Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie jest jakiś sposób na zmianę zespołu na słabszy w trakcie kariery ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpaliłem F1 na T150 i jest bajka ! Coś pięknego :)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam 

Mam pytanie. Gram karierę i w GP Australii wywalczylem 7 miejsce startowe. Na koniec byłem ostatni, a dlaczego? Bo brakło mi paliwa na przedostatnim okrążeniu!! Zjechalem do boksu a mechanicy wymienili opony :1_grinning: wypuścili mnie z pustym bakiem i tak sobie jechałem. Czy da się temu jakoś zaradzić na przyszłość? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, Radzio19871 napisał:

Witam 

Mam pytanie. Gram karierę i w GP Australii wywalczylem 7 miejsce startowe. Na koniec byłem ostatni, a dlaczego? Bo brakło mi paliwa na przedostatnim okrążeniu!! Zjechalem do boksu a mechanicy wymienili opony :1_grinning: wypuścili mnie z pustym bakiem i tak sobie jechałem. Czy da się temu jakoś zaradzić na przyszłość? 

Musisz pilnować stanu paliwa.W pitstopie nikt cię nie zatankuje ,bo nie wiem czy oglądałeś jakiś wyścig F1 ostatnio ,ale bodajże od 2010 roku w F1 tankowania w trakcie wyścigu nie ma.

Edytowane przez Lewy69
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Lewy69 napisał:

Musisz pilnować stanu paliwa.W pitstopie nikt cię nie zatankuje ,bo nie wiem czy oglądałeś jakiś wyścig F1 ostatnio ,ale bodajże od 2010 roku w F1 tankowania w trakcie wyścigu nie ma.

Co znaczy pilnuj stanu paliwa? Pytam gościa ile paliwa odpowiada ze na 3 okrążenia a mam do przejechania 5 to da się jakoś uratować sytuacje? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przełącz na mieszankę ubogą. I kontroluj podczas wyścigu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
47 minut temu, Radzio19871 napisał:

Co znaczy pilnuj stanu paliwa? Pytam gościa ile paliwa odpowiada ze na 3 okrążenia a mam do przejechania 5 to da się jakoś uratować sytuacje? 

Kontrolowac paliwo musisz cały czas ,a nie na trzech ostatnich kółkach.Masz 3 mieszanki do wyboru : ubogą ,standardową i wzbogaconą.Masz też cały czas podgląd na ilość paliwa i w zależności od sytuacji ,dysponujesz mieszankami tak aby paliwa ci wystarczyło.

Możesz jechać na standardowej cały czas ,a możesz też np. w wolnych zakrętach zmienić na ubogą ,a zaoszczędzone w ten sposób paliwo wykorzystać na długich prostych przełączając na wzbogaconą by rozwijać większą prędkość maksymalną.

Wszystkie informacje o mieszance,oponach ,ustawieniach masz w prawym ,dolnym rogu podczas wyścigu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Radzio19871 napisał:

Ciekawi mnie ile paliwa wy sobie dajecie na start więcej niż okrążeń czy mniej i oszczedzacie? 

Ja ilość paliwa dobieram do toru ,na jakim odbywa się wyścig. Np w Monako nie potrzeba dużo paliwa, a na Monzie zawsze zabieram na pokład trochę więcej aby na długich prostych włączyć wzbogaconą. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po przeczytaniu waszych pozytywnych opinii postanowiłem zaopatrzyć się w tę odsłonę F1, wraz z nowo nabytym komputerem. Ostatnia wersja w jaką grałem była z 2012 r. No i co mogę powiedzieć? Jeździ się ok, chociaż FF nadal pozostawia sporo do życzenia. Dla przykładu, po wyjeździe z pit stopu zawsze muszę pół sekundy poruszać kierą w lewo/prawo, bo inaczej nie FF jest wyłączony. W time trialu do tego na linii start/meta kiera raz na 2-3 kółka dostawała pierdolca i czułem się jakbym jeździł po jakimś kamieniołomie. Nie wiem jak jest na konsolach albo innych kierach, ja gram na PC na thustmaseterze t500 rs z obręczą f1.

 

Co jest fajne, to tryb kariery, z zadaniami itd., ale mam wrażenie, że po 2-3 wyścigach stanie się to monotonne i męczące, bo zamiast trenować do wyścigu będę musiał ciągle wykonywać identyczne questy w przejeżdżanie przez wyznaczone punkty toru. Niby ma to na celu "zaznajomienie się z prawidłową linią jazdy", w praktyce natomiast te świetlne bloki rozpraszają i jeździ się gorzej, a w zadaniu z zużyciem opon zawsze miałem minimalne zużycie i nie wiem jakbym miał jechać, żeby to zadanie zawalić, chyba kręcić bączki na każdym kółku i jeździć po piachu.

