Skocz do zawartości
bany®

XBOX ONE X

Rekomendowane odpowiedzi

Tu nie chodzi o strikte która konsola jest lepsza, to jest przecież logiczne, że x jest nowszy ma trochę mocniejsze bebechy i gry będą wyglądać trochę lepiej, więc nie wiem do czego pijesz. Dla mnie jest to pisanie bzdur, że zastanawiali się czy nie zejść do rozdzielczości 720p żeby było 60fps na pro. Na prawdę do tak wyglądającej kupy jaką jest ark coś tam, potrzeba 4.2 tf aby gra działała w 720p@60. To studio to banda nieudaczników i tyle w temacie. Na xox też się nie podpisali, miało być jedyna prawdziwa konsola 4k a wyszło 1080p. Takie coś to ja oczekiwałem od ps4/x1.

 

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

 

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od PS4/XB1 wszyscy oczekiwaliśmy bardzo dużo a wyszło jak wyszło :1_grinning: 

...w moim wypadku niedotrzymane obietnice i zawiedzione oczekiwania skończyły się zmianą platformy.

 

Obiecałem sobie nie mieć hype na nową konsolę ale przeskok z Xbone na XBone X będzie na tyle odczuwalny że nie mogę się doczekać jak małe dziecko.

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, SephiroT napisał:

Od PS4/XB1 wszyscy oczekiwaliśmy bardzo dużo a wyszło jak wyszło :1_grinning: 

zawsze mnie śmieszyły te wygórowane oczekiwania :kwach: najlepiej jakby powstała konsola mocna jak PC za 7k i kosztowala nie wiecej niz 400$ bo 500$ to juz drogo i nikt nie kupi :pogchamp_by_twitchkreygasm-d81hs8a:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@bany4KHDR ja nie miałem wygórowanych oczekiwań wobec samej konsoli.

Cieszyłem się nią, broniłem jak mogłem.

Ziarko do ziarnka, uzbierała się miarka. 

 

Brakuje mi tylko ludzi z którymi grałem i niektórych exów.

Jeżeli dałoby się dołączyć do PSN z PC jak to jest w XBL, było by super.

Przed Cross-Play'em Sony również się broni.

Kurwa, M$ nawet z Niną się dogadał!! ...ale nie z Sony.

 

Dosyć istotny szczegół, konsola ma stojaczek i wygląda na ten sam od XboS'a!!

Zamienniki chodzą za grosze na Alledrogo.

 

...no i tekst dnia!

 

Cytuj

It's all matt so it won't get "Sony" fingerprints all over it!!

...jebłem :1_grinning: 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Xbox to oszczędność tyle tytułów ogrywam za grosze dosłownie dzięki game pass i ea access No i gold od kiedy mam xa nie odpalałem ps4 (od grudnia)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aaaaaaaa, myślicie że spód konsoli zacznie blaknąć jak PS4? ...oby nie, bo trzeba będzie oddawać konsolę na serwis i co będzie jak przyjdzie porysowana albo głośniejsza niż poprzednia? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@SephiroT wydaje mi sie że ten cross play nie przejdzie na razie, bo z jakiej paki sony ma sie dzielic najwieksza bazą graczy sposrod konsol obecnej generacji, taki troche strzał w kolano by był. U sony serwery gier ciesza sie dlugim i dostatnim życiem jak na razie bez wzgledu na region

Edytowane przez bany4KHDR
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z cross-play historia ponoć jeszcze jest taka że chyba z okresu X360 - PS3 Sony próbowało dogadać się z MS odnośnie dzielenia serwerów i wówczas to MS, mając większą bazę graczy, odmówił Sony. Pewnie Sony na takiej samej zasadzie teraz podziękowało Microsoftowi.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, Żywy napisał:

Po co wymieniac dysk? Hmm, no nie wiem, moze po to zeby caly system lepiej smigal? Jakis niedrogi SSD 120-128GB by wystarczyl az nadto, ba, nawet 60-64GB za mniej niz 200zl zrobilby robote (pytanie tylko jaka jest minimalna wymagana pojemnosc jaka konsola jest w stanie rozpoznac?), natomiast do gier i multimediow podlaczyc zewnetrzny HDD 2-4TB na USB3 i jazda, jestesmy ustawieni na cala generacje.

Wsadź, wsadź nowy dysk, a zobaczysz jak Ci konsole uwali. :) MS zablokowało, to w którejś tam aktualizacji. :)

Edytowane przez wili23
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj boże boże bożenko, znowu bedo masturbatory jeździć na ręcznym bo na dysku ssd jest 10% lepiej... Gut Dżob...

Mnie to wisi... Biorę XboxOne X + jakiś duży zewnętrzny na usbi 3 i dziękuję....

 

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oj boże boże bożenko, znowu bedo masturbatory jeździć na ręcznym bo na dysku ssd jest 10% lepiej... Gut Dżob...

Mnie to wisi... Biorę XboxOne X + jakiś duży zewnętrzny na usbi 3 i dziękuję....

 

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

 

 

Nie bedo bo to nie Sony i sie nie da.

W każdym razie chyba też kupię za jakiś czas dysk zewnętrzny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kłamliwy MS :24_stuck_out_tongue:

Cytuj

Assassin's Creed Origins było jedną z największych gier jakie na swojej konferencji pokazał Microsoft promując Xboksa One X. Dzięki mocy konsoli, gra działać miała w natywnym 4K, co później zostało zdementowane przez Digital Foundry.

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@wili23

Powinienem bronić M$ jak lew, zarzucić ci brak źródła (które znalazłem)

http://www.pssite.com/news/57169/assassin-s-creed-origins-wyglada-identycznie-na-ps4-pro-i-xboksie-one-x.html

Powinienem zarzucić brak konkretów w tekście.

Powinienem zarzucić tekstowi brak źróła do DF.

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2017-assassins-creed-origins-xbox-one-technology-first-look

Powinienem zarzucić SF brak skrupulatności. Oni mają podejrzenia oraz wszystko "wyglada jak" 2160p checkboard

Cytuj

The bottom line - Assassin's Creed Origins may not be a native, 'true' 4K game, but it really doesn't matter. Crucially, it looks great on a 4K screen, and if there is dynamic resolution in play in order to stabilise performance, we didn't pick up on anything that overtly 

May not be != isn't

 

Powinienem oczernić pana Jez Corden'a mówiąc że sam mogłem rozmawiać z Ubi.

...że patrząc na jego posty na twitterze jest bardzo sceptyczny co do XboX'a.

 

Powinienem nazwać Ubi kłamcami i rakiem branży i że na pewno okłamali M$ a biedni zrobili to nieświadomie nawet jeżeli rzeczywiście mamy do czynienia z checkboardem.

 

<tu wstaw jakiś dodatkowy obszerny tekst broniący M$ i wychwalający XboX'a>

 

 

...ale tego nie zrobię bo wszystko jest możliwe. Zwłaszcza na E3 i przy marketingu. Zobaczymy.


 

Następnym razem kolego @willy23 jak coś wrzucamy to czytamy całość i dajemy źródło a nie tylko nagłówki i pierwszy akapit. ;)

  • Like 7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy Anthem to samo, DF mowi ze jest to faktycznie 3840x2160, ale wszystko wskazuje na to, ze mimo wszystko dalej jest uzywany checkerboarding. Mi sie wydaje ze po prostu rozdzialka jest skopana po stronie Ubi/EA (no kto by sie spodziewal.. ;)) - czyli gry faktycznie chodza w natywnych 4K, ale sa dalej skalowane do... 4K, stad roznego rodzaje artefakty i przeklamania. Wiec to w ich gescie/obowiazku lezy wylaczenie CBR po stronie silnika. 

 

I obawiam sie, ze tutaj deweloperzy multiplatformowek beda mieli ciezki orzech do zgryzienia, bo biorac pod uwage obie konsole, to dla X1X lepsze byloby uzycie zwyklego upscallingu+dynamicznej rozdzialki, gdzie gry na Xa chodzilby w natywnych 2160p, a na P4P upscalowaly by sie z 1600-1800p. Z kolej dla Pro zdecydowanie lepszym rozwiazaniem jest CBR, ale wtedy jak widac traci na tym X1X. Bo wiadomo ze nikt nie ma czasu na implementowanie dwoch roznych rozwiazan dla dwoch roznych sprzetow, (a co dopiero czterech), i deweloperzy musza stosowac jedno uniwersalne rozwiazanie.

 

Dlatego IMHO najlepszym rozwiazaniem bylo by zaimplementowanie bezposrednio w silnikach polaczenia dynamicznej rozdzialki+checkerboardingu, czyli na X1X oraz PS4 gry chodzilyby w natywnych 2160/1080p, natomiast na X1S i P4P rozdzalka spadalaby do 720-900/1440-1800p, z ktorej bylaby dalej podbijana przez CBR do FHD/4K. Dzieki takiemu rozwiazaniu z kazdej z czterech konsol moznaby bylo wyciasnac maksimum mozliwosci, a i silniki/gry bylyby juz przygotowane na kazda przyszla konsole jakia zaserwuja nam Sony/MS/Nintendo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze rozwiązanie to full HD i 60 klatek, bez zbędnego perdolenia się w 4k i non stop pójście na jakieś kompromisy ...Dziękuję cześć jak czapka.

 

ca1a84dce62a691b73311eb746219c56.gif

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niby tak, ale niektore gry sa tak powolne ze dodatkowy FPS nic a nic nie zmienia, tutaj swietny przyklad Destiny 2, na ktore jest ostatnio ostra nagonka spowodowana przez 30FPS, natomiast gameplay'e z PC w 4K60FPS praktycznie niczym sie nie roznia, to jest dalej potwornie powolna gra, i jedyne co daje 60FPS to miejsce na ewentualne spadki FPS, nic wiecej. KZ2 z PS3 tez mozna by puscic w 120FPS, ale Quake czy UT to to nigdy nie bedzie. Odwrotnie najnowszy Doom, ktory w 60FPS ujdzie, ale dopiero w 120+ na M+K gra pokazuje swoj prawdziwy potencjal, po prostu pod taki setup zostala zaprojektowana. CoD w 30FPS by nie rpzeszedl, za to BF juz bez problemu (co udowodnily wszystkie odslony z PS3.X360). Przykladow mozna wymieniac w nieskonczonosc, ale taka zasada dotyczy kazdej jednej gry - kazda jest zaprojektowana pod inne tempo/FPS, i kazda musi isc na jakis kompromis (no chyba ze na kompach za 15-20K), wiec czesto duzo lepiej jest poswiecic "pusty" FPS na rzecz lepszej grafiki, animacji, fizyki, interakcji. Zreszta, pozyjamy zobaczymy, ja czekam na wiecej gier od MS bo jestem mega ciekaw jak/na ile sa w stanie wykorzystac instrukcje DX12 wbudowane w GPU, co by odciazyc CPU ktore dalej jest najslabszym ogniwem tej generacji. FM7 dla przykladu w 4K60FPS wykorzystuje GPU X1X tylko w 70%, w dodatku sam silnik zostal tak zoptymalizowany, ze nawet na PC wymagania sprzetowe ZNACZNIE spadly w porownaniy do FM6, przy jeszcze lepszej graficze i "ficzerach", wiec nie mozna mylic niekompetencji wydawcow typu Ubi czy EA z brakiem mocy danego sprzetu. Takze MS mial chyba tego pelna swiadomosc kiedy mowili, ze oni celuaj w 4K60FPS, a reszta deweloperow bedzie wykorzystywac moc wedlug wlasnego uznania (czyt. tylko na tyle ile potrafia, z Ark:SE na czele ;)).

Edytowane przez Żywy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Żywy

Zapomniales jeszcze o grach w ktorych klatkarz jest ewidentnie malo istotny a sa gry z mala iloscia  akcji (wszystkie point & click, HOPA, gry pokroju Don't Starve i tony innych).

Zgodze sie ze wiele zalezy od tempa gry. Wolf (mimo gdzie niegdzie paskudnych tekstur - ot taka przypadlosc id tech5) oferowal miodne doswiadczenie dzieki 60fps ale kosztem  rozdzialki (full hd z dynamicznym skalowaniem w dol zeby zachowac frame rate). To co jest  wazne czasami bardziej nizli klatki to ich  stabilnosc.

Sam sie o tym przekonalem grajac w Ryse na PC - wszystko wrzucilem na high, wylaczylem vsych, odblokowalem klatki i  mialem cos w przedziale 31-61 klatek. Niestety subiektywnie oceniajac jesli dajmy na  to plynnie  dobiegalem do zadymy (60fps) a juz w trakcie samej walki fps skakal jak dziki kangur z wscieklizna to moje wrazenia byly ze cos tu jest nie tak. Po zablokowaniu klatek na 30 (i te trzyma bez zajakniecia sie) okazalo sie ze gra mi sie lepiej.

 

tak wiec moje zdanie - wiadmo 60fps lepsze od 30fps, ale do tej reguly nalezy dodac tempo gry (czy ona faktycznie zyska) a przedewszystkim stabilnosc klatkarzu (niezaleznie od tego czy to 30 czy 60).

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Najlepsze rozwiązanie to full HD i 60 klatek, bez zbędnego perdolenia się w 4k i non stop pójście na jakieś kompromisy ...Dziękuję cześć jak czapka.

 

ca1a84dce62a691b73311eb746219c56.gif

Pozamiatane, niestety aby coś sprzedać musi być w nazwie konsoli/gry "True 4k".

 

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, Gregor_TSK napisał:

Pozamiatane

 

 

 Spokojnie, do listopada daleko. Jeszcze przyjdzie czas na zamiatanie PS4Pro z podlogi :ronnie:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pokazali Ark w 8k z hdr i 60 klatek , gra która nikogo, która od początku była piiii... Gameplay forzy dlc 7 potrafił gubic klatki na tak ważnej konferencji... Dziękuję.

 

7ec0f818995eb8421d35459d3efdda67.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Spokojnie, do listopada daleko. Jeszcze przyjdzie czas na zamiatanie PS4Pro z podlogi :ronnie:

Po sprzedaży konsol widać jak x1 pozamiatal Ps4 :)

 

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, Gregor_TSK napisał:

Po sprzedaży konsol widać jak x1 pozamiatal Ps4 :)

 

haha

spojrz na to szerzej, MS zbiera  dalej poklosie swoich decyzji z 2013r. Sorry ale gdyby obecna generacja miala by byc moja pierwsza to po ogloszeniu obu konsol wybralbym PS4, potem masz pewnie juz biblioteke ktora chcesz ograc i zmiana jest ciut ciezsza (choc wielu na tym forum sie udalo).

XO S jest moim zdniem calkiem udana konsola. Ktora mozna tez kupic czesto taniej nizli konkurencyjne PS4 slim.

 

Sprzedaz to nie wszystko, liczba aktywnych abonentow i liczba aktywnych graczy to inny sposob mierzenia tego jak dobrze ktos radzi sobie na rynku. Owszem mozna powiedziec ze to miara ktora stosuje MS bo jest  w tyle ze sprzedaza ale uwazam ze ta jest ciut bardziej adekwatna nizli tylko ilosc sprzedanych konsol.

 

Rozumiem ze odpowiadales na post kogos innego - niemniej dla mnie nikt nikogo nie zamiata - a konkurencja jest  potrzebna.

 

pozdrowienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sony nie potrzebuje wstecznej, ponieważ ma ex, ma vr, ma zaufanych graczy... Jedynie co Ms się udało to x 360... Później byli na kacu i jest jak jest.. Hardware, a nie software...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Ameryce, w sprzedaży, Sony i MS idą łeb w łeb. Nie jest winą Micosoftu, że ich konsola nie sprzedaje się w Japonii i Francji (dwóch olbrzymich rynkach zbytu konsol), głównie z powodów ideologicznych.

Ale co tacy zradykalizowani fanboje Sony mogą o tym wiedzieć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W Ameryce, w sprzedaży, Sony i MS idą łeb w łeb. Nie jest winą Micosoftu, że ich konsola nie sprzedaje się w Japonii i Francji (dwóch olbrzymich rynkach zbytu konsol), głównie z powodów ideologicznych.

Ale co tacy zradykalizowani fanboje Sony mogą o tym wiedzieć?

07051c884d24f94e20c3748fae9501af.gifd80f3b5941e2b147aef38797767e399d.gif

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×