Skocz do zawartości
redo

Gran Turismo Sport

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba każdy narzeka na swoje bo ja z kolei z Evory zadowolony nie jestem ;) Ale widzę, że trzeba spróbować wyścigu wreszcie na normalnym torze bo bust na Nurbie chcę puścić w niepamięć. Te tory się nie zmieniają i są codziennie do pojechania?

 

Ustawienia FFB sprawdzę, dzięki Mata.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmieniają. Z puli kilku torów dostępnych w becie codziennie jest inny mix klasa aut + tor.

Tory:

- Blue moon

- dragon Trail

- Nurb

- Willow

- Brand hatch GP

- Tokyo (chyba tylko beta US)

- Northern Isle Speedway (chyba tylko beta US)

- Brands hatch Indy (chyba tylko beta US)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym codziennie to bym nie przesadzał. Poniedziałek i wtorek były te same tory.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jazda po Nurbie jest w tej grze niesamowita.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przejechałem dzisiaj kilka wyścigów, ogólnie spoko ale irytująca jest ta losowość kolizji. Wchodzę w zakręt celowo tak żeby typ za mną mnie nie wyprzedził, a ten na pełnej piździe przejeżdża przeze mnie, nie zwalniając bardziej niż to potrzebne do wejścia w zakręt, jakby mnie wręcz nie widział. Natomiast ja jak dojeżdżam do zakrętu dużo lepszą linią niż typ przede mną, muszę wyhamować bardziej bo oczywiście nie przejadę "przez niego" tylko go uderzę..

 

Generalnie warto żyłować czasy w kwalach bo w końcówce stawki kulturki nie ma :)

 

No i brak kiery doskwiera bardzo, jednak na padzie to inna gra jest..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy w was też tak wszyscy wjeżdżają na Brands Hatch? Bo na 6 wyścigów w 5 zostałem zepchnięty z trasy.... (Klasa D, SR 39) Dzieje się zupełnie to samo co na Willow Springs, demoliton derby.

 

Natomiast na Dragon Trail jeszcze nie miałem takiej sytuacji, wszyscy jadą kulturalnie. Kwali 1:42:3xx, więc startowałem na 2/3 pozycji i zazwyczaj na takiej dojeżdżałem do mety z czystą walką o podium. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja jakoś nie mogę trafić dobrze z tym Brands Hatch. ;/ Na Dragon Trail i Nordschleife pełna kulturka. Natomiast jutrzejszy wyścig na Northern Speedway w GT3 odpuszczam, to będzie jedno wielkie demolition derby. 

 

@mataman A w jakiej klasie się ścigasz? Bo czytałem na gtp że w C i wyżej już jest zdecydowanie lepiej. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co bardziej dociekliwi odkryli, że bardziej opłaca się nieczysto zagrywać (spychać, podcinać, zajeżdżać drogę) aby tylko skończyć wyścig na wysokiej pozycji + klepać co raz lepsze BL i czasy poszczególnych sektorów, niż jeździć czysto i w efekcie robić gorsze czasy + niższa pozycja końcowa. Przekładało się to na wzrost punktów PFP w porównaniu do czystej jazdy fair play.

Także PD musi coś z tym zrobić, jak chce aby wzrost rangi i punktów PFP były uzależnione od czystej jazdy a nie głównie od czasów i pozycji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GTS odpalielem pojezdzilem i powiem no nie lezy mi to.

 

Czy ktos majacy kierownice TM odpalal i porownywal z GT6?

 

Jak ustawic FFB?

 

Czy PD zepsulo to co mieli dobre a wiec prosty fajny dosc mocno responsywny FFB?

 

Ale po kolei, odpalilem pojezdzilem kwali roznymi wozkami i mialem wrazenie ze wozy plywaja, ze za malo czuc sily na kierownicy (np odsrodkowa jak bierzemy zakret) ze kierownica mimo wylaczenia wspomagaczy lata jakby miala silne wspomaganie (ogolnie dosc lekko).

Dostalem meganke trohpy '11 przejechalem nia brands hatch i znow to samo wrazenie woz plywa, jest jakis lekki, lata czasami jak chce - ni jak nie czuje ani predkosci, ani przyspieszenia, ani hamowania, a juz szczegolnie sil dzialajacych na auto.

 

Testowalem ustawienia: Sila FFB 5 i 7 a czulosc FFB 10, czulosc sterowania kontrolerem 0 (pamietalem ze takie mialm ustawione w GT6)

No tak mi sie ta jazda niepodobala ze az nie moglem uwierzyc i odpalilem PS3 i GT6.

Kiera to T300RS

 

Szybki wyscig meganka trphpy '11 brands hatch - kurcze jak inne doznania, kierownica jest od poczatku sztywniejsza, wchodzac w zakrety bardziej czuje auto, czuje kiedy mnie wynosi czuje ze mam kotrole a nie ze plyne po torze. Nie wiem moze to ja jestem dziwny ale to co odwalilo PD wola o pomste do nieba w mojej opinii.

