Skocz do zawartości
tprudzic

Mała Liga LTE - BMW 2002 Turbo (start 08.01.2017)

Rekomendowane odpowiedzi

Nawet na niefabrycznych ustawieniach auta jest ciężko wykręcić czas poniżej 1:20,xxx

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gra zjeb...w h....2 okr przed koncem zjezdzam do boxu i dostaje dyskwalifikacje jak tu sie nie wkurwiac dzieki za dziś ale Ja musze sobie chyba przerwę zrobic w sciganiu bo inaczej moze to sie zle skończyć 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

R1 to fajne ściganie było. Co prawda Marcin2013 na mnie tak napierał (niby czysto ale dosc agresywnie) ze gdy mnie w koncu wyprzedzil to nie moglem sie przez jakis czas pozbierac i stracilem kolejne pozycje robiac drobne bledy. Na 10 okrazeniu Bartek wystrzelil mnie w kosmos. Zerknij prosze jak to u Ciebie wygladalo bo ode mnie ze srodka wyglada jakbys wrocil bez nalezytej ostroznosci na tor po wypadnieciu na pobocze. Nie mam replaya bo gra pokazala ze limit 1GB przekroczony i ma gdzies moje potrzeby. Na szczescie wideo sie zapisalo.

To jest wniosek formalny do rozpatrzenia przez sedziow.

R2 lepiej bo mniej bledow i udalo sie stabilnie trzymac w czubie. Liczylem ze Cienglasz jakies bledy popelni i bedzie szansa powalczyc o P1 ale niestety szedł stabilnie jak skała. Brawo! I gratuluje!

Do nastepnego.

  • Like 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie jak w kalejdoskopie. W R1 start z sensownego P7 bodajże, jazda w tłumie i - wbrew prośbom przed startem - tłuczenie w pierwszym zakręcie :) Serio, ktoś mądry wymyślił zasadę, że na pierwszym byle łuku się wyścigu nie wygrywa i warto się tego trzymać :) Tak czy inaczej, po kilku okrążeniach jadę sobie całkiem spokojnie i przed przedostatnim zakrętem dzieje się coś niedobrego, łapię mega opór na kierownicy i wynosi mnie w trawę, kontry w prawo kompletnie nic nie dają. Wszyscy mnie mijają ale myślę sobie, że teraz zacznie się zabawa bo będzie kogo gonić/z kim walczyć. Tymczasem lewa przednia opona kompletnie brązowa a odczucia jakbym jechał na feldze. Nie wiem co za szajs ale wyglądało jakbym przebił gumę - czy gra takie coś symuluje? Dotąd się nie spotkałem...Toczę się jeszcze wolno całe okrążenie i dopiero potem zmieniam opony. P13 i widmo spadku z grupy A na horyzoncie.

 

R2 bardzo udany choć to tylko walka z samym sobą, bez specjalnych emocji (paradoksalnie ten event miał obfitować w atrakcje). Wyścig wygrywa mi jakieś nieporozumienie na nawrocie gdzie skleja się Bartek z bodajże Tomaszanem a ja wklejam się po wewnętrznej i nie mam już nikogo przed sobą. To plus stabilne, przyzwoite tempo. Grupa pościgowa pewnie nie jechała optimum możliwości bo w grupie nacisk raczej na defence, to kolejny czynnik, który mi sprzyjał. Fajowo.

 

Dark, na w/w nawrocie zaraz jakoś na początku mieliśmy kontakt - wybacz, nie widziałem Cię i nie sądziłem, że jest tam miejsce by wciskać się po wewnętrznej. Sam zawęziłem i stuk. 

 

Do tego wyścigu mieliśmy naprawdę sporo czasu na przygotowanie. Z kolejnymi nie będzie już tak różowo. Czy wiemy już na jakich torach ostatecznie stanęło? Mowa o tych dodatkowych.

 

Dzięki za dzisiejsze wyścigi.

 

Edyta.

 

A już widzę, że Spa i Sonoma jedziemy.

Edytowane przez cieglo
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie super emocje. Niestety nie zapisałem sobie powtórki drugiego wyścigu ;(. A miałem tam sytuację przed ostatnim łukiem s/m. Nie pamiętam kto (? Kaczy?) wypad z toru a wracając / wpadając mnie zdemolował. Jutro jak ochlone obejrzę powtórki z pierwszego wyścigu. Gratulacje cienglasz za zwycięstwo.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cieglo tam bylo totalnie na luzie. Lekka sklejka nam tylko wyszla. Poszedles szerzej wiec skorzystalem i wszedlem pod lokiec. Mimo sklejki gdy zaciesniles utrzymalismy sie przynajmniej w torze i strat nie bylo. Luzik.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tabelka z punktami zupdatowana, jeszcze nieoficjalnie, bo bez kar.

Edytowane przez tprudzic
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na sam poczatek super dzieki za to ze wszyscy sie zjawili bylo na 32 osoby!! Dwa pelne pokoje! Pieknie. Super sprawa. Dzieki jeszcze raz.

 

No to teraz moje wrazenia. 

Po poludniu cos mnie tknelo aby zrobic zmiany w oponach. Napompowalem je bardziej jednak kazda opona miala inne cisnienie. Nie grzaly sie. Jednak w testach zawsze 10 lapsow i albo peklaly albo cos innego sie dzialo. Dlatego tez postanowilem ze bede jechal bardzo zachowawczo.

 

Qwali na 4 miejscu... !! Mega !

R1

Start, troche przeychania.. nie za duzo walki ale za to walka z temperatura. Generalnie strasznie napiety wyscig pomimo tego ze malo sie dzialo. P4

R2

Start i co.. Cala kierownica wibruje jak w zakrety wchodze, mowiac szczerze jedzie sie bardzo bardzo ciezko ale dajemy rade... Jest jedna zagadka, Marta, jesli jest tak jak mowisz to :/ bardzo slabo. Zerkne dzis.  Koniec koncow na P9....

 

Teraz tak jak napisal Cienglasz pora na tor ktorego tak nie wyszlifowalismy. Tu bedzie zabawa. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Komunikat sędziowski:

Darkman123 vs Bartek_PL

tu bez dyskusji nawet

-4 pkt Bartek_PL (powinno być -8 ale łagodnie) 

 

Gustaw1982 vs Folerk 

tu bez dyskusji i video bo zainteresowany został moim best friendem po wyścigu R1

-4 pkt Florek (powinno być -8 ale łagodnie) 

brak respektowania niebieskiej flagi 

proszę nowych i nie zorientowanych - trzeba wiedzieć co sie na torze dzieje z kim się ścigamy przed i za nami a jak ktoś mruga jak pojebany i delikatnie jest szybszy w każdym zakręcie a ty go blokujesz nie widzisz i traci P2 na rzecz P4 to się można ostro wkur$%@%^

 

w ogóle proszę przeczytać parę razy i stosować gorąco proszę http://pl.lfsmanual.net/wiki/Zasady_CRC

 

powroty na tor kulały bardzo u nas w 2-pokoju wołały o pomstę do nieba amatorka na bardzo wysokim poziomie 

CRC powroty na tor :

 

Powrót na trasę po wypadnięciu z niej (Returning to the track after an off)

RT-1 Kierowca powracający na tor ma obowiązek zminimalizowania zagrożenia, jakie może stanowić dla innych pojazdów.
RT-2 "Przyklejenie" do bandy lub ściany także traktuje się jako wypadnięcie.
RT-3 Samochody na torze mają pierwszeństwo ponad pojazdami nań powracającymi.
W razie spowodowania wypadku podczas powrotu na trasę, możesz mieć niewielkie prawo do obrony. Jeżeli opuścisz trasę, tracisz wszystkie prawa, nawet jeśli opuściłeś ją nie z własnej winy.
RT-4 Okres powrotu na trasę zawiera w sobie także czas po faktycznym wypadnięciu, gdy samochód znajduje się z powrotem na trasie, jednak nadal może stanowić zagrożenie, ponieważ nie nabrał odpowiedniej prędkości.
RT-5 Nie wjeżdżaj na trasę tyłem, dopóki nie jest to absolutnie konieczne. Jesteś odpowiedzialny za przeprowadzenie tego manewru ostrożnie, z zachowaniem bezpieczeństwa, tak, by nie spowodować zagrożenia.

Prawdopodobnie zawsze najbardziej pożądanym sposobem powrotu jest wjazd równolegle do jezdni, powoli i ostrożnie. Umożliwia to najlepsze zorientowanie się w sytuacji za Tobą oraz daje innym kierowcom pogląd na Twoją sytuację.

Szczególną ostrożność należy zachować w przypadku przyklejenia się do ściany lub bandy. Możliwe, że podczas prób uwolnienia koła będą skręcone pod nienaturalnie dużym kątem. Jednak tym, co trzyma przy ścianie jest prędkość. Gdy już zwolnisz do prędkości pozwalającej na uwolnienie się, a koła nadal są skręcone pod dużym kątem, istnieje prawdopodobieństwo "wystrzelenia" z powrotem na tor, nawet obrócenia samochodu. Takie zdarzenie uważa się za wykroczenie.

Aby uwolnić się od ściany, najpierw zwolnij, nawet skręcając w ścianę, aby nie zagrażać innym pojazdom, następnie odsuń się od ściany, delikatnie, zawsze ustępując innym kierowcom.

 

wydrukować przypiąć nad łóżkiem i czytać 3 razy przed snem zamiast paciorka i miziania się z żoną dziewczyną w wypadku martusi z kima tam chce ;) 

oczywiście przekaz do osób które tego nie ogarniają 

 

10 godzin temu, KILLROY napisał:

gra zjeb...w h....2 okr przed koncem zjezdzam do boxu i dostaje dyskwalifikacje jak tu sie nie wkurwiac dzieki za dziś ale Ja musze sobie chyba przerwę zrobic w sciganiu bo inaczej moze to sie zle skończyć 

Killu bez nerwa tak gra kara jeszcze tego nie trafiłeś szkoda Ciebie ale tak kara 2 kołka przed końcem pity dziwnie trochę ale jednak.

Edytowane przez Gustaw
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piękne sciganie. Jazda w 16 osób to jest TO!

R1- Kwalifikacje całkiem nieźle choć na treningach lepsze czasy się robiło,ale nie ma co narzekać przy tak wyrównanej stawce.

Wyscig zaczał się dobrze star wyszedł jak nigdy, pierwsze pare kołek jechałem na P4 ale niestety jeden błąd spina i spadek na P9 i tak już do końca musiałem sie bronić przed atakami pela222 ale udało się dowieść punkty.

R2- start lotny wyszedł b.dobrze jechałem nawet trzeci no ale znowu spina na 7 kółku i spadek na ostatnie miejsce. Sory Tomek tam na luku nas skleiło i nic już nie mogłem zrobić. Sieniu też sorry myślałem że jesteś jak reszta na wewnetrznej dlatego wyjechałem na tor na zewnętrzną a ty tam byłeś, mam nadzieje że nie zepsułem Ci przez to wyscigu 

Potem walka z samym sobą na P16 i gonitwa za resztą i udało sie dojechać do P12 gdzie przede mną był error ale niestety opony mi już nie pozwoliły na atak a za moimi plecami ostro atakował Gelunino ale jakoś ( sam nie wiem jak ) udało sie obronić i dowieść P12. 

Wyścig zajeb.... dawno nie było tak wyrównanej stawki,pełnego pokoju no i adrenaliny....

Już nie mogę doczekać sie silverstone mój ulubiony tor!

Dzieki  Panie i Panowie za super wyscig, za jakieś incydenty z mojej strony ktorych nie wymieniłem z gory przepraszam.

Do 48 godzin zgłaszajcie incydenty tu albo do mnie na pw.

Edytowane przez KaczyVR6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie na pw tylko na forum nic nie mamy do ukrycia z incydentami i karami :1_grinning: 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ma byc jasne jawne i bez znakow zapytania.... :)

via Xiaomi Mi5 ver Karramba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście na pw to nie znaczy że będzie to tajne hehe....i tak info na pw była by upubliczniona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale robisz sobie wiecej roboty.. Tu wstawiamy wnioski i buummmm... :38_worried:

via Xiaomi Mi5 ver Karramba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@kaczy

Mieliśmy super walkę w R2. Dzieki za to. Było czysto i miałem mega fan. Proszę cię tylko abyś przejrzałem swoją linie jazdy. Tutaj już nie było tak mega. Niestety jesteś notorycznie poza torem. W szczególności chodzi mi o zbyt szerokie wyjazdy. Naliczylem się ich spokojnie 10+

@sedziowie

Takim mam wniosek nieformalny (bez wniosku o karę) o przejrzenie startu i wjazdu w pierwszy zakręt. Moim zdaniem mogło być dużo lepiej. Także u mnie. Chodzi mi o zwrócenie uwagi winnym zamieszania. Tym razem obyło się bez szkód ale chyba kika osób powinno pojechać z większą rozwagą. W mojej obserwacji zdecydowanie zbyt agresywnie wjeżdża martusia. Udeża we mnie. Ja wpadam w Tomaszan. Proszę o analizę.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam na spokojnie starałem się jechać. Auta nie trawię więc kwalifikacje i pierwszy wyścig od razu uznałem za stracone. Nawet flag przestrzegałem. Chyba. :3_grin: W R2 jechałem swoje bez napinki. Chłopaki zmieniali opony jak szaleni, ulewa straszna a ja czekałem. Asfalt ostygł, opony przestały się zużywać i jakoś się udało dojechać z jednym postojem. Parę razy tylko karuzelę zaliczyłem. 

Jedną sytuację tylko kojarzę. Straciłem panowanie nad autem za tym zakrętem "U" i stanąłem w poprzek toru. Widzę, że zasuwa dwóch driverów jak szaleni to ucieknę na trawę. A panowie chyba po trawie mnie zamierzali wyminąć i małe bum. Muszę powtórkę obejrzeć jak to faktycznie było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś strasznego stało się z Diego i z tabeli wynika, że chyba spada? Nieźle, kto by się spodziewał...Error, powiedz jak to będzie teraz wyglądało dokładnie z tymi awansami/spadkami: będziemy patrzeć każdorazowo tylko na wyniki ostatniego weekendu wyścigowego i na tej podstawie określać kto spada/awansuje?

 

Co do zapisywania powtórek to ja miałem ten sam komunikat jak ktoś inny wczoraj tj. brak miejsca, ponad 1GB czy coś...Usunięcie powtórek jest tu rozwiązaniem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gustaw naprawdę nie wiem jakim cudem Cie nie puściłem wiem ze poziomem nie dorównuje wam ale zawsze puszczam widzę niebieska flage slepy nie jestem:) i nie ma wytłumaczenia dlaczego akurat Ciebie nie puściłem jeszcze raz wielkie sory za to i jedyne co na plus to dobrze dla mnie ze to pierwszy wyścig i masz szanse walki o zwycięstwo w ogólnej :)bo jeszcze troche torow zostalo  i oczywiscie kare przyjmę na klate jak mężczyzna.

 

 

PS.Obiecuje sie poprawic:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, cieglo napisał:

Coś strasznego stało się z Diego i z tabeli wynika, że chyba spada? Nieźle, kto by się spodziewał...Error, powiedz jak to będzie teraz wyglądało dokładnie z tymi awansami/spadkami: będziemy patrzeć każdorazowo tylko na wyniki ostatniego weekendu wyścigowego i na tej podstawie określać kto spada/awansuje?

 

Co do zapisywania powtórek to ja miałem ten sam komunikat jak ktoś inny wczoraj tj. brak miejsca, ponad 1GB czy coś...Usunięcie powtórek jest tu rozwiązaniem?

jezeli nie bedzie jakis kar/DSQ to wychodzi ze diego spada - mial mega pecha, najpierw disconnect, potem awaria samochodu - tempo mial na podium.

do pokoju A awansuje podium z pokoju B z poprzedniego weekendu, na miejsce 14, 15 i 16 w generalce. jak kogos z pierwszej 13 nie bedzie to osoby z 14,15,16 moga pozostac  w pokoju A.

