Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

 

29 minut temu, gnom napisał:

Moze i tak, ale MS to MS. Bylo pisane ze nie bedzie roznic fpsowych w multi. Chetnie bym zerknal. jak wszystko dobrze pojdzie to w srode odbiore swoja sztuke ale baaardzo sie zastanawiam. Mysle ze dopiero gry pokaza roznice...

 

 

Było to w tym wątku już wiele razy poruszane, a Ty nadal tkwisz przy swoim. Nie będzie różnicy w bazowej wersji fpsów, czyli PRO nie zaoferuje 60 fpsów w w multi, w grze, która na zwykłej PS4 ma framerate zablokowany na poziomie 30 klatek. PRO powinna jednak pozwolić utrzymać stałe 60 FPS, gdzie na zwykłej wersji występują dropy do np. 40-50 klatek.

 

np.: 

Cytuj

Reports say MWR on PS4 Pro is able to maintain its 60FPS consistently throughout, where regular PS4 might drop to 48FPS in intense moments.

~http://charlieintel.com/

 

Plus cytowany już wcześniej PS4 PRO FAQ:

 

Cytuj

Q: What benefits does PS4 Pro provide when played on a non-4K HDTV?
PS4 Pro offers benefits even if you play on a HDTV that isn’t 4K. Depending on how the developer chooses to use the increased processing power, games with PS4 Pro support are able to render higher or more consistent framerates, increased environmental and character model detail, improved overall visual quality, and other related visual enhancements. 

 

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Chazy_Chaz napisał:

miałem matowa i slima i chodza tak samo :)

Pomiary Digital Foundry mówią, że Slim jest znacznie cichsza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, szparagu napisał:

Pomiary Digital Foundry mówią, że Slim jest znacznie cichsza.

W Rocket League, tak. 

 

Ale AC UNITY różnica to aż ,2 db. :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Qrdel napisał:

W Rocket League, tak. 

 

Ale AC UNITY różnica to aż ,2 db. :>

Rocket League musi bardzo obciążć konsolę, bo zamieniał moją premierową PS4 w odrzutowiec, a AC Unity nie ;-)

 

EDIT. Jeśli jednak faktycznie Pro pracuje jak matowa wersja PS4 to jestem bardzo zadowolony, że udało im się utrzymać taką kulturę pracy przy 2,3x mocniejszym GPU. Pobór prądu też wygląda dobrze, bo tylko około 10W więcej w trybie Pro w stosunku do premierowego PS4 więc poniżej 200W.

Edytowane przez szparagu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za mało widocznie w menusach AC siedziałeś. U mnie w menusach 1xxx odlatywała. 12xx jest już dużo spokojniej, zresztą dB nie rosną liniowo, więc różnica 10 dB bywa często kosmosem, szczególnie na granicy wrażliwości ucha.

 

Zresztą, mi wystarczy poziom mojej c-chassis. To już jest bardzo cicha konsola jak na moje ucho.

A 1xxx dobrze przesmarowana potrafi działaś szeptem, ostatnio swoją premierówkę u szwagra smarowałem. Do tej pory jest zadowolony.

Edytowane przez Qrdel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pobor mocy przy odpaleniu TLOU taki sam na PRO co na PS4: 

"When I booted up The Last of Us, it went up to the mid 140s. This again puts it inline with the original PS4 and is pretty impressive, considering the Pro is more powerful and has a PSU that’s rated up to 310 watts."

http://www.gamespot.com/articles/playstation-4-pro-review/1100-6445141/

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, szparagu napisał:

Pomiary Digital Foundry mówią, że Slim jest znacznie cichsza.

a pomiar mojego ucha ze nie no cuz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko będzie zależne od gry. Infamous First Light w 4K z HDR bierze na przykład 155W ale nowsze gry, które będą miały większe zmiany niż tylko w rozdzielczości będą bardziej żyłowały wszystkie CU i pobór prądu może być trochę większy. Mimo wszystko wynik mnie pozytywnie zaskoczył.

 

@Chazy_ChazTo tym bardziej zaskakujące, że Pro działa podobnie do Slim, jeśli chodzi o głośność. Zobaczymy jak to będzie w realu ale dopóki nie będzie wyć jak odkurzacz to mi nie będzie przeszkadzać.

Edytowane przez szparagu
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, gnom napisał:

Moze i tak, ale MS to MS. Bylo pisane ze nie bedzie roznic fpsowych w multi. Chetnie bym zerknal. jak wszystko dobrze pojdzie to w srode odbiore swoja sztuke ale baaardzo sie zastanawiam. Mysle ze dopiero gry pokaza roznice...

