Skocz do zawartości
redo

Gran Turismo Sport

Rekomendowane odpowiedzi

Kolejna garstka informacji:

qTb0baz.jpg

Zamiast 117 początkowo zaprezentowanych eventów. Liczyłem że jednak troszkę bardziej rozbudują singla dzięki rocznej obsuwie.. :sad:

 

Obecna beta będzie mieć jeszcze maksymalnie 1-2 updaty i zostanie zakończona. Możliwe, że w okolicach sierpnia będzie jeszcze jedna beta przez krótki okres czasu.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie będzie otwartej bety. Ta w sierpniu też nie będzie otwarta, tylko wyślą kolejne zaproszenia + Ci co już otrzymali. 

 

GTPlanet: How much longer do you plan on running the GT Sport beta?

Kazunori Yamauchi: After maybe one more update — or maybe two at the most — we will close the beta. I’m thinking that after having these closed betas, it might be nice to put up another beta with all of the features that will be available to experience in GT Sport. It would be for a very short time, maybe around August or so.

 

GTP: So a public beta?

KY: No, we can’t say public, because several million people would rush to play it. That means our server costs would shoot through the roof before we sell the game, so we can’t do that! So it won’t be completely open, but we would like to at least have at least another tier in terms of participation.

 

W spoilerze lista póki co znanych samochodów i torów:



14 / 19 locations currently known/revealed
19 / 27 layouts currently known/revealed
119 / 177 cars currently known/revealed


Real world tracks:
Nurburgring - Nordschleife & GP
Willow Springs - Big Willow & Horse Thief Mile
Brands Hatch - GP & Indy
Bathurst
Suzuka
Interlagos
Le Mans

Fictional:
Tokyo Raceway - Outer & Inner loops
Dragon Trail Raceway - Seaside
Lake Maggiore
Blue Moon Bay - Oval
Northern Isle Speedway - Oval & Infield
Sardegna Windmills - Rally
Fisherman's Ranch - Rally


Cars:

Acura NSX GT3

Alfa Romeo Mito 1.4T Sport '09
Alfa Romeo 4C Launch Edition '14 (N200)
Alfa Romeo 4C Gr.3 '14
Alfa Romeo 4C Gr.4 '14

Alpine Vision Gran Turismo Gr.1
Alpine Vision Gran Turismo
Alpine Vision Gran Turismo Race Mode

Audi R18 TDI (Audi Sport Team Joest) '11
Audi R8 LMS (Audi Sport Team WRT) '15
Audi TTS Coupe '15
Audi Quattro S1 Pikes Peak ‘87
Audi TT Cup ‘16

Aston Martin One-77 '11
Aston Martin V12 Vantage GT3 '12
Aston Martin V8 Vantage S
Aston Martin V8 Vantage S Gr.4

BMW Z4 GT3 '11
BMW M4 Coupe '14
BMW M4 Coupe '14 Safety Car
BMW M6 GT3 '16
BMW M6 GT3 (Walkenhorst Motorsport) '16

Bugatti Vision Gran Turismo Gr.1
Bugatti Veyron 16.4 '13
Bugatti Veyron 16.4 '13 Gr.4

Citroen GT Race Car Gr.3

Chevrolet Camaro SS '16
Chevrolet Corvette Stingray
Chevrolet Corvette C7 Gr.3
Chevrolet Corvette C7 Gr.4

Dodge SRT Tomahawk Vision Gran Turismo Gr.1
Dodge SRT Viper GTS
Dodge SRT Viper GT3-R
Dodge Viper Gr.4
Dodge Charger SRT Hellcat '15

Ferrari LaFerrari '13
Ferrari 458 Italia GT3 '13 (S)
Ferrari 458 Italia '09
Ferrari 458 Italia Gr.4 '09

Ford Mustang GT Premium Fastback '15
Ford Mustang GT Gr.B Rally Car '15
Ford Mustang GT Gr.3 '15
Ford Mustang GT Gr.4 '15
Ford Focus ST '15 N Series
Ford Focus Gr.B Rally Car

