Yog-Sothoth 11 Napisano 18 Październik 2017 https://www.gtplanet.net/a-look-at-the-visual-damage-in-gt-sport/ Tutaj widać że są też wgniotki, także nie jest źle. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CePeeN 402 Napisano 18 Październik 2017 2 minuty temu, MrArt-PL napisał: Dokładnie tak jak mówisz,a bardzo liczyłem na tą grę............................... Nie ty jeden, ja tez liczylem, piekne jest ich podejscie do online, podtrzymuje moje zdanie, jak to gra calkowicie online i nie dziala to prawidlowo to mozna spokojnie uznac za Crap. Mowienie ze po premierze odpadna mniej zapaleni to slaba wymowka. W taka nieszczesna bete BF1 gralo ile? 7 milionow ludzi? I jakos serwery dawaly rade... 3 minuty temu, Yog-Sothoth napisał: https://www.gtplanet.net/a-look-at-the-visual-damage-in-gt-sport/ Tutaj widać że są też wgniotki, także nie jest źle. Hmmm, starta farba na grillu lexusa lol. piekne. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yog-Sothoth 11 Napisano 18 Październik 2017 Ja nie wiem, z dziećmi rozmawiam czy co? Film widziałeś czy tylko kliknąłeś w link i nie zadałeś sobie większego trudu z zapoznaniem się z zawartością? https://1drv.ms/i/s!Ass002D0U0qTiXvj5vUZJcMG6C3U Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CePeeN 402 Napisano 18 Październik 2017 (edytowane) 13 minut temu, Yog-Sothoth napisał: Ja nie wiem, z dziećmi rozmawiam czy co? Film widziałeś czy tylko kliknąłeś w link i nie zadałeś sobie większego trudu z zapoznaniem się z zawartością? https://1drv.ms/i/s!Ass002D0U0qTiXvj5vUZJcMG6C3U Film, filmem, mówię, że na obrazek tytulowy wybrali wyjatkowo niefortunnego screen shota. EDIT: Jesli nie wiesz o co mi chodzi to tu masz prawdziwy grill lexusa, pokaz mi z czego sie ta farba starla: Edytowane 18 Październik 2017 przez CePeeN screenshot Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yog-Sothoth 11 Napisano 18 Październik 2017 Grill jest z tworzywa + farba więc nie widzę problemu żeby się lakier z niego starł. Wiadomo że nie będzie to wyglądać jak w rzeczywistości ale to chyba nie symulator zniszczeń? Engine nakłada swoje efekty na części auta, najwidoczniej nie robili osobnych dla blachy i elementów perforowanych. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 18 Październik 2017 Ludzie zloci o czym wy tu piszecie? model zniszczen ktory nigdy w GT nie zachwycal a masa arcade i simcade mialy o niebo lepsze giecie blachy i urwane kola. Byla beta, bylo demo/beta kazdy mogl rozwalac auta i sam zobaczyc jak to wyglada... ale nie o tym.... Moim zdaniem gra boryka sie z wiekszymi problemami - GT5 i GT6 mialy cos naprawde dobrego w porownaniu do paru innych gier ktore ogrywalem na kierownicy - wsiadasz jedziesz, fizyka zrobiona pod kazde auto i ew zmieniasz 2 suwaczki zeby pod siebie troche dopasowac FFB. Tak podobalo mi sie to rozwiazanie. Szczegolnie w polaczeniu z przyjemnoscia z jazdy (nawet jesli tyko krecilem lap time). To ze GTS pomiedzy betem a demem zjepsulo FFB dla kierownic (testowalem na T300), to ze to pomimo premierowej latki podobno dalej nie dziala jak powinno to jest moim zdaniem cios... Lista bledow nad ktorymi pracuja ma wiele wspolnego ze sterowaniem i FFB.... A byly i bety i demo, i ile lat to tworzyli 4? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrArt-PL 143 Napisano 18 Październik 2017 1 godzinę temu, MagEllan napisał: Ludzie zloci o czym wy tu piszecie? model zniszczen ktory nigdy w GT nie zachwycal a masa arcade i simcade mialy o niebo lepsze giecie blachy i urwane kola. Byla beta, bylo demo/beta kazdy mogl rozwalac auta i sam zobaczyc jak to wyglada... ale nie o tym.... Moim zdaniem gra boryka sie z wiekszymi problemami - GT5 i GT6 mialy cos naprawde dobrego w porownaniu do paru innych gier ktore ogrywalem na kierownicy - wsiadasz jedziesz, fizyka zrobiona pod kazde auto i ew zmieniasz 2 suwaczki zeby pod siebie troche dopasowac FFB. Tak podobalo mi sie to rozwiazanie. Szczegolnie w polaczeniu z przyjemnoscia z jazdy (nawet jesli tyko krecilem lap time). To ze GTS pomiedzy betem a demem zjepsulo FFB dla kierownic (testowalem na T300), to ze to pomimo premierowej latki podobno dalej nie dziala jak powinno to jest moim zdaniem cios... Lista bledow nad ktorymi pracuja ma wiele wspolnego ze sterowaniem i FFB.... A byly i bety i demo, i ile lat to tworzyli 4? No własnie bardzo dobrze powiedziane............. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolos28 550 Napisano 18 Październik 2017 Pierwsze wrażenia nawet spoko.Zupełnie inaczej gra wygląda oraz inaczej się jeździ niż w AC czy pCars. Chyba bardziej podoba mi się AC ale i tak GTS jest bardziej niż spoko, muszę przywyknąć do grafiki itp.Pierwsze wrażenia mam takie jakby ta gra była stworzona bardzo pod pada a model jazdy zauważalny arcade z pewnym naciskiem na symulacje ale mnie to odpowiada bo pozbyłem się kierownicy i zarówno Dirt 4, WRC 7 jak i teraz GTS będę ogrywał wyłącznie na padzie.Wracając jeszcze do grafiki to naprawdę jest dziwna bądź po prostu inna niż to co oferuje konkurencja - muszę przywyknąć Ogólnie raczej nie żałuję zakupu i choć nie grałem w beta ani w demo to po gameplay z YT wiedziemy w co się pakuje Póki co nie jest to Dirt4 oraz WRC 7 ale ja chyba z reguły wolę rajdówki. P.S.Już wiem co mi nie pasuje z grafiką, jest mało naturalna a paleta barw zbytnio nasycona przez co gra wygląda "cukierkowo" Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yog-Sothoth 11 Napisano 18 Październik 2017 Jak to jest z tymi ustawieniami FFB i skrętu kół, które ustawienia odpowiadają za co, bo ich opisy są imho cokolwiek mylące. Jest moment obrotowy FFB i moc FFB na drugiej pozycji, oba testowałem i szczerze mówiąc nie zauważyłem różnicy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JackXP 14 Napisano 18 Październik 2017 Widziałem na zwiastunach że w grze czasami pojawia się Safety Car. Ktoś wie kiedy dokładnie wyjeżdża? W szybkich wyścigach oraz dziennych go nie ma. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
helganin 134 Napisano 18 Październik 2017 W tej grze to się więcej w menu siedzi niż gra. Dzisiaj po odpaleniu gry 45 minut ustawienie, przeglądanie, zdjęcia Grę kupiłem z padem bo mniejszy koszt samej gry ale też z sentymentu do serii. Online wyścigu nie odpaliłem i nie zamierzam, będę grał tylko wyścigi single z arcede Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 18 Październik 2017 5 godzin temu, Yog-Sothoth napisał: Jak to jest z tymi ustawieniami FFB i skrętu kół, które ustawienia odpowiadają za co, bo ich opisy są imho cokolwiek mylące. Jest moment obrotowy FFB i moc FFB na drugiej pozycji, oba testowałem i szczerze mówiąc nie zauważyłem różnicy. Jesli dobrze pamietam ustawienia sa 3: czulosc sterowania kontrolerem (to powinno zmieniac tylko wlasciwosci pada) - choc w zamknietej becie niwelowalo plywanie aut. Moc FFB to sila z jaka dzialala FFB czyli jak duzy opor stawia kolo - czytajac GT Planet widze ze T150 i T300 maja problem i nawet ustawienie na 1 jest bardzo sztywne co owocuje tym ze golfa prowadzi sie gorzej nizli poloneza. Ostanie to moze i moment obrotowy ale chyba opis mowil o precyzji FFB to ustawienie w becie (jak i demie) odpowiadalo za to ile informacji przenoszonych jest na kolo (czyli trakcja, zachowanie opon, curbs itd). 