Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Możliwe, że nadajnik w PS4 PRO jest spier***ony i dlatego pobiera mi 3GB około 10 h przy necie 50 GB ( i tak każda gra ). Od momentu gdy podłączyłem PS4 PRO mam taki problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nadajnik?

50GB?

...

...

Próbowałeś zmienić DNS na te od Google?

Próbowałeś po kablu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O matko. 50mb, pomyliłem się, ale wiadomo było o co mi chodzi .

 

Z kablem i DNS robiłem już kilka razy

 

Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, ostatnio wróciłem na konsolę po dłuższym czasie, ale pojawił się pewien trudny do rozwiązania problem. Internet mam podłączony po kablu (jak zawsze), gry gram online to zawsze po 2-5 minutach dostaje DC (najczęściej wywali z gry) i zostaję wyrzucony z imprezy. Internet jest stabilny, sprawdzałem na komputerze tym samym kablem. Nie mam pojęcia w czym może tkwić problem, może trzeba zainstalować aktualizację od nowa? Czekam na Waszą pomoc bo nie mogę grać ;(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich, ostatnio wróciłem na konsolę po dłuższym czasie, ale pojawił się pewien trudny do rozwiązania problem. Internet mam podłączony po kablu (jak zawsze), gry gram online to zawsze po 2-5 minutach dostaje DC (najczęściej wywali z gry) i zostaję wyrzucony z imprezy. Internet jest stabilny, sprawdzałem na komputerze tym samym kablem. Nie mam pojęcia w czym może tkwić problem, może trzeba zainstalować aktualizację od nowa? Czekam na Waszą pomoc bo nie mogę grać ;(

Ciężka sprawa bo tu może być wszystko i nic.

Próbowałeś na Wi-Fi?

Na innym łączu?

O matko. 50mb, pomyliłem się, ale wiadomo było o co mi chodzi .

 

Z kablem i DNS robiłem już kilka razy

 

Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka

 

 

Sprawdź na innym łączu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, SephiroT napisał:

Ciężka sprawa bo tu może być wszystko i nic.

Próbowałeś na Wi-Fi?

Na innym łączu?

Sprawdź na innym łączu.

Próbowałem dzisiaj na wifi, i na innym łączu. Było to samo a nawet gorzej, więc zainstalowałem jeszcze raz aktualizację co przyniosło efekt. Na początku myślałem że już jest dobrze ale znowu się zaczęło, lecz teraz co 5-10min, jest też stabilniejszy ping. Co dalej z tym robić? Może jest coś nie tak z kartą sieciową?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Całkiem możliwe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, SephiroT napisał:

Całkiem możliwe.

Tylko że jak ostatni raz coś grałem (około wrzesień,październik) wszystko było w porządku. Samo by się uszkodziło po leżeniu w bezczynności? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, "Chuj go wie. To Sony" :1_grinning:

Aktualizacja na pewno jakaś była po czasie nieobecności. 

Możliwe że jest to jakaś usterka w firmware i trzeba wrzucić od nowa pełny firmware  anie update. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, potrzebuję pomocy, mam mały problem, po zmianie dostawcy internetu (z neostrady na radiówkę) bardzo długo mi się konsola loguje do psn, na neostradzie logował się odrazu. wie ktoś jak można to poprawić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam UPC i modem Compala oraz neta 250Mb/s. Łącze się przez wi-fi z pokoju obok cienkie ściany sygnał extra inne urządzenia śmigają a PS4 osiągało max 18Mb/s a od kilku tygodni jest tragedia dziś mam 4.5 Mb/s oraz 20kb/s wysyłania !!! To jest jakiś śmiech na sali. Oczywiście DNS ustawiłem jak trzeba. Czy macie pomysł na to ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podepnij kablem.

Pobaw się kanałami wi-fi (znajdź najmniej zakłócony)

Upewnij się ze masz szerokość pasma 40hz a nie 20 (lub auto).

PS4 chyba nadal nie obsługuje 5ghz ? To by pomogło bardzo.

UStaw sobie stałe lokalne IP na konsolę, włącz UPnP.

Jakie DNSy masz ustawione ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DNS mam 8.8.8.8 oraz 8.8.4.4. postaram sie pobawic jak bede w domu ale chyba za duzo nie moge bo nowy Connect Box od UPC jest mocno ograniczony co do możliwości ręcznych ustawień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...dla tego od kiedy wykłóciłem się o modemorouter Cisco to nie pozwalam sobie na żadne Horizony i inne śmieci.

Jak się coś psuje to przy telefonie na SD zaznaczam że albo ma przyjść technik z takim samym sprzętem albo go nie wpuszczę do domu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też wyszarpałem w UPC Cisco 3212, na start dali mi TC7200 co było nieporozumieniem.

Do Cisco podpięty Asus AC68U z Tomato i PS4 śmiga pięknie na 5GHz.

 

Co do modemu to padł mi dwa razy zasilacz, wymieniali w 24h na inny, jednak jeśli padnie modem to technik mówi, że już tego nie mają i tylko wymiana na nowe cuda. Oby Cisco żył wiecznie :)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem na mojej PS4.

Dostawca internetu to nie stety, ale Neozdrada.. router jaki posiadam to Funbox 2.0.

Problem pojawia się na konsoli, otóż co jakiś czas podczas gry ni z tego i owego tracę połączenie dosłownie na pół sekundy co skutkuje wyrzuceniem z danego meczu oraz wyrzuceniem z imprezy.. po wejściu do konsoli znajomi i reszta ładuje się bez problemu więc internet od razu się pojawia.