Honda NSX '17
Honda NSX '17 Gr.3
Honda NSX '17 Gr.4
Honda NSX '17 Gr.B Rally Car

Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo
Hyundai Genesis Coupe 3.8 Track '13
Hyundai Genesis Gr.3
Hyundai Genesis Gr.4
Hyundai Genesis Gr.B Rally Car

Jaguar F-Type
Jaguar F-Type Gr.3
Jaguar F-Type Gr.4

Lamborghini Veneno '13
Lamborghini Huracan Gr.3
Lamborghini Huracan Gr.4
Lamborghini Huracan

Lexus RC-F
Lexus RC-F Gr.4

Lotus Evora '09
Lotus Elise '11

Mazda LM55 Vision Gran Turismo
Mazda LM55 Vision Gran Turismo Gr.1
Mazda Roadster S (ND) '15
Mazda Roadster S (ND) '15 Gr.4
Mazda 6 Gr.3

McLaren 650S GT3 '15
Mclaren 650S Coupe '14

Mercedes-Benz SLS AMG '10
Mercedes-Benz SLS AMG Gr.4
Mercedes-Benz SLS AMG GT3 '11
Mercedes-Benz AMG GT S '14
Mercedes-Benz AMG GT S '14 Safety Car
Mercedes-Benz A 45 AMG 4MATIC '13
Mercedes-Benz AMG GT3
Mercedes Benz AMG Vision GT Racing Series

Mitsubishi Lancer Evo X Final Edition Gr.3
Mitsubishi Lancer Evo X Final Edition Gr.4
Mitsubishi Lancer Evo X Final Edition Group B Rally Car
Mitsubishi Lancer Evo X Final Edition

Nissan GT-R '12
Nissan GT-R '17
Nissan GT-R Gr.4 '17
Nissan GT-R Gr.B Rally Car
Nissan GT-R Nismo GT3 N24 Schulze Motorsport '13
Nissan GT-R LM Nismo '15

Peugeot 908 HDi FAP - Team Peugeot Total '10
Peugeot 208 GTi '15
Peugeot RCZ GT line
Peugeot RCZ Gr.3
Peugeot RCZ Gr.4
Peugeot RCZ Gr.B Rally Car
Peugeot Vision Gran Turismo Gr.3

Pininfarina Fittipaldi EF7 Vision

Porsche 911 GT3 RS '16

Renault Megane R.S.
Renault Clio '16
Renault Sport Megane Gr.4
Renault Sport R.S.01 GT3 '16
Renault Sport R.S.01 '16

Subaru WRX Gr.3
Subaru WRX Gr.4
Subaru WRX Gr.B Rally Car
Subaru WRX STI Type S '14

Toyota SF-R
Toyota SF-R Racing Concept
Toyota TS030 Hybrid '12
Toyota FT-1 Vision Gran Turismo Gr.3
Toyota 86 GT '15

Volkswagen GTI Vision Gran Turismo Gr.3 (S)
Volkswagen GTI Vision Gran Turismo Gr.B Rally Car
Volkswagen Golf VII GTI '14
Volkswagen Scirocco Gr.4
Volkswagen Beetle Gr.3

Edytowane przez Grandy111
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak oni nie chcą robić publicznej bety, bo się boją o serwery to ja nawet nie chce wiedzieć na jakim bambusie online w tej grze stoi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, Patricko napisał:

Jak oni nie chcą robić publicznej bety, bo się boją o serwery to ja nawet nie chce wiedzieć na jakim bambusie online w tej grze stoi...