Moje ustawienia w GT6 to: ABS 1, reszta wspomagaczy off, Sila FFB 5 a czulosc FFB 10, czulosc sterowania kontrolerem 0

 

Czy ktos moze mi podac wasze ustawienia FFB w GTS?

 

@cieglo

Nie dziwie sie ze na kierze po przesiadce z  pCARS miales wrazenie ze dziwnie sie prowadzi auto.

Jak masz jeszcze PS3 i GT6 odkurz i porownaj z GTS - jestem wielce ciekaw Twojej opinii.

 

 

Edytowane przez MagEllan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, MagEllan napisał:

Nie dziwie sie ze na kierze po przesiadce z  pCARS miales wrazenie ze dziwnie sie prowadzi auto.

Jak masz jeszcze PS3 i GT6 odkurz i porownaj z GTS - jestem wielce ciekaw Twojej opinii.

 

 

Mam jeszcze konsolę ale gra pożyczona więc na pewno nie sprawdzę. Jak pisałem, w stosunku do PCars jest przepaść ale po kilku okrążeniach i dołożeniu ustawień nie gryzie już w ogóle. Ustawienia FFB u mnie to 8/10. Ta czułość to chyba pada dotyczy i na nim różnicę to robiło.

 

Co do abs to jaka wartość odpowiada ustawieniu fabrycznemu? Defaultu nie zmieniałem, może powinienem :)

 

Co do samej gry to nie jeżdżąc online (czasy mi nie pasują) i nie mając innych trybów do wyboru - potencjał na samych tylko Q kończy się bardzo szybko i mogę powiedzieć, że ta gra mnie znudziła :) Wpadnę tam czasami wyrwać dzienne auto i na tym koniec. Za cel uznałem zdobycie TTS bo piszą o tym dobre rzeczy :) Do tej pory mi nie wpadło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, cieglo napisał:

Mam jeszcze konsolę ale gra pożyczona więc na pewno nie sprawdzę. Jak pisałem, w stosunku do PCars jest przepaść ale po kilku okrążeniach i dołożeniu ustawień nie gryzie już w ogóle. Ustawienia FFB u mnie to 8/10. Ta czułość to chyba pada dotyczy i na nim różnicę to robiło.

 

Co do abs to jaka wartość odpowiada ustawieniu fabrycznemu? Defaultu nie zmieniałem, może powinienem :)

 

 

Tak cos mi switalo ze ta czulosc to dla pada. 

Sprawdze dzis jeszcze z 8/10 ale dziwi mnie to ze w GT6 5/10 i mam sztywna bezposrednia kierownice a w GTS jakos to rozlazle jest. 

 

ABS tez zostawilem domyslne. Sprawdze tez inne ustawienia - bo moze jednak czegos nie odznaczylem/wylaczylem. 

 

Serio chcialbym zeby ktos mial mozliwosc porownania GTS i GT6 i podania ustawien dla obu gier bo ja mam wrazenie ze GTS to jest regress poziom hardcore...

Pomijam juz pogode (GT6 - szybki wyscig, od razu pojawialy sie ustawienia pogodowe), ale jesli wylece autem i bokiem dupne w barierke to nawet w GT6 bylo to czuc na kierownicy w GTS normalnie jak w NFS - zatrzymujemy sie/zwalniamy redukcja i jazda. 

 

Jak znajde dzis czas to porownam GTS, pCARS i GT6 

Ja rozumiem ze testuja glownie opcje sieciowe, dobieranie ludzi itd - ale po tym czego doswiadczylem jesli chodzi o model jazdy to GTS nie kupie, chyba ze bedzie za flaszke. 

 

moze byc ciezko to uchwycic ale moge sprobowac nagrac to jak reaguje kolo w GT6 i GTS zeby zobrazowac o sie tak pienie...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Testy dzień 2 renia na brands hatch i merc na nurbie.

Nie wiem moze to jednak cos z moja kierownica, dzis ustawiłem 5/10 i było ciut lepiej choć dalej efekt pływania był. Posiłkując sie gtplanet znalazłem info zeby czułość kontrolera ustawić na max, tak tez uczyniłem i powiem ze jakaś tam różnice odczułem. Jechało mi sie lepiej niż wczoraj, kierownica jest sztywniejsza (wczoraj mozna powiedzieć ze miała luzy i latała a dzis bardziej było ja czuć). Nagle tez zacząłem czuć bardziej tarki delikatne zahaczenia kołem ktore nieco wypadło z toru. No ogólnie jeździło mi sie lepiej.

 

Choć dalej mam wrażenie ze łatwiej stracić przyczepność na tarce nizli tnąc zakręt przez trawę co jest dość dziwne.

