Skocz do zawartości
DigitalMan_PL

Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands

Rekomendowane odpowiedzi

7 godzin temu, Nath_147 napisał:

gdyby rockstar robił swoje GTA w 2 lata pewnie też by to tak wygądało :), sporo błedów da się naprawić, jeszcz jej nie skreślam, ale na premiera po nią nie sięgnę.

 

Na filmie który odpala się przed betą jakiś producent z UBI chwali się że pracowali nad grą przez cztery lata. Nie wiem co robili przez pierwsze dwa lata produkcji. Domyślam się że były to extra imprezy z używkami i lasencjami. W becie kompletnie nie widać tych czterech lat ciężkiej pracy nad grą.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, malpka napisał:

 

Na filmie który odpala się przed betą jakiś producent z UBI chwali się że pracowali nad grą przez cztery lata. Nie wiem co robili przez pierwsze dwa lata produkcji. Domyślam się że były to extra imprezy z używkami i lasencjami. W becie kompletnie nie widać tych czterech lat ciężkiej pracy nad grą.

 

Przez dwa lata kminili jak zrobić kopiuj/wklej z Division i co zmienić :24_stuck_out_tongue: (w końcu UBI to mistrz pod względem schematyczności + kopiowania + nowe teksturki = nowa gra :P)...

 

Ale coraz więcej plotek jest o wprowadzeniu trybu multi jak w Future Soldier, być może tym będą chcieli ratować grę (oby :P)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, DigitalMan_PL napisał:

 

Przez dwa lata kminili jak zrobić kopiuj/wklej z Division i co zmienić :24_stuck_out_tongue: (w końcu UBI to mistrz pod względem schematyczności + kopiowania + nowe teksturki = nowa gra :P)...

 

Nie wiem co tam mogli wklejać z Dywizji. Tam przynajmniej bronie pluły ołowiem aż miło się robiło pociągając za spust a ogień buchał z luf. Z kolei jak byk na pastwisku pierdnie to robi więcej hałasu i zadymy niż granat w GR:W. Nie ma i nie będzie patcha który będzie mógł poprawić tą grę.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem przerażony tą wielką kupą, jaką jest Wildlands. Naprawdę - od samego początku nie robiło to szału, ale mimo tego beta i tak zdołała rozczarować.

 

Nawet nie wiem od czego zacząć. Może od początku, czyli od po prostu gównianej sceny otwierającej w helikopterze - drewniane animacje rodem z PSX i żałosny skrypt. Potem zaczęła się rozgrywka. Wide as an ocean, deep as a puddle jest najlepszym określeniem. Powiedzieliście już przede mną wiele na temat schematyczności gier Ubisoftu, ale IMO tutaj to wręcz pokonali samych siebie. Nieludzko tępa powtarzalność tej rozgrywki szczerze mnie zaskoczyła. Misje fabularne są kompletnym dnem, a poboczne nawet gorsze. Mamy te kilka typów misji, każdą okraszoną głupim dialogiem i idealnie wpisującą się w najgorszy przykład gatunkowego schematu. Niech w pełnej wersji dojdą jeszcze - nie wiem, ze trzy typy misji. Przy takiej wielkości mapy i tak będzie się można zrzygać z nudów. I tak doszedłem do największego problemu tej kupy, czyli mapy - problem z Wildlands jest taki, że otwarty świat w tej grze nie służy niczemu. Mapa nie stanowi żadnej wartości dodanej i jest wepchana na siłę, a jako wymówkę na jej istnieje pochowano w zakątkach broń i dodatki do niej. Jestem pewien, że otwarty świat wymusiły na twórcach garnitury - aby był, to gracze lubią mieć "wybór", nawet jeśli jest to iluzja. Gra jest zwyczajnie głupia i rozwodniona do granic możliwości.

 

Sam gameplay jest naprawdę trudny do przełknięcia i pisze to człowiek, który nigdy nie ma dość TPSów, a GRFS uważa za najlepszą strzelankę poprzedniej generacji. Co poszło nie tak, Ubisoft?! Kto zrobił te komiczne animacje poruszania się? Kto odpowiada za idiotyczne AI, które nie widzi dalej niż 10 metrów, ale kiedy już zostanie zaalarmowana, to w magiczny sposób zna nasze miejsce pobytu, nawet jeśli źródłem alarmu jest wybuch 50 metrów od naszej pozycji (o AI naszego składu już nie wspominam)? Kto odpowiada za katastrofalne koło rozkazów dla zespołu? Kto stwierdził, że co-op takiej gry wcale nie musi być drop in / drop out?! Kto jest winien temu, że przedstawiciel serii strzelanek z najlepszym systemem przyklejania się do osłon został tego systemu pozbawiony, a zamiast tego mamy jakiś poroniony kontekstowy system sprzed 12 lat (pierwszy Mass Effect)?! Kto zrobił ten gówniany system rozwoju, z najbardziej nudnymi skillami, jakie tylko można było wymyślić (bo tak, ten system też chyba wciśnięto na siłę)? Ilość zjebanych rzeczy jest po prostu pozbawiona sensu! Co ci deweloperzy mieli w głowach, skąd takie pomysły? Te pytania pozostaną bez odpowiedzi.