 

Oni się nie boją o serwery tylko ich koszt zanim zaczną sprzedawać. Co, biorąc pod uwagę płatny multiplayer na całej platormie, jest tylko potwierdzeniem że hajs za ps plus nie idzie na usługi sieciowe ;). Więc zrobią publiczną betę serwerów w dniu premiery :). Serwery jebną, będą patchować i dodawać nowe, ale hajs się już będzie zgadzał ;)

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oni sobie chyba żartują. Wpierw 2 dni temu podali informacje o 177 samochodach i 19 trasach (patrząc na konkurencje to i tak bardzo mało jeśli chodzi o dostępne lokacje), a teraz w każdym wywiadzie live podają informację o 140 samochodach i 15! trasach, czyli jeszcze mniej tras niż wcześniej (17). Czyli lista tras którą wstawiłem wcześniej jest już kompletna.

Nurburgring - Nordschleife & GP
Willow Springs - Big Willow & Horse Thief Mile
Brands Hatch - GP & Indy
Bathurst
Suzuka
Interlagos
Le Mans
Tokyo Raceway - Outer & Inner loops
Dragon Trail Raceway - Seaside
Lake Maggiore
Blue Moon Bay - Oval
Northern Isle Speedway - Oval & Infield
Sardegna Windmills - Rally
Fisherman's Ranch - Rally

+ ostatnia jakaś śnieżna trasa, ze względu na dostępność opon śnieżnych.

:FailFish:

kx51oyR.png

eULStrs.png

Edytowane przez Grandy111

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest możliwe, że przy tak dużym IP pracują tak niekompetentni ludzie? Jak to się stało, że Sony jeszcze nie wzięło sprawy w swoje ręce, albo przynajmniej nie zbadało co dzieje się z tym studio? Evolution zamknęli po 1 wpadce, Liverpool po wymuszeniu na nich stworzenia tytułu startowego na Vitę, która okazała się klapą. Jak to się dzieje, że Polyphony nadal działa jak działa, mimo że od 12 lat stacza się coraz bardziej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Grandy111

 

No przeciez  oni sobie zartuja od poczatku 4 lata po premierze konsoli a oni nic poza beta nie wydali :24_stuck_out_tongue:

A tak serio przed konfa byla zajawka GTS i tam  usprawiedliwiali takie podejscie - cytuje z pamieci -  przeszlismy  dluga  droge, ewoluowalismy, ale slyszelismy tez zarzuty ze z gry o jezdzie stalismy  sie  gra  o kolekcjonowaniu samochodow (to chyba przytyk  do GT5) wiec postanowilismy wrocic do tego co najwaznie rywalizacji, sportu.

 

Jak bylo mowione ze classic cars nie znikna  w nowej odslonie to byla  z tego beka i hejt ze na PS4 beda wozy  rodem z PS2 (sam mialem z tego niezly ubaw)  wiec  przycieli na ilosci wozow  i chca je dopracowac.

 

Sama ilosc wozow nie musi byc problemem jesli te sa roznorodne a nie ze na 200 fur masz 50  nissanow z czego 15  to rozne roczniki GT-R. pCARS nie powala iloscia  wozow w podstawce a spokojnie  wielu w tym i mi wystarczaja, sa wystarczajaco roznorodne.

Ilosc tras natomiast to juz wiekszy  problem.

 

Tak  jak  GT5 Academy Edt bylem zachwycony, GT6 uznawalem za  takie GT5,5 tak w  wypadku  GTS bedzie to bedzie. Zupelnie nie mam cisnienia, PD przegapilo swoja szanse  moim zdaniem.

 

Wolalbym zeby GT5 zylo a zamiast robic  GT6 powinni juz myslec o GT na PS4,  pracujac jednoczesnie nad czyms  naszybko oraz nad kolejnym wiekszym  tytulem.

 

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie może będzie z 60-70 różnych aut, bo niektóre mają aż po 4 warianty. :rofl: Np Lancer Evo/NSX/Impreza STi/Mustang/RCZ- stock, gr.4, gr.3, gr.b. 

 

Mnie akurat mała ilość samochodów nie odrzuca, bo i tak przeważnie jeżdżę tylko kilkoma ulubionymi. Natomiast ilość tras jest zdecydowanie za mała. 15 tras w tym 2 ovale i 2/3 rally. 