Nat, porty itp mam ustawione. IP na sztywno. co bym nie zrobił za każdym razem jest to samo...

I ten problem także występuje u innych co posiadają neostradę.

Czy przykładowo mógłbym wymienić ten syfiasty router na np. tp link tl-wr1043nd - znajomy taki posiada i byłbym wstanie oddać go mnie :)

Poszło by coś takiego ? :) Od razu mówię, nie jestem jakimś wybitnym geniuszem w dziedzinie internetów/modemów/routerów itp itd etc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie działo się podobnie, miałem tplinka, a zmieniłem na Huawei i problem zniknął. Nie pamiętam już kiedy ostatni raz resetowałem go. Tyle, że ja mam LTE, a Neostrada to ma lipe już po swojej stronie, nieważne czy miedź czy światło, jakość u nich to porażka.

 

Spróbuj ten router na początek, jak nie da nic to pozostaje Ci reklamowanie, a po skończeniu umowy zmiana dostawcy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Trochę lipa, spróbuję tego tp linka i zobaczymy co to będzie. Co do usługodawcy to w mej małej mieścinie dopiero coś zaczyna się dziać ze światłowodem (podłączyli chyba 3 osiedla do światłowodu) około 1,5km ode mnie w linii prostej ; / A tak po kablu to póki co to neozdrada tylko zostaje.

Trzeba porobić z netem bo D2 idzie XD

Edytowane przez BartexXx20

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam neostrada od kilku lat i jakość jest Ok Ping mam prawie zawsze 27 i mniej niż 15mbit nie schodzi. Przerwy w dostawie miałem może dwie przez trzy lata. Ale ja liveboxa nawet nie wziąłem bo to koło routera nie stało.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy komuś po patchu się zwaliło połączenie? Przy próbie połączenia z wi-fi wywala mi błąd NW-31297-2. Jednak tylko gdy łącze się z routerem. Zaznaczę że nic nie było konfigurowane w sieci. Wszystkie inne urządzenia łączą się normalnie. Po zrobieniu z laptopa hotspotu śmiga normalnie. Niestety nie mogę nic zmienić w routerze ponieważ żyje na stancji i właściciel na nic nie pozwala. Hasła na do konfiguracji sieci nie znam więc za dużo nie podziałam....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Desperacko proszę o pomoc bo moja konsola wraz z routerem niedługo wylecą przez okno.

Od razu zaznaczę - nie znam się na sieciach i ich ustawieniach - wiedzę czerpałem z tego i podobnych tematów, natomiast mam spory problem z jakością połączenie na PS4.

 

Wykonywałem już wszystkie kroki z pierwszego postu i innych poradników, żadnych efektów, można ogłupieć..

 

Internet leci światłowodem - w domu mam Dasana H660GW - do niego trzy komputery z kartami 100MB i PS4 -internet 300/15.

Na komputerach wyniki testów są w granicach 90/10 (na speedtest.net), czyli w sumie max co mogą wyciągnąc, natomiast na konsoli (miedzy konsola a dasanem jest jeszcze switch 1gb) wyniki sa podobne albo czesto nawet slabsze (zarowno w tescie na konsolowej przegladarce jak i w tym systemowym) - konsola jest oczywiscie podpieta kablem.

 

Gram wlasciwie tylko w Fife. Wchodze w mecze jedynie jesli mam 4 lub 5 kresek jakości połączenia, wlasciwie lagów nie spotykam, natomiast wszystko jest w cholernie zwolnionym tempie (input lag TV wykluczony):

 

Szukalem problemu w blokowaniu portów i tu zaczyna sie dla mnie czarna magia, otóż:

 

- ustawienie DMZ, przekierowanie pojedynczych portów nic nie daje jesli chodzi o jakość połączenia

- zadnej roznicy nie zrobilo kiedy wylaczylem DMZ i UpNp (rozumiem ze wtedy porty powinny byc zablokowane i nie powinno mnie w ogole laczyc?)

- czy ustawie DMZ czy je wylacze, wszystkie strony sprawdzajace otwartosc portow pokazuja je jako zablokowane (ale skoro tak to jak lacze sie z PSN?)

- IP publiczne mam przez protokol PPPoe wiec raczej nie w tym problem

 

Czy ktoś ma pomysł gdzie jeszcze może tkwić problem?

ISP twierdzi, że nic nie blokuje, poprosiłem go o odblokowanie portów to zrobil to samo co ja, ustawil je w routerze, natomiast nic to nie poprawiło a wykazywało je nadal jako zamkniete.

 

I Jeszcze jedno, wchodza w jakikolwiek tryb online w Fifie i chcac zagrac mecz zawsze za pierwszym razem nie wyszukuje mi rywala, tylko rozlacza mnie z serwerami EA, dopiero po ponownym zalogowaniu na serwery (czasem za 2,3 razem) normalnie wyszukuje rywala, jest 5 zielonych kresek (polaczenie idealne) a gra i tak odbywa sie w slow motion.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A po co ten switch? Ogólna zasada jest taka, że im mniej urządzeń po drodze do źródła internetu tym lepiej. Przetestuj jak możesz podłączenie kablem sieciowym konsoli bezpośrednio do modemu czy tam routera i wtedy sprawdź.

Po prostu sygnał musi przejść przez tyle bramek, że to będzie zawsze lagować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzaj. Jeden switch nic nie zmieni jeżeli dobrze działa.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×