Skocz do zawartości
tprudzic

Mała Liga LTE - Mercedes-Benz AMG C-Coupe DTM (start 19.02.2017)

Rekomendowane odpowiedzi

9 godzin temu, seba87 napisał:

Ja miałem paliwa w R2 na 13 okrążen i później dolewke na kolejne 10.  Reszta widzę kombinuje lejac na starcie prawie full a później 1 litr dolewke.  Pojebane to jest. Martwy przepis. Od przyszłego eventu zakaz tankowania.  Jak w F1. Za tym będę głosować.  Yasiek proszę cię.  Normalny samochód jedzmy a nie samochód do podziwiania krajobrazów za oknem :)

Mam dokładnie to samo zdanie na ten temat, zupełnie niepotrzebna furtka do kombinacji a i często błędy gry potrafią zepsuć wyścig przez złe tankowanie. Uważam, że tankowanie to powinien być indywidualny wybór każdego gracza, chcesz tankujesz podczas pit stopu, nie chcesz to lejesz do pełna na starcie. Poza tym nie ma możliwości sprawdzenia czy każdy zatankował a więc daje to wolną drogę do oszustw.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego tez powinna byc akcja ze sprawa tankowania jest dowolna. Zamiast zakazow nakazow.  Kazdy robi jak chce.

  • Like 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i always thought the refuel rule was a bit strange. i only ever use one click which refuels 1-2L due to the fact that you dont lose as much time with more weight compared to the time you lose when you refuel. sadly the game doesnt give the option to have higher fuel consumption, only slower.

 

anyway..this was brno. i'm happy btw that my setup seemed to have helped a few of you, you're welcome :)

 

R1

my first win due to sylwester gettin a drive-through penalty for jumping the start. had me confused a bit when he went to the pits but then i remembered that his start indeed seemed very fast, obviously a bit too fast. solid race, there was a little pressure from error behind me, but nothing i couldnt handle..lol. probably a bit boring to watch, but here's race1 (cut)

 

 

R2

as usual, a lot more going on due to reverse grid..race control apparently wasnt happy with our first formation lap so we did another one. can i just say....i'd really appreciate if "race control" was talkin in english. i can anticipate most things but it would be nice to get some actual info. some open mics during the race, lots of gear shifting..interesting ^^ got through the field surprisingly well when in lap11 i thought i saw the leader in the pits so i got in as well. was kinda confused when the white dot didnt turn red after sylwester passed the pitlane, made me crash a bit in the pitlane entry..then realized it was ralfiniu who apparently had lost a wheel and retired. anyway, the early pitstop gave me a bit of an undercut on sylwester, gained about 3 seconds on him, but lost about the same amount during overtaking in the laps after the stop. in the end i could close the gap a tiny little bit but with sylwester not doing any real mistakes i actually had no chance. good race once again! here's race2 (cut short after pitstop)

 

 

 

next week nürburgring..why dont we drive nordschleife? :24_stuck_out_tongue::1_grinning: assuming the race pace will be sth around 1:25, it will be 15 and 32 laps.

 

oh and about the next event..just let it be something without DRS or KERS please, its gettin annoying ^^

Edytowane przez mixjah
  • Like 7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mixjah ,

 

super-conducting but so are people born between 1982 :)

cool that we have international participants in our event

 

ps refueling have to bear is a dead recipe.

what areo front and back on NURB?

renovation - probably ended up this week for a total of five weeks :38_worried:

YUPI: D

 

a propo wyścigu R2 to pana Popiołka proszę o przeczytanie jeszcze raz zasad CRC szczególnie temat wyprzedzania i blokowania i zachowania się podczas wyprzedzania.

co to jest handicap , jak zostawić miejsce w zakręcie jak ktoś jest już obok 

 

Edytowane przez Gustaw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, cieglo napisał:

Co? :)

chodzi o to żebyś podał jakie dociski na Nurba :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://projectcarssetups.eu/#/viewsetup/46207886

 

Czyli 1/7. Przejechałem się na tym i daje radę ale też nie mam punktu odniesienia.

 

PS. A co do handicapu to myślałem, że u nas to nie obowiązuje ;)

Edytowane przez cieglo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurde ale wytłumacz mi jesteś obok masz zderzak już na wysokości lusterka a gość w ciebie wpada bo tnie zakręt po best linii po krawężniku,

to pytanie do ciebie C. zostawiłbyś miejsce czy napier#@^ w kolegę ?

ja zawsze zostawiam w takim momencie miejsce mogą potwierdzić osoby z którymi ścigałem się w niedzielę jak we dwójki w zakrętach jeździśmy . (no error ma pewnie inne zdanie)

to już nie chodzi nawet o handicap tylko o zachowanie się na torze i ogarnięcie co się dzieję w okół nas bo po tym manewrze straciwszy  po 3 pozycję w piachu.  

już pomijam błąd głupi gry sklejenia się aut a nie odbicia. 