 

Poziomy trudności - po ok. 10h treningu odpaliłem 100% dystansu Australię. Grałem na Ekspert no i była masakra. Nie mogłem utrzymać tempa najwolniejszych kierowców (gram Manorem). Stwierdziłem po 30 okrążeniach, że no nie ma opcji, przeliczyłem się i zmieniam na Trudny, poziom niżej. Z kolei tutaj już po 2 kółkach byłem w okolicach 8-10 miejsca i myślę, że nawet mógłbym powalczyć o czołowe lokaty... Zmieniłem znów na Ekspert, bo tak jeździć byłoby bez sensu i tym razem AI jakby zwolniło, ale ile się namęczyłem, żeby dojechać na 19 pozycji... przypomniały mi się ligowe wyścigi, gdzie poziom był mocno zbliżony do tempa komputerowych driverów. A są jeszcze 3 levele ponad to.

 

Teraz AI. Gra jest generalnie super, no ale k.... mać, AI chyba jest jeszcze głupsze niż było 5 lat temu!!! NOTORYCZNIE zdarza mi się, że ktoś szybszy wali mi w dupę na prostej, przez co ciągle muszę używać flashbacków. Po prostu nie da się przejechać 100% bez flashbacku, bo zawsze jakaś pizda cię strzeli w którymś miejscu. Kierowcy nie mają żadnego instynktu samozachowawczego i ciągle gdzieś ktoś się we mnie wciska i wyprzedza tam gdzie nie powinien. Kary też są kretyńskie jak zawsze. Raz zdarzyło mi się, że wyprzedziłem czysto 2 kierowców którzy walcząc z sobą jechali jak 2 ślimaki (kolejny bezsens - AI jak się atakują to jadą razem jakby mieli rozwalone auta) i dostałem w nagrodę karę drive tru - za co? Pojęcia nie mam, tego już mi inżynier wyścigowy nie raczył wyjaśnić, ale flashback nie pomógł, bo kara ciągle się odpalała i miałem 20 okrążeń wyścigu w dupę, bo mnie taki ch.. strzelił, że odpaliłem całość jeszcze raz. Do tego ciągle na tym samym kółku (bo wyścig odpalałem kilka razy) załączał się safety car. Widocznie już przed załadowaniem wyścigu gra sobie ustala, komu kiedy auto się popsuje i kiedy ktoś się rozbije...

 

Setupy - nadal trzeba robić je na czuja i losowo, bo jak inaczej mam ustalać np. kąt pochylenia kół, skoro nie mam możliwości odczytu temperatury opon z 3 różnych miejsc (dla niewtajemniczonych - zenętrzna, środkowa i wewnętrzna część bieżnika)? Mam tylko ogólną temperaturę, co i tak nic nie mówi i jest w efekcie ciekawostką. Już wolałem dawne 1 1 /11 11, bo się miało jeden setup na wszystkie tory i nie trzeba było sobie nimi gitary zawracać.

 

Podsumowując, gra zaliczyła poważny progres jeśli chodzi o model jazdy i drobne smaczki w karierze, ustalanie strategii na wyścig i ogólną immersję, ale AI nadal jest do dupy, system kar podobny, a setupy znów trzeba ściągać z neta albo robić wszystko losowo.

 

Edytowane przez sharent

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szybkie pytanko. Mam do kupienia gierkę, z tym że pudełko jest w j.angielskim. Jaka jest szansa na to, że grę będę miał w j.polskim? Dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będą polskie napisy bez Polskiego lektora. Całe menu gry będzie również po Polsku.

Edytowane przez marcin2013s
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie jestem pewien.

U mnie całe menu i wszystko, co związane z zapisanymi danymi jest po Polsku.

Natomiast wszelkie komentarze, etc. po Angielsku. Brak polskich napisów w opcjach wyboru.

 

Pozdrawiam :)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie jeśli samo "Menu" i opcje w grze podczas jazdy będą w j.polskim to już będę zadowolony. Lektor owszem byłby fajny, ale jakoś mi nie zależy, a jak gierka jest do kupienia za 100 zł to chyba grzech nie wziąć. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie podczas jazdy, gdy mówi do Ciebie mechanik, napisy są tylko po angielsku.

Brak polskich napisów. Czasem ciężko wyłapać, co przekazuje przez radio.

Dlatego gram, nie mając innego wyboru, z napisami angielskimi.

