Skocz do zawartości
tprudzic

Mała Liga LTE - BMW 2002 Turbo (start 08.01.2017)

Rekomendowane odpowiedzi

Nie ma podgladania to będzie niespodzianka :-). Podam cząstkowe później.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Misiaki dawac te kary to robie update bo lista na niedziele Juz czeka!!

via Xiaomi Mi5 ver Karramba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaraz kurna nie każdy ma tyle czasu error co Ty :-/ ludzie normalnie pracują ;(

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tej ankiecie zamiast kolejny raz e30 mogła by być do wyboru sierra.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, BARTEKps4 napisał:

W tej ankiecie zamiast kolejny raz e30 mogła by być do wyboru sierra.

 

Jest to pomysł jednej z osób z zarządu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
18 minut temu, BARTEKps4 napisał:

W tej ankiecie zamiast kolejny raz e30 mogła by być do wyboru sierra.

 

To nie jest E30, nawet koło niego nie stało....:1_grinning: To całkowicie inna klasa i inny model...

Edytowane przez KaczyVR6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jest to pomysł jednej z osób z zarządu

Hmm w sumie dobry pomysł . Mogę dopisać sierre . :-)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To nie jest E30, nawet koło niego nie stało....:1_grinning: To całkowicie inna klasa i inny model...

Jest BMW M1 Procar Gr4 i BMW e30 M3 Gr.A

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zaraz kurna nie każdy ma tyle czasu error co Ty :-/ ludzie normalnie pracują ;(

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Bo pracowac to trzeba umic!!

Pozatym prosze o utworzenie nowego tematu na nowy sezon. Oraz tematu z karami.

Formula Bee? Nie moze byc... :/

via Xiaomi Mi5 ver Karramba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gustaw jedziesz dtm w piątek?  Bo nie mam potwierdzenia nigdzie ( sory że tu pisze) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak na 90 % chyba że rodzinnie będzie coś tego. ale auto mam już ustawione. 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Komunikat sędziowski: od Deesa 

Pela - - 4 pkt

Gustaw - 5 pkt  ( Gustaw  tam na 4 nie było miejsca do wyprzedzania, nie widać żadnej podcinki a szkody duże ) - takie jest moje zdanie.

Cieglo - 2 pkt ( za podciecie dupki. )

Error/Seba - RA

Tomaszan - RA

 

co jeszcze zostało z innych spraw ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę że znów error przy zielonym stoliku załatwił sobie ułaskawienie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, sieniu napisał:

Widzę że znów error przy zielonym stoliku załatwił sobie ułaskawienie 

 

 

Zbiera mu się   i tak :)   Pewnych rzeczy się nie zapomina.

Chociaż jeszcze możemy my dać z -2 za prumkanie podczas wyścigu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty ja nawet ze seba (od dzis Ezechiel) na mnie nadawal...

via Xiaomi Mi5 ver Karramba

Gryzie Sieniu?? Gryzie... Lopatke se kup!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

 

Zbiera mu się   i tak    Pewnych rzeczy się nie zapomina.

Chociaż jeszcze możemy my dać z -2 za prumkanie podczas wyścigu

Zostawmy sobie możliwość na ostatnia rundę i w tedy z grubej rury

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Error ja nic nie nadawalem na Ciebie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie myslalem... To Sedzia Dess to kalosz!!

via Xiaomi Mi5 ver Karramba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś musi być

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Gustaw napisał:

Komunikat sędziowski: od Deesa 

Pela - - 4 pkt

Gustaw - 5 pkt  ( Gustaw  tam na 4 nie było miejsca do wyprzedzania, nie widać żadnej podcinki a szkody duże ) - takie jest moje zdanie.

Cieglo - 2 pkt ( za podciecie dupki. )

Error/Seba - RA

Tomaszan - RA

 

co jeszcze zostało z innych spraw ?

