Skocz do zawartości
pablos_PRO

Call of Duty: Infinite Warfare

Rekomendowane odpowiedzi

Kurcze, dla samego COD4 chyba kupię :D jeśli okaże się to prawdą, bo jakoś futurystyczne CODy mnie odrzucają. A Modern Warfare jak dla mnie jest najlepszą grą w jaką grałem, klimat!, multi! ehh...stare czasy się przypominają.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No tak, wiedza ze seria sie powoli konczy a konkurencja rosnie z roku na rok wiec musza jakos zachecic graczy do tego tasiemca, jesli to prawda to ja sam biore nowego CoDa tylko i wylacznie dla remastera, no chyba ze bedzie dostepny osobno do kupienia. W przyszlym roku pewnie dodadza MW2, a za dwa lata BO, bo tylko na te remastery znajda sie rzesze chetnych, tylko pytanie co potem? I moze to byc tez swoisty strzal w kolano, bo jak gracze beda ogrywac jednoczesnie nowa i stara odslone gry to zobacza jak swietna niegdys to byla seria w porownaniu z tym co nam teraz serwuja, i po wyczerpaniu remasterow wielu graczy moze sie odwrocic od marki, tym bardziej ze jak wspomnialem, konkurencja nie spi.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Te uczucie kiedy czekasz tylko na remastera :)

 

Oby się nie okazało że to zwykła wersja a oferta jest na XO w ramach wstecznej kompatybilności

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem nie ma możliwości na remastera, bo kto by kupił nową część. Chociaż kto wie... Co ja bym dał za remastera Black Opsa :yes:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

To będzie dołączone do nowego CoD'a jako jedno płytowe wydanie i tylko singiel :)  :yes:  :yes:  :yes: .    

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Łe tylko singiel to nie się gonią. Przejdzie się w 5h a co potem

 

A potem kosmos  ;)

 

Edit:

 

Amerykański oddział Sony zaliczył ogromną wpadkę. Podczas aktualizacji sklepu PlayStation Store, przez pomyłkę zamieścili odnośnik do strony zatytułowany Call of Duty: Infinite Warfare. 

 

15fbd076e9af2d79427ca0e41c6c5814_XL.jpg

Edytowane przez ziolek
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Uwielbiam te wszystkie "przypadkowe" wycieki... :) 

To część dzisiejszego marketingu, najpierw wielka tajemnica i szmery bajery, a potem odkrywanie kart.

Zagubione nowe iPhony w restauracjach to też czysty zbieg okoliczności.

 

Jednak wracając do tematu, CoD jak to CoD, wciąż będą klepać jedno i to samo dla hamburgerów.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jednak wracając do tematu, trzeba chyba będzie wziąć tą specjalną edycję, tylko szkoda że remake CoD'a 4 będzie cyfrowy :(

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

ChEyFMvW4AEdNZj.jpg

Jeszcze takie cos wyskoczylo dzisiaj na Amazonie :) Jesli to prawda to zaden wydawca nie ma po co wypuszczac jakichkolwiek gier na Q4 2016 ;)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to prawda to biorę na premierę. Swego czasu kupiłem specjalnego boxa - trzeba będzie przepakować zawartość :-)

3744cf534c0c19496e0e63266acc614f.jpg

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Na multi to raczej nie ma co liczyć. W multi to ludzie mają grać w CoDa2016 - grać i wydawać kasę na dlc.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zrobią taki myk że wrzucą w DLC jakieś odświeżone mapy ale w kosmicznej wersji, w kosmicznej cenie  by można jetpackami polatać. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Panowie jeszcze raz napisze, nikt nie wyda pełnowartościowej gry (singiel+multi) która była jest i będzie HITEM HITÓW w tym samym czasie z wychodzącą nową częścią, sami sobie by zrobili ogromną konkurencje to by się kłóciło z podstawowymi zasadami handlu, marketingu i zdrowym rozsądkiem itpd.

 

Edit:

 

Jak to się faktycznie sprawdzi to i tak z samego singla będę miał banana na gębie :biggrin:     

Edytowane przez ziolek
  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

xSolVGg.png

 

Tylko single mowicie... ;) Mysle ze lada dzien mozemy spodziewac sie oficjalnej zapowiedzie nowego CoD i remasterow, a na E3 wlasciwe gameplay'e.

Edytowane przez Żywy
  • Like 5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

xSolVGg.png

 

Tylko single mowicie... ;) Mysle ze lada dzien mozemy spodziewac sie oficjalnej zapowiedzie nowego CoD i remasterow, a na E3 wlasciwe gameplay'e.

Proszę niech to będzie prawdą! Jaram się! :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

xSolVGg.png

 

Tylko single mowicie... ;) Mysle ze lada dzien mozemy spodziewac sie oficjalnej zapowiedzie nowego CoD i remasterow, a na E3 wlasciwe gameplay'e.

 

Nie ma takiej opcji żeby te gry wyszły w tym samym czasie po prostu nie ma, jak tak się stanie osobiście tu na forum odszczekam to co teraz napisałem ;)      

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jest - remaster bedzie dostepny tylko i wylacznie w Ultimate Edition nowego CoDa, za skromne 100$ ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Remastery FPS lool. Ja już wiem, że będę w tym roku grubszy o 250zl - za ten kosmo syf nawet grosza nie dam :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja na razie nie mam zamiaru kupować nowego Cod'a mam dość latania po ścianach.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×