A nie w czwartek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z ciekawostek to system startuje tyle samo co na ps4 co nie zachwyca ale wybudzanie trwa 5 sekund i jest o 14 sekund krotsze

Edytowane przez bany4KHDR
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem, ze filmy z YT wiele nie pokaza, ale licze w koncu na analize gier Ps4 vs Ps4 pro na TV FHD, bez 4K i HDR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, gnom napisał:

Ja wiem, ze filmy z YT wiele nie pokaza, ale licze w koncu na analize gier Ps4 vs Ps4 pro na TV FHD, bez 4K i HDR.

Oglądałeś materiał z recenzji Eurogamera? Masz tam analizę jakości obrazu Rise of the Tomb Raider na PS4 w 1080p vs PS4 Pro w 1080p. Oprócz ulepszonych detali (lepsza tesselacja, włosy Lary są podczas rozgrywki tak samo szczegółowe jak w scenkach, lepsze cienie i większy obszar rysowania obiektów) na Pro nie ma migotania krawędzi i ząbkowania, które mocno daje się we znaki na PS4.

Edytowane przez szparagu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak tak, widzialem, ale dla mnie TR to za malo ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, gnom napisał:

Tak tak, widzialem, ale dla mnie TR to za malo ;)

To jeden z niewielu przypadków gdzie deweloperowi się chciało zrobić coś dodatkowo. Niestety wiele innych gier, które wyszły przed premierą Pro dostanie pewnie tylko wyższą rozdzielczość natywną przez co na ekranie 1080p będzie gładziej i czyściej jak w TR ale bez dodatkowych bajerów. Tego się spodziewam i w sumie rozumiem, że studia wolą się skupiać na grach nad którymi obecnie pracują zamiast wracać do czegoś co już i tak raczej się nie sprzeda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym, ze digital foundry prognozuje, ze wiekszosc Prosiakow bedzie podlaczone do FHD. Teraz ratunek tylko w DEVach, czy im sie zechce...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jasne, że więcej Pro będzie pod 1080p ale ja myślę, że nie ma co oczekiwać cudów od starych gier, które już nie zarabiają dla wydawców, a żyją jedynie na rynku używek. Jak dadzą coś extra to fajnie, a jak nie to trudno - będzie taka sama jakość jak na PS4. Osobiście nastawiam się na to, że gry, które dopiero będą wychodzić pokażą większe różnice, a te będą siłą rzeczy pogłębiać się z czasem, bo im bliżej końca generacji tym konsole zawsze bardziej odstają graficznie od PC i właśnie Pro/Scorpio mają te różnice zniwelować (tym dla których jakość grafiki jest ważna).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
54 minut temu, FLEX_Jastrzebie napisał:

Ciekawe ile bedzie brac pradu w 4k i z HDR

Wysłane z mojego Nexus 7 przy użyciu Tapatalka

Wy lepiej zobaczcie ile prądu w trybie HDR bierze telewizor bo jest to czasami pięciokrotnie więcej niż w sdr ;-)

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trzeba grać ma wyłączonym telewizorze i kwestie poboru mocy mamy z głowy a umiejętności rosną i będziecie pro :pazura:

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Banan91PL napisał:

Z recenzji eurogamera wynika ze mając zwykle ps4 na chwile obecna nie ma sensu kupowania pro :24_stuck_out_tongue:

To chyba czytalismy dwie rozne recenzje. 

Jasni napisane jest ze gry beda downscaleowane co z grami z AA da duze bardziej ostra grafike. Do tego frame rate i efekty wizualne. Najlepiej pokazane to bylo na TR, ale marzy mi sie jak na tym fakowym filmiku Wiedzmin z lepszymi fpsami.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na końcu podsumowanie nie jest wprost napisane ze się nie opłaca ale można tak wywnioskować ze na ta chwile nie ma po co brać 

Edytowane przez Banan91PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Banan91PL napisał:

Na końcu podsumowanie nie jest wprost napisane ze się nie opłaca ale można tak wywnioskować ze na ta chwile nie ma po co brać 

Konsola kosztuje niewiele więcej niż PS4, obsługuje wszystkie gry z PS4, a w nowych gwarantuje Ci lepszą grafikę i stabilniejszą płynność. Jeśli komuś nie zależy na grafice i nie denerwuje go chrupanie do 20 klatek w grach open world to niczego nie musi zmieniać i może zostać przy swojej PS4 albo kupić Slima. Każdy ma wybór i może wybrać coś, co bardziej mu przypasuje.

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie, wolnoc tomku w swoim domku, chyba ze kogos pociesza fakt, ze ktos w recenzji napisal ze nie warto zmieniac, i teraz mozna isc spac spokojnie.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×