, coś w rodzaju gumowatości, bezwładności. Może to też standard ale PCars przyzwyczaiło mnie do bezpośredniości. Trzeba przyznać, że pod względem modelu jazdy PCars to kawał dobrej roboty i trudno - szczególnie po porównaniu z GTS - tego nie doceniać

- zważywszy powyższe, w GTS jeździ się przyjemnie. Wczoraj nie mogłem się oderwać od Willow Springs, pojeździłem z godzinkę i miód był :) O dziwo, na kierce w GTS jest mi trudniej niż w PCars. GTS jest mam wrażenie niesamowicie zoptymalizowane pod pada, być może rozmyślnie - jak pisałem, można siadać i rywalizować z miejsca a w PCars jednak czuć, że pad jest tam obsługiwany na doczepkę i nie tylko wyniki ale i wygoda prowadzenia, łatwość o tym świadczą

- mimo, że nie jestem zwolennikiem muzy w grze (i szybko ją wyłączyłem) zdążyłem usłyszeć kilka kawałków znanych z GT6 i łezka się w oku zakręciła ;) Co prawda kawałki te były w głównym menu gry online ale mam nadzieję, że przeniosą je żywcem także do tego trybu w GTS :) 

- popatrzyłem na tryby, które obecnie są niedostępne i dopiero zdałem sobie sprawę z tego, że mamy tam online. Podejrzewam więc, że co najmniej ta funkcjonalność, która obecna jest online w GT6 zostanie utrzymana i jakieś ligi wykiełkują :) Zupełnie nie nastawiam się na jazdę z randomami, choćby nie wiem jak dobrze dobranymi

- dźwięki - nie wiem gdzie te dodatki w postaci zgrzytów skrzyni - ja nic nie słyszę :) Grałem w słuchawkach i zero, chyba, że warstwa silnikowa je przykrywa :) 

- podtrzymuję, że gra wygląda rewelacyjnie. Sterylnie ale w stylu GT i to w żaden sposób nie może być wada. Nie mogę się doczekać przejazdu po sterylnym w tym klimacie Tokyo ;) Auta wyglądają pięknie, nie zwracałem uwagi na kokpit we wszystkich furach, które posiadam ale pierwsza z brzegu wygląda chyba nienagannie w tym zakresie. Nie stwierdziłem czarnych kokpitów jak w standardowych autach w GT6

 

Jeśli traktować tą betę jako większe demko z obietnicą rozwoju, poprawy wielu elementów - biorę w ciemno na premierę. Jesień czy zima, jak uważacie? :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od ffb masz dwa suwaki, szczegółowość ustaw na maxa. Oczywiście j tak to nie będzie poziom AC czy pCARS, ale jest wtedy znośnie. Napewno lepiej niż w GT6.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też wczoraj przejechałem kilka wyścigów i tak jak @mataman pisał. Na torze Dragon Trail naprawdę ludzie grają czysto (przynajmniej Ci z przodu). Trafił mi się wyścig z 2 rodakami i mieliśmy walkę o podium. Ostatecznie skończyłem na 3 pozycji, bo na ostatniej szykanie zahaczyłem o ścianę i straciłem drugie miejsce. 

 

PS. Interlagos trafi do GT Sport. :)

Gran-Turismo-Sport-Interlagos-01-638x359.jpg

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, mataman napisał:

Pierwszy wyścig na Willow to kompletny noob fest i nuda. Wygrywanie z przewagą 10s jest tu codziennością.

 

Ja tak łatwo nie miałem, pierwszy wyścig ledwo na P1 skończyłem. Focus ST (tym jeżdżę) na starcie zostaje mocno z tyłu, więc jest co odrabiać. Na zakrętach też bez szału w porównaniu do TTSów, Evo czy STI.

Drugi i trzeci wyścig poszły słabiej, choć walka była zacięta, i tak jak piszesz, pełna kulturka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja Meganką też mocno zostaję na starcie, ale ludzie kręcą 1:34 lub wolniej więc dogonić ich to nie problem. Zwłaszcza że robią masę błędów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×