Skocz do zawartości

Obserwujący

Brak obserwujących

Informacja

Grupa

Użytkownicy

Zawartość

956

Urodziny

09.07.1991

Ostatnia wizyta


Rejestracja

  1. Scooby-Doo

    Red Dead Redemption 2

    Mi tam online z RDR 2 nie przypadł za bardzo do gustu ale to już tam moja osobista perspektywa w sumie chyba ta gra mi udowodniła że jednak wole frywolne głupotki w GTA niż bardziej poważnego Red Dead'a o ile single mi podpasował to multik jak mówię nie w moim stylu. Ale ja nie o tym, mimo tego że jestem taki na nie w stosunku do multi to muszę powiedzieć że na plus dali zmianę że ubezpieczenie za drugiego konia nie kosztuje już 5 Golda tylko 125$. Grałem ze znajomym w zeszłym tygodniu i dał mi znać że jest koń za free na PS4 w online, jak go sobie wybraliśmy to się okazało że to ubezpieczenie kosztuje 5 Golda i szczerze mówiąc jak to zobaczyłem to dość szybko odechciało mi się dalej grać, lol W najbliższy weekend trochę pogram żeby zobaczyć czy zmieni się moja perspektywa ale nie nastawiam się zbyt mocno Może za jakiś dłuższy czas jak skrócą w trybach PVP spawn protection time itd, bo jak grałem przy premierze to myślałem że krew mnie z tym zaleje. A takich rzeczy które mnie do tego online było zbyt dużo jak dla mnie.
  2. Scooby-Doo

    Battlefield V

    Jedną rzecz prawdopodobnie zrypali i będą zaraz poprawiać. W tej chwili na wieżyczce czołgu siedząc przy LMG mamy możliwość schowania się przed ostrzałem tzw "duck down". Z tego co widziałem na materiale od JackFrags który wrzucił fragmenty z oficjalnego stream'a na twitchu kiedy prezentowali nowości z tego DLC, gość który grał namierzał na tym LMG gracza a potem się chował i strzelał. Problem w tym że celność tych strzałów była tak samo wysoka jak gdyby gość stał normalnie i powiedzmy poprawnie trzymał karabin. Pewnie będą musieli zmniejszyć skuteczność tych strzałów bo inaczej jest to bezsensu, co prawda z filmiku wynikało że nie można wtedy obracać tym LMG ale skuteczność strzałów to jakaś pomyłka
  3. Scooby-Doo