Edytowane przez Gustaw
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja to z przekąsem napisałem bo sam byłem ofiarą w takiej sytuacji a sędziowie jakby tego nie wzięli pod uwagę. Wnioskuję więc, że nie działa. Ale sam staram się jechać szerokością toru (a nie ścieżką optymalną) kiedy podejrzewam, że koło mnie jest ktoś inny. Inna sprawa, że w warunkach widoczności zapewnianej przez grę (to nie real) ten, kto nie ma overlapu - powinien sam zrezygnować z ataku.

Edytowane przez cieglo
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pan Popiołek "wo gule" agresywnie jeździ i to nie pierwsze pretensje (nie tylko ode mnie) do niego i jego zachowania chodzi trochę o utemperowanie kolegi bo robi to często źle.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Gustaw napisał:

kurde ale wytłumacz mi jesteś obok masz zderzak już na wysokości lusterka a gość w ciebie wpada bo tnie zakręt po best linii po krawężniku,

to pytanie do ciebie C. zostawiłbyś miejsce czy napier#@^ w kolegę ?

ja zawsze zostawiam w takim momencie miejsce mogą potwierdzić osoby z którymi ścigałem się w niedzielę jak we dwójki w zakrętach jeździśmy.

 

Niby masz rację. Ale jak zawsze zostawiasz to znaczy, że masz naprawde zaje...ty przegląd sytuacji na torze :) Ja aż tak dobrego nie mam (patrz nasza sytuacja 2 tygodnie temu). No a w tym mercedesie to już w ogóle jest dramat. patrze w prawo i widze...zagłowek fotela :). Dlatego pozostaje mi się jedynie zgodzić w 110% z cienglaszem:

Godzinę temu, cieglo napisał:

...Ale sam staram się jechać szerokością toru (a nie ścieżką optymalną) kiedy podejrzewam, że koło mnie jest ktoś inny. Inna sprawa, że w warunkach widoczności zapewnianej przez grę (to nie real) ten, kto nie ma overlapu - powinien sam zrezygnować z ataku.

Podpisuje się pod tym dwiema ręcami:) i nogami.

Edytowane przez pela222

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ze nie moglem cie wyprzedzic to nie znaczy ze zle jechales. Mnie sie super jechalo... Wkurzalo tylko ze nie daje rady... :/

 

via Xiaomi Mi5 ver Karramba

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pele zawsze zostawiam jak wiem wiedzę że ktoś jest

czasem tego nie ogarnę w ferworze walki albo jak jedzie się we 3 w zakręcie aż taki zajebisty nie jestem :)

ja tam tym mesiem jadę z maski 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pele zawsze zostawiam jak wiem wiedzę że ktoś jest

czasem tego nie ogarnę w ferworze walki albo jak jedzie się we 3 w zakręcie aż taki zajebisty nie jestem

ja tam tym mesiem jadę z maski 

No logika wskazuje na to żeby jechać z maski...tylko powiedziałem sobie na początku grania w Project Cars że jadę kokpit i staram się być konsekwentny... Niestety nie wiem czy słusznie. Bo w zakrętach podczas walki czuje się mega niepewnie i to tylko potęguje błędy. Szczególnie po starcie gdzie jazda jest w tłoku. W R1 na pierwszych 2-4 zakretach straciłem 3 pozycje...i w jakimś stopniu było to spowodowane dezorientacja kto gdzie jest, gdzie można pojechać, a gdzie już nie można ;(

 

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No mi też się wydaje, że w ogóle jazda z kokpitu jest totalnie bez sensu w warunkach gier tego typu i przy założeniu, że nie mamy przynajmniej np. 3 ekranów (by ogarniać strony). To tylko pozory realizmu a tak naprawdę ograniczenie i komplikowanie sobie życia na własne życzenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niewiem ja jeżdzę z kokpitu i niemam żadnych problemów z ogarnianiem tego co się dzieje dookoła mnie,nawet jestem wstanie patrzeć w lewo i prawo,co zreszta widać na moich nagraniach. A prawda jest taka że niektórzy zbyt agresywnie się wciskają wykorzystując to że inni jadą zachowawczo

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na gran turismo 5/6 żeby poszło na 3 monitory

trzeba mieć prócz 3 monitorów czy tv 3 konsole ps3 3 kopie gier :) 

jedna kopie odpala się jako HUB dwie jako satelity i działa 

Edytowane przez Gustaw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
44 minut temu, Gustaw napisał:

...ja tam tym mesiem jadę z maski

 

Ja ten wyścig też jechałem z maski, ku namowom ogółu.

To jest dopiero widok z klapkami na oczach, nic nie widać z boku zupełnie,

a lusterko tylko wsteczne :38_worried: 

 

Chyba że Panowie i Pani macie ustawione zerkanie na boki na kierownicy, to wówczas szacun.