 

Gra jest zwykłą wydmuszką taktycznego shootera. Spłycona do niewyobrażalnie niskiego poziomu. W ogóle nie ma emocji, w ogóle nie ma kopa. Jest tylko nuda. Co jest w tej grze dobre? Echo. Tak, to echo wystrzałów, którym twórcy chwalili się na filmikach, brzmi dobrze. Personalizacja też niezła. Koniec plusów. Nie czepiam się bugów, których ilość jest również niezliczona - kwestie techniczne można poprawić, założeń rozgrywki raczej nie. Do tego nie wiadomo, jak stary jest build z tej bety.

 

Po ukończeniu misji fabularnych pokazał się komunikat, że Ubi dziękuje i że "to była tylko jedna z 21 prowincji". I wtedy mnie to uderzyło najmocniej. Teraz powtórzyć to samo dziadostwo dwadzieścia razy. Nie, dziękuję. Gra musiałaby przejść wielka ewolucję, żebym choć rozważył kupno i poświęcenie jej choć sekundę więcej mojego czasu.

Betę w skali 1-10 oceniam na gówno, czyli najgorszy szajs, w jaki grałem w trakcie tej generacji.

  • Like 8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może 4 lata produkcji to za mało ;-)

Na siłę można powiedzieć, że plusem gry jest grafika, bo najgorzej to nie wygląda jak się leci kartonowym helikopterem i podziwia horyzont.

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od siebie dodam kompletnie zerowy model zniszczeń. Wisienką na torcie jest animacja kamuflażu z trawy jaki można założyć. W pierwszym momencie myślałem że Skiba z którym grałem założył futro z psa długowłosego. Efekt do zobaczenia na tym filmie od 2:41.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4 lata to pracowali nad betą a i tak zje..ali, brawo Ubi, brawo. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pobiera mi patch 20gb, moze cos poprawili :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie. Beta miała ponad 30gb. Żaden patch nie poprawi tego badziewia. Mam dosyć sandboxów. Wszystkie są robione na jedno kopyto a zaczęło się od FC3. Odbijanie baz, wieże z obowiązkową wspinaczką by odkryć teren, crafting, znajdźki, rozwijanie bohatera. I tak od FC3, FC4, FC:P, kilka części AC, Mad Max, Cień Mordoru i kilka innych. Od kilku lat gram non stop w tą samą grę. Ile można?

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Eternit sciagaj i nie gadaj musimy jeszcze raz sie troche posmiac :1_grinning:

Edytowane przez SkibaPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Muszę cię rozczarować bo grasz ( w zależności od wieku ) w to samo od początku hyhyhyhy a teraz są takie czasy że grasz w to co się sprzedaje najepiej. Lepiej nie będzie i musisz się podporządkować rynkowi bo niestety w tej branży konsument nie ma w pływu decydującego ( oprócz dzieciaków spamujących fora i zasypujących devów prożbami o ułatwienie gier i dodanie opcji dla każdego ). GR ma potencjał polecam obejrzeć https://www.youtube.com/channel/UCaMT4y1mHTH6l-VTAdMJffw

fajnie się bawią ale to jak mówiłem dla wybranych opcja i dzięki bogu jest dostępna. Na Rainbowa tez narzekali For Honor daje radę całkiem nieżle. Zobaczymy ale ja jestem pozytywnie nastawiony do tego "narzedzia" kreowania zabawy. Po latach grania w gry tylko lagi mnie irytują bo to ma realny wpływ na moje doznania i przyjemność z gry. Reszta zależy tylko od mojej fantazji i podejścia - brzydkie drzewo i krzaki ..... trudno ważne że są i że spełniają swoją role mojej osłony i drogi podejścia ważna jest autentyczność sytuacji - toporny model jazdy i brak kolizyjnego systemu z otoczeniem.... no cóż trzeba sobie poradzić ale tragedii nie ma to jest Ghost Recon nie DriveClub, jeżdzę omijając drzewa i inne samochodu i przeszkody tak jak bym to robił normalnie w życiu i tylko crossem wale na szagę - słabo się strzela .... a co wy wiecie o strzelaniu, tutaj jest naprawdę bardzo przyjemnie i autentycznie jak na grę (  bullet drop karabinow szturmowych i pmów do poprawy ale o tym pisali ) czuje że mam LKM albo pm albo sidearm szotów nie używałem ale będzie dobrze. Dobra starczy tych wynurzeń :) Ja jestem fanem i nie jestem zawiedziony nową formą, a UBI w tym wypadku się odważyło i zobaczymy czy WHO DARES WINS

