Skocz do zawartości
Perez

PSX Extreme 227

Rekomendowane odpowiedzi

PSX Extreme #227

001okl_226.jpg

 

001okl_226.jpg

Lipcowy numer dostępny od 29.06 (środa)

Prenumerata - wysyłka 26.06 (niedziela)

Cytuj

Numer, który trzymasz w rękach, jest dla mnie szczególnie ważny z dwóch osobistych powodów. Ba, jest i trzeci, bardziej ogólny, jeśli wziąć pod uwagę główną zawartość, czyli tradycyjnie obszerny raport z dorocznego święta gier wideo w Los Angeles. Wbrew temu, co sądzili niektórzy z Was po jednym z moich felietonów, w temacie naszej obecności na E3 nic się nie zmieniło. To kwestia rzetelności dziennikarskiej i Waszego zaufania do nas, a to są rzeczy bezcenne. Nie wyobrażam sobie opisywania tak ważnego wydarzenia jak E3 na podstawie cudzych doniesień z Internetu. To równie pasjonujące, jak „przechodzenie gier na YouTubie”... Naszą obecność w halach Convention Center, aby dostarczyć Wam wrażenia z pierwszej ręki z największych hitów, stawiam sobie co roku wręcz za punkt honoru i wyzwanie (podobnie zresztą jak walkę z budżetem) – i jestem szczęśliwy, że znowu się udało. Nawet jeśli atrakcje za wielką wodą nie są już moim osobistym udziałem.

I tu wracamy do pierwszego zdania. Dokładnie 10 lat temu, w czerwcu 2006 r., po raz pierwszy w życiu zawitałem na targi E3 do Los Angeles (ciekawostka: wtedy sądziłem, że to jedyna taka okazja i obkupiłem się w pamiątki. Solidny plecak z logo E3 2006 służy mi do dzisiaj). Natomiast dokładnie pięć lat temu, w czerwcu 2011 r., powstał pierwszy numer PSX Extreme [#167] ze mną za sterami redaktora naczelnego. Sprawa wtedy o tyle karkołomna, że razem z Perezem ogarnialiśmy całe targi i powstawanie numeru zdalnie, na linii Warszawa – Los Angeles, jako kompletni nowicjusze na swych stanowiskach. Wyłącznie za pomocą maili, komunikatorów i SMS-ów. Jak wiecie z historii magazynu, weszło nam to w krew, bo w L.A. stawiałem się potem regularnie. Kiedyś napisałem, że wizytę na E3 zostawiam sobie jako przywilej rednacza – ale to już nieaktualne. Pora, by inni zgRedzi zakosztowali tej imprezy (i ciężkiej pracy) – ja w tym roku zawitałem na kameralne EA Play do Londynu.

Zanim jednak wybierzecie się z nami za ocean i na Wyspy, zapraszam na wyprawę do podziemi dworców kolejowych, podejrzanych spelun, nadmorskich kawiarni i wszelakich „wozów Drzymały”. Wyprawę niekoniecznie w przeszłość, bo okazuje się, że automaty arcade wciąż żyją, mają się nieźle, a producentom nie brakuje pomysłów i licencji. Czy można na nich w Polsce zarobić? Dżujo zbadał temat, nie żałując monet. Zapraszam do lektury. [Grzegorz 'Butcher' Drabik]


PROSIMY NIE PODAWAĆ OCEN GIER ZRECENZOWANYCH W TYM NUMERZE!

TEMAT NUMERU - RAPORT Z E3 2016
Intro i konferencje
PlayStation VR
Nowe konsole

Battlefield 1 
Call of Duty: Infinite Warfare 
Days Gone 
Dead Rising 4  
Detroit: Become Human 
Dishonored II 
FIFA 17 
Final Fantasy XII: The Zodiac Age 
Final Fantasy XV 
For Honor 
Forza Horizon 3
Gears of War 4 
God of War 
Gran Turismo Sport
Horizon: Zero Dawn 
Injustice 2
Mafia III 
Pro Evolution Soccer 2017 
Resident Evil VII: Biohazard 
Sea of Thieves
South Park: The Fractured but Whole 
Steep
Tekken 7
The Last Guardian 
The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Titanfall 2 
Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands 
Watch_Dogs 2 

TEMAT NUMERU
Automaty wiecznie żywe

CO NOWEGO
Elex
Persona 5
Star Trek Online

PLAYTEST
Halo Wars 2

RECENZJE
Dead Island: Definitive Edition
Downwell 
Fallout 4 – Far Harbor
Guilty Gear Xrd -REVELATOR- 
Hitman: Episode 3 – Marrakesh
Homefront: The Revolution  
Mario & Sonic at the Rio 2016 Olympic Games
Mirror’s Edge Catalyst  
One Piece: Burning Blood  
Overwatch  
Shadow of the Beast
Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter  
Teddy Together   
Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan
The Technomancer
Trials of the Blood Dragon 

PORADNIK
Dark Souls III cz. 2

HARDKOR
Parszywa 12
Drake autoironiczny
Zgrentgen – Komu dojrzałość?
Kartoteka – Yasumi Matsuno       
Styliści branży – The Fullbright Company 

RETRO
Trzeba znać
Moje retro – Łukasz „Dżujo” Kujawa  
Pegasus zone – Jackie Chan’s Action Kung Fu 
Kult plastiku – PlayStation Mouse
Historia gier wideo w Polsce (cz. XIX)
Tru Story – O dwóch takich, co „ukradli” telewizor
Comix Zone – rozmowa z Jeanem Van Hamme’em

FELIETONY
Z dziennika gracza [Dżujo]
Fabularna tawerna [Zax]
Od gracza dla graczy [Mazzi]
Savepoint [Michał Walkiewicz]
Dwóch zgryźliwych tetryków [Zooltar / Marcellus]
New Game Plus [Mielu]
Okiem maniaka [Butcher]

STAŁE RUBRYKI
Co nowego 
Ohayo Nippon
Test
Hyde Park
Graczpospolita
Region Filmowy
Głos Ludu
Listy

PROSIMY NIE PODAWAĆ OCEN GIER ZRECENZOWANYCH W TYM NUMERZE!

PRENUMERATA zostanie wysłana w niedzielę, 26.06. W przypadku jakichkolwiek kłopotów z dostawą, opóźnień lub innych problemów - prosimy o maile na prenumerata@psxextreme.pl. Informacje o prenumeracie dostępne są również tutaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowy numer od dzisiaj w sprzedaży. Tradycyjnie znajdziecie nas w punktach z prasą w całym kraju lub w opcji elektronicznej (PDF lub e-Kiosk).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×