Jeżeli tak to pod jakim przyciskiem "T150" ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzajcie. Spokojnie ze środka można Meśkiem jechać. Problem w tym, że niektórzy widzą na mapce obok siebie rywala, wiedzą, że jest z lewej lub prawej. Tylko magicznym sposobem wyłącza się orientacja w przestrzeni i trochę rozsądek. 

Mnie ratuje Pan Papuga dupsko:1_grinning:

Edytowane przez Yarek
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z której papugi korzystasz ? i płatne czy darmowe czy jakiś crack jest ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CrewChief. Pełen legal jak zawsze :smile:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Yasiek.B napisał:

 

Ja ten wyścig też jechałem z maski, ku namowom ogółu.

To jest dopiero widok z klapkami na oczach, nic nie widać z boku zupełnie,

a lusterko tylko wsteczne :38_worried: 

 

Chyba że Panowie i Pani macie ustawione zerkanie na boki na kierownicy, to wówczas szacun.

Jeżeli tak to pod jakim przyciskiem "T150" ?

L3 i R3... tylko pamietaj aby nie ustawic tego przycisku powyzej bo wtedy zle trafisz i dramat..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 hours ago, Gustaw said:

what areo front and back on NURB?

i'm not sure yet..did a few laps today and i think i ended up on 3-13 for now, 1:23.5 was my fastest lap. aiming for 1:22 tho, there has to be a way ^^ (AI was driving 1:22.2)

 

14 hours ago, cieglo said:

1-7 didnt feel too good tbh, only tested that setup for a few laps before i got annoyed by it :1_grinning: i'm gonna have to test low downforce again but i think higher downforce is the way to go here.

 

gonna be an interesting race..lots and lots of possibilities to screw up easily and lose loads of time ^^

 

about holding the line while side by side..not always easy, just try to anticipate whats going on. when i see someone close behind me and i miss the apex a little bit or make a bit of a mistake, i expect that someone to go for it. so as long as i dont see the car in the rear mirror again, i assume its next to me, so i leave room..not too much, i'm not here to make it easy for you, but enough room to keep it going. on the other side, if i go for it, i always try to be sure i can stay on my line. it only really gets difficult when its 3 wide (or even more..). when you're in the middle you can only keep a steady pace, hold the line, and hope that the other 2 do the same ;)

 

i have look left and right also on L2/R2, but i barely ever use it, usually only on straights if someone's next to me. as soon as i'm in the corner its back to holding the line and hoping for the best. usually works but of course depends on how consistent/controlled both drivers are. usually my tactic is to stay in the mirror of the car in front of me and make the driver nervous, maybe pretend a dive on the inside but back off again, wait for the mistake. problem is..doesnt always work with a room full of good drivers. thinking of hockenheim and diego here... i was faster but simply couldnt get past him due to him not makin any real mistakes. its so annoying :1_grinning: but thats racing :)

Edytowane przez mixjah

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I did not put much attention to setting the car up. I applied the first setup I found and 1/7 was pretty decent I must say. Anyway, now I can think of couple of turns that would use a higher downforce and make a significant difference :) I am not sure about the max speed and tire wear, though. On the shortest gear box I basically reach the revs limit on the main straight. As for the tires, with medium front I managed to ride it down to the rim in 14/15 laps. Higher downforce would have some further negative effect, I assume.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Ja też wczoraj trochę polatałem. Testowałem też Crew Chief (ale o tym napisałem w wątku do tego przeznaczonym).

 

Mam do was pytanie bo myślę że to jest moja najsłabszy strona i tutaj tracę najwięcej. Dohamowanie. Zauważyłem już dawno temu że najszysi kierowcy dobierają punkt hamowania sporo później niż ja.

 

Zakładałem (i oczywiście słusznie) że mając lepiej odjechane tory lepiej czują optymalny punkt hamowania. Vice versa, ja nie chcąc stracić więcej niż to potrzebne poprzez wpadniecie z toru, hamuje nieco wcześniej. Minimaluzujac ryzyko.

 

Wczoraj pojezdzilem trochę z AI i moja obserwacja jest taka, że jak próbuję hamować tam gdzie oni to nie ma bata, żebym zmieścił się w torze. No więc coś mam źle ustawione.

 

Kiedyś czytałem że hamulce najlepiej ustawiać w taki sposób, żeby koła nie blokował się w pierwszej fazie hamowania, po najdłuższej prostej (najszybsza prosta toru).

 

Będę wdzięczny jak wy to ustawiacie + jakie macie ustawienia hamulca na nurb sprint (rozkład, siła, ect.). Gdzie sprawdzacie kiedy koło sie przyblokowalo? Telemetria czy organoleptycznie (czucie na kierownicy + dźwięk)?

Ps. Napisałem, że coś mam źle ustawione. Oczywiście pozostaje jeszcze technika hamowania (siła na początku / odpuszczenie siły)... Ale myślę że raczej w setup jest pies pogrzebany.

 

Dzieki za podpowiedzi.

 

 

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×