 

Perełka z wywiadu dla GameSpotu

"GT5 & GT6 were titles released during optimalization process. This time we asked Sony to please give us more time to really do it right" Jak widać 4 lata to nadal za mało. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Grandy111 napisał:

Perełka z wywiadu dla GameSpotu

"GT5 & GT6 were titles released during optimalization process. This time we asked Sony to please give us more time to really do it right" Jak widać 4 lata to nadal za mało. 

 

No jasne ze za malo ile po GT4 bylo GT5? 5 lat? i to jeszcze "released during the optimization process"..... no panie... 

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kpina. Wystarczy spojrzeć na optymalizacyjny może nie majstersztyk, ale przynajmniej jako coś baaardzo solidnego - Horizon Zero Dawno....taaa wiem inna gra inny typ itp itd ale więcej efektów, więcej fizyki, więcej zachowań sztucznej inteligencji itp ale dali radę zrobić to w mniej jak 4 lata. Oni się srają ile...4-5 lat by zrobić w końcu demo? To ja już wolę by reaktywowali Evolution Studio by zrobili nowego Motorstorma. Brakuje mi takiej gry.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zeby GT kiedykolwiek stanelo spowrotem na nogi to Kaz musi odejc a zastapic go musi ktos, kto "will make PD great again!" ;D No sorry, pol dekady a oni nie sa w stanie skleic prostego dema, gdzie XB1 niedlugo otrzyma juz piata Forze, a male niezalezne studio, ktore pare lat temu zaczynalo od Kickstartera tez lada dzien wypusci juz druga odslone duzej gry/symulatora (PCars). Kaz juz dawno powinien wyleciec na zbity pysk, a PD zamkniete i wysadzone razem z fundamentami, zeby przypadkiem nikt nie probowal go odbudowac. Sony pozbylo sie Studia Liverpool oraz Evolution, ktore mogly co roku naprzemian karmic nas swietnymi wyscigami wszelkiej masci, to nie, wola popowac cala kase w bez mala najbardziej niekompetentne studio deweloperskie jake obecnie istnieje.

 

Przy GT5/6 piescili sie z autami, Kaz mowil ze dzieki temu sa juz gotowe nawet na PS4, a jak juz wyszlo PS4 to zaczeli od zera, i teraz tez obwieszczaja swiatu, ze maja modele aut ktore przetrwaja dekade, a jak przyjdzie co do czego to pod PS5 wyrzuca wszystko do smietnika i znowu bede rzezbic od podstaw, i tak w kolo Macieju... A reszta aspektow jak lezala tak dalej lezy, i tkwi jeszcze w czasach PSX/PS2, niby zapewniaja ze za wszystko sie zabrali i wszystko bedzie poprawione, ale gameplay'e mowia same za siebie - gdyby nie lepsze oswietlenie to ciezko by bylo odroznic GTS od GT5/6 - ta sama sterylnosc, bezplciowosc, AI ktore ma wywalone na wyscig i jedzie bo jedzie, bo za to mu placa, system kolizji a'la slynne kartony z Klanu, itd. itd. moglbym dlugo tak wymieniac, ale wszyscy wiem jak wyglada ta niezmienna od lat seria gier.

 

A absolutnie najgorsze w tym wszystkim jest to, ze PD sie uda i wszystko ujdzie na sucho, bo ludzie sa wyglodniali GT na PS4, i jak beznadziejne by nie bylo to i tak sprzeda sie w przynajmniej paru milionach egzemplarzy, i ja nie mam cienia watpliwosci ze powtorzy sie sytuacjia z GT5/6 - ludzie z braku alternatywy rzuca sie na GTS, a roznymi koncowymi odczuciami, ale juz do GT7 podejda z duuuzym dystansem, po czym PD po prostu wylaczy serwery dla GTS, czyli gry nastawionej stricte pod online, i sila rzeczy zmusza ludzi do kupna GT7. A potem powtorka przy PS5 - beda kleic gre pol dekay, ludzie znowu beda na glodzie, w dodatku zdaza zapomniec o poprzednich wpadkach, znowu kupia, znowu zawod, znowu wylaczanie serwerow, calosc zapetlic, i tak sie robi kase.