Edytowane przez domel9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, malpka napisał:

Raczej nie. Beta miała ponad 30gb. Żaden patch nie poprawi tego badziewia. Mam dosyć sandboxów. Wszystkie są robione na jedno kopyto a zaczęło się od FC3. Odbijanie baz, wieże z obowiązkową wspinaczką by odkryć teren, crafting, znajdźki, rozwijanie bohatera. I tak od FC3, FC4, FC:P, kilka części AC, Mad Max, Cień Mordoru i kilka innych. Od kilku lat gram non stop w tą samą grę. Ile można?

troll mode on ? a co miałby powiedzieć fan wyścigów samochodowych :1_grinning:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ominela mnie zamknieta - otwarta sam wyproboje. 

Nie dlatego ze jestem jakims masochista, ale chce sam ocenic czy faktycznie jest tak zle jak niektorzy pisza. 

 

Obawiam sie niestety tego o czym wspomnial @Siriondel czyli otwartego swiata ktory nic nie wnosi. 

Bo wieksza mape trzeba jakos zagospodarowac i to ciekawie. Inaczej nie widze sensu, duzo lepiej czasami zrobic misje z odprawa, odpowiednio zroznicowane dopracowac poziomy pod nie i dac graczowi wycinek mapy na ktorym misja sie toczy w "wolnosc" w ramach tego wycinka. Iles tam zabawek do zeby promowac kreatywne podejscie i rozne style gry, oraz bonusy dopasowane do stylu gry. 

Nie ukrywam ze leje na multi, ale pare razy gralem w coopie czyli PvE i powiem ze bawilem sie calkiem dobrze (jak zbierze sie ludzi z ktorymi fajnie mozna sie dogadac). I tutaj widzialem pewien potencjal tej gry.... 

No nic to ogram bede moze z kims sie na coop ustawie, i sam ocenie. Choc nie spodziewam sie niczego szczegolnego. Nic to nawet jesli beta okaze sie kaszanka, plakac nie bede. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach


Takie sobie te Ghosty bardziej to przypomina Socomy niż stare części , plus "wieśniacki" klimat rodem z Just Cause raczej wolałem realistyczniejsze klimaty z Graw niż przygody Blackwater , zubożona taktyczna strona techniczna zresztą też (brak chociażby dedykowanego przycisku osłony) broń imo słabo brzmi wybuchy tak samo jakoś to nie ma pierdolnięcia . W starych częściach biegnąc i wciskając prone można bylo wykonać pad na ziemię , nawet takich pierdół tu ńie ma srednia animacja rodem z socoma . Pewnie w coopie wszystko + kilka oczek ale ja osobiście skreślam z pre ten zakup i poczekam aż grubo przecenią ( a najbardziej to czekam na wrzucenie do wstecznej na xie poprzednich części )  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mnie się wydaje właśnie, że ta gra to lekka tandeta jak chce się grać solo. Długo tak nie grałem, ale moi kompani trochę są idiotami niestety, zgubili sie u mnie kilka razy, ale jak padłem od razu się pojawili. Po chwili dołączył do mnie kumpel i graliśmy trochę, zdecydowanie jednak za krótko, aby wyciągać jakieś wielkie wnioski. Grało się razem fajnie. Niestety włączyłem tryb normalny (wiem, ze podczas gry można zmienić) ale zdecydowanie było za łatwo, ale juz nie zdążyłem zmienić. Gra to taki sandbox takie far cry, albo just cause tak mnie się wydaje, tyle ze można, a według mnie to trzeba, grac w coopie. Sztuczna inteligencja raczej nie szalała, strzelając do jednego typka, dwóch pozostałych stało i czekało na zabicie, ale moze to wlasnie za niski poziom trudności ?

Model sterowania ujdzie, ale juz chowanie zmiana boku patrzenia pod chowania przy ścianie, trochę drętwe to jest.

