Skocz do zawartości
redo

Gran Turismo Sport

Rekomendowane odpowiedzi

Mam nadzieję, że warunki pogodowe będą bardziej zróżnicowane niż widziałem to na gameplay w demie bo nawet nie widziałem filmiku w deszczu itp.

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W online (tryb sport) gra dobiera graczy po rankingu i czasach qwali. Efekt? Zero debili i pełna kulturka. Najlepsze online ever.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja objezdziłem pare godzin z tym demem i dla mnie ta gra może wogóle sie nie pojawić-żadna strata.Z serią GT ma tylko tyle wspólnego że są przepiekne modele samochodów i kartonowe kolizje.Cała reszta czyli wyglad torów i ich dobór to porażka,trasy rajdowe wcisniete na siłe z niewidzialnymi ścianami nawet szkoda gadać.

Ogólnie chyba ktoś z żółtych ludków ochujał że za niedokończonego prologa woła 250 zł.Z całym szacunkiem dla tej serii która naprawdę lubię i przejezdziłem masę godzin w 5 i 6 cześć to co teraz wypuszczają to kpina.Porównując to do głównego konkurenta czyli Forzy 7 można powiedzieć że ten drugi tytuł jest grą naprawdę kompletną,z śliczną grafiką(nie mówiąć już o wersji XONE X) i bardzo rozbudowanym online.

Jestem naprawdę zawiedziony że tyle lat robili taki szit i jeszcze każą sobie za to tyle zapłacic.:down:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Patricko napisał:

Wszystko byłoby ok, gdyby ta gra kosztowała max 140 zł w dniu premiery i była oficjalnie uznana za wstęp do GT7.

 

Otoz to, jesli by wydali gre za 15$ jako GT7:Prologue to nie bylo by az takiej konsternacji, czym tak naprawde jest obecny twor i czemu ma sluzyc...

 

Ja podobnie jestem z seria od samego poczatku i tez serce mi sie kraje, gdy widze jak stoczyla sie ta legendarna seria, wlasciwie to patrzac po GTS mozna smialo powiedziec, ze jest juz martwa - GTS zajelo im az 5 lat, 2-3x wiecej niz zajmuje stworzenie calej gry innym studiom, wiec GTS powinno byc wrecz przeladowane zawartoscia, ficzerami, i dopracowane w kazdym najmniejszym calu, a tymczasem jest zupelnie na odwrot... Wiec pytanie jakie to daje poglady i nadzieje na pelnoprawne GT7? Absolutnie ZADNE. W takim tempie ze stworzeniem pelnoprawnego GT7 szczerze watpie, zeby sie wyrobili jeszcze na koncowke zywota PS5, przy czym za te 10-15 lat to zrealizuja pomysly i zalozenia z dzisiaj, a w tym czasie branza/konkurencja beda juz cale lata swietlne przed PD (jakby juz teraz tkwienie w erze PS2 bylo niewystarczajace).

 

Pamietam jak w recenzji GT5 IGN napisalo, ze jest to symulator 10/10, zamkniety w grze 5/10 - GT6 bylo jeszcze slabsze, duzo slabsze, wiec na ile mozna ocenic GTS? 0? -1? Bo modele aut i oswietlenie owszem, sa poza wszelka konkurencja, za to 11/10 sie nalezy jak nic, ale czy bylo to naprawde warte tych wszystkich pozostalych kompromisow? 5 lat dewelopingu. Niecale 150 aut, z czego masa duplikatow, a polowa wszystkich aut nawet nie jest realna tylko wymysly typu rajdowy Mustang czy NSX, oraz masa aut VGT, oczywiscie kazdy przynajmniej raz powielony ze zmniejszona moca/podbita waga, zeby pasowac do Gr.3 albo Gr.1. Tylko 6 realnych tras, cala reszta to rowniez wymysly PD, w dodatku watpliwej jakosci, niektore wygladaja gorzej niz trazy z Gt na PS3. Menu standardowo przeladowane animacjami i przejsciami, fajnie sie to oglada prez dzien, dwa, no gora 3, ale po tygodniu czlowiek ma juz dosyc spedzania polowy czasu na ogladaniu menu i loadingow. HUD tak samo przeladowany, polowa ekranu jest zaslonieta przez nic nie wnoszace kontrolki, tabele pozycji, oraz DWIE mapy (WTF??). System kolizji a'la kartony z Klanu juz chyba na zawsze zostana wizytowka firmy. Dzwieki - miala byc poprawa a od GT4 nic sie nie zmienia. O ile w GT5/6 bylo raptem 6-8 dzwiekow powielonych na wszystkie auta, niezaleznie od typu silnika, litrazu, czy liczby cylindrow (z nielicznymi unikatami typu Zonda R czy Mazda 787B), tak w GTS rozwiazalo ten problem - dziekow po prostu nie ma! Sluchac odpowienido w kolejnosci: pisk opon (ktory juz ludziom dziala na nerwy), skrzynie biegow, ktora sprawia, ze kazde ze 150 aut brzmi identycznie, opor wiartu, dzwieki zwiazane z HUDem, no i dopiero gdzies tam na koncu, jak sie czlowiek dobrze wslucha, to jakies odglosy silnikow faktycznie w grze sa. Sytuacje troche zmienia kamera typu chase view, ale ta z kolei jest kompletnie niegrywalna - ZERO jakiegokolwiek czucia auta, ktore stoi w miejscu i obraca sie wokol pionowej osi, i zamiast jechac do przodu to przesowa sie tlo... A po GT5/6 myslalem, ze juz bardziej spi****** tego widoku sie nie da. Tryb kariery, ktory byl wizytowka oraz najmocniejsza strona serii, tym, dla czego sie kupowalo gre, odszedl to lamusa i zostal zastapiony tutorialami/licencjami, z ktorych kilka to faktyczne wyscigi, ale to by bylo na tyle.