Edytowane przez Żywy
  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Żywy

No rozumiem rozgoryczenie,  ja tez  mam  beke z PD ale troche zes poplyna....

Slightly Mad Studios - moze i niezalezni, ale jacys super mali, dostali kontrakt od EA i zrobili Shift i Shift 2. Potem stworzyli wlasna platforme World Mass Development i oglosili ze chcazrobic CARS (Community Assisted Racing Simulator) i to ludzie rzucali w nich kasa tak zezebrali 5  mln $$ - ktore  okazaly sie kwota spokojnie wystarczajaca.

Zeby nie wsparcie ludzi to watpie aby SMS pozostalo niezalezne.

 

Pisalem juz o tym jak @Pan J sie zastawial czemu Sony zamknelo inne studia jak chocby EVO ale nie PD - Sony to japonska firma PD to japonce wiec dbaja o swoich.

Nie chce nawet wiedziec ile Sony utopilo kasy w PD od premiery GT6 ktora to byla najgorzej sie sprzedajacym tytulem w serii, ponadto taniala bardzo szybko.

 

Tutaj mala spekulacja - skoro placa minimalna w Japonii to 800JPY/h (okolo 128K na  miesiac - choc czytalem ze moze byc mniej - ale mniejsza o to) to daje nieco ponad 1100$ ale powiedzmy ze 1000$ miesiecznie - watpie zeby cale PD pracowalo za mininalna,  ale chodzi o punkt odniesienia tak wiec mamy   4 lata x 12 miesiecy x 140 pracownikow (jest  wiecej pewnie) x 1000$ pensji co daje nam....... minimum 6 720 000 $$ (6,72mln) - kase ktora mozna by spozytkowac inaczej  - moim zdaniem lepiej.

 

Kolejna rzecz gdzie nie do konca sie zgadzam -  chocby na tym forum ludzie mocno sie spolaryzowali  - na  tych co maja podejscie nieco negatywne i tych co widza  potencjal.

Polaryzacja byla tez w wypadku GT6 (a ze czemu nie na PS4, a ze to GT5,5) i GT6 oberwalo sprzedazowo sam  kupilem dopiero jak  gra ostro zeszla z ceny i jak  wylaczyli serwery 5ki.

 

Wiec jesli taka polaryzacja oraz pamiec o tym jak  PD "zachecalo" do przejscia  na GT6 przelozy sie na to jak bardzo ludzie sa sklonni kupic gre to owe bledne kolo o ktorym piszesz moze zostac przerwane.

 

Sprzedaz GTS moze byc srednia i moze to da komus do myslenia.

 

Ale zeby to nastapilo to ludzie musza przestac miec rozdwojenie - KTOS mowi oj tyle rabia ta  gre, taka sobie, malo tras, beta niby ok ale zbyt duzy nacisk na online a ja chcialem sobie singlowo pojezdzic - A ZARAZ POTEM ale i tak biore na premiere! no  to jest podejscie ktorego nie rozumiem ni jak.

 

Edytowane przez MagEllan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Inside Sim Racing na E3 wrazenia nowe kolo od TM + GTS

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie ma ktos do sprzedania klucza ? Do kiedy ta beta jest dostepna ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tego nie wie nikt. Wiadome jest za to, że bardzo mało ludzi już w to gra ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aż taki niewypał ? Ciekawi mnie Force feedback i fizyka. Jeśli mimo wszystko ktoś ma i chce sprzedać. To proszę o kontakt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
43 minut temu, mataman napisał:

Ileż można grać na trzech torach :24_stuck_out_tongue:

 

do porzygu  :1_grinning: a tak serio 3 tory razy X wozow (jesli dobrze pamietam w becie za jakies kamienie milowe w stylu przejedz x km dostaje sie kolejna fure)

I masz pewnie nascie kombinacji do masterowania.

 

W becie to nie martwi bardziej martwi 15 torow na start :1_grinning:

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak fizyka i odczucia na kierownicy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fizyka jest bdb, tak samo jak odczucia na kółku. Jest to zdecydowany krok w przód względem poprzednich części.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:) wiec czekam, ciekawe czy wyjdzie w tym roku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak w tym roku nie wyjdzie to juz moze nie wychodzic wcale.. Nie wiem co myslec o tym GT. Z jednej strony najwieksza ilosc godzin(wedlug sony) mam spedzone przy GT5. I bardzo fajnie wspominam ten czas. Strasznie wciąga. Ale te 15 torow przy 60 w PC2 to brzmi jak jakis niesmaczny zart. To faktycznie bedzie jak lekko rozbudowane demo. Bieda ogolnie..

 

Wysłane z mojego HTC One_E8 przy użyciu Tapatalka

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, eMeK napisał:

Jak w tym roku nie wyjdzie to juz moze nie wychodzic wcale.. Nie wiem co myslec o tym GT. Z jednej strony najwieksza ilosc godzin(wedlug sony) mam spedzone przy GT5. I bardzo fajnie wspominam ten czas. Strasznie wciąga. Ale te 15 torow przy 60 w PC2 to brzmi jak jakis niesmaczny zart. To faktycznie bedzie jak lekko rozbudowane demo. Bieda ogolnie..

 

Wysłane z mojego HTC One_E8 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Ja tez mam najwiecej w GT5 i to sie zgadza, jak kupilem ta gre to jeszcze na starej DFP jezdzilem w kazdej mozliwej wolnej chwili odkladalem inne gry na pozniej, kupka wstydu rosla...

Wracajac do GTS - po obublikowaniu listy torow z pCARS http://www.bsimracing.com/official-project-cars-2-track-list-unveiled/

To te nascie (15) torow w 27 wariantach w GTS troche slabo wypadaja. 

(tutaj dla przypomnienia lista torow z GT5: http://www.gran-turismo.com/local/jp/data1/products/gt5/courselist_en.html)

 

Nie znaczy to ze GTS bedzie zly, bedzie po prostu troche biedny... 

Moze dodadza tory, moze wozy, moze cos jeszcze - ale z drugiej pisali ze GT 5 i 6 wychodzily jako produkty rozwojowe a GTS chca dopracowac....

GT5 kupilem z dodatkami Academy Edt i jakbym kupil golasa na premiere to plul bym sobie w brode. 

 

Wiec w wypadku GTS - poczekam, nie kupuje gier na premiere - a mam przeczucie ze GTS dosc szybko spadnie z ceny. W tym tygodniu chce znalezc czas zeby wrocic do bety i ocenic zmiany po patchu 1.08. Jesli gra mi podejdzie, poczekam na premiere ocene zawartosci (glownie pod katem gracza singlowego) i podejme dezycje ile jestem sklonny za ta gre zaplacic....

 

Problem z GTS jest taki ze planowane wydanie na ten rok bylo i tak po pCARS. I tutaj moga miec problem bo pCARS zdobylo sporo fanow. Czesc z nich moze kupic obie gry a czesc skupi sie na jednej. 

Czesc osob poczeka do konca roku i po zapoznaniu sie z reckami obu gier wybierze jedna. 

Jelsi mieli by przelozyc premiere na rok przyszly to sami siebie skreslaja bo wtedy niezdecydowani moga wskoczyc do wozow i na tory w pCARS2. 

 

Spotkalem sie z takimi co im kariera w pCARS nie pasowala a juz krzycza ze ta w GTS bedzie lepsza z tego co widze to ta bedzie skromna, bardzo skromna. 

Ja rozumiem ze online to ma byc najwazniejsza czesc GTS, ale oprocz lig, GT Sport events i innych licencji jest spora czesc graczy singlowych. 

 

Moge byc w bledzie - ale nie wroze GTS zbyt duzych wynikow sprzedazowych. Ciezko bedzie to z czyms porownac bo to EX. 

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×