 

Pozdrawiam :)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i gierka kupiona. Gramy u brata i póki co jest mega dobrze. Nie wiem czy to może jakieś moje dziwne wyobrażenie, ale względem F1 2015 widać spory progres. Napewno nie będę grał Online, bo podejrzewam, że odstaje od innych umiejętnościami, ale karierka zapowiada się "smacznie". 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie gram na kierownicy i strasznie niszczę opony. 

Nie znam się kompletnie na ustawieniach, dlatego na każdym torze jeżdżę na standardowych. Coś tam zacząłem ostatnio grzebać i jest troszkę lepiej. 

Poradzi mi ktoś, żeby tak nie zużywać opon ? Bo są tory na których biorę twardszy zestaw a i tak ledwo starczają mi do mety i muszę zjeżdżać na dodatkowy PitStop.

PS. Gra jest genialna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale jesteś świadomy, że w 2016 roku były przynajmniej 2 zjazdy na wyścig bo tak Pirelli przygotowało opony i pewnie w grze to odwzorowali jakoś. Jak robisz jeden zjazd to dobrze, 2 to norma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, arboos napisał:

Panowie gram na kierownicy i strasznie niszczę opony. 

Nie znam się kompletnie na ustawieniach, dlatego na każdym torze jeżdżę na standardowych. Coś tam zacząłem ostatnio grzebać i jest troszkę lepiej. 

Poradzi mi ktoś, żeby tak nie zużywać opon ? Bo są tory na których biorę twardszy zestaw a i tak ledwo starczają mi do mety i muszę zjeżdżać na dodatkowy PitStop.

PS. Gra jest genialna

Dlaczego nie skopiujesz sobie ustawień od najlepszych w czasówce? 

Co do opon. Nie blokuj kół na dochamowaniach, nie wjeżdżaj na tarki, jak najłagodniej wchodź w zakręty. Najlepiej to potrenować w karierze. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lewy69 jak miałbym tak jeździć to bym był w ogonie stawki. 

Na ekspercie trzymam fajnie tempo nawet troszkę lepszych bolidów od siebie. Jeżdżę McLarenem i daje radę dopóki nie zrypię opon. Pogrzebałem trochę w ustawieniach i trochę mniej się te opony zużywają.. Pozostaje pobawić się jeszcze w boksie. 

Ustawienia mogę skopiować ale tylko na czasówkę... W wyścigu mogą się nie sprawdzić a jeżdżę na 50% dystansu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, arboos napisał:

 

6 godzin temu, arboos napisał:

Lewy69 jak miałbym tak jeździć to bym był w ogonie stawki. 

Na ekspercie trzymam fajnie tempo nawet troszkę lepszych bolidów od siebie. Jeżdżę McLarenem i daje radę dopóki nie zrypię opon. Pogrzebałem trochę w ustawieniach i trochę mniej się te opony zużywają.. Pozostaje pobawić się jeszcze w boksie. 

Ustawienia mogę skopiować ale tylko na czasówkę... W wyścigu mogą się nie sprawdzić a jeżdżę na 50% dystansu

Coś za coś. Albo jedziesz agresywnie i musisz liczyć się z większą ilością zjazdów do pitu, albo jedziesz tak jak ci napisałem wcześniej i przy dystansie 50% jazda na dwa postoje zupełnie wystarczy. Dobry setup sprawdzi się też w wyścigu.

Mogę ci jeszcze polecić manualną skrzynię, wtedy ręcznie zmieniając biegi w dół  można hamować silnikiem nie używając hamulca przy łagodniejszych zakrętach jednocześnie oszczędzając gumy.

Nie mówię że masz całkowicie nie jechać po tarkach czy blokować koła, ale staraj się to ograniczyć do minimum. 

Edytowane przez Lewy69

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam fanom simracingu,a szczególnie F1 2016 zobaczyć ostatni wyścig od TheFlyingFinn08 w Meksyku.Szczególnie 5 ostatnich okrążeń,a wjazd na ostatnią prostą to sama kwintesencja wyścigów.

To trzeba zobaczyć.

 

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No faktycznie Lewy miałeś racje. 

Skończyłem sezon i zacząłem nowy z ulepszonym bolidem. Już prawie w osiągach dogoniłem czołówkę i nie muszę już cisnąć na maxa każdego okrążenia, żeby trzymać tempo. Faktycznie idzie teraz oszczędzać opony. 

Ciekawa walka będzie o mistrzowsko, bo praktycznie 5 bolidów zrównało się osiągami i nie ma już dominacji Mercedesa. 

Super sprawa. 3 wyścigi i za każdym razem inne pudło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×