    Battlefield V

    Patch nie był odwołany tylko wstrzymany i pisali o tym m.in. na twitterze że postarają się wrzucić jak najszybciej. Znaleźli błąd, naprawili i udało im się dostać zgodę na wrzucenie patcha w dniu dzisiejszym. I też nie tak po cichu bo o północy +/- naszego czasu była od nich ta informacja że patch jest "locked and loaded for deployment tomorrow..." Nie ma tu raczej jakiejś wielkiej dramy i aury tajemniczości niczym z Archiwum X A co do wrażeń to nic jeszcze nie powiem bo nie odpalałem. Co do TTK to w patch notes nic nie widzę ale na pewno zmieniono wytrzymałość/ obrażenia niektórych pojazdów z tego co na szybko widzę skupiono się głównie na samolotach w tej kwestii. Edit: Ok na razie odpaliłem strzelnice i bardzo podoba mi się klimat w jakim jest zrobiona, chociaż mam pewność że nie każdemu to pewnie podejdzie aha z ważniejszych rzeczy, gram w j.angielskim więc kompletnie nie mam pojęcia jak strzelnica będzie odbierana w j.polskim o ile jest do niej dubbing. Edit2: Jeśli chodzi o ostatnie Story do singla to wiadomo, mniej więcej trzyma poziom (niestety rozczarowujący), aczkolwiek 3 i 4 ta która weszła z dzisiejszym patchem pod względem fabularnej treści tej historii jest w sumie OK. Dice nie uchroniło się przed drobnymi bugami, natomiast i tam jest chyba lepiej niż w tych pierwszych historiach gdzie u mnie w każdym razie bugów było sporo. Tutaj zdarzyło mi się ze po rozpoczęciu cut scenki było widać celownik którym mogłem wciąż poruszać. Gram na PS4 Pro i tutaj również potrafią się tak mocno widocznie dogrywać tekstury, ale podobnie było wcześniej w singlu a także w multi szczególnie na początku jak się ładują na przykład modele postaci. Dice ma niestety jedną rzecz która mnie trochę zastanawia, jeśli graliście w ostatnie Call of Duty które mają fabułę to wiecie że do samych cut scenek nie można się jakoś specjalnie przypierdzielić, wyglądają nawet ładnie. Nie wiem czy ktoś z was zwrócił na to uwagę ale być może od BF4 (może wcześniej) w większości ich gier na cut scenkach wywalają straszne piksele na rogach. Szczególnie jak filmik wskakuje w kolejny, bo tak to wygląda trochę jakby się doczytywała jakość cutscenki na początku. W SW Battlefront II na 100% też tak jest. Nie wiem czy oni w takiej jakości te filmiki wrzucają ale już od kilku gier rzuca mi się to w oczy i trochę nie rozumiem czym podyktowane jest to że nie są one po prostu w lepszej jakości. Dla kogoś mały detal mnie chyba powoli zaczyna to irytować Czasowo myślę że podobnie jak pozostałe, aczkolwiek tym razem grałem na poziomie Medium a nie Hardcore. Z tego co zauważyłem są momenty w których na Hardcore może być ciekawie Na pogranie w multi czas przyjdzie chyba dopiero w piątek/weekend ale biorąc pod uwagę że nie grałem już z około tydzień na multi to mogę w sumie nie odczuć tej różnicy między stanem przed patchem a po. Także tutaj myślę że w tej kwestii nie będę się specjalnie już wypowiadał a zostawię to osobom które regularnie grają w multi i różnice wyłapią w mig
  4. Scooby-Doo

    Dyskusje ogólne

    Widzisz takie cuda. A już myślałem że gdybym zdecydował się na zestaw ze Smashem to babka na kasie by mi wyrwała z rąk i kazała wrócić 7 grudnia @xavrisnie żebym Cię nakręcał, ale co jeśli... jest więcej osób które chce czekać jak Ty i 07.12 Ci wszystkie wykupią? Haha
  5. Scooby-Doo

    Dyskusje ogólne

    @xavrisPatrze na MM teraz na stronie ten zestaw z Super Smash Bros i jest napisane że wysyłają w 24 godziny, niby jest u góry ten napis premiera 07.12 ale nie wysyłają wcześniej? Ja byłem w MM w sumie niecały tydz temu to w ich sklepie na Grunwaldzkiej 309 w Gdańsku leżało kilka takich zestawów, jestem pewny że to był ten sam zestaw który tam na stronie mają
  6. Scooby-Doo

    Red Dead Redemption 2

    Nie trzeba wszystkich na 100%. Edit: Coś mi przymuliło forum i "nagle" odpowiedziałem na posta sprzed iluś godzin, no nevermind
  7. Scooby-Doo

    Red Dead Redemption 2

    A próbował ktoś z was buchnąć jakiś powóz i zobaczyć czy na niego można ładować więcej skór? Sam tego nie próbowałem ale teraz przyszło mi do głowy, a ostatnio robię sobie przerwę od RDR po wbiciu wszystkich trofików z singla oprócz tego za złote medale
  8. Scooby-Doo

    Pokémon: Let's Go Pikachu! Let's Go Evevve!

    Ja mam takie pytanie, jestem totalnym noobem jeśli chodzi o Nintendo i Pokemony. Czy w Let's Go Poksy które są Large i Tiny mają w jakiś sposób lepsze statystyki od swoich normalnych odpowiedników? Wiem że ich złapanie daje więcej expa ale czy przekłada się też coś na statystyki czy tylko wygląd jest inny (większe/mniejsze)?
  9. Scooby-Doo

    Dyskusje ogólne

    Działa ale nie musiałem rzucać Pokeballem, haha Widziałem na streamie jak ktoś rzucał, nie zepsuł się także wytrzymały ale sam bym tego nie próbował @Strifedzięki za info z tym Mew. Faktycznie jak Pokeballem się gra to jest opcja w Mystery Gifts co więcej przy odpaleniu gry jest komunikat że jest gift. Chyba wczoraj z przejęcia tego nie zauważyłem albo przy pierwszym odpaleniu gry mi to nie wyskoczyło po prostu bo nie mogłem jeszcze łapać poksów :p
  10. Scooby-Doo

    Dyskusje ogólne

    Też mi się spodobało że jest w ogóle taka opcja. Wczoraj grałem chwileczkę tylko w Ice Hockey ale nie ogarniałem i też chwilkę w Zeldę tą z nes. @Strife Tego Mew w jakiś sposób specjalny się wyciąga? Bo ja wchodziłem w grze w coś takiego jak Communicate i Mystery Gifts ale gra mi mówiła że nic nie mam a robiłem via internet. Mam jeszcze do wyboru with code a Check Mystery Gifts mam nieaktywne Edit: Chyba że dlatego że w trybie Handhelda wlazłem, zobaczę dzisiaj jak będę na Pokeballu grał.
  11. Scooby-Doo

    Battlefield V

    @haobao_PRO A są już jakieś puste serwery żeby takie ustawki robić? Bo teamów w trakcie gry chyba nie da się zmieniać? Od siebie mogę tylko powtórzyć jak wcześniej próbuj też niszczyć same bronie stacjonarne bez obsady. Mi wpadł trofik po zniszczeniu tylko działka. Świadomie gościa i działko rozwaliłem chyba tylko raz, może 2. Najczęściej zabijałem typa a stacjonarkę tak po 30-60 dmg ale nie widziałem w tym info z pkt żeby tam było gdzieś napisane że działko zostało całkowicie zniszczone. Nie wiem ilu graczy tak mogłem zabić ale myślę że luzem ponad 5. Także ja sobie liczyłem że mam 1 działko z obsadą rozwalone, a trofik mi wpadł jak rozwaliłem działo bez obstawy na bodaj Hamadzie. Edit: O to co The_Siemek napisał nawet lepsze. Na Operacjach chyba więcej ludzi siedzi na plotkach niż na podboju nawet. Ja w Operacje zacząłem grać po wbiciu trofika na Podboju @The_Siemekbtw, trofik wpadł Ci za faktyczne rozwalenie gracza i całkowite zniszczenie działka? Bo tak jak ja wspominałem mi trofik wpadł za rozwalenie pustego, a wcześniej zabijałem obsadę ale działko zwykle się ostało. Z opisu wynika jakby trofik był za całkowite zniszczenie działka wraz z graczem
  12. Scooby-Doo

    Dyskusje ogólne

    Mi się grało wygodnie, ale oglądałem stream arhn.eu i tam prowadzący narzekał na lekką niewygodę Może to wciskanie tego analoga na pokeballu jest na dłuższą metę niewygodne ale jeszcze nie odczułem tego w taki sposób. Grałem też parę godzin w trybie handheld i też grało się bardzo spoko.
  13. Scooby-Doo

    Dyskusje ogólne

    Ja wczoraj stałem się szczęśliwym posiadaczem Switcha ale kupiłem zestaw z Poksami Pikachu, tak czy siak zestawy ze Smashem były na sklepie i można było brać, cena nawet niższa jak za Poki ale dla mnie to jest w ogóle pierwszy kontakt w życiu z konsolą Nintendo więc zdecydowałem się na Poksy, Smasha zawsze będę mógł kupić. No i Pokeball mnie przekonał, nawet jeśli w zasadzie tylko do Poksów się chyba nadaje Do Poksów oczywiście nie mogłem się powstrzymać i wziąłem sobie Zeldę za 249 zł. Jak w domu odpaliłem konsolę i wszedłem do E-Shop'a to okazało się że Zelda jest przeceniona na 202 zł więc żeby poprawić sobie humor to wziąłem z ich Shopa Super Mario Odyssey wykorzystując od razu próbnie te złote monetki których miałem ok 309. Jakoś tam 15 złotych mniej musiałem dołożyć i wyszło z jakieś 150 zł. Na razie jeśli chodzi o gierki to dosyć bo portfel nie wytrzyma Przy okazji mam do was pytanie, na razie nie planuję tego bo moim mainem ciągle będzie PS4 ale czy Nintendo Switch Online poza chmurą do zapisów, oczywiście możliwością grania online oraz dostepu do Nintendo Entertainment System coś oferuje? Jakieś dodatkowe zniżki albo coś zostało już konkretnego zapowiedziane do tego abonamentu? Aaa i najważniejszy pytanie Panowie, bo nie kupiłem jeszcze. Jakie etui polecacie?
  14. Scooby-Doo

    Red Dead Redemption 2

    Tak czy siak muszą coś poprawić. Nie wiem jak u was ale u mnie tak jest na pewno, jak robię replay i pomijam cut-scenkę to z automatu wszystkie wyzwania związane ze zrobieniem czegoś na czas się nie zaliczają... No i to wbijanie wszystkiego za jednym podejściem... z tego co piszą ludzie w necie potrafi błędnie naliczać headshoty czy celność strzelania więc tak czy siak chyba nie ma co tego robić teraz bo to jakaś męka.
  15. Scooby-Doo

    Battlefield V

    Hah to z upływem czasu nie miałem, jedynie taką sytuację gdzie przy ataku na ostatni punkt (podkładanie bomb) skończyły się odrodzenia a nie spawnowały się też już bomby i było trzeba czekać do końca czasu gry i wtedy normalnie kończyła się runda i zaczynała następna mapa. Tak myślę że póki ten bug/glitch występuje to jak ktoś ma problem z wbiciem 10 fragów sidearmem w rundzie to może próbować na trybie Frontline właśnie. Zawsze jest szansa że runda potrwa sporo dłużej Edit: Mastachaz, powiem Ci tak, moim zdaniem single player'a w tej grze w ogóle nie powinno być patrząc na to jak został zrobiony. W dniu premiery przeszedłem singla na Hardcore, raz że jest krótki a dwa że jakieś te historie są takie bezpłciowe trochę, chyba najbardziej podobała mi się z Tyralierami. Do tego pamiętajmy że z jedną nie wyrobili się na premierę. Nie to jest jednak najgorsze, takiej ilości bugów to w singlu w serii Battlefield jeszcze chyba nigdy nie widziałem. Chyba ostatni raz (w sumie nie tak dawno) w BF4 miałem jazdę z singlem jak psuł się zapis z kampanii i trzeba było grać od nowa. W BF5 w 3 historiach jakie grałem chyba tylko w ostatniej nie miałem jakichś bugów które bym zapamiętał. A zdarzają się takie sytuacje jak przeciwnicy zauważający gracza przez ścianę (w moim przypadku przez skałę), czy takie akcje gdzie dochodzisz do checkpointa i nagle gra każe wracać Ci na miejsce z którego ruszyłeś, wracasz a tam NPC z którym miałeś się spotkać 500 m dalej sobie kuca i nie reaguje na nic, nawet na przyjacielską kulę w głowę żeby się zechciał poruszyć Zostaje restart checkpointa tylko. Do tego sam poziom trudności jest zbyt niski. Gra się na poziomie hardcore a można lornetką sobie zaznaczać przeciwników i widać ich przez ściany. Faktycznie hardcore'owo, do tego system checkpointów jest mimo wszystko bardzo przyjazny graczowi. Przejścia z gameplayu w cutscenkę też często wyglądają jakoś tak nie przystające do poziomu gier AAA mam wrażenie. Jakieś te przejścia są dziwnie niepłynne. Nawet na samym intro do story, w BF1 było to zrobione fantastycznie natomiast tutaj jest taki moment gdzie w intro lata się samolotem już nie pamiętam teraz czy tam się zmienia nacja w każdym razie bodaj zmienia się pilot i niestety w trakcie przejścia jest taka kamera z boku samolotu na kokpit i na naszych oczach zmienia się model postaci pilota. Myślę że można było to zrobić dużo lepiej Na koniec odniosłem wrażenie, że ten single player to był robiony nie wiem na miesiąc -dwa przed premierą a multi od samego początku bo to jak dwie różne gry prawie.

Reputacja

133 Taka sobie

Informacje o profilu

  • Wiek
    26
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Nowy Dwór Gdański

Kontakt

  • PSN
    ScoobyDooPL

Ostatnie wizyty

4440 wyświetleń profilu
×