Jednak to beta, pełna moze miec to poprawione.

Na pewno na plus, jak juz udało mi sie połączyć z serwerami (ubisoft oczywiście się nie przygotował i był straszny problem wbicia na serwery) to z kolega połączyliśmy sie w chwilkę, nie było lagow, całkiem dobrze to wyglądało.

Aha i ten sposób rozwoju postaci przez zbieranie tych wszystkich pierdol, na pewno wydłuży to zabawę, ale czy to taki fajny pomysł ?...?

Ciekawe jak beda wygadać recenzje, potem może się kupi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, ps321 napisał:

 

Jednak to beta, pełna moze miec to poprawione.

 

Ciekawe jak beda wygadać recenzje, potem może się kupi...

 

beta tylko z nazwy 7 marca a wiec za 11 dni ma byc premiera, plyty pewnie wytloczone i dystrybucja w toku. Jesli cos beda poprawiac to patchami, zarowno day1 jak i tymi pozniejszymi. 

 

Wiec zdecydowanie chyba lepiej kupic pozniej niz wczesniej. 

 

Gralem solo, i albo to zmeczenie wczoraj, ale gra mi nie weszla. model sterowania pojazdami mi nie lezy. 

poza zupelnie pierwsza misja, jak pozniej sam bujalem sie po mapie nic nie udalo mi sie po cichu zrobic. 

Przyklad outpost - dron, oznaczam, no fajnie. wybieram sobie ziomka ktory jest gdzies na obrzezach chowam sie w krzakach, biere snajperke, zdejmuje go z 80m. nagle cala reszta ekipy w outposcie zna moja lokacje i pruja do mnie jak do kaczki. No to nogi za pas, wydanie AI druzyny komendy atak. Powrot ale juz na rambo. I pupa zbita a nie przesluchanie porucznika. 

Dzis poproboje moze uda sie co bardziej po cichu ugrac. 

 

Kolejna rzecz biorac pod uwage rozmiar mapy oraz ze nie wszedzie mozna szybka podroz zapodac, co robia kompanii z coopa (zywi bo AI to sie teleportuje) w trakcie podrozy? jeden prowadzi pojazd a reszta siedzi i podziwia widoki? 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W trakcie podróży da sie wychylać i strzelać. Ale te głupku AI to pewnie nie potrafią xd.

Ale fajne uwagi napisałeś. Nie próbowałem nic po cichu. Recenzje fajnie to przedstawia. Ale masz racje na premierę nie warto tego brać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, ps321 napisał:

W trakcie podróży da sie wychylać i strzelać. Ale te głupku AI to pewnie nie potrafią xd.

Ale fajne uwagi napisałeś. Nie próbowałem nic po cichu. Recenzje fajnie to przedstawia. Ale masz racje na premierę nie warto tego brać.

 

wiesz byc moze to ja jestem w bledzie - i inaczej rozumiem slowo "taktyczny", jesli widze biala kropke czyli porucznika ktorego mam przesluchac to chcialbym spokojnie czy to po cichu, czy taktyktycznie planujac i wydajac komendy kogo i w jakiej kolejnosci sciagaja kompanii AI wejsc robiac mininalne zamieszanie zeby przesluchac porucznika. 

 

no dobra wychylac sie i strzelac, ale po co? skoro grupa nasza nie wjechala tam robic rozpierduchy - sa nazywani duchami, czyli wpadamy zalatwiamy i znikamy. A nie rambo/rico squad czyli 4rech ziomkow siejacych chaos jak w Just Cause. 

 

Wiec widze dwie mozliwosci - albo ja zle zrozumialem jak mam grac, albo UBI troche sie pogubilo czym gra miala byc. 

 

Jak pisalem spedze z ta beta troche czasu, bo przekonala mnie ciut bardziej niz The Division (ktora dosc szybko poleciala z dysku) gdzie za chiny nie moglem pokonac dysonansu miedzy bardziej realna kreacja swiata, a przeciwnikami bedacymi gabkami na naboje (cos co bylo dla mnie ok w Borderlands, zupelnie nie lezalo mi w Diwizji). 

 

I to o czym juz pisalem na co mi otwarty swiat jak jego przemierzanie nie sprawia mi frajdy, tak wiem ze trzeba poszukac PD i pooznaczac zasoby zeby troche dopakowac postac, wykupic np mozliwosc oznaczenia wiecej niz jedenego celu do zdjecia itd. 