7 godzin temu, Kolos28 napisał: Pierwsze wrażenia nawet spoko. Zupełnie inaczej gra wygląda oraz inaczej się jeździ niż w AC czy pCars. P.S. Już wiem co mi nie pasuje z grafiką, jest mało naturalna a paleta barw zbytnio nasycona przez co gra wygląda "cukierkowo" Panie w pCARS1 to z kolei przesadzili od obiciami i paleta tez byla czasami prze-pstrokata, wozy i odbicia swiecily sie niczym psu jajca Ale to tylko moje spostrzezenie - bo szczerze takie rzeczy moge olac jesli jezdzi sie przyjemnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolos28 550 Napisano 19 Październik 2017 @upTylko te wszystkie świecidełka można było wyłączyć w opcjach i gra stawała się bardziej naturalna.Tak jak mówiłem, kwestia przyzwyczajenia i będzie git bo już jest fajnie Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BułkazSzynką 34 Napisano 19 Październik 2017 Wczoraj pograłem w trzy wyścigi w dziale sport i miód jest niesamowity bo człowiek czuje, że bierze udział w czymś większym niż tylko lobby, kwalfikacje, trening a jak udało się zająć 2 pozycje już w drugim wyścigu to Tylko trochę zastanawia mnie, że były do wyboru różne auta których nie ma w garażu więc jaki sens jest je kupować? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yog-Sothoth 11 Napisano 19 Październik 2017 Jest fun, na pohybel narzekaczom Wczoraj z racji urlopu a raczej choróbska od rana praktycznie napieprzałem szkółkę jazdy i mam dopiero 32 zaliczone na złoto. A niektóre misje są imho mocno przesadzone z najlepszym czasem, jak się jedzie idealnie praktycznie i nadal brak 0,120 do złota to zaczynam się zastanawiać czy jest to możliwe.. a później się okazuje że tak Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolos28 550 Napisano 19 Październik 2017 @upBo gra jest bardzo dobra a zapewne będzie jeszcze lepsza a szkółka daje masę zabawy Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żywy 690 Napisano 19 Październik 2017 (edytowane) Heh, MS smieszkuje na FB: Zabraklo jeszcze dopisku, ze "2 lata dewelopingu >4" Ale widze niezle oceny ida dla GTS, w calej historii serii tylko odslona na PSP wypadla o pare oczek nizej, ale kto wie, jeszcze pare recenzji a moze i ja uda sie "przebic". Ale zarty na bok, te liczby faktycznie daja sporo do myslenia - na co poszedl caly ten czas?? Absolutny brak kariery, 1/3 z raptem 162 wozow to duplikaty Gr.2 z dodatkowymi lotkami i spoilerami, rownie dobrze moglo ich nie byc a dac w to miejsce zwykly tuning, kolejne 1/3 aut to VGT, ktore zostaly wrecz stworzone cyfrowo, takze a autami sie zbytnio nie przepracowali. Tras realnych jest raptem 6 (!!!), a reszta jest wyimaginowana, wiec nie musieli brac jakichkolwiek pomiarow czy skanow laserowych i starac sie jak najdokladniej cokolwiek odwzorowywac, takze tutaj tez poszli po najcienszej lini oporu. Zniszczen jakichkolwiek oczywiscie dalej brak, systemu kolizji tak samo (kartony FTW!!!), a z tego co czytam zmienej pogody czy pory dnia rowniez w pelnej wersji nie uswiadczymy (?), dzwieki sa gorsze niz kiedykolwiek bo kazde auto brzmi niemal identycznie, czy ktos ma jakiekolwiek racjonalne wyjasnienie, co PD robilo przez te wszystkie lata??... IMHO ta gra nie powinna nigdy powstac, po zrobieniu GT6 PD powinno po prostu dorobic aut Premium do istniejacych z GT5/6, tak samo podorabiac tras do tych dobrze zrobionych z GT5/6, i podrasowac tylko system oswietlenia, ktory by zrobil cala robote, a zajac sie tym co kuleje w serii od zawsze, czyli dzwiekami, AI, kolizjami, juz nawet pal licho zniszczenia. Do tego porobic na szybko luzne eventy wzorem GT5P, i wypuscic cos takiego pod koniec 2014/poczatek 2015 jak GT7P za 40$, i kazdy by im slal poklony i bil brawa, i czekal z wyciagnietym jezorem na pelne GT7, a tak? Kolejna oslona, jakkolwiek sie nie bedzie nazywac i co by nie oferowala, bedzie miala jeszcze gorzej niz mialo GT6 po niesmaku pozostawionym przez moze nie jakies genialne, ale calkiem udane GT5. Edytowane 19 Październik 2017 przez Żywy 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 19 Październik 2017 @Żywy Tak wiele