 

problem z miejscem rozwiazuje sie usuwajac stare powtorki.

 

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

folrek spoko przynajmniej zapamiętam twój psn :) no i wybiórczy daltonizm koloru niebieskiego :) ale już kończę bo podokuczaliśmy tobie w czat roomie 

 

Od sędziów: 

w przypadku zagaszania jakiś nieścisłości poproszę o video, poproszę o te 10 ścinek poza trasą poproszę o powtórkę startu z kilku aut , wszyscy sędziowie nie mają dostępu do każdego repleya z każdego pokoju.

 

zrobić to łatwo wystarczy połączyć swój PSN z youtube i na padzie przycisk Share "video" nagrywa nasze ostanie 15min "działalności" na konsoli , przed publikacją na YT skorzystać z przycisku  przytnij ustawić początek i koniec video.

Odhaczyć film jako publiczny nie prywatny.

video przygotować  przeglądając  swój replay w pcarsach z wyścigu i dany incydent pokazać z dwóch aut najlepiej chyba że dotyczy innych wykroczeń jak ścinki itd. i dalej jak pisałem powyżej.

Edytowane przez Gustaw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od jakiegoś czasu Gustaw PS4 nagrywa do godziny czasu wstecz więc można cały 2 wyścig złapać.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a to bestia kosmiczna technologia , smigał ktoś w pcarsy na ps4 pro jest różnica stałe 60 fps w fhd ? jak to wygląda w 4k ? i hdr-em np ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PC na PS4 Pro to chyba nie ma usprawnień technicznych. Gra nie dostała łatki ulepszającej. Może nawet chodzić gorzej na Pro bo konsola musi obniżać taktowania zegarów procka i grafy. 

Co nie zmienia faktu, że Prosiak nagrywa rozgrywkę w 1080p/60fps na dysk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, pela222 napisał:

 

 

@kaczy

 

Mieliśmy super walkę w R2. Dzieki za to. Było czysto i miałem mega fan. Proszę cię tylko abyś przejrzałem swoją linie jazdy. Tutaj już nie było tak mega. Niestety jesteś notorycznie poza torem. W szczególności chodzi mi o zbyt szerokie wyjazdy. Naliczylem się ich spokojnie 10+

 

 

 

 

@sedziowie

 

Takim mam wniosek nieformalny (bez wniosku o karę) o przejrzenie startu i wjazdu w pierwszy zakręt. Moim zdaniem mogło być dużo lepiej. Także u mnie. Chodzi mi o zwrócenie uwagi winnym zamieszania. Tym razem obyło się bez szkód ale chyba kika osób powinno pojechać z większą rozwagą. W mojej obserwacji zdecydowanie zbyt agresywnie wjeżdża martusia. Udeża we mnie. Ja wpadam w Tomaszan. Proszę o analizę.

 

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk

Pela 222 wjechałam nie bardziej agresywnie niż Ty. Startowałam z lewej strony i jechałam sobie grzecznie przy linii nikomu nie przeszkadzając i nie podjeżając.Miałam przed sobą chyba z cztery lub więcej dlugości samochodu wolnego miejsca,tak że wyhamowałabym spokojnie.Ty startowałeś z prawej,spóźniłeś się i dałeś się wyprzedzić Tomaszanowi i Killroyowi dlatego było trochę ciasno przed Tobą.Przy dojeżdżaniu do zakrętu zacząłeś nagle zjeżdżać na moją stronę prawie wpychając mnie w bandę,żeby wcisnąć się od wewnątrz lub żeby uniknąć wjazdu w grupkę przed Tobą,bo jechałeś bardzo blisko.W Tomaszana byś wjechał tak czy tak nawet gdyby mnie tam nie było. Też proszę o analizę.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×