Jakie podcięcie pupki? Na Sebie (ostatni zakręt przed s/m)? Możecie to uzasadnić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
O 30.01.2017 o 14:23, cieglo napisał:

Co do ostatniego to faktycznie wygląda to na chamskie uderzenie i ucieczkę ale z mojej perspektywy wyglądało to zupełnie inaczej. Zdziwiłem się co się stało bo poślizgu nie widziałem i byłem pewny, że albo to odłączona kierownica albo strzeliła guma czy coś i będziesz jechał do boksu a kontaktu w ogóle nie zarejestrowałem (może lekki stuk ale na pewno nie dwa i to w sumie mocne jak widać na Twojej powtórce). Słowo honoru. Przejąłem się na tyle, że nieco dalej oglądając się czy jedziesz, sam wypadłem i straciłem masę czasu, szybko mnie dopadłeś. Sprawdzę to jeszcze potem z mojej perspektywy. Złych intencji nie miałem (i świadomości, że ja coś pomerdałem) ale jeśli zasłużyłem - biorę karę bez dyskusji. Wybacz.

 

 

 

17 godzin temu, cieglo napisał:

Jakie podcięcie pupki? Na Sebie (ostatni zakręt przed s/m)? Możecie to uzasadnić?

 

Tak jak pisałem Ci na PSN :

 

Gustaw się lekko pospieszył z opublikowaniem komunikatu. Opublikował komunikat w wersji roboczej :) Ale to już miedzy nami.

 

Powinno wyglądać to tak :

 

Pela  Vs Popiołek   - Przespane dohamowanie Peli  i mamy  tego skutek.   Z racji przyznania się   kara nieco łagodniejsza  . To się ceni ! Kara (- 4 pkt - Pela)  

Gustaw vs  reszta -  Nie widzę   nikogo kto mógłby Gustawa uderzyć w tył  aby to mogło zaważyć. Szkody  bardzo duże karambol. Na 4 takie wyprzedzenie przeważnie kończy się właśnie tak J    Kara (- 5 pkt - Gustaw)

Cieglo vs Error -  ciekawa sytuacja  jednak Error  powinien ten zakręt  mocniej zacieśnić a nie jechać swoim torem . Z drugiej strony to walka Cieglo vs Topru jest tutaj kluczowa.  To oni  ze sobą walczyli a Error wykorzystał sytuację.  Zarówno Cieglo jak i Error powinni zachować szczególną uwagę. Nic wielkiego się nie stało poza straconej pozycji przez Cieglo ale w sposób  uczciwy.    ( cieglo / Error  - RA )

Cieglo vs Seba  -  Seba ścinając zakręt i chcąc ominąć  zdarzenie chwilę później otrzymuję od Race Director  karę 5 sek.  Natomiast sytuacja  która jest później.

 

Cieglo walczy z Bartkiem omijając auto  które dostaje karę wyrzuca ich i jest lekkie zamieszanie. W tym czasie Sebie kończy się kara i rusza i to co ja zauważyłem to zostaje lekko szturchnięty  lewy tylny bok  przez  Cieglo co uniemożliwia  mu skręt w prawo/odbicie żeby zrobić miejsce. ( występuje czynnik znany z błędu  gry czyli tak zwane zczepianie się ) Faktem jest że po/w trakcie kary Seba powinien zrobić  delikatnie więcej miejsca dla walczącej dwójki ( Cieglo/Bartek)

 

Tomaszan vs Cieglo  -  wina LAGA .  ( RA )

 

Seba  vs Cieglo –  nie dostaliśmy nagrania od Ciebie niestety żeby można było zobaczyć z Twojego widoku jak to wyglądało.  Z kamery Seby wynika że dostał strzała na tyle że stracił pozycję.

 

 

Upadate:

 

Być może cieglo masz rację nie chcę tego teraz podważać. W gronie sędziowskim zapadła taka decyzja. Natomiast od kolejnego będziemy bardziej rzetelni w tym co robimy. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok rozumiem ale zakładałem, że w sytuacji kiedy jest spór - dacie znać czy konieczne jest inne nagranie (Wy przecież też macie powtórki, nie? :) ) a nie zamknięcie postępowanie ;) Skoro pozamiatane to ok, trudno się mówi ale może przedstawię - dla jasności - jak to wyglądało z mojej strony. Po obejrzeniu powtórki przypomniałem sobie jak to wyglądało i jakie odczucia miałem. Otóż jadę za Sebą, widzę, że nie wchodzi optymalnie w zakręt i zastanawiam się co z tym zrobić - trudno było przewidzieć jak zachowa się jego auto. Zakładałem jednak, że źle złożył się w zakręt, stracił jedynie na prędkości i będzie jechał dalej przewidywalną ścieżką więc nie decyduję się na gwałtowne hamowanie. Kiedy jestem blisko, uświadamiam sobie, że stawia go centralnie bokiem (jeszcze przed moim uderzeniem, to uważam bardzo istotne w tej sytuacji) i wtedy depczę po hamulach - jest jednak za późno. Uderzam go raz (a nie dwa razy), z niedużą siłą i uważam, że mój manewr nie był przyczyna tej sytuacji a skutkiem nieprzewidywalnego zachowania auta Seby w zakręcie. Dla mnie z definicji RA, tak też czułem po zdarzeniu więc nawet nie czekałem na Sebę bo byłem przekonany, że to jego wtopa (chociaż niezrozumiała, jak pisałem nie wyglądała na naturalną). Jeśli trzeba, wkleję swoje video.

 

Co do zdarzenia z Errorem to nie rozumiem jak jadąc jednak przed Errorem i ścieżką równoległą z Topru mogłem/musiałem zachowywać szczególną uwagę wobec jego (Errora) auta. Uważam, że to on widząc sytuację przed nim powinien zachować ostrożność i ponieść konsekwencje za ewentualne niepowodzenie manewru. A skoro my jedziemy swoją ścieżką a Error ścina do zewnętrznej (jak sam napisałeś - nie jedzie ciasno) to jedyna osoba w tej sytuacji, która ma wpływ na zdarzenie to Error. Więc albo jedziemy w łuku jak należy - po trasie dyktowanej przez łuk a nie optymalną trasę przejazdu albo analizujemy sytuację z punktu widzenia dojazdu do zakrętu. Error nie ma overlapu by dyktować warunki przejazdu; to my jesteśmy z przodu i to my wyznaczamy ścieżkę bo możemy to zrobić. Dawno nie czytałem CRC ale jestem niemal pewny, że znajdę tam dokładny zapis na ten temat :) Kolejne pytanie: jak mogłem zachować większą ostrożność tj. co mogłem dokładnie inaczej zrobić wiedząc, że ścigam się czysto z Topru, jadą prawidłową ścieżką, do której mam pełne prawo i mam na tyłach bądź maksymalnie na boku Errora, który powinien jechać tak jak jedzie się w łuku. To stan mojego umysłu na tamtą chwilę a po fakcie czułem się wydymany a nie pokonany w uczciwej walce.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Strasznie duzo rozmow w temacie Cieglo/Error wiec postanowilem rzucic okiem na sytuacje i postawic sie na miejscu Cienglasza i powiem tak: ja bym w tej sytuacji lekko odpuscil gaz :) Widzac ze idziesz Cieglo szeroko i masz po prawej wracajacego przed Ciebie kolege a na wewnetrznej atakuje Error, to nie ma bata zeby sie 3wide zmiescic na tak waskim torze. To nie Nascar :) wystarczylo na moment odpuscic gaz, Error by zamknal manewr i siedzialbys mu na zderzaku klejac sie do lewej strony a zostawiajac prawą dla wracajacego.

To tylko moja opinia i deklaracja wlasnego zachowania w podobnej sytuacji a nie ocena. IMO RA i nie ma o co kopii kruszyc.

Postanowiles isc na pewniaka i OK, miales pelne prawo ale umowmy sie (żart mode on) Error nie mogl bezblednie tego wyprzedzania przeprowadzic. Ksywka zobowiazuje. (żart mode off) :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×