osob sie zastanawia co to ma byc. Dziwiekow bym sie nie czepial, po demie, są - są, lepsze niz w GT6 - lepsze. Zniszczen to ta seria nie miala i tych takze bym sie nie spodziewial. Zapomniales jeszcze o mranym trybie VR - gracz kontra uposledzone AI, tylko taki wyscig i ew showroom z wozami. Koniec. a km przejechane w VR nawet nie licza sie do dziennych wyzwan. (a jest zestaw PS VR + VR worlds + GTS - no jakos nie widze GTS jako system sellera) Niemniej beda obroncy mowiacy to jest Sport panie to e-Sport to emocje.... I maja troche racji jezdzi sie naprawde fajnie... a czekaj bedzie sie jezdzilo lepiej jak zalataja zjepsuty (miedzy beta a demem) FFB. Coz PD idzie zawsze w swoim kierunku oderwanym od reszty swiata. Czy wyjdzie z tego cos fajnego czas pokaze. W moim wypadku PD rozminelo sie nieco z tym czego bym oczekial, dziekuje odpuszczam moze jak juz DLC wydadza wszystkie rozwina re to za jakis czas na promocji wyproboje.... choc to tez watpliwe. Zgodze sie ze 4ry lata to za dlugo, to oczekiwania rozbudzone na maxa... model jazdy jest fajny i moze dawac frajde jak ktos prefereuje online to czemu nie. Choc tutaj trzeba sie z gory nastawic na DLC bo liczba torow nawet w porownaniu do GT6 to jakis smutny zart. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
helganin 134 Napisano 19 Październik 2017 Wczoraj 22:30 nie można połączyć się z serwerem, teraz to samo :/ Robią grę tylko pod online i nie działają serwery. Nawet zapisać teraz nie mogę. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek_Red 667 Napisano 19 Październik 2017 Chciałem kupić w wersji razem z padem (w Mediaexpert jest za 360zł), ale widzę, że nawet za takie pieniądze nie warto Wysłane z mojego XT1072 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
helganin 134 Napisano 19 Październik 2017 (edytowane) 11 godzin temu, Bartek_Red napisał: Chciałem kupić w wersji razem z padem (w Mediaexpert jest za 360zł), ale widzę, że nawet za takie pieniądze nie warto Ja kupiłem z padem i uważam że 250zł wydane na fajnego pada i 100zł na GT: Prolog jest uczciwe Konserwacja serwerów jest i co chwilę rozłącza :/ Kolejny dzień kolejna przerwa, nawet chwile przed pracą zagrać nie można. 2 dni 3 przerwy w graniu :/ Edytowane 20 Październik 2017 przez helganin 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snosch 446 Napisano 20 Październik 2017 Dlaczego wyscigi dzienne sa codziennie takie same? Nawet w becie zmienialy sie codziennie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 20 Październik 2017 W pełnej będą zmieniać się we wtorek. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 20 Październik 2017 No to jeden z minusow... bo oznacza to ze tydzien ludzie jezdza to samo. Jesli dobrze sie orientuje to wyscigi sa 3 zmieniaja sie raz w tygodniu, a mozna bylo zrobic rotacje i zmieniac choc jeden codziennie, lub zmieniac jeden zostawiac dwa nastepnego znow jeden i zostaje 1 do zmiany i tak zmiana co 3 dni. ISR ma recke, nie wiem jak wy ale ja po obejrzeniu materialu widzialem ze sporo rzeczy wytneli a jednak na sile starali sie byc neutralni.... Pocieszenei ponoc ta nowa licencjonowana pod GT kiera dziala i nie ma problemow z FFB Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolos28 550 Napisano 20 Październik 2017 Gra ktoś z Was na prosiaku w GTS?Muszę powiedzieć, że nawet na tv fullhd wybierając opcję "najbogatszą" graficznie wygląda to świetnie (nawet nie chcę myśleć jak to wygląda na dobrym tv 4k z dobrym HDR ).Testował ktoś może opcje grafiki na prosiaku, jak gra wygląda przy wyborze piorytet jakość do opcji piorytet płynność? P.S.Gram póki co najwięcej w szybką jazdę i muszę przyznać, że bardzo ta gra zaczyna mi się podobać i już nie myślę o AC i pCars Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach