Skocz do zawartości
Perez

PSX Extreme 239

Rekomendowane odpowiedzi

PSX Extreme #239

 

001okl_psx239_b.jpg

 

001okl_psx239_a.jpg

 

Lipcowy numer dostępny od 28.06 (środa)

Prenumerata - wysyłka 25.06 (niedziela)

 

Cytuj

Roger: "Zaklepuję do recenzji Knack 2!!!” – napisał HIV na naszej prywatnej grupie extrimowej w trakcie E3. „Wstępnie rezerwuję całość z konfy Sony!” – przebił go w licytacji Kali. Dyskusję zakończył Dżujo, rzucając: „Wstępnie rezerwuję panią, która prezentowała Star Wars Battlefront II”. W obecnym numerze w dziale recenzji trudno było się o coś zabijać. Wszyscy żyli targami E3, które jak co roku sprawiły, że większość ekipy siedziała do późnych godzin nocnych z energetykami i zapasem chipsów, czekając na pokazy gier, które spowodują opad szczeki. Czy się takowych doczekaliśmy? O tym dowiecie się z naszego opasłego raportu.

 

Do Los Angeles na kilka dni poleciał Komodo i ograł większość prezentowanych na targach produkcji. Nie śpiąc po nocach i wciskając się na Niemca i ładne oczy na pokazy, na które nie miał wstępu. Ale nie od dziś wiadomo, że Komodo ma na to żółte papiery. Położyliśmy swoje łapki na demach m.in. takich produkcji, jak Call of Duty: WWII, Destiny 2, Assassin’s Creed: Origins, Far Cry 5, Wolfenstein II: The New Colossus, Forza Motorsport 7, Need for Speed Payback, The Crew 2, Super Mario Odyssey, Dragon Ball Fighter Z czy Mario + Rabbids Kingdom Battle. Łącznie trafiliśmy na pokazy blisko 40 najbardziej wyczekiwanych tytułów. Przyglądamy się też nowej konsoli Microsoftu – Xbox One X – rozkładając ją na czynniki pierwsze i dyskutując nad przyszłością „najmocniejszej konsoli w historii”.  

 

Drugim tematem numeru jest tuning konsol. Jakie cuda można robić z naszymi ukochanymi sprzętami? Przeróbki obudowy, montaż diod LED-owych, podkręcanie procesorów, wymiany dysków, zakup łopatek i akumulatorów do padów – co dusza gracza zapragnie. Co najciekawsze – większości z tych przeróbek przy odrobinie samozaparcia możemy się podjąć na własną rękę. W publicystyce analizujemy też temat zwalniania czasu w grach – kto wpadł na ten pomysł i jak go rozwijano przez lata? Wspominamy również o fenomenie ludzików „Dżiajdżo”, znów wracając do lat 90., oraz śledzimy kulisy powstania marki Rambo, tak w kinematografii, jak i grach wykorzystujących licencję słynnego madafaki. Tych, jak się okazuje, było naprawdę sporo. A jeśli chcielibyście się dowiedzieć, jakie były inspiracje twórców Tekkena przy tworzeniu poszczególnych postaci, Rozbo przekopał dla Was internet w poszukiwaniu smaczków i ciekawostek.

 

Miłego wypoczynku w lato koniecznie z Extrimem w plecaku :). I jak co roku czekamy na zdjęcia z wakacji ze Szmatławcem w tle!

 

PROSIMY NIE PODAWAĆ OCEN GIER ZRECENZOWANYCH W TYM NUMERZE!
 
TEMAT NUMERU – E3 2017

Cebulak w Los Angeles vol. 2
Konferencje
Xbox One X

 

A Way Out 
Anthem 
Assassin’s Creed: Origins 
Beyond Good & Evil 2
Call of Duty: WWII
Crackdown 3 
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy 
Days Gone
Destiny 2
Detroit: Become Human
Dragon Ball Fighter Z
Far Cry 5
FIFA 18
Forza Motorsport 7 
Hunt: Showdown
Kingdom Come: Deliverance
Mario + Rabbids Kingdom Battle
Metal Gear Survive
Metro: Exodus
Metroid II: The Return of Samus
Monster Hunter World 
Moss
Need for Speed Payback
Pro Evolution Soccer 2018 
Skull & Bones
Sonic Forces 
Spider-Man 
Star Wars Battlefront II 
Strange Brigade
Super Mario Odyssey 
Śródziemie: Cień Wojny 
The Crew 2 
The Evil Within 2
The Inpatient
Uncharted: Zaginione dziedzictwo
Wolfenstein II: The New Colossus
 

TEMAT NUMERU

Tuning konsol

 

CO NOWEGO
Dead Alliance 
ELEX
Monster Hunter XX: Nintendo Switch Ver.
 
RECENZJE

Arms
Call of Duty: Black Ops III – Zombie Chronicles
Cladun Returns: This is Sengoku!
Crossout
Danger Zone
Demon’s Crystals
DiRT 4
Enigmatis 2: The Mists of Ravenwood
Ever Oasis
Everspace
Get Even
Guilty Gear Xrd REV2
Nex Machina
Perception
Phantom Dust
Pixel Heroes: Byte & Magic
Resident Evil Code: Veronica X
Star Trek: Bridge Crew
Tekken 7
The Caligula Effect
The Elder Scrolls Online: Morrowind
The Sexy Brutale
Thea: The Awakening
Tokyo 42
TumbleSeed
Unit 4 
Wipeout Omega Collection
 
HARDKOR

Tekken – twoja twarz walczy znajomo
Kącik bijatyk
Zgrentgen – Xbox One X – ratunek dla Microsoftu?
Warsztat – świat w zwolnionym tempie
Kartoteka – Keiichiro Toyama
 
RETRO

Trzeba znać
Pegasus zone – Paperboy
Kult plastiku – Arkanoid Controller
Historia gier wideo w Polsce (cz. XXXI)
Historia Rambo
Comix Zone – „Outcast” 
 
FELIETONY

Z dziennika gracza [Dżujo]
Fabularna tawerna [Zax]
Savepoint [Michał Walkiewicz]
Od gracza dla graczy [Mazzi]
Dwóch zgryźliwych tetryków [Zooltar / Marcellus]
New Game Plus [Mielu]
Okiem maniaka [Roger]
 
STAŁE RUBRYKI

Co nowego 
Ohayo Nippon
Dobre, bo polskie
Hyde Park
Graczpospolita
Region Filmowy
Listy
Głos Ludu


PROSIMY NIE PODAWAĆ OCEN GIER ZRECENZOWANYCH W TYM NUMERZE!

 

PRENUMERATA została wysłana w niedzielę, 25.06. W przypadku jakichkolwiek kłopotów z dostawą, opóźnień lub innych problemów - prosimy o maile na prenumerata@psxextreme.pl. Informacje o prenumeracie dostępne są również tutaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×