 

Wad mozna by wymieniac w nieskonczonosc, za to zalet nie widac, bo to, ze auta maja swietnie wymodelowane reflektory czy sruby felg widac jedynie w Photomode/Scapes (tutaj 11/10 po raz kolejny), ale to jedynie wisienka na torcie, podczas gdy PD zapomnialo upiec ciasto w pierwszej kolejnosci... Dla mnie pass, to cos nie jest warte 20$, a co dopiero 60, tym bardziej, ze na rynku sa juz PC2 i FM7, gdzie ta druga oferuje rozrywke na dluuugie miesiace.

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@up Amen to that! Jakby się dało kupić za te 100pln z odblokowanym wszystkimi autami to bym kupił żeby fotki trzaskać.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A gra i tak sprzeda się w wielkim nakładzie bo ludzie będą kierować się sentymentem, tak jak to było w Tekken 7, Wipeout, Crash Bandicoot
Z tym, że GT6 w tym zestawieniu to chyba najsłabsza gra będzie

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę że to gra która ma być usługa więc jeśli ktoś ma jakieś ale to lepiej poczekać, będą łatać wydawać nową zawartość w dlc a później pewnie kolejną edycję jakieś academy czy cos...

Myślę że gra się sprzeda z racji swojego kultowego statusu. GT6 miało tragiczne otwarcie ale łącznie sprzedało się niby dobrze (6 mln dla porównania pCars 1 w 2mln się sprzedało mam nadzieję że dobrze zapamiętałem dane)

Pytanie ile zarobiło bo gt6 leciało z ceny aż miło.




Sent from my Lenovo P2a42 using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@MagEllan

Ale przypomnij sobie sytuacje z GT6 wlasnie - gra sprzedala sie dobre, bo pomimo mieszanego odbioru GT5, oraz GT6 tuz po premierze, Kaz zapowiedzial rozlegle wsparcie i patche majace poprawic a to AI, a to system kolizji, a to dzwieki, etc., i to dawalo nadzieje na poprawe sytuacji, a niestety nic takiego nigdy nie mialo miejsca. Pozniej zaslaniali sie tym, ze jednak wola poswiecic czas i zasoby ludzkie na dopracowanie kolejnego GT, a teraz wyszlo kolejny raz dokladnie to samo... Jedyne co moze dojsc to eventy na obecnych juz trasach pod okreslona grupe auti to wszystko. Takze o ile GT6 faktycznie ostatecznie calkiem niezle sie sprzedalo ( to tez w duzej czesci dzieki przymusowej przesiadce po wylaczeniu serwerow GT5), tak mysle, ze juz malo kto sie da nabrac na obietnie bez pokrycia, czy jakies wlasne wymaginowane nadzieje. Takze z sentymentu to ludzie IMO polecieli wlasnie po GT6, a teraz nie wiadomo kto to kupi? Chyba tylko fanatycy, ktorzy lubuja sie w srobowaniu czasow jezdzac samotnie po trasie, albo fetyszysci spedzajacy godziny na cykaniu fotorealistycznych fotkek, ew. garstka zapalencow jezdzacych we wlasnych ligach/prywatnych lobby. Bo z gry jako-takiej dla typowego, przecietnego gracza, to GTS nie ma do zaoferowania absolutnei nic.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet jak ktoś nie jeździ w lidze a lubi ściganie online to w oficjalnych wyścigach znajdzie masę miodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, mataman napisał:

Nawet jak ktoś nie jeździ w lidze a lubi ściganie online to w oficjalnych wyścigach znajdzie masę miodu.