 

Tak wiec jest dużo lepiej niż było wczoraj ale dalej nieco mieszane odczucia. Dalej uważam ze kierowanie jest bardziej miękkie nizli w gt6 opisując w GT6 kierownica jest bardziej sztywna bardziej bezpośrednia w gts jest taka jakaś ugrzeczniona daje sygnał o patrz siła odśrodkowa ale robi to delikatniej płynniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pany, sesje wyścigowe są organizowane kilka razy dla danego toru? W informacji o danym evencie jest info o czasie zapisów/startu ale rozumem, że dotyczy to tylko najbliższego slotu czasowego i po nim następują kolejne. Jeśli tak, jakie to konkretnie godziny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

19:00, 19:20, 19:40. Później drugi tor też co 20min, a następnie trzeci. Słowem na każdym torze są 3 wyścigi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda zatem bo wpadłem do domu o 19:30 i zdążyłem ledwie na jeden wyścig na BH. Dziwnie działa ten system zestawiania bo drugi po mnie gość w stawce miał czas Q gorszy o...ponad 4 s. Oczywiście wyścig pozamiatałem, co chwila miałem info o levelowaniu wskaźnika FP ale wielkiego postępu nie zanotowałem (przed wyścigiem 7, po - 11). Ranga wyścigowa mi się nie zmieniła. W związku z tym ciekawy jestem jak wygląda premiowanie w obu tematach, jak na wynik wpływa pozycja/jazda i jakie przyrosty/spadki oznacza. Sam jeżdżę na tyle mało, że prawidłowości nie złapałem ale pewnie system już ktoś rozpracował ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra dobiera na podstawie kombinacji PFP + ranga (w tej kolejności). Czas kwali ma znaczenie tylko i wyłącznie z którego miejsca startujesz.

Dobrze to opisał Oldboy na forum amiga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Teraz się nieco pozmieniało po ostatnich aktualizacjach. Rank FP jest już - podobnie jak rank klasy kierowcy - oparty na literkach. Chyba bardziej sensowne rozwiązanie. Każdy uzysk w zakresie FP jest też komunikowany w grze dźwiękiem - to też na plus. Zmienił się chyba też i hud ale póki co widziałem tylko ten w Mercu i nie wiem jak wygląda to w innych furach.

 

Ponoć poprawili coś w zakresie FFB. Totalnie mi się jednak nie chce podłączać kierownicy i póki co jeżdżę tylko na padzie więc nie zweryfikuję tego. Trzeba jednak po raz kolejny podkreślić, że w GTS można być na padzie naprawdę konkurencyjnym i śmigać jak równy z równym z innymi - powinno to mocno zachęcić tych bez kierownic i bez planów zakupu takowych.

 

Dzisiaj machnąłem 3 wyścigi i to co robią niektórzy - nawet z wysokimi rankami FP - wskazuje na mocną kpinę. Gość ze wskażnikami na poziomie B/B - będąc wyprzedzanym na prostej - umyślnie (kilkukrotnie!) wjeżdża we mnie i spycha z trasy. Najgorsze jest to, że gra w żaden sposób nie rozróżnia takich przypadków o incydentów, w których zawinili wszyscy kierowcy - każdemu równo urywa punkty FP :38_worried:

 

PS. Na plus także:

- duch w kwali - można włączyć/wyłączyć - przydaje się

- widok z maski jak najbardziej dostępny - ktoś pisał, że jest tylko z dachu ale w Mercu śmigałem z widocznymi chrapami maski - dach to nie mógł być :) Może też weszło w apdejcie

- więcej godzin na wyścigi - jeszcze niedawno sesje rozpoczynały się w w okolicach 18-19 a dzisiaj wystartowałem w okolicach 11

Edytowane przez cieglo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do widoku z maski, niestety tylko niektóre samochody mają ten widok. Większość ma z dachu, nic z tym nie zmienili. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzicie jakąś szansę na reaktywację GTbN po tej becie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak wyglądają szanse i co musi się wydarzyć by projekt powstał z umarłych ale faktem jest, że kilka osób, które jeździły z nami w GTbN testują teraz wersję beta :) Zupełnie nie wiem jakie plany ma Nervus, Yogi z tego co wiem wypisał się totalnie ze ścigania i myślę, że bez nich to już nie będzie to samo. Spróbować jednak warto, ja będę gorącym zwolennikiem takiej akcji :) Problem jest inny - przy tej konkurencji na rynku, utrzymanie ligi będzie pewnie trudniejsze bo kusić będą inne produkcje. Patrząc choćby po modelu jazdy takie PCars jest lata świetlne przed GTS - jeśli PCars 2 sprosta oczekiwaniom i zostanie lepiej dopracowane niż jedynka - będzie mega alternatywą, jeśli nie killerem dla GT. Inna sprawa, że po becie nie można wnioskować o zawartości innej niż tryb sport. Dopracowana, stabilna funkcjonalność społecznościowa może dać GTS sporego kopa, ja przynajmniej na to mocno liczę.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mocna poprawa fizyki w 1.05, mi się o wiele lepiej prowadzi auto teraz, z tego co czytałem na forum betatestów to podobno naprawili to co co zepsuli w 1.04 a że EU testuje od 1.04 to nie widziała różnicy względem starszych wersji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest jakiś sposób żeby otrzymać klucz do bety ? Rejestrowałem się ale juz ponad tydzień i nic

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×