 

No i do tego to o czym ktos pisal system klejenia sie do oslon a raczej jego brak. Niemniej mimo iz moja wczorajsza sesja glownie zwiedzania i moze 3 outposty z ktorych jakies doumenty, czy inne znajdzki wynioslem/oznaczylem oceniam jako bez szalu to dam jeszcze tej becie szanse. 

 

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Division to nie jest, strzela się słabo, porusza się jeszcze gorzej. Może za 50zł kiedyś kupię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ja biore na premiere. AI jest ok, spokojnie moge infiltrowac solo baze wrogow z ich pomoca bez wszczecia alarmu. System oslon mi sie bardzo podoba, podchodze do oslony i jest soft-lock na coverze, bez przyklejania sie, bez wciskania guzikow, znacznie dynamicznej przez to mozna sie poruszac. Sam coop? Znakomity, wczoraj ze znajomymi caly dzien gralem i fajne akcje wychodzily, np tutaj sychronizowane strzaly ze snajpy na komende 'go' [filmik znajomego, nie moj]:

 

 

Graficznie jest pieknie biorac pod uwage ogrom tego swiata, to jaki w tej grze jest draw distance i praktycznie niezauwazalny pop-up troche mnie zadziwia, a jak jest noc, deszcz i burza + fala roznych zrodel swiatla to az chce sie klepac screeny, ktorych z 20 dzisiaj lekko zrobilem. Calosc moim zdaniem spokojnie nie ma sie czego wstydzic, momentami nawet wyglada znakomicie, zdecydowanie typ gry gdzie jakosc grafiki sklada sie na calosc, a nie na poszczegolne tekstury.

 

PS4 AMATEUR (wszystkie screeny moje - wiecej w spoilerze):

16819380_1405422476186254_29024619378677

16819460_1405422822852886_36151647105850

 

16835783_1405423042852864_69880705811765

 

 

 


 

16835758_1405422626186239_39437354472070

 

16836100_1405422629519572_80340115977464

16904682_1405422832852885_39558951514991

16819282_1405422826186219_29018106989691

16722646_1405422836186218_39129895706871

16804334_1405423406186161_71981540711794

16825895_1405423402852828_12382778504756
 

 

 

2 godziny temu, ps321 napisał:

W trakcie podróży da sie wychylać i strzelać. Ale te głupku AI to pewnie nie potrafią xd.

Ale fajne uwagi napisałeś. Nie próbowałem nic po cichu. Recenzje fajnie to przedstawia. Ale masz racje na premierę nie warto tego brać.

 

Potrafia, wciskasz d-pad w gore albo w dol i wtedy wszyscy sie wychylaja i napierdzielaja do wrogich celow, bardzo fajnie mozna tak konwoj atakowac.

Edytowane przez One Post Man

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po calej fali hejtu przeprowadzonej przez youtuberow odpalilem dzis sam... no jak dla mnie miodzik :good: Troche dziwne sterowanie postacia, ale da sie przyzwyczaic. Pogram dluzej to ocenie wiecej, ale na razie gra na plus :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

 

O 2/24/2017 o 15:58, czacha79 napisał:

14 minut temu, czacha79 napisał:

Po calej fali hejtu przeprowadzonej przez youtuberow odpalilem dzis sam... no jak dla mnie miodzik :good: Troche dziwne sterowanie postacia, ale da sie przyzwyczaic. Pogram dluzej to ocenie wiecej, ale na razie gra na plus :)

 

 

chyba mnie fala hejtu o ktorej piszesz ominela w sensie nie uznalbym polowania na glicze hejtem. 

 

Zgodze sie w jednym jesli to przedwczesne-demo zwane beta jest dostepne i ma sie czas warto samemu wyprobowac gre. 

 

Edit

 

No to pograłem troche wiecej, mapa usiana tysiącem rzeczy do zbierania, ale dzis szło mi troche lepiej, nawet jesli było wykrycie udawało sie sprawę załatwić w miarę po cichu bez sił wroga walących do mnie jak do kaczki, owszem sa misje gdzie trzeba sie przygotować i walić ile wlezie jak np te gdzie stoi jakaś stacja i nadajemy program rebelii próbojac bronić tejże przed siłami kartelu.

 

Co daje nam pózniej wsparcie tegoż dzięki czemu tez niektóre rzeczy idą sprawniej.

 

 

Ujmę to tak gra mnie nie kupiła ale im dalej w las tym ciekawiej innymi słowy nie skreślam tego tytułu.

 

Edytowane przez MagEllan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gierka miodzio, macie coś odblokowane na wrogie helikoptery? jakieś RPG czy coś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×