Nie jestem do końca przekonany. Wczoraj jechałem na tym dziwnym, modyfikowanym owalu i tam jest walka o życie. Kolizje, przenikane samochodów, chaos. Może inaczej wygląda to na normalnych torach. Inna sprawa, że liga to jedyna ścieżka rozwoju w ściganiu online, nie rozumiem jak można na dłuższą metę jeździć online i nie być w żadnej lidze (chyba, że ktoś jest wybitnie mało elastyczny i nie jest w stanie się dostosować do grafiku ligi).

PS. Wpisu @Żywy za cholerę nie pojmuję w temacie dźwięków. Na pewno sprawdziłeś głośność tv? ;) A może skręciłeś na maksa poziom głośności silników? Normalnie motor słychać, skok jakościowy w stosunku do GT6 rewolucyjny ale poniżej poziomu w PCars czy AC.

Edytowane przez cieglo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest kwestia odseparowania dobrych/średnich/złych graczy od siebie. W becie wszyscy zaczęli w klasie B z tego co kojarzę, niedużo minęło więc jeszcze się nie pogrupowało, ale podejrzewam że po jakimś czasie ci co lubią walić pospadają do D/E i będą jeździć z sobie podobnymi, a gracze bardziej wczuwający się w wyścig już będą mieć normalnych towarzyszy na torze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Kolos28 napisał:

A gra i tak sprzeda się w wielkim nakładzie bo ludzie będą kierować się sentymentem, tak jak to było w Tekken 7, Wipeout, Crash Bandicoot emoji16.png
Z tym, że GT6 w tym zestawieniu to chyba najsłabsza gra będzie emoji3.png

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka
 

Tyle tylko ze te gry ktore wymieniles sa swietne, i ich remastery tez sa super (przynajmniej wipeout). A GT:S na razie zapowiada sie jak straszna porażka, częsciowo zgadzam się z @mataman ze online moze być fajne i jest (pod warunkiem, że w ogole sie uda połączyć). Ale to zdecydowanie za mało na gre za pełną kwotę. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, Yog-Sothoth napisał:

To jest kwestia odseparowania dobrych/średnich/złych graczy od siebie. W becie wszyscy zaczęli w klasie B z tego co kojarzę, niedużo minęło więc jeszcze się nie pogrupowało, ale podejrzewam że po jakimś czasie ci co lubią walić pospadają do D/E i będą jeździć z sobie podobnymi, a gracze bardziej wczuwający się w wyścig już będą mieć normalnych towarzyszy na torze.

 

Otóż to. Poza tym, teraz w becie jest masa szczeniaków nie znających choćby ogólnych zasad każdej szanującej się ligi. Kiedy wyjdzie pełna gra, i kupi ją powiedzmy 1/3 obecnie testujących, to i odsetek rage driverów spadnie.

 

6 minut temu, CePeeN napisał:

(pod warunkiem, że w ogole sie uda połączyć)

 

Nie udaje się połączyć gdyż do serwerów próbuje się dostać jednocześnie setki tysięcy graczy. Gdy wyjdzie pełna gra, i na premierę kupi ją powiedzmy 1/3 obecnie upalających demo, to problem powinien zniknąć. Zresztą, która gra obecnie nie ma problemów z serwerami na premierę?

 

Obecnie czekam na jakieś konkrety na temat przyszłych DLC (tak, również znam zapowiadane niegdyś wspieranie GT5 i GT6 a wyszło jak wyszło) oraz konkretów na temat tych oficjalnych serii pod szyldem FIA i innych. Grę kupię, choć raczej nie na premierę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Żywy
Polubiłem bo masz wiele racji.

Dlaczego uważam że ludzie to kupią? Bo tak już często jest masz fanów o których wspomniałeś, masz fanboystwo no i masz tych co się nasłuchali o tym całym GT.

Nie chcę zbaczać za bardzo ale grasz nie od dziś spójrz jak gry się zmieniły, losowy loot ok ale już losowy loot za kasę? Płatności dawno nie mikro, sezon passy, kosmetyczne dlc. Product placement, I inny syf...

I jeszcze bym rozumiał jakby to małe studia walczyły tak o przeżycie. Ale te praktyki stosują raczej wielcy (EA, Ubisoft, 2K). A ludzie tego jeszcze bronią z argumentami że gry nie podrożały a inflacja jest... Z myśleniem marzeniowo-zyczeniowym że może dzięki temu zrobią lepsze gry. Jasne biedne te korporacje a wystarczy spojrzeć na raporty kwartalne czy roczne żeby zobaczyć że zarabiają i to nie mało a zyski rosną. A czy to przekłada się zawsze na jakość gier? No w mojej opinii nie.


Jak będzie czas pokaże w grudniu powinny być już jakieś dane.

Podpisano stary zrzęda

Sent from my Lenovo P2a42 using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po kolejnej sesji w grze:

- poczucie prędkości jak najbardziej jest, gokarty zasuwają aż miło (widok z kierownicy) i dynamiki grze absolutnie nie można odmówić

- dalej nie rozumiem podejścia do kolizji w online daily - raz gra pozwala innym wjeżdżać nam w bagażnik czy walczyć bok w bok, raz auto przeciwnika przelatuje przez nas a my jesteśmy duchem - nie znalazłem logiki, która tym steruje

- w pokoju online pojawiła się (a może to stara opcja?) ustawień kolejności na starcie - coś w stylu ustawiane przez gospodarza pokoju. Jak to działa? Pozwala na ustawienie dowolnej kolejności aut przed startem wyścigu?

- pit momentami mi się blokował i nie pozwalał na ustawienie ilości paliwa do zalania - tak jest faktycznie czy ja nie ogarnąłem systemu?

- vision cars jak zwykle denerwują - nie znam nikogo kto cenił by ten dodatek do serii a mimo to najwyraźniej ciągle wątek żywy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale te dźwięki w menu przy zmianie bądź potwierdzeniu pozycji albo melodyjki zagrywane po zdobyciu złota itp. w tych wyzwaniach to są masakryczne i brzmią jak z automatów w latach 80tych!

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zagrałem dzisiaj w betę i muszę przyznać, że jestem rozczarowany. Grafika wymiata jak to w Gran Turismo bywa, ale cała reszta tkwi w przeszłości - oddanie prędkości czy pomysły na menu. No i fakt, że tę grę robili tyle lat jest po prostu chory.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oddanie prędkości jest ok, po prostu w większości gier jest nierealistyczne wrażenie o wiele szybszej jazdy niż naprawdę. Menu też imho jest w porządku, czytelne i dość proste, nie wiem czego się można w tej kwestii czepiać.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to pograłem troche wiecej i im dalej w las tym lepiej było.
Pytanie jak macie ustawiony FFB?
Domyślne 5 na T300 to grzanie sie kiery na maxa plus wrażenie ze nie kieruje wozem a walczę z układem kierowniczym
Ustawienia na których miałem fun to
Czułość kontrolera 7
Moc ffb 1
Czułość efektów ffb 8

Do tych co ciut wiecej jeździli, szczegolnie online. Na powtórkach nie jak nie widzę palonej gumy, ani śladów na asfalcie ani dymu spod opon. I teraz pytanie czy to tylko powtórki niedorobione czy w samej grze tez tak jest?
W wypadku powtórek wiadomo oglądamy zeby zobaczyć gdzie popełniliśmy błędy. W wypadku wyścigu jesli ktos przesadzi to ślady plus dym spod kół pomagają oszacować co tez oponent odwalił i mogą pomoc w podjęciu decyzji jak zareagować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z ffb coś spieprzyli bo nawet ustawienie 1/1 daje bardzo mocny efekt. W becie wszystko było ok. Co do powtórek się nie wypowiem bo nie zwracalem na to uwagi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z ffb coś spieprzyli bo nawet ustawienie 1/1 daje bardzo mocny efekt. W becie wszystko było ok. Co do powtórek się nie wypowiem bo nie zwracalem na to uwagi.


No to widać nie tylko ja mam takie odczucie, co do ffb tak w becie tej wcześniejszej bylo lepiej.

Nie chodzi tylko o powtórki, przykład jedziesz wyścig i kogoś niesie bokiem lub lekko bokiem. To czy w poprzednich GT czy pCARS masz ślady na asfalcie jak i dym spod opon. To jest cos czego jeżdżąc z AI nie widziałem (choć to popełnia mało błędów) i miałem nadzieje ze możesz powiedzieć cos o online. Na powtórkach tego nie było nawet gdy ja popełniając błąd zaliczałem półobrót.

Kolejna rzecz to save. Ten jest na serwerach nie masz połączenia, progres idzie w długa. Mnie to sie nie podoba.

Co do samego ffb (pomijając jego moc) moim zdaniem jest dość fajny, czuć moment w którym przeginamy i rożne efekty w zależności od tego jak reagują opony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podczas wyścigów online dym był napewno, czy były ślady na asfalcie to zastrzelony mnie, ale nie mam pojęcia :1_grinning:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FFB - ano, domyślnie na 5 było, od razu nastawiłem na 7 pamiętając czasy GT6&G27 i po paru minutach wróciłem do 5, ale na pełnej jeszcze pewnie zmniejszę.. wieczorem śmignęliśmy do sklepu Octavią i jakoś tak prawie że bez oporu chodziła ta kierownica w porównaniu do gry ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja wrócę do warunków pogodowych, myślicie, że w pełnej wersji będzie ich więcej i zobaczymy deszcz oraz mokrą nawierzchnie? Myślicie, że jest szansa na zmienne warunki pogodowe ?

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×